quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
alleen aan de achterkant komt hij net een cm of 0 onder m'n reet![]()
Net iets boven de knie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar jij noemt 't als minimale lengte, tenzij mooie benen
Naja mooie benen dan tot waar?
Het is onmogelijk om te beoordelen of een jurkje al dan niet ordinair is. Het hangt af van het jurkje, de vrouw en de situatie. Als jij je goed voelt in dat jurkje moet je 'em vooral aan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neen, je kan het jurkje op het model dat 'm aanhad op de site krijgen als je echt wil en daar zul je het mee moeten doen.
Ach zeik toch niet zo mens met je zure waffel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, nu moet iedereen zeker even "pics!!!!" roepen?
Als je twijfelt sowieso nooit doen.
#1 Daar lopen al die sneakerectohipsters mee (zie ook KLB / [KLB Chocoladesoesjes SC] KNIJNEN <3) dus die wil je nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*adds to wishlish
inb4 haat
thigh fit zeker huwhuehuequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb echt een super mooi jurkje binnen gekregen alleen aan de achterkant komt hij net een cm of 0 onder m'n reet
OH WTFI K TYPTE ECHT 0quote:
Ik haal mijn schoenen altijd bij de 2dehands winkel, ies hip.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha precies. En 80 euro duur vinden voor schoenen
Ja god, denk gewoon logisch na.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach zeik toch niet zo mens met je zure waffel.
En twijfel over of je iets mooi vindt idd, maar twijfel over lengte.. Meh lastige shit.
Boeiend, al gekomenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
OH WTFI K TYPTE ECHT 0![]()
![]()
Ik dacht dat je die 1 weggehaald had
![]()
Ik bedoelde dus een cm of 10 onder m'n reet
Wtf. Eens met jou G. Tik hem aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
#1 Daar lopen al die sneakerectohipsters mee (zie ook KLB / [KLB Chocoladesoesjes SC] KNIJNEN <3) dus die wil je niet
#2 Mur schoen
#3 TURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENTURKENMAROKKANENSWAG
Zou raken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lengte dus. Misschien iets hoger omdat ik langer ben dan 't model en hij dus automatisch korter is.
Ik zou het niet doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lengte dus. Misschien iets hoger omdat ik langer ben dan 't model en hij dus automatisch korter is.
Gewoon goede lengte.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb je die gezien? Ik denk dat die mij ook wel goed staat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar heb je die gezien? Ik denk dat die mij ook wel goed staat.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar blote schouders, dat is zondig.
Je mag hem wel overkopen van mij. Dan zal ik hem 2 dagen dragen en ongewassen naar je toesturen met pakketpost. 100 euro incl verzendenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar heb je die gezien? Ik denk dat die mij ook wel goed staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |