Jammer voor je.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:57 schreef BlauweTijger het volgende:
https://www.sneakers.nl/c(...)-iii-yellow-men.html
Heb de bovenstequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*adds to wishlish
inb4 haat
Snap wel dat die kinderen dat niet zo leuk vonden om te zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef Zaktabak het volgende:
Een tijger die zijn natuurlijke gedrag vertoont. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!1!1 Schande!
Jammer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer voor je.Geen Friet van Piet meer voor jou.
Inddquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap wel dat die kinderen dat niet zo leuk vonden om te zien.
1ste: Mhoah ye, zou dragen mits 120 euro.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*adds to wishlish
inb4 haat
Nee, maar huismoeders waren WOEST op de SCHOFT van een Tijger, èn op de dierentuin. Ze vonden het schandalig dat de dierentuin het toe liet...quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap wel dat die kinderen dat niet zo leuk vonden om te zien.
Huismoeders moeten sowieso hun bek houden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, maar huismoeders waren WOEST op de SCHOFT van een Tijger, èn op de dierentuin. Ze vonden het schandalig dat de dierentuin het toe liet...
Is een vrouwenschoen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Fucking hard man. Alleen gaat 'ie maar tot maat 41 op die site.
De dag dat ze uitkwamen kon je ze overal kopen in elke maat! Na 1 dag echter ook weer wegquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Fucking hard man. Alleen gaat 'ie maar tot maat 41 op die site.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef VeerEli het volgende:
Ok even een vraag. Wat vinden jullie de minimale lengte die een jurkje moet hebben als een chick hem draagt? Als in, wanneer kan het nog en wanneer is het not-done of ordi of hoerig? Graag onderbouwen met duidelijke paints of plaatjes.
Tot knie, mits mooie benen, mag het hoger grr grrquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef VeerEli het volgende:
Ok even een vraag. Wat vinden jullie de minimale lengte die een jurkje moet hebben als een chick hem draagt? Als in, wanneer kan het nog en wanneer is het not-done of ordi of hoerig? Graag onderbouwen met duidelijke paints of plaatjes.
Die middelste kan nog maar die 1e en 3e zijn echt fucking lelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*adds to wishlish
inb4 haat
¤99,99quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1ste: Mhoah ye, zou dragen mits 120 euro.
2de: Mhoahhhhhh ok, slangen huidje, lekker exotisch.
3de: Mhoahhhh hezzwollah fatih.
Nee kneusje!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is een vrouwenschoen?![]()
x Infinityyyyy
Tot de knie? Geez dude ben toch geen fucking non.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tot knie, mits mooie benen, mag het hoger grr grr
Lijkt me niet tochquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is een vrouwenschoen?![]()
x Infinityyyyy
43-44.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De dag dat ze uitkwamen kon je ze overal kopen in elke maat! Na 1 dag echter ook weer weg.. Maar denk dat ze nog wel ergens te krijgen zijn.. welke maat heb je?
Ja jezus, boeit het nou wat ze hier vinden?quote:
Susteren pls.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef VeerEli het volgende:
Ongeveer 5 á 10 cm onder de billen om het sexy maar elegant te houden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef VeerEli het volgende:
Goede schoenen zijn duur.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet je hoeveel gulden dat is???? voor schoenen.
Je lijkt mijn moeder wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
*2,20370quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je een mooi figuur hebt kan dat heel galant voortkomen hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tot de knie? Geez dude ben toch geen fucking non.
No way dat dat niet ordi is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ongeveer 5 á 10 cm onder de billen om het sexy maar elegant te houden.
* Zaktabak zoekt effe wat plaatjes als voorbeeld
Wil er toch verdomme niet bijlopen als een hooker. Heb echt een super mooi jurkje binnen gekregen alleen aan de achterkant komt hij net een cm of 0 onder m'n reetquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja jezus, boeit het nou wat ze hier vinden?Doe normal.
Foto van jou in dat jurkje is makkelijker te beoordelen denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil er toch verdomme niet bijlopen als een hooker. Heb echt een super mooi jurkje binnen gekregen alleen aan de achterkant komt hij net een cm of 0 onder m'n reetTwijfel dus of ik hem daarvoor terug ga sturen.
Weet ik wel, maar jij noemt 't als minimale lengte, tenzij mooie benenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je een mooi figuur hebt kan dat heel galant voortkomen hoor.
Neen, je kan het jurkje op het model dat 'm aanhad op de site krijgen als je echt wil en daar zul je het mee moeten doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Foto van jou in dat jurkje is makkelijker te beoordelen denk ik.
Moet het jurkje wel wat lossig zijn en niet te hoerig strak.quote:
Ah, nu moet iedereen zeker even "pics!!!!" roepen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil er toch verdomme niet bijlopen als een hooker. Heb echt een super mooi jurkje binnen gekregen alleen aan de achterkant komt hij net een cm of 0 onder m'n reetTwijfel dus of ik hem daarvoor terug ga sturen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
alleen aan de achterkant komt hij net een cm of 0 onder m'n reet![]()
Net iets boven de knie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar jij noemt 't als minimale lengte, tenzij mooie benen
Naja mooie benen dan tot waar?
Het is onmogelijk om te beoordelen of een jurkje al dan niet ordinair is. Het hangt af van het jurkje, de vrouw en de situatie. Als jij je goed voelt in dat jurkje moet je 'em vooral aan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neen, je kan het jurkje op het model dat 'm aanhad op de site krijgen als je echt wil en daar zul je het mee moeten doen.
Ach zeik toch niet zo mens met je zure waffel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, nu moet iedereen zeker even "pics!!!!" roepen?
Als je twijfelt sowieso nooit doen.
#1 Daar lopen al die sneakerectohipsters mee (zie ook KLB / [KLB Chocoladesoesjes SC] KNIJNEN <3) dus die wil je nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*adds to wishlish
inb4 haat
thigh fit zeker huwhuehuequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb echt een super mooi jurkje binnen gekregen alleen aan de achterkant komt hij net een cm of 0 onder m'n reet
OH WTFI K TYPTE ECHT 0quote:
Ik haal mijn schoenen altijd bij de 2dehands winkel, ies hip.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha precies. En 80 euro duur vinden voor schoenen
Ja god, denk gewoon logisch na.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach zeik toch niet zo mens met je zure waffel.
En twijfel over of je iets mooi vindt idd, maar twijfel over lengte.. Meh lastige shit.
Boeiend, al gekomenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
OH WTFI K TYPTE ECHT 0![]()
![]()
Ik dacht dat je die 1 weggehaald had
![]()
Ik bedoelde dus een cm of 10 onder m'n reet
Wtf. Eens met jou G. Tik hem aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
#1 Daar lopen al die sneakerectohipsters mee (zie ook KLB / [KLB Chocoladesoesjes SC] KNIJNEN <3) dus die wil je niet
#2 Mur schoen
#3 TURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENSWAG
Zou raken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lengte dus. Misschien iets hoger omdat ik langer ben dan 't model en hij dus automatisch korter is.
Ik zou het niet doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lengte dus. Misschien iets hoger omdat ik langer ben dan 't model en hij dus automatisch korter is.
Gewoon goede lengte.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb je die gezien? Ik denk dat die mij ook wel goed staat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar heb je die gezien? Ik denk dat die mij ook wel goed staat.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar blote schouders, dat is zondig.
Je mag hem wel overkopen van mij. Dan zal ik hem 2 dagen dragen en ongewassen naar je toesturen met pakketpost. 100 euro incl verzendenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar heb je die gezien? Ik denk dat die mij ook wel goed staat.
Honderd euro voor zo'n jurk?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je mag hem wel overkopen van mij. Dan zal ik hem 2 dagen dragen en ongewassen naar je toesturen met pakketpost. 100 euro incl verzenden
Hmm, zal ik even over nadenken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je mag hem wel overkopen van mij. Dan zal ik hem 2 dagen dragen en ongewassen naar je toesturen met pakketpost. 100 euro incl verzenden
Niet zo heel hoerig toch?quote:
Nee, hij mag hem overkopen voor 100 euro als ik er 2 dagen in gezeten heb hehequote:
Hoger dan dat is wel hoerig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Mis ik wat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
300 woorden getypt. Het is slechter dan voorheen volgens mij :S
Wat voor studie?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
Geeft niet, ze zijn het niet waard, laat je niet intimideren :squote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
Nee valt wel mee, verder wel een hele saaie jurk. Niet mijn smaak, laten we het daar maar ophouden.quote:
Wat voor jurken draag je liever dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, verder wel een hele saaie jurk. Niet mijn smaak, laten we het daar maar ophouden.
Waarom had je niet na elke 100 woorden opgeslagen dan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
Yup, ik vind dit ook op het randje, vandaar de vraag ook ff om te checken hoe anderen het zien. Maar hij is van de voorkant wel classy en het is een mooie, dikke stof, dus het is geen ordi type jurkje en ik heb ook geen ordinaire bakkes.quote:
Ja niks mis met dat jurkje, maar als ie te hoog zit wel. Dus als ie bij jou hoger dan dat zit omdat je langer bent zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yup, ik vind dit ook op het randje, vandaar de vraag ook ff om te checken hoe anderen het zien. Maar hij is van de voorkant wel classy en het is een mooie, dikke stof, dus het is geen ordi type jurkje en ik heb ook geen ordinaire bakkes.But still, het is op 't randje.
crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+squote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, Mortaxx mist wel wat, een automatische back up namelijk.
Hm.. Zal hem morgen nog eens aandoen en checken. Snif.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja niks mis met dat jurkje, maar als ie te hoog zit wel. Dus als ie bij jou hoger dan dat zit omdat je langer bent zou ik het niet doen.
Lengte bij Veer zit toch in haar benen, dan is dat jurkje niet gelijk veel korter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja niks mis met dat jurkje, maar als ie te hoog zit wel. Dus als ie bij jou hoger dan dat zit omdat je langer bent zou ik het niet doen.
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yup, ik vind dit ook op het randje, vandaar de vraag ook ff om te checken hoe anderen het zien. Maar hij is van de voorkant wel classy en het is een mooie, dikke stof, dus het is geen ordi type jurkje en ik heb ook geen ordinaire bakkes.But still, het is op 't randje.
Jonge ik had het opgeslagen maar dat netwerk crashte. Alle bestanden die ik toen open had zijn nu corrupt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom had je niet na elke 100 woorden opgeslagen dan.
Niemand zei veel korter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Lengte bij Veer zit toch in haar benen, dan is dat jurkje niet gelijk veel korter.
Daar hadden vast meer mensen last van dan, netwerkbeheer van de uni raadplegen voor backup?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jonge ik had het opgeslagen maar dat netwerk crashte. Alle bestanden die ik toen open had zijn nu corrupt.
Wat is dit?quote:
Kkgrappig inderdaad.quote:
http://for-science-sake.t(...)nkhorn-fungus-growthquote:
quote:Time-lapse of Stinkhorn Fungus growth.
Inspiratie op aan het doen voor een nieuwe hossel tactiek?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef BlauweTijger het volgende:
https://www.facebook.com/(...)26061&type=2&theater
Godver
Uhm neequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Inspiratie op aan het doen voor een nieuwe hossel tactiek?
quote:
Ziet er wel echt bizar uit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Uhm nee, ze hadden die hakken niet in mijn maat.
Nikmans heeft coole specials geschreven over de pokemonfilms een tijdje terug.quote:
Nee ben met zonnebril in het middenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Mort met z'n cheeky smile 2e van links.
Geen zin meerquote:
Quequote:
Euh?quote:
Toch goed gedaan in een week tijd dan. Moet je nagaan hoe ver je had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ben met zonnebril in het midden
[..]
Geen zin meermorgen de rest en ben ik weer net zo ver als vorige week
Soms lurk ik mee, en kan ik posten niet laten.quote:
Niet op Chai letten, gek meisje is dat.quote:
Gezellig. =$quote:[..]
Soms lurk ik mee, en kan ik posten niet laten.
Vind ik ook =$quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet op Chai letten, gek meisje is dat.
[..]
Gezellig. =$
Ambi, mocht je weer los? Dacht dat je in een kelder zat, geketend of zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
Chloro waar is je wekelijkse roep mbt de rijdende rechter :s
Sorry, was douchen. :s Heb je nu het begin gemist?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
Chloro waar is je wekelijkse roep mbt de rijdende rechter :s
Hij is er niet nu dus ben stiekem ah fokken. Ik eet nu kaasknabbels en kijk de rijdende rechter. Oh en drink lekkere thee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ambi, mocht je weer los? Dacht dat je in een kelder zat, geketend of zo.
Voor de verandering eens niet... deze mensen zijn wel wat saai. Ik mis actie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, was douchen. :s Heb je nu het begin gemist?
ja hallo niemand reageert op mijquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor de verandering eens niet... deze mensen zijn wel wat saai. Ik mis actie.
Ik heb even teruggespoeld dus loop 8 minuten achter. Niet spoileren plsquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor de verandering eens niet... deze mensen zijn wel wat saai. Ik mis actie.
Welnee, geen tmi. De ketting doe je zeker weer zelf om voordat ie thuis is? Heb je de sleutel gekopieerd of ben je handig met een haarspeld?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is er niet nu dus ben stiekem ah fokken. Ik eet nu kaasknabbels en kijk de rijdende rechter. Oh en drink lekkere thee.
Tmi. Who cares. I know.
Gekopieerd. Voordat hij thuis komt gaat een zoemer af en ren ik naar de kelder. Heb ik nog wat kaasknabbel kruimels in mn snor voor morgen. Life is good.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welnee, geen tmi. De ketting doe je zeker weer zelf om voordat ie thuis is? Heb je de sleutel gekopieerd of ben je handig met een haarspeld?
Juist, geweldig hoe je het ineens zo positief benaderd. Herken je bijna niet terug.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gekopieerd. Voordat hij thuis komt gaat een zoemer af en ren ik naar de kelder. Heb ik nog wat kaasknabbel kruimels in mn snor voor morgen. Life is good.
Ben gestopt op de helft. Goddank heb ik vandaag 1u gefietst en 45 min gewandeld. Minder schuldgevoel. #braddie #winner #vetzakquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Juist, geweldig hoe je het ineens zo positief benaderd. Herken je bijna niet terug.
Of misschien ben je in extase vanwege de kaasknabbels, post straks nog eens wat als de zak op is en hoe je het leven dan ziet. Oke?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Die Darius is wel een type voor jou, Ambi. Jammer van dat accent wel.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]dafuq dacht dit net over jou.
Nee. Hij is te 'Hollands'.. en ik vind m gewoon niet knap.
Ik val sws op jonger, deze is al te oud..quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het wel leuke man, maar neh.
Hoe jong?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val sws op jonger, deze is al te oud..
De helft maar? Het gaat duidelijk niet goed met je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben gestopt op de helft. Goddank heb ik vandaag 1u gefietst en 45 min gewandeld. Minder schuldgevoel. #braddie #winner #vetzak
Ja hoe jong ongeveer? 50 zeker? of nee wacht 45?quote:
Dacht inene wtf doe ik man...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De helft maar? Het gaat duidelijk niet goed met je.
De fuck...quote:
Ik heb ze liever nog iets jonger.quote:
Zoek hulp!! Nu!! Bel bij je buren aan of zo!!quote:
De dubbelfuck...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ze liever nog iets jonger.
Hoe oud ben jij dan?quote:
25 is voor jou dan ook niet jongquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ze liever nog iets jonger.
Wat?quote:
Had niet gedacht dat je op broekkies zou vallen. Maar je verbaasd me wel vaker...quote:
Daarom.quote:
Raar hoe?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
Wrm doen mensen zo raar over dit.... ik krijg altijd hele rare reacties hierop?
Maar hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
Wrm doen mensen zo raar over dit.... ik krijg altijd hele rare reacties hierop?
Mensen zijn dom. Trek je niets van hun onwetendheid aan. Trek die zak kaasknabbels maar weer open en laat je gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen noemen me cougar en alles![]()
Ze snappen niet. Ze weten niet.
We eten niet allemaal de hele dag door kip, shaneeynee.quote:
NEE. VOL IS VOL. GENOEG IS GENOEG.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mensen zijn dom. Trek je niets van hun onwetendheid aan. Trek die zak kaasknabbels maar weer open en laat je gaan.
Nee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahahahaahahahahahahahahahaah hilaries seg
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahahahaahahahahahahahahahaah hilaries seg
Flauw, minuscuul lachje, meer niet.quote:
Ik heb een frisse adem gelukkig, dus dat scheelt wel idd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:58 schreef Chloroform het volgende:
Laat ze maar lullen hè Ambi. Jij weet wel beter.
Oh, sorryquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had t niet eens tegen jou.. Maar ok.
Houd toch je snater man, humorloze zak stroquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo lief dat je het voor me opneemt heMy man.
You just didquote:Op woensdag 23 april 2014 00:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, sorry. Kan ik het goedmaken
?
[..]
Houd toch je snater man, humorloze zak stro.
Nu afwassen gewoon. Morgen-jij gaat vanavond-jij dankbaar zijn dat de afwas gedaan is.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
Chloro, heb nog afwas van vanavond staan...
Nu afwassen en slapen of morgenochtend maar doen.
Heb zo geen zin..
Zeg maar wat ik moet doen.
kkzooi. Moest zoveel doen vnv. :s En dan zit ik HIER.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu afwassen gewoon. Morgen-jij gaat vanavond-jij dankbaar zijn dat de afwas gedaan is.
Sukkel.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
kkzooi. Moest zoveel doen vnv. :s En dan zit ik HIER.
Nou, dan ga ik de keuken maar eens fixen.
Hahahahahaquote:Op woensdag 23 april 2014 00:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Houd toch je snater man, humorloze zak stro.
haiquote:
Poetsvrouw is toch niet zo duur?quote:Op woensdag 23 april 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet keuken badkamer wc en vloer doen.
Heb een vriendin nodig
Rip Snowiequote:Op woensdag 23 april 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
Heb een vriendin nodig
10E /hquote:Op woensdag 23 april 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Poetsvrouw is toch niet zo duur?
Goed zo. Je gaat morgen echt blij zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Je had gelijk. Josti.
Hij gaat doodquote:Op woensdag 23 april 2014 00:21 schreef anti-loper het volgende:
Heb net de 2e aflevering van seizoen 1 van GoT gezien.
Ik mag die blonde flikkerprins nu al niet :S
Waarom ga je spoileren :Squote:
Je hebt gelijk. :/quote:Op woensdag 23 april 2014 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed zo. Je gaat morgen echt blij zijn.
waaromquote:
Schrijf em op Facebook. Of beter, voeg em toe op Skype, zie je later de inhoud van je gesprekken terug op klb.quote:
15 minuten kan 's ochtends echt als een uur aanvoelen dan.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. :/
Daarom maar even ontbijt meteen fixen evenals mn lunchpakket. Scheelt wel 15 min eerder opstaan.
#lui #allochtoon
Oatmealquote:Op woensdag 23 april 2014 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
15 minuten kan 's ochtends echt als een uur aanvoelen dan.
Ik flikker altijd kommetje melk in de magnetron en dan pap erdoorheen roeren. Klaar ontbijt.
Heb geen FB. Heb toch geen frienden.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Schrijf em op Facebook. Of beter, voeg em toe op Skype, zie je later de inhoud van je gesprekken terug op klb.
Relaxed is dat heh.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb geen FB. Heb toch geen frienden.
oatmeal met honing en amandelenquote:Op woensdag 23 april 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oatmeal![]()
![]()
![]()
Met kaneel banaan en rozijnen.
Je schijt er ook goed van hihihi
Lekker ja? Morgen maar proberen. Zonder rozijnen dan.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oatmeal![]()
![]()
![]()
Met kaneel banaan en rozijnen.
Je schijt er ook goed van hihihi
Hehe zou het bijna overwegenquote:Op woensdag 23 april 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Poetsvrouw is toch niet zo duur?
Wel even nu in de koelkast doen dan... Ik doe 50 gram havermout + 100 cl melk en wat water erin. Versieren doe je in de ochtend.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker ja? Morgen maar proberen. Zonder rozijnen dan.
Heb net nog een kom gehad!!!!quote:Op woensdag 23 april 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe er ook weleens studentenhaver in. Oh myyyyyy
Voor dat geld mag 4b2E hier wel wat knoppen komen poetsen ahahaquote:Op woensdag 23 april 2014 00:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Altijd het idee dat dat alleen voor de high class gegoede burgerij weggelegd was.
Niks voor mij, het leven is al zuur genoeg.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb net nog een kom gehad!!!!
Met citroen en cranberries is het ook best lekker.
Lekker zuur, hou ik wel van
struggles?quote:Op woensdag 23 april 2014 00:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks voor mij, het leven is al zuur genoeg.
quote:Op woensdag 23 april 2014 00:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor dat geld mag 4b2E hier wel wat knoppen komen poetsen ahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*kuur, ik weet dat het moeilijk is allemaal, maar kop-op son, nog even door die miep en kees boekjes en misschien haal je je veterstrik diploma nog.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hebben die kneusjes allemaal een chemo keur gehad
Dat schele blonde eendje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Die Darius is wel een type voor jou, Ambi. Jammer van dat accent wel.
oke.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Charissa van de Brug bij de Rijdende Rechter.
dit niet zelf kunnenquote:Op woensdag 23 april 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
Heb een vriendin nodig
die gozer in het donker rechts op het bovenste plaatje. Zijn gezichtsuitdrukking zegt genoeg.quote:
Afhankelijk zijn van anderenquote:
niet stiekem 4ebe overlaten komen voor dit soort werkquote:Op woensdag 23 april 2014 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn van anderen_
Met de privé heliquote:Op woensdag 23 april 2014 09:18 schreef wise het volgende:
[..]
niet stiekem 4ebe overlaten komen voor dit soort werk![]()
quote:
geen idee, jij komt naar mij met je heli om te zuigen. Dus jij zal het beter weten.quote:
zou haar cave wel willen explorenquote:
goedemorgen, hoe drink je je koffie? zwart? melk? suiker? via je wang?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:34 schreef Salatrel het volgende:
lekker anderslijkt me een goeie conversation starter ook tijdens sollicitatiegesprek
Altijd alles in je keel gieten direct? Rietje lukt niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen, hoe drink je je koffie? zwart? melk? suiker? via je wang?
kauw alsjeblieft met je mond dichtquote:Op woensdag 23 april 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd alles in je keel gieten direct? Rietje lukt niet.
Moest lachen om conducteurgrapjequote:Op woensdag 23 april 2014 11:51 schreef Salatrel het volgende:
er zit wat tussen je tanden... oh waar? helemaal achteraan
Doe maar ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:58 schreef Homijn het volgende:
Mijn topic over de kapcultuur werd niet gewaardeerd. Ik vond het zelf een heel goed onderwerp, maar ja.
Ik denk dat ik mijn topic over de lapcultuur en de mapcultuur toch maar achterwege laat.
Ja, en ook die over tapcultuur en fapcultuur.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die over de papcultuur en sapcultuur ook zeker?
quote:
#lekkergenietenquote:Op woensdag 23 april 2014 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Heb gisteravond wel gestofzuigd nog, maar doe straks wel poetsen. Zit nu lekker te chillen op het balkon.
foei chloro.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Heb gisteravond wel gestofzuigd nog, maar doe straks wel poetsen. Zit nu lekker te chillen op het balkon.
Die over de fapcultuur was er al, maar is onzichtbaar gemaakt.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en ook die over tapcultuur en fapcultuur.
#zon #iceteagreen #goedeleven #proost #cheers #fijnedagallemaal!!!quote:
Boeiend, mijn huis.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
foei chloro.
maar ja, het is wel lekker weer natuurlijk
Nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:34 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die over de fapcultuur was er al, maar is onzichtbaar gemaakt.
Ik zat zelf eigenlijk nog te denken aan de stapcultuur en de zapcultuur.
#eventerugtrekken #momentvoorjezelfquote:Op woensdag 23 april 2014 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
#zon #iceteagreen #goedeleven #proost #cheers #fijnedagallemaal!!!
Oké genoeg.quote:
Whut?quote:Op woensdag 23 april 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Chlo, ik zag gisteren een lijstje dat jij blanker zou zijn dan ik![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie is de " donkerste " hier in deze SC? Maak een lijstje.
hijs gek jonguhquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. 4EBE
2. 2NutZ (Riff Raff lookin' ass)
3. dWc/Vas (gedeelde skin tone [ afbeelding ])
4. Chocolatebear
5. anti-loper
6. gianni61
7. Chloroform
8. VeerEli
9. Gridlok
10. Modus
[...]
101. Melk
[...]
263. #FFFFFF Verf
[...]
27110. Antarctica
27111. krioro
Hahahaha shiiiitquote:
quote:
dacht ik al jaquote:
Ja, wanne koekwaus.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef Pharkus het volgende:
Het voegt niet veel toe, al geef ik toe dat ik me er zelf ook weleens aan bezoldig. Het uitroeien zal een lastige taak worden, immers denkt nog menigeen dat de juiste oplossing van een klacht gezocht dient te worden door het urineren in van iemands achterste.
'2 maand en 10 dagen' zeggen als je 30 bent!quote:Op woensdag 23 april 2014 13:57 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Bang voor relatiebreuk
Mijn god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |