quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je snapt de definitie van 'alle' niet?
HEhaehEHahe vanavond oraal examen? XDDDDDddddDDquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijles begint pas om 22.00 uur. :$
Sowiesoquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:41 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAT
Die gast met dat lange haar.__
En die aidsecto in het midden, godsamme Veer heeft nog dikkere kuiten..
Ik heb dat laatst gekeken trouwens. Wel grappig.quote:
Oké Veer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
HEhaehEHahe vanavond oraal examen? XDDDDDddddDD
Ja? Ik heb het nog niet gekeken, zal eens doen dan. Is het voor kinderen of volwassenen of wat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst gekeken trouwens. Wel grappig.
Nee.quote:
Voor kinderen gewoon maar wel van die subtiele grappen ertussen voor volwassenen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja? Ik heb het nog niet gekeken, zal eens doen dan. Is het voor kinderen of volwassenen of wat?
wow, dilemma, voetbal is dan ook wel heel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Godver heb ik tentamen is er ook voetbal.
Jeetje kutleven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Godver heb ik tentamen is er ook voetbal.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, dilemma, voetbal is dan ook wel heel leuk om naar te kijken.
[ afbeelding ]
Voetbalquote:
Nice.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor kinderen gewoon maar wel van die subtiele grappen ertussen voor volwassenen.
wtf is een kinder maxi. Oh, datquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb wel Kinder Maxi's jwz goeie eiwitten haah xd xd :$
Kinder Maxi zijn die reepjes, fucking lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wtf is een kinder maxi. Oh, datlet op dat je niet stikt in je speeltje.
Heb er al 8 opquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kinder Maxi zijn die reepjes, fucking lekker. Alleen wel kk snel misselijkmakend
.
Zoals alles wat van chocolade is en gemaakt. ( yes rcsm )quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kinder Maxi zijn die reepjes, fucking lekker. Alleen wel kk snel misselijkmakend
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |