Honderd euro voor zo'n jurk?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je mag hem wel overkopen van mij. Dan zal ik hem 2 dagen dragen en ongewassen naar je toesturen met pakketpost. 100 euro incl verzenden
Hmm, zal ik even over nadenken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je mag hem wel overkopen van mij. Dan zal ik hem 2 dagen dragen en ongewassen naar je toesturen met pakketpost. 100 euro incl verzenden
Niet zo heel hoerig toch?quote:
Nee, hij mag hem overkopen voor 100 euro als ik er 2 dagen in gezeten heb hehequote:
Hoger dan dat is wel hoerig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lengte dus. Misschien iets hoger omdat ik langer ben dan 't model en hij dus automatisch korter is.
Mis ik wat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
300 woorden getypt. Het is slechter dan voorheen volgens mij :S
Wat voor studie?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
Geeft niet, ze zijn het niet waard, laat je niet intimideren :squote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
Nee valt wel mee, verder wel een hele saaie jurk. Niet mijn smaak, laten we het daar maar ophouden.quote:
Wat voor jurken draag je liever dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, verder wel een hele saaie jurk. Niet mijn smaak, laten we het daar maar ophouden.
Waarom had je niet na elke 100 woorden opgeslagen dan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
Yup, ik vind dit ook op het randje, vandaar de vraag ook ff om te checken hoe anderen het zien. Maar hij is van de voorkant wel classy en het is een mooie, dikke stof, dus het is geen ordi type jurkje en ik heb ook geen ordinaire bakkes.quote:
Ja niks mis met dat jurkje, maar als ie te hoog zit wel. Dus als ie bij jou hoger dan dat zit omdat je langer bent zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yup, ik vind dit ook op het randje, vandaar de vraag ook ff om te checken hoe anderen het zien. Maar hij is van de voorkant wel classy en het is een mooie, dikke stof, dus het is geen ordi type jurkje en ik heb ook geen ordinaire bakkes.But still, het is op 't randje.
crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+s crtl+squote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, Mortaxx mist wel wat, een automatische back up namelijk.
Hm.. Zal hem morgen nog eens aandoen en checken. Snif.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja niks mis met dat jurkje, maar als ie te hoog zit wel. Dus als ie bij jou hoger dan dat zit omdat je langer bent zou ik het niet doen.
Lengte bij Veer zit toch in haar benen, dan is dat jurkje niet gelijk veel korter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja niks mis met dat jurkje, maar als ie te hoog zit wel. Dus als ie bij jou hoger dan dat zit omdat je langer bent zou ik het niet doen.
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yup, ik vind dit ook op het randje, vandaar de vraag ook ff om te checken hoe anderen het zien. Maar hij is van de voorkant wel classy en het is een mooie, dikke stof, dus het is geen ordi type jurkje en ik heb ook geen ordinaire bakkes.But still, het is op 't randje.
Jonge ik had het opgeslagen maar dat netwerk crashte. Alle bestanden die ik toen open had zijn nu corrupt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom had je niet na elke 100 woorden opgeslagen dan.
Niemand zei veel korter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Lengte bij Veer zit toch in haar benen, dan is dat jurkje niet gelijk veel korter.
Daar hadden vast meer mensen last van dan, netwerkbeheer van de uni raadplegen voor backup?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jonge ik had het opgeslagen maar dat netwerk crashte. Alle bestanden die ik toen open had zijn nu corrupt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |