quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je snapt de definitie van 'alle' niet?
HEhaehEHahe vanavond oraal examen? XDDDDDddddDDquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijles begint pas om 22.00 uur. :$
Sowiesoquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAT
Die gast met dat lange haar.__
En die aidsecto in het midden, godsamme Veer heeft nog dikkere kuiten..
Ik heb dat laatst gekeken trouwens. Wel grappig.quote:
Oké Veer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
HEhaehEHahe vanavond oraal examen? XDDDDDddddDD
Ja? Ik heb het nog niet gekeken, zal eens doen dan. Is het voor kinderen of volwassenen of wat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst gekeken trouwens. Wel grappig.
Nee.quote:
Voor kinderen gewoon maar wel van die subtiele grappen ertussen voor volwassenen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja? Ik heb het nog niet gekeken, zal eens doen dan. Is het voor kinderen of volwassenen of wat?
wow, dilemma, voetbal is dan ook wel heel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Godver heb ik tentamen is er ook voetbal.
Jeetje kutleven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Godver heb ik tentamen is er ook voetbal.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, dilemma, voetbal is dan ook wel heel leuk om naar te kijken.
[ afbeelding ]
Voetbalquote:
Nice.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor kinderen gewoon maar wel van die subtiele grappen ertussen voor volwassenen.
wtf is een kinder maxi. Oh, datquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb wel Kinder Maxi's jwz goeie eiwitten haah xd xd :$
Kinder Maxi zijn die reepjes, fucking lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wtf is een kinder maxi. Oh, datlet op dat je niet stikt in je speeltje.
Heb er al 8 opquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kinder Maxi zijn die reepjes, fucking lekker. Alleen wel kk snel misselijkmakend
.
Zoals alles wat van chocolade is en gemaakt. ( yes rcsm )quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kinder Maxi zijn die reepjes, fucking lekker. Alleen wel kk snel misselijkmakend
.
Oké.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb er al 8 opStill going strong.
Ik vond die grove sneer van chloro gewoon niet kunnen :S niemand beledigd mijn poepsie woopsie veertje :$quote:
Als je niet sarcastisch was zou ik je een e-kus geven. Maar helaas.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik vond die grove sneer van chloro gewoon niet kunnen :S niemand beledigd mijn poepsie woopsie veertje :$
100% cereal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als je niet sarcastisch was zou ik je een e-kus geven. Maar helaas.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm, that's not how it works. Doe normaal.
Snap ik ook niet, blijkbaar worden gordijnen van eenhoorn bont gemaakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben me vanmiddag trouwens een ongeluk geschrokken over de prijzen van het op maat laten maken van gordijnen. Ik ging kijken bij de Kwantum. Voor een raam van 3,70 meter breed en gordijnen die dan ook nog 2,50 meter lang moeten zijn, betaal je gewoon meer dan 200 euro.! 200 euro. De stof kostte 12 euro per meter, watsdeze.
Dawwwquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn winterdepressie smelt van jouw aanwezigheid :$
Dat niet weten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, blijkbaar worden gordijnen van eenhoorn bont gemaakt.
Dat heet ambacht, jongedame. Noeste arbeid.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben me vanmiddag trouwens een ongeluk geschrokken over de prijzen van het op maat laten maken van gordijnen. Ik ging kijken bij de Kwantum. Voor een raam van 3,70 meter breed en gordijnen die dan ook nog 2,50 meter lang moeten zijn, betaal je gewoon meer dan 200 euro.! 200 euro. De stof kostte 12 euro per meter, watsdeze.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik vond die grove sneer van chloro gewoon niet kunnen :S niemand beledigd mijn poepsie woopsie veertje :$
quote:
Rot toch op man, 216 euro voor een lullig raampie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat heet ambacht, jongedame. Noeste arbeid.
Cees laaa vieee henk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rot toch op man, 216 euro voor een lullig raampie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |