Quequote:
Euh?quote:
Toch goed gedaan in een week tijd dan. Moet je nagaan hoe ver je had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ben met zonnebril in het midden
[..]
Geen zin meermorgen de rest en ben ik weer net zo ver als vorige week
Soms lurk ik mee, en kan ik posten niet laten.quote:
Niet op Chai letten, gek meisje is dat.quote:
Gezellig. =$quote:[..]
Soms lurk ik mee, en kan ik posten niet laten.
Vind ik ook =$quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet op Chai letten, gek meisje is dat.
[..]
Gezellig. =$
Ambi, mocht je weer los? Dacht dat je in een kelder zat, geketend of zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
Chloro waar is je wekelijkse roep mbt de rijdende rechter :s
Sorry, was douchen. :s Heb je nu het begin gemist?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
Chloro waar is je wekelijkse roep mbt de rijdende rechter :s
Hij is er niet nu dus ben stiekem ah fokken. Ik eet nu kaasknabbels en kijk de rijdende rechter. Oh en drink lekkere thee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ambi, mocht je weer los? Dacht dat je in een kelder zat, geketend of zo.
Voor de verandering eens niet... deze mensen zijn wel wat saai. Ik mis actie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, was douchen. :s Heb je nu het begin gemist?
ja hallo niemand reageert op mijquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor de verandering eens niet... deze mensen zijn wel wat saai. Ik mis actie.
Ik heb even teruggespoeld dus loop 8 minuten achter. Niet spoileren plsquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor de verandering eens niet... deze mensen zijn wel wat saai. Ik mis actie.
Welnee, geen tmi. De ketting doe je zeker weer zelf om voordat ie thuis is? Heb je de sleutel gekopieerd of ben je handig met een haarspeld?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is er niet nu dus ben stiekem ah fokken. Ik eet nu kaasknabbels en kijk de rijdende rechter. Oh en drink lekkere thee.
Tmi. Who cares. I know.
Gekopieerd. Voordat hij thuis komt gaat een zoemer af en ren ik naar de kelder. Heb ik nog wat kaasknabbel kruimels in mn snor voor morgen. Life is good.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welnee, geen tmi. De ketting doe je zeker weer zelf om voordat ie thuis is? Heb je de sleutel gekopieerd of ben je handig met een haarspeld?
Juist, geweldig hoe je het ineens zo positief benaderd. Herken je bijna niet terug.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gekopieerd. Voordat hij thuis komt gaat een zoemer af en ren ik naar de kelder. Heb ik nog wat kaasknabbel kruimels in mn snor voor morgen. Life is good.
Ben gestopt op de helft. Goddank heb ik vandaag 1u gefietst en 45 min gewandeld. Minder schuldgevoel. #braddie #winner #vetzakquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Juist, geweldig hoe je het ineens zo positief benaderd. Herken je bijna niet terug.
Of misschien ben je in extase vanwege de kaasknabbels, post straks nog eens wat als de zak op is en hoe je het leven dan ziet. Oke?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:
Die Darius is wel een type voor jou, Ambi. Jammer van dat accent wel.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]dafuq dacht dit net over jou.
Nee. Hij is te 'Hollands'.. en ik vind m gewoon niet knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |