haiquote:
Poetsvrouw is toch niet zo duur?quote:Op woensdag 23 april 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet keuken badkamer wc en vloer doen.
Heb een vriendin nodig
Rip Snowiequote:Op woensdag 23 april 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
Heb een vriendin nodig
10E /hquote:Op woensdag 23 april 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Poetsvrouw is toch niet zo duur?
Goed zo. Je gaat morgen echt blij zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Je had gelijk. Josti.
Hij gaat doodquote:Op woensdag 23 april 2014 00:21 schreef anti-loper het volgende:
Heb net de 2e aflevering van seizoen 1 van GoT gezien.
Ik mag die blonde flikkerprins nu al niet :S
Waarom ga je spoileren :Squote:
Je hebt gelijk. :/quote:Op woensdag 23 april 2014 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed zo. Je gaat morgen echt blij zijn.
waaromquote:
Schrijf em op Facebook. Of beter, voeg em toe op Skype, zie je later de inhoud van je gesprekken terug op klb.quote:
15 minuten kan 's ochtends echt als een uur aanvoelen dan.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. :/
Daarom maar even ontbijt meteen fixen evenals mn lunchpakket. Scheelt wel 15 min eerder opstaan.
#lui #allochtoon
Oatmealquote:Op woensdag 23 april 2014 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
15 minuten kan 's ochtends echt als een uur aanvoelen dan.
Ik flikker altijd kommetje melk in de magnetron en dan pap erdoorheen roeren. Klaar ontbijt.
Heb geen FB. Heb toch geen frienden.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Schrijf em op Facebook. Of beter, voeg em toe op Skype, zie je later de inhoud van je gesprekken terug op klb.
Relaxed is dat heh.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb geen FB. Heb toch geen frienden.
oatmeal met honing en amandelenquote:Op woensdag 23 april 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oatmeal![]()
![]()
![]()
Met kaneel banaan en rozijnen.
Je schijt er ook goed van hihihi
Lekker ja? Morgen maar proberen. Zonder rozijnen dan.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oatmeal![]()
![]()
![]()
Met kaneel banaan en rozijnen.
Je schijt er ook goed van hihihi
Hehe zou het bijna overwegenquote:Op woensdag 23 april 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Poetsvrouw is toch niet zo duur?
Wel even nu in de koelkast doen dan... Ik doe 50 gram havermout + 100 cl melk en wat water erin. Versieren doe je in de ochtend.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker ja? Morgen maar proberen. Zonder rozijnen dan.
Heb net nog een kom gehad!!!!quote:Op woensdag 23 april 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe er ook weleens studentenhaver in. Oh myyyyyy
Voor dat geld mag 4b2E hier wel wat knoppen komen poetsen ahahaquote:Op woensdag 23 april 2014 00:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Altijd het idee dat dat alleen voor de high class gegoede burgerij weggelegd was.
Niks voor mij, het leven is al zuur genoeg.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb net nog een kom gehad!!!!
Met citroen en cranberries is het ook best lekker.
Lekker zuur, hou ik wel van
struggles?quote:Op woensdag 23 april 2014 00:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks voor mij, het leven is al zuur genoeg.
quote:Op woensdag 23 april 2014 00:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor dat geld mag 4b2E hier wel wat knoppen komen poetsen ahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*kuur, ik weet dat het moeilijk is allemaal, maar kop-op son, nog even door die miep en kees boekjes en misschien haal je je veterstrik diploma nog.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hebben die kneusjes allemaal een chemo keur gehad
Dat schele blonde eendje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Die Darius is wel een type voor jou, Ambi. Jammer van dat accent wel.
oke.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Charissa van de Brug bij de Rijdende Rechter.
dit niet zelf kunnenquote:Op woensdag 23 april 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
Heb een vriendin nodig
die gozer in het donker rechts op het bovenste plaatje. Zijn gezichtsuitdrukking zegt genoeg.quote:
Afhankelijk zijn van anderenquote:
niet stiekem 4ebe overlaten komen voor dit soort werkquote:Op woensdag 23 april 2014 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn van anderen_
Met de privé heliquote:Op woensdag 23 april 2014 09:18 schreef wise het volgende:
[..]
niet stiekem 4ebe overlaten komen voor dit soort werk![]()
quote:
geen idee, jij komt naar mij met je heli om te zuigen. Dus jij zal het beter weten.quote:
zou haar cave wel willen explorenquote:
goedemorgen, hoe drink je je koffie? zwart? melk? suiker? via je wang?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:34 schreef Salatrel het volgende:
lekker anderslijkt me een goeie conversation starter ook tijdens sollicitatiegesprek
Altijd alles in je keel gieten direct? Rietje lukt niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen, hoe drink je je koffie? zwart? melk? suiker? via je wang?
kauw alsjeblieft met je mond dichtquote:Op woensdag 23 april 2014 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd alles in je keel gieten direct? Rietje lukt niet.
Moest lachen om conducteurgrapjequote:Op woensdag 23 april 2014 11:51 schreef Salatrel het volgende:
er zit wat tussen je tanden... oh waar? helemaal achteraan
Doe maar ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:58 schreef Homijn het volgende:
Mijn topic over de kapcultuur werd niet gewaardeerd. Ik vond het zelf een heel goed onderwerp, maar ja.
Ik denk dat ik mijn topic over de lapcultuur en de mapcultuur toch maar achterwege laat.
Ja, en ook die over tapcultuur en fapcultuur.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die over de papcultuur en sapcultuur ook zeker?
quote:
#lekkergenietenquote:Op woensdag 23 april 2014 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Heb gisteravond wel gestofzuigd nog, maar doe straks wel poetsen. Zit nu lekker te chillen op het balkon.
foei chloro.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Heb gisteravond wel gestofzuigd nog, maar doe straks wel poetsen. Zit nu lekker te chillen op het balkon.
Die over de fapcultuur was er al, maar is onzichtbaar gemaakt.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en ook die over tapcultuur en fapcultuur.
#zon #iceteagreen #goedeleven #proost #cheers #fijnedagallemaal!!!quote:
Boeiend, mijn huis.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
foei chloro.
maar ja, het is wel lekker weer natuurlijk
Nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:34 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die over de fapcultuur was er al, maar is onzichtbaar gemaakt.
Ik zat zelf eigenlijk nog te denken aan de stapcultuur en de zapcultuur.
#eventerugtrekken #momentvoorjezelfquote:Op woensdag 23 april 2014 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
#zon #iceteagreen #goedeleven #proost #cheers #fijnedagallemaal!!!
Oké genoeg.quote:
Whut?quote:Op woensdag 23 april 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Chlo, ik zag gisteren een lijstje dat jij blanker zou zijn dan ik![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie is de " donkerste " hier in deze SC? Maak een lijstje.
hijs gek jonguhquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. 4EBE
2. 2NutZ (Riff Raff lookin' ass)
3. dWc/Vas (gedeelde skin tone [ afbeelding ])
4. Chocolatebear
5. anti-loper
6. gianni61
7. Chloroform
8. VeerEli
9. Gridlok
10. Modus
[...]
101. Melk
[...]
263. #FFFFFF Verf
[...]
27110. Antarctica
27111. krioro
Hahahaha shiiiitquote:
quote:
dacht ik al jaquote:
Ja, wanne koekwaus.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef Pharkus het volgende:
Het voegt niet veel toe, al geef ik toe dat ik me er zelf ook weleens aan bezoldig. Het uitroeien zal een lastige taak worden, immers denkt nog menigeen dat de juiste oplossing van een klacht gezocht dient te worden door het urineren in van iemands achterste.
'2 maand en 10 dagen' zeggen als je 30 bent!quote:Op woensdag 23 april 2014 13:57 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Bang voor relatiebreuk
Mijn god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |