Goedenmorgen Fokkers,
ik zit met een rotprobleem en dat is dat ik momenteel ontzettend bang ben voor een relatiebreuk met mijn vriendin, waar ik momenteel 2 maand en 10 dagen mee heb.. Mijn vriendin en ik zijn gek op elkaar en dat is onder andere te merken dat we bijna altijd bij elkaar zijn. Ik zou gisteravond, nadat ik bij haar was geweest, gewoon weer naar huis gaan en in mijn eigen gaan slapen.
Dit heeft uiteindelijk geleid dat ik vannacht totaal niet happy was. Ik kon niet slapen en elke keer als mijn vriendin in bed mijn hand pakte of een arm om mij heen wilde doen dat ik het gewoon afstootte. Op dat moment merkte ze al dat er iets aan de hand is maar ik zei niks. Op een gegeven moment ben ik rond 01:00 uit bed gestapt, naar de wc gegaan en uiteindelijk een uur met mijn telefoon heb zit te hannesen. Daarna weer naar bed gegaan. Uiteraard lukte het slapen totaal niet en uiteraard stootte ik mijn vriendin weer af (b.v. mijn arm wegtrekken bij haar). Rond half 3 ben ik weer uit bed gestapt, naar de woonkamer gegaan en heb een paar afleveringen gekeken van een serie die ik had gedownload.
Terwijl de serie draaide ben ik na gaan denken over de situatie. Dit was dag nummer vijf dat we elkaar zagen en kwam tot de conclusie dat dit voor een korte tijd erg veel voor me is. Ik wil graag ook mijn eigen dingen doen. Al met al ben ik rond 04:30 toch in slaap gevallen en rond 05:00 kwam mijn vriendin binnen en vroeg zich af waarom ik op de bank sliep. Ik heb eerlijk tegen haar gezegd dat ik achteraf toch liever alleen sliep.
Als gevolg hierop is mijn vriendin enorm geschrokken en had dit niet verwacht. Zij voelt zich ontzettend rot hierover en vindt dat ze mij het bed heeft uitgejaagd. Tevens voelt het voor haar dat ze iets kapot heeft gemaakt tussen ons. Ik heb gezegd dat dat laatste niet zo is maar dat ik gewoon ook mijn eigen ding wil doen en dat ik ook graag momenten voor mezelf wil hebben. Als antwoord hierop stelt ze voor dat ik de komende dagen en weekend voor mezelf moet hebben en dat ik na het weekend haar weer kan bellen, mits ik dat zelf wil. Ze heeft zelfs de huissleutel teruggegeven en had de tranen in haar ogen staan. Rond 6 uur is zij vertrokken.
Nu voel ik me ontzettend rot hierover en had het eigenlijk anders moeten aanpakken. Ze heeft gezegd dat het verder geen gevolgen heeft voor onze relatie en ik heb gezegd dat ik ontzettend veel van haar hou. Ik weet niet hoe ik dit over een paar dagen moet aanpakken. Wat ook meespeelt is dat een maand geleden ook al iets vervelends heeft afgespeeld tussen ons en er zijn buiten mij om nog meer vervelende dingen gebeurd voor haar. Ik heb het gevoel dat ze door dit niet meer kan handelen.
Mijn vraag/vragen:
1) hoe denken jullie hierover?
2) is de kans groot dat de relatie voorbij kan zijn?
3) hoe kan ik dit het beste, na een paar dagen, aanpakken want ik wil haar ook graag de ruimte geven na dit. En is bellen dan beter dan haar een bezoek te brengen, want ze woont nog geen 10 min fietsen bij mij vandaan.
p.s. door dit te typen heb ik een brok in mijn keel zitten.

En sorry als er wat onduidelijkheden inzitten.