Heb net nog een kom gehad!!!!quote:Op woensdag 23 april 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe er ook weleens studentenhaver in. Oh myyyyyy
Voor dat geld mag 4b2E hier wel wat knoppen komen poetsen ahahaquote:Op woensdag 23 april 2014 00:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Altijd het idee dat dat alleen voor de high class gegoede burgerij weggelegd was.
Niks voor mij, het leven is al zuur genoeg.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb net nog een kom gehad!!!!
Met citroen en cranberries is het ook best lekker.
Lekker zuur, hou ik wel van
struggles?quote:Op woensdag 23 april 2014 00:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks voor mij, het leven is al zuur genoeg.
quote:Op woensdag 23 april 2014 00:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor dat geld mag 4b2E hier wel wat knoppen komen poetsen ahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*kuur, ik weet dat het moeilijk is allemaal, maar kop-op son, nog even door die miep en kees boekjes en misschien haal je je veterstrik diploma nog.quote:Op woensdag 23 april 2014 04:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hebben die kneusjes allemaal een chemo keur gehad
Dat schele blonde eendje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Die Darius is wel een type voor jou, Ambi. Jammer van dat accent wel.
oke.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Charissa van de Brug bij de Rijdende Rechter.
dit niet zelf kunnenquote:Op woensdag 23 april 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet keuken badkamer wc en vloer doen.
Heb een vriendin nodig
die gozer in het donker rechts op het bovenste plaatje. Zijn gezichtsuitdrukking zegt genoeg.quote:
Afhankelijk zijn van anderenquote:
niet stiekem 4ebe overlaten komen voor dit soort werkquote:Op woensdag 23 april 2014 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn van anderen_
Met de privé heliquote:Op woensdag 23 april 2014 09:18 schreef wise het volgende:
[..]
niet stiekem 4ebe overlaten komen voor dit soort werk![]()
quote:
geen idee, jij komt naar mij met je heli om te zuigen. Dus jij zal het beter weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |