Check infopagina: http://www.samenkopen.net/action/705288quote:Op maandag 28 april 2014 01:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Yep erg goedkoop zelfs...toch geen Chinese fake
Mooi.quote:Op zondag 27 april 2014 23:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Meerdere mensen waaronder ikzelf. Dus vraag maar raak.
Maakt niet uit, kijk wat je fijn vindt. Ik deed zelf een kleine lunch en veel in de avond, omdat ik van grote avondmaaltijden hou.quote:Op maandag 28 april 2014 08:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi.
Na me een beetje te hebben ingelezen heb ik besloten om voor de 16/8 te gaan met als 'eating-window' van 12:00 tot 20:00. Dit is puur een persoonlijke voorkeur.
Maar hoe verdeel je de maaltijden daarbinnen? Is het verstandig om de kcal's te verdelen over 2 grote maaltijden, of toch meer?
Dat kan een goede manier zijn om het te doen, ik deed zelf -20%/+0%.quote:En hoe is de verdeling calorietekort/-overschot op rust- en trainingsdagen ... -20% vs +10% van je onderhoud?
amenquote:Op maandag 28 april 2014 11:07 schreef Faeroer het volgende:
Nooit geprobeerd, maar IF lijkt mij een goede stap richting diabetes (verschijnselen). Zo lang niet eten... moet er niet aan denken. Als ik niets eet rond 22:00-24:00 word ik in de nacht wakker of voel ik me kut in de ochtend. Idem dito voor 06:00-12:00. Zou niet weten hoe ik alleen 12:00-20:00 als eating window moet houden zonder dood te gaan.
lolquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 11:07 schreef Faeroer het volgende:
Nooit geprobeerd, maar IF lijkt mij een goede stap richting diabetes (verschijnselen). Zo lang niet eten... moet er niet aan denken. Als ik niets eet rond 22:00-24:00 word ik in de nacht wakker of voel ik me kut in de ochtend. Idem dito voor 06:00-12:00. Zou niet weten hoe ik alleen 12:00-20:00 als eating window moet houden zonder dood te gaan.
Maaltijd frequentie heeft inderdaad weinig invloed. IF maakt het gewoonweg erg eenvoudig om je aan een cut te houden.quote:Op maandag 28 april 2014 10:58 schreef squatbro het volgende:
Een paar dingen over IF, het is overhyped.
Maaltijd frequentie (hoe vaak je eet) heeft weinig invloed op het afvallen en spierbehoud. Het zal hetzelfde resultaat geven als normaal afvallen. Voor sommige mensen is het wel handig ivm met hun levenswijze (werk, reizen, etc).
Glycogeen kun je prima post-workout bijvullen voor de volgende dag.quote:Als je het doet, zou ik je fast breken met een preworkout maaltijd. Fasted trainen vind ik nooit een goed idee, omdat je glycogeen voorraad dan erg laag is en je prestaties in de gym zullen verminderen.
Simpel, gewenning. Al is dat in jou (en Raymond's) geval wel erg extreem. "Als ik niets eet rond 22:00-24:00 word ik in de nacht wakker of voel ik me kut in de ochtend"... dudequote:Op maandag 28 april 2014 11:07 schreef Faeroer het volgende:
Die proana lifestyle is niet voor iedereen weggelegd. Ik moet gewoon elke 2 uur eten. Het is niet dat ik in het stofwisseling fabeltje geloof maar het is gewoon omdat ik anders sterf van de honger.quote:
Alleen de mensen om mij heen niet. Ik ben nogal een klootviool als ik niet elke 2 a 3 uur eet.quote:Op maandag 28 april 2014 11:39 schreef seto het volgende:
Zoals al eerder gezegd, daar wen je heel snel aan.
Dit. Ik zag IF ook altijd als onmogelijk, eerste drie dagen op wilskracht gedaan, daarna ging het vanzelf. Het adaptieve vermogen van je lichaam is groter dan je denkt en laat zich niet beperken tot het traditionele ontbijt, lunch, diner.quote:Op maandag 28 april 2014 11:28 schreef Nic1 het volgende: Na een week of 2 is je lichaam hieraan gewend en heb je geen honger meer in de ochtend.
Hahaha zelfde, die snickers reclames zijn gewoon waarheid.quote:Op maandag 28 april 2014 11:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alleen de mensen om mij heen niet. Ik ben nogal een klootviool als ik niet elke 2 a 3 uur eet.
quote:Op maandag 28 april 2014 11:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alleen de mensen om mij heen niet. Ik ben nogal een klootviool als ik niet elke 2 a 3 uur eet.
quote:
"Wennen" betekend niet dat je went aan de honger en andere effecten van het vasten, maar dat die effecten niet meer bestaan.quote:Op maandag 28 april 2014 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha zelfde, die snickers reclames zijn gewoon waarheid.
En je kunt er vast aan wennen, maar ik trek het gewoon niet om met honger rond te lopen. In de cut kun je ook best je maaltijden een beetje verspreiden.
Same here, was een echte ontbijter sochtends enzo jarenlang meerdere malen per dag gegeten. FF doorbijten die eerste paar dagen, nu kan ik makkelijk een paar uur zonder eten, is ook erg fijn als je ergens bent waar je niet ff snel wat eten kan, niet altijd bezig zijn met eten is sowieso erg bevrijdendquote:Op maandag 28 april 2014 11:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit. Ik zag IF ook altijd als onmogelijk, eerste drie dagen op wilskracht gedaan, daarna ging het vanzelf. Het adaptieve vermogen van je lichaam is groter dan je denkt en laat zich niet beperken tot het traditionele ontbijt, lunch, diner.
Ach nee man. 200 jaar geleden aten ze ook geen 5 keer per dag. Zo snel passen we ons genetisch niet aanquote:Op maandag 28 april 2014 11:07 schreef Faeroer het volgende:
Net een Kickstart gedaan voor die Barbell Jeans Bro.quote:Op maandag 28 april 2014 13:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IF is echt serieus één van de beste dingen die ik ooit gedaan heb; die focus en energie die je hebt is ongekend. Ook wel logisch, maar zeer fijn.
Trouwens, iemand die de Beef Jerky gaat bestellen? http://www.samenkopen.net/action_products/705288/977824
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |