abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139171441
Goedenmorgen Fokkers,

ik zit met een rotprobleem en dat is dat ik momenteel ontzettend bang ben voor een relatiebreuk met mijn vriendin, waar ik momenteel 2 maand en 10 dagen mee heb.. Mijn vriendin en ik zijn gek op elkaar en dat is onder andere te merken dat we bijna altijd bij elkaar zijn. Ik zou gisteravond, nadat ik bij haar was geweest, gewoon weer naar huis gaan en in mijn eigen gaan slapen.

Dit heeft uiteindelijk geleid dat ik vannacht totaal niet happy was. Ik kon niet slapen en elke keer als mijn vriendin in bed mijn hand pakte of een arm om mij heen wilde doen dat ik het gewoon afstootte. Op dat moment merkte ze al dat er iets aan de hand is maar ik zei niks. Op een gegeven moment ben ik rond 01:00 uit bed gestapt, naar de wc gegaan en uiteindelijk een uur met mijn telefoon heb zit te hannesen. Daarna weer naar bed gegaan. Uiteraard lukte het slapen totaal niet en uiteraard stootte ik mijn vriendin weer af (b.v. mijn arm wegtrekken bij haar). Rond half 3 ben ik weer uit bed gestapt, naar de woonkamer gegaan en heb een paar afleveringen gekeken van een serie die ik had gedownload.

Terwijl de serie draaide ben ik na gaan denken over de situatie. Dit was dag nummer vijf dat we elkaar zagen en kwam tot de conclusie dat dit voor een korte tijd erg veel voor me is. Ik wil graag ook mijn eigen dingen doen. Al met al ben ik rond 04:30 toch in slaap gevallen en rond 05:00 kwam mijn vriendin binnen en vroeg zich af waarom ik op de bank sliep. Ik heb eerlijk tegen haar gezegd dat ik achteraf toch liever alleen sliep.

Als gevolg hierop is mijn vriendin enorm geschrokken en had dit niet verwacht. Zij voelt zich ontzettend rot hierover en vindt dat ze mij het bed heeft uitgejaagd. Tevens voelt het voor haar dat ze iets kapot heeft gemaakt tussen ons. Ik heb gezegd dat dat laatste niet zo is maar dat ik gewoon ook mijn eigen ding wil doen en dat ik ook graag momenten voor mezelf wil hebben. Als antwoord hierop stelt ze voor dat ik de komende dagen en weekend voor mezelf moet hebben en dat ik na het weekend haar weer kan bellen, mits ik dat zelf wil. Ze heeft zelfs de huissleutel teruggegeven en had de tranen in haar ogen staan. Rond 6 uur is zij vertrokken.

Nu voel ik me ontzettend rot hierover en had het eigenlijk anders moeten aanpakken. Ze heeft gezegd dat het verder geen gevolgen heeft voor onze relatie en ik heb gezegd dat ik ontzettend veel van haar hou. Ik weet niet hoe ik dit over een paar dagen moet aanpakken. Wat ook meespeelt is dat een maand geleden ook al iets vervelends heeft afgespeeld tussen ons en er zijn buiten mij om nog meer vervelende dingen gebeurd voor haar. Ik heb het gevoel dat ze door dit niet meer kan handelen.

Mijn vraag/vragen:

1) hoe denken jullie hierover?
2) is de kans groot dat de relatie voorbij kan zijn?
3) hoe kan ik dit het beste, na een paar dagen, aanpakken want ik wil haar ook graag de ruimte geven na dit. En is bellen dan beter dan haar een bezoek te brengen, want ze woont nog geen 10 min fietsen bij mij vandaan.

p.s. door dit te typen heb ik een brok in mijn keel zitten. ;( En sorry als er wat onduidelijkheden inzitten.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 23 april 2014 @ 08:01:23 #2
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139171511
Hoe oud zijn jullie?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 23 april 2014 @ 08:05:06 #3
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_139171548
komaan, elke dag bij elkaar is niet nodig. Al helemaal niet als je pas zo kort een relatie hebt.

En de een ligt het beter dan de ander. Ik zie mijn vriendin alleen in het weekend aangezien zij doordeweeks op kamers is en ik nog thuis woon. En ik vind het prima zo. Door de weeks lekker voor mezelf bepalen.

maar jij wilt graag tijd voor jezelf. Mis je dat ook als je 's avonds bij haar bent? Is een beetje idioot als je dat alleen nachts hebt wanneer je wilt slapen.

Maak je niet te druk.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_139171683
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 08:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Ik ben 29 en zij is 38.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 08:05 schreef awiebo het volgende:
komaan, elke dag bij elkaar is niet nodig. Al helemaal niet als je pas zo kort een relatie hebt.

En de een ligt het beter dan de ander. Ik zie mijn vriendin alleen in het weekend aangezien zij doordeweeks op kamers is en ik nog thuis woon. En ik vind het prima zo. Door de weeks lekker voor mezelf bepalen.

maar jij wilt graag tijd voor jezelf. Mis je dat ook als je 's avonds bij haar bent? Is een beetje idioot als je dat alleen nachts hebt wanneer je wilt slapen.

Maak je niet te druk.
Het punt dat het helemaal niet in de planning stond dat ze gisteravond bij mij bleef slapen. Ik had toen ja gezegd en uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik toen al beter nee had kunnen zeggen omdat ik haar vrijdag weer zou zien.
pi_139171762
Tering TS, wat 'n dramatisch wijf ben je. :')
  woensdag 23 april 2014 @ 08:28:07 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_139171782
Waarom zo'n drama? Je hoeft toch niet altijd op elkaars lip te zitten? Kom op, jullie zijn nog maar net samen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 april 2014 @ 08:31:34 #7
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_139171826
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 08:18 schreef HSG het volgende:
Ik ben 29 en zij is 38.
U kid?

Is dit je eerste 'serieuze' (Voor zover je daar na twee maanden en een whopping 10 dagen over mag spreken.) relatie ofzo?
Ik ga naar huis.
pi_139171872
Je stelt je ongelooflijk aan...

Wil je haar minder zien? Wees daar dan eerlijk en duidelijk over.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 23 april 2014 @ 08:36:53 #9
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_139171876
na 2 maanden al houden van ? :')

ts ze lijkt me oud genoeg om hier normaal mee om te gaan en te begrijpen dat je ruimte nodig hebt.
Niet te dramatisch over doen, haar gewoon een berichtje sturen ofzo als je elkaar weer wil zien.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_139171891
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 08:28 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zo'n drama? Je hoeft toch niet altijd op elkaars lip te zitten? Kom op, jullie zijn nog maar net samen.
Dit.
pi_139171938
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 08:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

ts ze lijkt me oud genoeg om hier normaal mee om te gaan en te begrijpen dat je ruimte nodig hebt.
Niet te dramatisch over doen, haar gewoon een berichtje sturen ofzo als je elkaar weer wil zien.
Kan best als je elkaar al kent op een ander niveau voor je relatie.
  woensdag 23 april 2014 @ 08:44:57 #12
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_139171980
Ouch, ik vond het wel een schattig verhaal, ervan uitgaande dat TS 15 is en vriendinnetje 14..

Op jouw leeftijd mag ik hopen dat dit een troll is TS, anders stel je je echt enorm aan. Als ik wil slapen zit ik er ook niet op te wachten dat mn vriendin tegen me aan gaat liggen o.i.d. Volgens mij is dat ook vrij normaal, echter leef jij in de waan dat het "hoort" om knus tegen elkaar aan te slapen ofzo?
pi_139171996
Jemig, wat een puberale reactie ook van je vriendin. Is het soms de eerste relatie voor jullie alletwee?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  PR/Manusje van alles woensdag 23 april 2014 @ 08:47:23 #14
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_139172009
zoooo, vraag ff of je wat van haar ballen mag lenen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_139172059
quote:
15s.gif Op woensdag 23 april 2014 08:44 schreef iScream. het volgende:
Ouch, ik vond het wel een schattig verhaal, ervan uitgaande dat TS 15 is en vriendinnetje 14..

Op jouw leeftijd mag ik hopen dat dit een troll is TS, anders stel je je echt enorm aan. Als ik wil slapen zit ik er ook niet op te wachten dat mn vriendin tegen me aan gaat liggen o.i.d. Volgens mij is dat ook vrij normaal, echter leef jij in de waan dat het "hoort" om knus tegen elkaar aan te slapen ofzo?
Als mijn vriendin en ik "tegen elkaar aan" in slaap willen vallen savonds, liggen we om drie uur nog wakker. Dat moet je niet willen doen.

Slapen is privétijd, TS. Plezier heb je sochtendsmaar.
pi_139172060
Òf houden haar kinderen je wakker?
pi_139172064
Eeeh, ik dacht ook dat jullie tieners waren ofzo. Ot: ik denk dat je van een mug een olifant maakt. Misschien moeten jullie gewoon in het weekend bij elkaar zijn en 1 avond doordeweeks. Dan kan je de andere dagen je eigen dingen doen. Het lijkt me troch ook belangrijk om je hobbies uit te oefen en je eigen vrienden en familie te zien. Niet iedereen zit altijd te wachten op de aanhang erbij. Bovendien heb je elkaar dan weer wat te vertellen.
pi_139172155
Na 2 maanden heeft ze al een sleutel van je huis? Vind je het gek dat je ineens behoefte hebt aan ruimte. Daarvoor woonde je waarschijnlijk jaren alleen? Zij stelt zich aan, maar jij trouwens ook. Dus in dat opzicht passen jullie wel weer goed bij elkaar.
  woensdag 23 april 2014 @ 08:59:10 #19
425929 Starfucker_
Starfuckers, Inc.
pi_139172189
Dan neem je toch een groot tweepersoonsbed met een eigen deken en kussen :P Verder snap ik niet echt wat je wilt.
I play a game, it's called insincerity
pi_139172204
Nou ja de dingen die je beschrijft heeft meer te maken met behoefte hebben aan je eigen dingen kunnen doen wanneer je dat wil.

Dan moet je geen relatie beginnen.
En ja als je dit al bij 1 nachtje zo doet, zit het wel erg diep.
pi_139172231
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 08:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

Ben ik ook wel van plan, na het weekend of zo. Ik heb gewoon die ruimte nodig.
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 08:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
Jemig, wat een puberale reactie ook van je vriendin. Is het soms de eerste relatie voor jullie alletwee?
Nou nee alleen voor haar weer een relatie met een nuchtere Nederlandse jongen/man. Daarvoor had ze 12 jaar een relatie met een Afgaan (hoe verzin je het) en dat was een hele andere relatie dan wat je gewend bent. Die wilde b.v. niet eens kerst vieren en woonde een uur rijden bij haar vandaan (ja ik snap ook niet waarom het zo lang aanhield).

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nou ja de dingen die je beschrijft heeft meer te maken met behoefte hebben aan je eigen dingen kunnen doen wanneer je dat wil.

Dan moet je geen relatie beginnen.
En ja als je dit al bij 1 nachtje zo doet, zit het wel erg diep.
We waren al sinds vorige week vrijdag bij elkaar en de nacht op dinsdag naar vandaag was gewoon ongepland. Niet dat ik dat erg vind alleen na zoveel dagen wordt het veel en ik had achteraf gewoon nee moeten zeggen toen ze vroeg of ze met mij mee kon naar mijn huis. Wat ik al zei ze woont nog geen 10 minuten fietsen bij mij vandaan.
pi_139172241
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:02 schreef HSG het volgende:
nuchtere Nederlandse jongen
_O-
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_139172258
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:02 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

_O-
Tsja in ieder mens schuilt nog een kind. ;)
  woensdag 23 april 2014 @ 09:29:23 #24
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_139172693
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:39 schreef HSG het volgende:
TS is gewoon een slappe zak. :')
pi_139172790
Ze moet je gewoon af en toe wat tijd voor jezelf geven, dat hoort nou eenmaal zo. Als ze dat niet kan dan kan je ook geen lange relatie hebben. Maar zo te lezen gunt ze je die tijd ook gewoon dus neem gewoon een tijdje rust van elkaar en dan komt het wel goed bomber.
Nieuw is niet altijd beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')