SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ik probeerde 'm ook te kapen met bijpassende TT
Rekel die ik ben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Eigenlijk was het tot Barcelona een drama.... en daarna ook een drama.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Drama ja, maar het heeft weinig met geluk te maken. De rest was gewoon nog slechter.quote:Op zondag 20 april 2014 20:49 schreef MouzurX het volgende:
Eigenlijk was het tot Barcelona een drama.... en daarna ook een drama.![]()
schaal is toch veel mooier manquote:Op zondag 20 april 2014 20:50 schreef Scarface88 het volgende:
Toch nog een beker voor Ajax.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voor al die idioten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Die had ik ook vroegâhquote:Op zondag 20 april 2014 20:50 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou even niet nee.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Jongeee, je zag toch wat Devv overkwam?quote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
Als we kampioen worden hebben we iig de eerste prijs sowieso binnen, de JC schaal tegen PEC![]()
Dat waren echt bazen dingen man.quote:Op zondag 20 april 2014 20:50 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]Snelle Egel![]()
PEC hoeft niet eens af te reizen naar Amsterdam. Kunnen zich beter neerleggen bij een reglementaire nederlaag. Misschien moeten ze vrij vroeg vuurwerk op het veld gooien.quote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
Als we kampioen worden hebben we iig de eerste prijs sowieso binnen, de JC schaal tegen PECOh.![]()
Hoop oprecht dat ze die ook winnen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC hoeft niet eens af te reizen naar Amsterdam. Kunnen zich beter neerleggen bij een reglementaire nederlaag. Misschien moeten ze vrij vroeg vuurwerk op het veld gooien.![]()
Wat een leedvermaak moet het zijn geweest voor een niet ajacied. Dik verliezen en "supporter" die rookbommen gooien op de eigen keepe. Hoe diep kun je zakken, straks gaan ze nog met staven gooien
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
PEC mag niet winnen van Ajax. Anders snijden ze Ron Jans' vingers eraf.quote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC hoeft niet eens af te reizen naar Amsterdam. Kunnen zich beter neerleggen bij een reglementaire nederlaag. Misschien moeten ze vrij vroeg vuurwerk op het veld gooien.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
goed gejat xdquote:Op zondag 20 april 2014 20:50 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
GODVERDOMME groetjes uit de laatste overvolle trein.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Dat weet niemand;)quote:Op zondag 20 april 2014 21:08 schreef MakkieR het volgende:
Wanneer gaan de rellen in Amsterdam beginnen?;)![]()
Rellen tegen de klapjostisquote:Op zondag 20 april 2014 21:08 schreef MakkieR het volgende:
Wanneer gaan de rellen in Amsterdam beginnen?;)
AFCA
Wat een wedstrijd![]()
Als je afgaat dan maar zo. Wat een wedstrijd!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kijk die reacties op Ajax netwerk van sommigen. Gaan het nog verdedigen ook die actie
AFCA
ajaxshowtime was ook genotquote:Op zondag 20 april 2014 21:18 schreef Smoofie het volgende:
Kijk die reacties op Ajax netwerk van sommigen. Gaan het nog verdedigen ook die actie
RED ONS HENNIEGOD![]()
HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAH NEE VAN RHIJN IS ECHT ZO GOEDquote:Op zondag 20 april 2014 18:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens Heeinz kan Van rhijn er niks van.
WAT EEN WERELDSPELER
JA VERLENGEN DIE MAN
IDIOOT![]()
Godverdomme Gramulanion wat ben jij een idioot en wat sta jij voor lul met die achterlijke opmerking. Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk lamlendige speler over het veld zien sjokken die zó weinig kan.![]()
ik heb ook zoiets: we hadden dit seizoen al twee keer an Zwolle moeten verliezen, dus dit is gerechtigheid.quote:Op zondag 20 april 2014 21:10 schreef Dven het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Als je afgaat dan maar zo. Wat een wedstrijd![b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
ACHTERLIJKE WORD ER GEESTELIJK GESTOORD VAN . GA VRETEN KOKEN MET DEN HAAG BOVENAANquote:Op zondag 20 april 2014 21:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAH NEE VAN RHIJN IS ECHT ZO GOED
WAT EEN WERELDSPELER
JA VERLENGEN DIE MAN
IDIOOTRED ONS HENNIEGOD![]()
al die nietsnutten verkopenquote:Op zondag 20 april 2014 21:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAH NEE VAN RHIJN IS ECHT ZO GOED
WAT EEN WERELDSPELER
JA VERLENGEN DIE MAN
IDIOOT![]()
![]()
Godverdomme dit kon echt niet man die Van Rhijnquote:Op zondag 20 april 2014 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ACHTERLIJKE WORD ER GEESTELIJK GESTOORD VAN . GA VRETEN KOKEN MET DEN HAAG BOVENAAN![]()
![]()
Kom terug Trabelsi plsquote:Op zondag 20 april 2014 21:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Godverdomme dit kon echt niet man die Van RhijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Dus, nog even gaan protesteren tegen de stadionverboden en het logo wat veranderd moet worden? Ze denken dat ze nog inspraak zullen krijgen?![]()
.
AFCA
Mike is veeeeel slechter dan Stefano hoor :S :S :S :S S:, en Stefano komt uit de jeugd, die mag fouten maken :S :Squote:Op zondag 20 april 2014 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kom terug Van der Wiel![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking Van der Hoorn desnoods op rechtsbackAFCA
Nee Bojan voor strafquote:Op zondag 20 april 2014 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kom terug Van der Wiel![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking Van der Hoorn desnoods op rechtsbackRED ONS HENNIEGOD![]()
Nou ja het zijn natuurlijk een paar die het zo verkloten. Supporters die daaromheen zaten hadden ze gewoon aan moeten wijzen. Weg met zulke idioten.quote:Op zondag 20 april 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Dus, nog even gaan protesteren tegen de stadionverboden en het logo wat veranderd moet worden? Ze denken dat ze nog inspraak zullen krijgen?![]()
.
![]()
Bevestigd maar weer eens dat ze zichzelf belangrijker vinden dan de club.quote:Op zondag 20 april 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
.
Misschien moeten ze fc410 oprichtenRED ONS HENNIEGOD![]()
Simpele zielen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:18 schreef Smoofie het volgende:
Maar de meeste van die jongens zijn amper 20, die zien niet in dat ze hiermee zo'n bekerfinale om zeep helpen en hun club ernstig benadelen. Die willen alleen 'KAOSsss' maken met 'zieke pyro' en voelen een enorme bewijsdrang. Daarom ook de (oudere) leidinggevende figuren aanpakken. Is het zoveelste 'incident' nu.![]()
Die Denswil tjongejongejongejongequote:Op zondag 20 april 2014 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mike is veeeeel slechter dan Stefano hoor :S :S :S :S S:, en Stefano komt uit de jeugd, die mag fouten maken :S :Sgodverdomme en maar speelminuten eisen anders verlengt deze grote meneer niet
schaam je kapot.
![]()
Beetje jaren 40 praktijken vind je niet?quote:Op zondag 20 april 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja het zijn natuurlijk een paar die het zo verkloten. Supporters die daaromheen zaten hadden ze gewoon aan moeten wijzen. Weg met zulke idioten.![]()
Wel oppassen, Rens heeft connectiesquote:Op zondag 20 april 2014 21:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Simpele zielen.
Maar de meeste van die jongens uit dat kliekje zijn amper 20, die zien niet in dat ze hiermee zo'n bekerfinale om zeep helpen en hun club ernstig benadelen. Die willen allen 'KAOSsss' maken met 'zieke pyro' en voelen natuurlijk een enorme bewijsdrang binnen zo'n groepje. Vuurwerk meenemen en op 't veld gooien? Tuurlijk. Daarom beter de leidinggevende figuren aanpakken (capo's), die zijn verantwoordelijk voor 't hele gebeuren.
.
AFCA
Al dat vuurwerk zal waarschijnlijk meegenomen zijn in die spandoeken, of de mensen die fouilleerden moeten stomdronken geweest zijnquote:Op zondag 20 april 2014 21:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Simpele zielen.
Maar de meeste van die jongens uit dat kliekje zijn amper 20, die zien niet in dat ze hiermee zo'n bekerfinale om zeep helpen en hun club ernstig benadelen. Die willen allen 'KAOSsss' maken met 'zieke pyro' en voelen natuurlijk een enorme bewijsdrang binnen zo'n groepje. Vuurwerk meenemen en op 't veld gooien? Tuurlijk. Daarom beter de leidinggevende figuren aanpakken (capo's), die zijn verantwoordelijk voor 't hele gebeuren.
![]()
Hij kan wel goed ploppen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die Denswil tjongejongejongejongegodverdomme en maar speelminuten eisen anders verlengt deze grote meneer niet
schaam je kapot.
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Van mij of van die idioten die het voor iedereen verneuken en supporters van andere clubs een kans geven om weer commentaar te hebben op ons?quote:Op zondag 20 april 2014 21:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Beetje jaren 40 praktijken vind je niet?![]()
Eigen Stewards , waarschijnlijk waren ze bangquote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Al dat vuurwerk zal waarschijnlijk meegenomen zijn in die spandoeken, of de mensen die fouilleerden moeten stomdronken geweest zijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Denswil kan er dan ook echt geen ene kloot van.quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Moisander&Denswil is op een 1 of andere manier een lachwekkend slecht centraal duo.![]()
veltman misschien belangrijker dan verwachtquote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Moisander&Denswil is op een 1 of andere manier een lachwekkend slecht centraal duo.![]()
Op dat ajax netwerk is het nu ook feestquote:Ik lach me kapot mochten wij ook nog van Ajax winnen wat ik niet uitsluit. Gaat dan helemaal fout
![]()
![]()
Als Veltman er staat blijft Denswil lekker op de bank, dat is het meest positieve eraanquote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
veltman misschien belangrijker dan verwacht![]()
Missen allemaal gewoon niveau.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
veltman misschien belangrijker dan verwachtAFCA
Je maten verraden.quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van mij of van die idioten die het voor iedereen verneuken en supporters van andere clubs een kans geven om weer commentaar te hebben op ons?![]()
Yes please.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op dat ajax netwerk is het nu ook feestIk lach me kapot mochten wij ook nog van Ajax winnen wat ik niet uitsluit. Gaat dan helemaal fout
![]()
ajax is al 20 wedstrijden ongeslagen in de eredivisie, denk niet dat een nederlaag daar veel verandering in gaat brengenquote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op dat ajax netwerk is het nu ook feestIk lach me kapot mochten wij ook nog van Ajax winnen wat ik niet uitsluit. Gaat dan helemaal fout
![]()
Boeit me geen reet. Die lui die dat vuurwerk het veld opgooien, dat zijn pas de verraders. Die moet je er lekker tussenuit plukken.quote:![]()
Linkje?quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat jullie winnen, heerlijk om die arrogante koppen van top spelers als vd hoorn, denswil, van rijn en dat keepertje te kunnen zien!![]()
beetje vuurwerk afstekenquote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig gaan ze er in Almelo samen één groot feest van maken.![]()
Die doen het nu letterlijk in hun broek denk ik. Vrijbrief om van alles uit te halen hebben ze inmiddels gegeven.quote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig gaan ze er in Almelo samen één groot feest van maken.![]()
Ah, en waar zat jij precies op de tribune?quote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boeit me geen reet. Die lui die dat vuurwerk het veld opgooien, dat zijn pas de verraders. Die moet je er lekker tussenuit plukken.![]()
...met zijn: 'als ik niet in de basis kom, verleng ik mijn contract niet'. Nog nauwelijks wat laten zien.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denswil kan er dan ook echt geen ene kloot van.![]()
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, en waar zat jij precies op de tribune?![]()
Zwolle sneed er wel makkelijk door heen he?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Goed argument welquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, en waar zat jij precies op de tribune?.
AFCA
elke aanval was een kansquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Zwolle sneed er wel makkelijk door heen he?![]()
Hoop het voor dat tering bestuur. Verniel die hele sky boxquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die doen het nu letterlijk in hun broek denk ik. Vrijbrief om van alles uit te halen hebben ze inmiddels gegeven.![]()
Kleine nuance, hij schijnt goed te kunnen ploppen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denswil kan er dan ook echt geen ene kloot van.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Als ze nog 10 lange ballen hadden gegeven had dat ook minimaal 8 doelpunten opgeleverd. Leek nergens op. Misschien Stam maar weer eens het veld insturenquote:![]()
Spandoeken moeten uitgerold worden voor binnenkomst.quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Al dat vuurwerk zal waarschijnlijk meegenomen zijn in die spandoeken, of de mensen die fouilleerden moeten stomdronken geweest zijn
Eerlijk gezegd denk ik eerder dat het in bepaalde gaatjes verborgen is, hebben ze er lekker ook heerlijk tijdens de reis van genoten.![]()
wzawzdb[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
5-1 is geen nederlaag, 5-1 is stomweg een verschrikkelijke vernederingquote:Op zondag 20 april 2014 21:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ajax is al 20 wedstrijden ongeslagen in de eredivisie, denk niet dat een nederlaag daar veel verandering in gaat brengen![]()
![]()
Niet normaal inderdaad. Schertsvertoning.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Alsof er gefouilleerd wordtquote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Spandoeken moeten uitgerold worden voor binnenkomst.
Eerlijk gezegd denk ik eerder dat het in bepaalde gaatjes verborgen is, hebben ze er lekker ook heerlijk tijdens de reis van genoten.![]()
![]()
Ik had gedacht dat het niet erger kon dan Salzburg.quote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
Grootste wanprestatie onder de Boer. Echt puur kut.![]()
Nep supporter gespotquote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan je dat "BEN JE EEN ECKTE OFNI???" lekker in het feyenoord topic laten![]()
nouja nu willen ze zich aankomende weekend wss wel bewijzen weer oid, dus dat is het enige positieve eraan denk ikquote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
Grootste wanprestatie onder de Boer. Echt puur kut.![]()
Ik zal overstappen naar de groep die vuurwerk op het veld gooit en lekker rellen enzo. Mag ik nu wel je vriendje worden?quote:Op zondag 20 april 2014 21:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dat houden we ook zo! Verraders komen niet bij mijn vriendjes.![]()
Je komt iets dichterbij.quote:Op zondag 20 april 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zal overstappen naar de groep die vuurwerk op het veld gooit en lekker rellen enzo. Mag ik nu wel je vriendje worden?![]()
Die steunt zijn club tenminste kan je van ons niet zeggen wij zaten voor de tv met afstandsbedieningen te gooienquote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
die gasten die dat vuurwerk gooide gaan wss wel elke week naar het stadion
ECKTE supporters![]()
TV? FOxsports hebbenquote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die steunt zijn club tenminste kan je van ons niet zeggen wij zaten voor de tv met afstandsbedieningen te gooien. Teletekst man.
AFCA
Wat zal het eendzaam zijn daar. xDquote:Op zondag 20 april 2014 21:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dat houden we ook zo! Verraders komen niet bij mijn vriendjes.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wel knap dat dit ajax waarschijnlijk kampioen wordt dit jaar. Het was niet best wat ik zag. Offday of kwaliteit te kort?![]()
beidequote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Ramboetan het volgende:
Wel knap dat dit ajax waarschijnlijk kampioen wordt dit jaar. Het was niet best wat ik zag. Offday of kwaliteit te kort?![]()
Ik zou m'n eigen als PSV/Feyenoord/Twente/Vitesse supporter voor m'n kop schieten dat Ajax kampioen wordtquote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Ramboetan het volgende:
![]()
Stream met Russisch commentaar is voor echte mannen!quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die steunt zijn club tenminste kan je van ons niet zeggen wij zaten voor de tv met afstandsbedieningen te gooien![]()
ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT, DAN BEN JE VOOR FC DEN BOSCH! MET JE KANJERABONNEMENT OP JE KANJERVOETBAL INTERNATIONAL!!!1quote:Ik ben inmiddels overleden.![]()
Jij toch ook niet dan?quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
die gasten die dat vuurwerk gooide gaan wss wel elke week naar het stadion
ECKTE supporters![]()
![]()
Voor hoeveel (financiële) schade heb jij je club al gedupeerd?quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die steunt zijn club tenminste kan je van ons niet zeggen wij zaten voor de tv met afstandsbedieningen te gooien![]()
Die denker kan lekker in elkaar zakken , kk gekquote:Op zondag 20 april 2014 21:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT, DAN BEN JE VOOR FC DEN BOSCH! MET JE KANJERABONNEMENT OP JE KANJERVOETBAL INTERNATIONAL!!!1RED ONS HENNIEGOD![]()
It's lonely at the top!quote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat zal het eendzaam zijn daar. xD![]()
Niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor hoeveel (financiële) schade heb jij je club al gedupeerd?![]()
Wat kunnen zij er aan doen?quote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou m'n eigen als PSV/Feyenoord/Twente/Vitesse supporter voor m'n kop schieten dat Ajax kampioen wordt![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
het enige waarmee ik gooi is een gevulde condoom nadat ik je moeder even goed g![]()
![]()
eigenlijk verschilde de eerste helft niet veel van de thuiswedstrijden tegen PSV en Twente ... alleen nu vliegen die kansen er wel in.
Speltechnisch maar een matig seizoen, gecamoufleerd door de titel.![]()
RATATATATAquote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
het enige waarmee ik gooi is een gevulde condoom nadat ik je moeder even goed geneukt heb![]()
[..]
het enige waarmee ik gooi is een gevulde condoom nadat ik je moeder even goed geneukt heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende week gewoon weer kampioen worden met een straatlengte voorsprong op de'concurrentie' die van een nog bedroevender niveau zijn.
Daarna doorselecteren, vooral aanvallend gezien is het van een heel matig niveau.
Als je met Schone en Siggy op de flanken moet spelen dan weet je het wel. Allebei zo traag als dikke stront door een rietje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
[..]
het enige waarmee ik gooi is een gevulde condoom nadat ik je moeder even goed geneukt heb
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
BOEM KOEKOEK SOWWWWWWWWquote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
het enige waarmee ik gooi is een gevulde condoom nadat ik je moeder even goed geneukt hebIk ben inmiddels overleden.![]()
Siggy, Van Rhijn, Denswil en Bojan waren de enigen die hun niveau haalden vandaagquote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week gewoon weer kampioen worden met een straatlengte voorsprong op de'concurrentie' die van een nog bedroevender niveau zijn.
Daarna doorselecteren, vooral aanvallend gezien is het van een heel matig niveau.
Als je met Schone en Siggy op de flanken moet spelen dan weet je het wel. Allebei zo traag als dikke stront door een rietje.![]()
![]()
Doorselecteren ? daar slagen ze al jaren niet inquote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Als je met Schone en Siggy op de flanken moet spelen dan weet je het wel. Allebei zo traag als dikke stront door een rietje.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heerlijk die frustratie.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen Twente wel (al kregen we daar zelf ook nog wel wat kansen), tegen PSV wordt schromelijk overdreven. Gewoon verdiend gewonnen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
eigenlijk verschilde de eerste helft niet veel van de thuiswedstrijden tegen PSV en Twente ... alleen nu vliegen die kansen er wel in.
Speltechnisch maar een matig seizoen, gecamoufleerd door de titel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het idee dat jij je zou voortplanten is te goor voor woorden, fijn dat je een rubbertje gebruiktquote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
![]()
Waardeloos.quote:
Fijn dat er tenminste mensen op de tribune zitten die de club wel steunen. die schade af en toe dat heurt er blijkbaar bij. Laten we vooral die mafketels steunen ipv de club![]()
Ik doelde op de supporters. Waarom zouden die zich voor hun kop moeten schieten?quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euhm.. het beter doen dan wij?Dit kan echt niet hoor. Het gaat al weken zo.
![]()
quote:Dit blijft ook een leuke van jequote:Op zondag 30 maart 2014 15:45 schreef Gramulanion het volgende:
Heeinz staat voor lul zeg.
Bojan en Van Rhijn.![]()
Op basis van de tweede helft zeker, maar ik doel op de eerste helft.quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tegen Twente wel (al kregen we daar zelf ook nog wel wat kansen), tegen PSV wordt schromelijk overdreven. Gewoon verdiend gewonnen.![]()
Omdat ze zich misschien kapot schamen dat ze geen kampioen worden?quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik doelde op de supporters. Waarom zouden die zich voor hun kop moeten schieten?![]()
Je zei laatst nog dat je nooit in de arena komt.quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja dat heb je als ECKTE supporter wanneer je club verliest
maar dat herken jij vast niet![]()
![]()
gelukkig niet nee, heb je gezien wat voor debielen op de tribune zatenquote:Op zondag 20 april 2014 21:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je zei laatst nog dat je nooit in de arena komt.![]()
Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Van Rhijn vandaag. Stefano 'speelminuten' Denswil was ook weer in topvorm. Lekker lopen alsof ze een buis in hun reet hebben. Lekker man.![]()
Iedereen speelt wel eens slecht, maar vandaag zakten er een paar diep door de ondergrens. Echt teringdiep.![]()
De finale werd gespeeld in De Kuip.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
gelukkig niet nee, heb je gezien wat voor debielen op de tribune zaten
Maar idd er zitten veel debielen in de arena.![]()
Dat die Gramulanion denkt dat hij mij erbij moet halen na die heerlijke goal, en dat hij daarna zó ongelooflijk slecht speelt heeft weinig met eerlijkheid te maken. Ik moet er erg hard om lachen zelfs.quote:Op zondag 20 april 2014 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet heel eerlijk imo
kan je ook met blind en schone doen![]()
Ik had het over de arena.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
en die hebben geen tribune of wat? ben jij nou zo dom of ik zo slim![]()
Voortaan ook maar gewoon met Poulsen beginnen geloof ik.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
Iedereen speelt wel eens slecht, maar vandaag zakten er een paar diep door de ondergrens. Echt teringdiep.![]()
Dacht juist dat v. Rhijn aan de beterende hand was de laatste tijd maar helaas...quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Van Rhijn vandaag. Stefano 'speelminuten' Denswil was ook weer in topvorm. Lekker lopen alsof ze een buis in hun reet hebben. Lekker man.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik had ook even goede hoopquote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dacht juist dat v. Rhijn aan de beterende hand was de laatste tijd maar helaas...
Het zijn de spelers waarvan je mag verwachten dat ze het team bij de hand nemen, Moisander, Van Rhijn, Blind, Sigthórsson, die het echt ongelooflijk laten afweten. Dat is supertriest.![]()
Die had je zeker goed kunnen gebruiken. Enige die z'n duels tenminste wint.quote:Op zondag 20 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voortaan ook maar gewoon met Poulsen beginnen geloof ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Misschien heeft hij te hard geplopt voor de wedstrijd.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Van Rhijn vandaag. Stefano 'speelminuten' Denswil was ook weer in topvorm. Lekker lopen alsof ze een buis in hun reet hebben. Lekker man.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Het zou een hoop verklaren.quote:Op zondag 20 april 2014 21:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien heeft hij te hard geplopt voor de wedstrijd.
(kan verklaren waarom Van Rhijn zo moeilijk liep)![]()
Echt, hopeloos.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Van Rhijn vandaag. Stefano 'speelminuten' Denswil was ook weer in topvorm. Lekker lopen alsof ze een buis in hun reet hebben. Lekker man.
Vermeer kun je eigenlijk niet iets verwijten nadat die idioten hem in de brand probeerde te sterken, maar vijf tegentreffers is ook geen toeval. In de verdediging was iedereen dramatisch, ongelofelijk hoe vaak er buitenspel werd opgegeven en niet alert gereageerd werd. Van Rhijn, Moisander en Denswil, zelden zo slecht gezien. Klaassen is mij in negentig minuten werkelijk geen een keer opgevallen. Blind is volgens mij gewoon kapot, Die speelt door dat jeugd EK al bijna twee jaar non-stop. Serero was ook niet denderend. En de aanval was zoals altijd een drama ... Schone had een mindere dag, Krkic had het ook niet en Sightorsson is altijd een drama.![]()
Overigens is Blind ook al een tijdje van een matig tot slecht niveau. De hype van de geweldige Blind op het middenveld kunnen we (voorlopig ?) ook weer in de ijskast zetten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De Boer liet spelers alleen lange zijde bedanken: ‘Dit is schandalig’
Frank de Boer won nog nooit de KNVB Beker als trainer en zal nog minimaal een jaar geduld moeten hebben. De oefenmeester keek zondag lijdzaam toe hoe Ajax met liefst 5-1 onderuit ging tegen PEC Zwolle. Ajax leek door een vroege treffer van Ricardo van Rhijn op weg naar een nieuwe overwinning in het nationale bekertoernooi. De Amsterdammers keerden na een door vuurwerk noodzakelijke onderbreking echter onherkenbaar terug op het veld en zakten door de ondergrens.
Na het laatste fluitsignaal mochten de spelers van Ajax alleen de fans aan de lange zijde bedanken voor hun aanwezigheid in De Kuip, zo meldt Ajax Life. Het vak waaruit het vuurwerk kwam moest van De Boer worden overgeslagen. “Schandalig wat hier is gebeurd, dit heeft niets met voetbal te maken. Ze brengen Ajax in diskrediet, terwijl wij juist een goede uitstraling voor de club willen”, was De Boer woedend.
“Ik keur deze actie echt verschrikkelijk af.” De Boer kon na de onderbreking van circa een half uur niet geloven hoe Ajax compleet instortte. “'Er waren een paar honderd supporters afschuwelijk en ik heb ook een heel afschuwelijk Ajax gezien”, baalde hij.![]()
Het komt er eigenlijk op neer dat het een godswonder is dat we kampioen wordenquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Echt, hopeloos.
Vermeer kun je eigenlijk niet iets verwijten nadat die idioten hem in de brand probeerde te sterken, maar vijf tegentreffers is ook geen toeval. In de verdediging was iedereen dramatisch, ongelofelijk hoe vaak er buitenspel werd opgegeven en niet alert gereageerd werd. Van Rhijn, Moisander en Denswil, zelden zo slecht gezien. Klaassen is mij in negentig minuten werkelijk geen een keer opgevallen. Blind is volgens mij gewoon kapot, Die speelt door dat jeugd EK al bijna twee jaar non-stop. Serero was ook niet denderend. En de aanval was zoals altijd een drama ... Schone had een mindere dag, Krkic had het ook niet en Sightorsson is altijd een drama.![]()
Ik zat toevallig ook precies zo te denken: alle vier achterin bakken er geen ene klote van, Schöne staat niet op zijn eigen positie, Bojan laat sporadisch wat van zijn kwaliteiten zien, Sigi is Sigi, en dan heb je die drie op het middenveld die samen fantastisch kunnen voetballen, maar dat gewoon niet kunnen in dit team. Dat is triest.
Overigens hadden we beter de B1 naar de Kuip kunnen sturen.![]()
Frank de Boer.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat het een godswonder is dat we kampioen worden![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Iemand anders ook HMF in de DM ?die jongen zijn dag is helemaal goed blijkbaar
tegen mij is hij wel vriendelijk overigens![]()
Ik kreeg een aantal HAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAAHAAAAAAAAA'squote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
![]()
Hij praat al heel lang niet meer tegen mij helaas. Jammer. Ik had graag gezien dat hij zout in m'n rottende wonden had gewreven.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ook niet helemaal eerlijk vind ik, er zullen maximaal 20 zijn geweest die totaal niet sporen. Belachelijke klootzakken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:51 schreef Tyron het volgende:
De Boer liet spelers alleen lange zijde bedanken: ‘Dit is schandalig’
Frank de Boer won nog nooit de KNVB Beker als trainer en zal nog minimaal een jaar geduld moeten hebben. De oefenmeester keek zondag lijdzaam toe hoe Ajax met liefst 5-1 onderuit ging tegen PEC Zwolle. Ajax leek door een vroege treffer van Ricardo van Rhijn op weg naar een nieuwe overwinning in het nationale bekertoernooi. De Amsterdammers keerden na een door vuurwerk noodzakelijke onderbreking echter onherkenbaar terug op het veld en zakten door de ondergrens.
Na het laatste fluitsignaal mochten de spelers van Ajax alleen de fans aan de lange zijde bedanken voor hun aanwezigheid in De Kuip, zo meldt Ajax Life. Het vak waaruit het vuurwerk kwam moest van De Boer worden overgeslagen. “Schandalig wat hier is gebeurd, dit heeft niets met voetbal te maken. Ze brengen Ajax in diskrediet, terwijl wij juist een goede uitstraling voor de club willen”, was De Boer woedend.
“Ik keur deze actie echt verschrikkelijk af.” De Boer kon na de onderbreking van circa een half uur niet geloven hoe Ajax compleet instortte. “'Er waren een paar honderd supporters afschuwelijk en ik heb ook een heel afschuwelijk Ajax gezien”, baalde hij.![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Oh.![]()
hoeveel wedstrijden heeft die de afgelopen 20 maanden gespeeld? Stuk of 100.quote:Op zondag 20 april 2014 21:51 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is Blind ook al een tijdje van een matig tot slecht niveau. De hype van de geweldige Blind op het middenveld kunnen we (voorlopig ?) ook weer in de ijskast zetten.Ja, een klein wonder is het wel. Het is toch ook eigenlijk een tussenjaar door de transfers. Ik vind de term 'kampioen van de armoede' altijd maar slap, maar voor dit jaar wil ik toch wel een uitzondering maken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat het een godswonder is dat we kampioen worden![]()
Ik zat toevallig ook precies zo te denken: alle vier achterin bakken er geen ene klote van, Schöne staat niet op zijn eigen positie, Bojan laat sporadisch wat van zijn kwaliteiten zien, Sigi is Sigi, en dan heb je die drie op het middenveld die samen fantastisch kunnen voetballen, maar dat gewoon niet kunnen in dit team. Dat is triest.
Overigens hadden we beter de B1 naar de Kuip kunnen sturen.![]()
Ik verdenk Sigthorsson ervan dat hij vroeger tijdens het voetbal op de Reykjavikse straten altijd als laatste gekozen werd."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Same herequote:Op zondag 20 april 2014 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kreeg een aantal HAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAAHAAAAAAAAA'scopy paste werk dus blijkbaar, jammer.
![]()
Je kan je afvragen in hoever je onschuldig bent als je de daders niet zal aanwijzen. Als supporters elkaar de hand al boven het hoofd houden, blijft het aantal mongolen op de tribune gelijk of wordt groterquote:Op zondag 20 april 2014 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook niet helemaal eerlijk vind ik, er zullen maximaal 20 zijn geweest die totaal niet sporen. Belachelijke klootzakken.![]()
Vierde tussenjaar op rijquote:Op zondag 20 april 2014 21:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hoeveel wedstrijden heeft die de afgelopen 20 maanden gespeeld? Stuk of 100.
[..]
Ja, een klein wonder is het wel. Het is toch ook eigenlijk een tussenjaar door de transfers. Ik vind de term 'kampioen van de armoede' altijd maar slap, maar voor dit jaar wil ik toch wel een uitzondering maken.![]()
![]()
Hmf zal ongetwijfeld hard moeten lachen omdat hij beseft dat zijn eigen club zó slecht is dat ze nergens om meedoen en wij welIk zou me volledig kapot schamen als Feyenoord supporter, en bovendien balen dat Ajax niet heeft gewonnen. Dan zouden ze misschien, al zou daar een wonder voor nodig zijn geweest, een prijs hebben kunnen winnen in de vorm van de JC schaal. Blijkbaar is dat voor sommige mensen maar bijzonder lastig te begrijpen en daar heb ik dan ook een beetje medelijden mee.
Doet me hier weer aan denken trouwens.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En zie hier het zoveelste bewijs dat ze in Amsterdam meer bezig zijn met Rotterdam dan andersom.![]()
ach joh, niks mis mee met een beetje trollen, zou ik ook doenquote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Hmf zal ongetwijfeld hard moeten lachen omdat hij beseft dat zijn eigen club zó slecht is dat ze nergens om meedoen en wij welIk zou me volledig kapot schamen als Feyenoord supporter, en bovendien balen dat Ajax niet heeft gewonnen. Dan zouden ze misschien, al zou daar een wonder voor nodig zijn geweest, een prijs hebben kunnen winnen in de vorm van de JC schaal. Blijkbaar is dat voor sommige mensen maar bijzonder lastig te begrijpen en daar heb ik dan ook een beetje medelijden mee.
[..]
Doet me hier weer aan denken trouwens.
hoort er nou eenmaal bij![]()
Laat je niet zo gaan joh. Gun die gasten hun leedvermaak. Gaan wij weer feesten op het kampioensfeest.quote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doet me hier weer aan denken trouwens.![]()
Sowieso staat mijn FB vol met lachende Feyenoorders die maar even 'vergeten' dat ze zelf nergens meer om voetballenhumor wel.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2014 21:59:53 ]![]()
Bij mij ging ie ook DM's sturen ja. Wat een godquote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
jr vindt dit leukquote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen. Dit zie ik dus serieus voorbijkomen.![]()
Trieste is eigenlijk nog dat het allen mietjes zijn. Als je dan tof vuurwerk wil gooien, kom dan met je smoel in beeld. Maar dat durven ze niet, de zwakkelingen.quote:![]()
Siggy is geen buitenspeler. Je moet 'm al spits opstellen of helemaal niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:55 schreef Dven het volgende:
Ik verdenk Sigthorsson ervan dat hij vroeger tijdens het voetbal op de Reykjavikse straten altijd als laatste gekozen werd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het afwachtende voetbal zonder enige durf is opnieuw hard afgestraft. Het is dat het seizoen na eerdere vernederingen toch wel zijn glans verloren had ondanks het kampioenschap maar wat een prestatie was dit weer![]()
![]()
Ik prefereer het laatstequote:Op zondag 20 april 2014 22:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Siggy is geen buitenspeler. Je moet 'm al spits opstellen of helemaal niet.![]()
wzawzdbquote:Op zondag 20 april 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Het afwachtende voetbal zonder enige durf is opnieuw hard afgestraft. Het is dat het seizoen na eerdere vernederingen toch wel zijn glans verloren had ondanks het kampioenschap maar wat een prestatie was dit weer![]()
Feyenoorders, kan niet anders. IQ van een poffertje.quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen. Dit zie ik dus serieus voorbijkomen.![]()
Aldus een Ajacied waar supporters vuurwerk naar de eigen keeper gooien bij een voorsprong.quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoorders, kan niet anders. IQ van een poffertje.![]()
De Johan Cruijff schaal is toch een troostprijsje.quote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
Het is eerder iemand die helemaal niet naar voetbal kijkt, maar uh, oké.quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoorders, kan niet anders. IQ van een poffertje.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Kon via trein 1 gemakkelijk in vuurwerk vak komen. Mondkapjes gingen vooraf al door het vak. Denk dat er 100 aanwezig waren.
Ik ben zelf 1x gefouilleerd bij de Kuip maar via hek werd van alles doorgeven en gegooid.
Moest eigenlijk op 2e ring HH zitten.
Wedstrijd ging nergens over. Einde tijdperk Sigthorsson. Systeem sloeg helemaal nergens op. Vermeer moet je gewoon vrij pleiten.
Al met al toch een kut seizoen. Cl, el, beker allemaal niets.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Voor Ajax zeker, voor Feijenoord het hoogst haalbare dus een hoofdprijs.quote:Op zondag 20 april 2014 22:07 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
De Johan Cruijff schaal is toch een troostprijsje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die lui zijn ook hersenloos.quote:Op zondag 20 april 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus een Ajacied waar supporters vuurwerk naar de eigen keeper gooien bij een voorsprong.![]()
Mwah, als Feyenoord hem wint is het leuk maar meer dan dat ook niet. Ze hadden dit jaar gewoon kampioen moeten worden.quote:Opzondag 20 april 2014 22:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor Ajax zeker, voor Feijenoord het hoogst haalbare dus een hoofdprijs.![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou me volledig kapot schamen als Feyenoord supporter, en bovendien balen dat Ajax niet heeft gewonnen.![]()
Als Feyenoorder hoop je dat Ajax die beker helemaal niet wint. Niemand geeft een fuck om de Johan Cruijff schaal.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Prijs is prijs, zoveel hebben jullie er niet in de kast mogen zetten de laatste jarenquote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
Als Feyenoorder hoop je dat Ajax die beker helemaal niet wint. Niemand geeft een fuck om de Johan Cruijff schaal.![]()
Makkelijk de mensen die thuis zitten en nu de frituurpan nog eens aanzetten. Hersenloos, je had erbij moeten zijn.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ik zie liever Ajax vernederd worden in de bekerfinale door PEC Zwolle dan dat ik Feyenoord die schaal zie winnen. JC Schaal gaat nergens over, maar dat noemen ze een "prijs".quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Prijs is prijs, zoveel hebben jullie er niet in de kast mogen zetten de laatste jarenIk ben inmiddels overleden.![]()
Triest.quote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Planga het volgende:
Kon via trein 1 gemakkelijk in vuurwerk vak komen. Mondkapjes gingen vooraf al door het vak. Denk dat er 100 aanwezig waren.
Ik ben zelf 1x gefouilleerd bij de Kuip maar via hek werd van alles doorgeven en gegooid.
Wedstrijd ging nergens over. Einde tijdperk Sigthorsson. Systeem sloeg helemaal nergens op. Vermeer moet je gewoon vrij pleiten.
Al met al toch een kut seizoen. Cl, el, beker allemaal niets.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Planga het volgende:
Al met al toch een kut seizoen. Cl, el, beker allemaal niets.Probeer jij het vuurwerk nou als iets 'stoers'/goed voor te laten komen?quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Planga het volgende:
Makkelijk de mensen die thuis zitten en nu de frituurpan nog eens aanzetten. Hersenloos, je had erbij moeten zijn.![]()
Stoere boy ben je.quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Planga het volgende:
Makkelijk de mensen die thuis zitten en nu de frituurpan nog eens aanzetten. Hersenloos, je had erbij moeten zijn.
Applaus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wauwquote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Planga het volgende:
Al met al toch een kut seizoen. Cl, el, beker allemaal niets.Goed geregeld daar ook dus.
Ik zou toch wel weer eens een prijs willen winnen als ik jullie wasquote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
Als Feyenoorder hoop je dat Ajax die beker helemaal niet wint. Niemand geeft een fuck om de Johan Cruijff schaal.![]()
Dat is het toch ook?quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Probeer jij het vuurwerk nou als iets 'stoers'/goed voor te laten komen?![]()
Hartstikke. Verdiende loon voor die kut Vermeer. Een beetje 5 balen doorlaten in de toekomst :squote:![]()
Nee fakkels zijn ok. De rest kudt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Probeer jij het vuurwerk nou als iets 'stoers'/goed voor te laten komen?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
JC Schaal vind ik geen prijs.quote:Op zondag 20 april 2014 22:16 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou toch wel weer eens een prijs willen winnen als ik jullie wasIk ben inmiddels overleden.![]()
Precies. En dan moet die kneus ook nog mee naar het WK.quote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartstikke. Verdiende loon voor die kut Vermeer. Een beetje 5 balen doorlaten in de toekomst :s![]()
![]()
Beste beslissing ooit. Wat was je reden?quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
Ik heb het niet gezien maar gezien de uitslag zal het wel verdiend geweest zijnLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Hij had vast iets leukers te doen. Zich laten castreren zonder verdoving ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef Planga het volgende:
[..]
Beste beslissing ooit. Wat was je reden?Oh.![]()
Je hebt een spektakeltje gemist hoor. PEC speelde geweldig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
Ik heb het niet gezien maar gezien de uitslag zal het wel verdiend geweest zijnIk ben inmiddels overleden.![]()
Hou alsjeblieft je mond en kom hier niet meer posten. Ajax onwaardig tuig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Planga het volgende:
Makkelijk de mensen die thuis zitten en nu de frituurpan nog eens aanzetten. Hersenloos, je had erbij moeten zijn.![]()
tarado moet even een verklaring afleggen bij plangaquote:Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef Planga het volgende:
[..]
Beste beslissing ooit. Wat was je reden?![]()
lucky bastardquote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
Ik heb het niet gezien maar gezien de uitslag zal het wel verdiend geweest zijn![]()
En toch een zalig Pasen gewenst!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Arno denkt dat het kampioenschap nog niet gelopen is
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb zin om 1 iemand de schuld te geven.
Van der Hoorn. Zo slecht dat hij vandaag zelfs niet mee mocht doen.
![]()
De KNVB beker is een troostprijs he jongens!!!![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tweede worden en dan een wedstrijdje tegen de kampioen mogen spelen omdat de kampioen toevallig ook de beker pakt. Dat wedstrijdje win je toevallig en dan heb je een "prijs". Gaat toch nergens over man.quote:Ik ben inmiddels overleden.![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De KNVB beker is een troostprijs he jongens!!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doet me hier weer aan denken trouwens.
Via Sticks. Die trouwens dit liedje heeft gemaakt:
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb zin om 1 iemand de schuld te geven.
![]()
![]()
Op zich wel maar als je een finale speelt moet je die gewoon winnenquote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De KNVB beker is een troostprijs he jongens!!!!![]()
Van der Hoorn is een beetje de Verhoek van Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik Ajax in Nederland ooit eerder met 4 doelpunten verschil heb zien verliezen.
Of trouwens, toch wel.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Geniet er maar vanquote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik Ajax in Nederland ooit eerder met 4 doelpunten verschil heb zien verliezen.
Of trouwens, toch wel.![]()
Ja maar wij worden kampioen. Goede counter he?quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Godverdomme. Daar heb ik niet van terug.quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja maar wij worden kampioen. Goede counter he?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
die andere helft komt uit containers voor speciale gezinnenquote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
de helft die er zat kwam wss niet uit amsterdam
verder wel goede pogingRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee want de helft van de supporters kwam uit Zwolle.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
de helft die er zat kwam wss niet uit amsterdam
verder wel goede poging
xd xdIk ben inmiddels overleden.![]()
ook dit vindt jr leukquote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee want de helft van de supporters kwam uit Zwolle.
xd xd![]()
Ah, van een heel zuur mannetje(dieptrode) lees ik op AN dat ze een 15 jarige spits van Milan en een 15 jarige nr 10 van Roma willen halen.
Daar zijn de eerste tekenen van gewenste aankopen van allen hier.![]()
kampioenen![]()
![]()
Een paar aankopen kan geen kwaad nee. In ieder geval een buitenspeler.quote:Op zondag 20 april 2014 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, van een heel zuur mannetje(dieptrode) lees ik op AN dat ze een 15 jarige spits van Milan en een 15 jarige nr 10 van Roma willen halen.
Daar zijn de eerste tekenen van gewenste aankopen van allen hier.![]()
kampioenen![]()
Pff, nu gaat die gracht op zuid sowieso nooit meer dicht
En over andere maatregelen als gevolg hiervan nog maar te zwijgen
Eikels die alleen aan zichzelf een niet aan consequenties denken
verder niets tegen een goede pyro, maar niet als het spel onderbroken moet worden of spelers gevaar lopen. Hou die rookpotten lekker op de tribune, kleuters.![]()
Voor achter Fischer Kishna en Schone?quote:Op zondag 20 april 2014 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een paar aankopen kan geen kwaad nee. In ieder geval een buitenspeler.![]()
2 buitenspelers (of 1 buitenspeler en een spits), 2 middenvelders en 2 backs heb je minimaal nodig. Backup keeper ook.![]()
Om met hen te concurreren ja. Alsof drie spelers (waarvan Schone niet eens een echte buitenspeler is) voor twee posities genoeg is.quote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor achter Fischer Kishna en Schone?![]()
Bakkali.quote:Op zondag 20 april 2014 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een paar aankopen kan geen kwaad nee. In ieder geval een buitenspeler.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Alsof onze spitsen en backs niet voldoenquote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef Scorpie het volgende:
2 buitenspelers (of 1 buitenspeler en een spits), 2 middenvelders en 2 backs heb je minimaal nodig. Backup keeper ook.gekkie
![]()
Fischer is niet van het gewenste niveau en Schone is geen echte buitenspeler. Ik zou die jongen van Cambuur terughalen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor achter Fischer Kishna en Schone?
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Frank wil geen aankopen doen die jeugd in de weg gaan zitten dus het lijkt me niet dat dat gaat gebeurenquote:Op zondag 20 april 2014 22:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Om met hen te concurreren ja. Alsof drie spelers (waarvan Schone niet eens een echte buitenspeler is) voor twee posities genoeg is.![]()
Als dat zou kunnen...quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet met Brands zelf komtWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Gemankeerde rechtsbuiten. Links is eigenlijk zijn plaats.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan iemand als Bale.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
twitter:HenryS04 twitterde op zondag 20-04-2014 om 21:58:33#Feyenoord supporters die in Capelle op de Zwollenaren wachten met spandoeken en gezang! Kippenvel moment! Klasse Feyenoordsupporters! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilson die vandaag bij Liverpool meedeed.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan iemand als Bale.![]()
Van mij mogen ze met scherp schieten op dit soort mongolen. Scheelt een hoop uitkeringen, mishandeling en overlast.quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Planga het volgende:
Makkelijk de mensen die thuis zitten en nu de frituurpan nog eens aanzetten. Hersenloos, je had erbij moeten zijn.
Onnodige mensen, nuttelozen.
Heeft ook niets meer met voetbal te maken, puur met het domste deel van onze samenleving.Whatever...![]()
bekerwinst van zwolle meevierenquote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
twitter:HenryS04 twitterde op zondag 20-04-2014 om 21:58:33#Feyenoord supporters die in Capelle op de Zwollenaren wachten met spandoeken en gezang! Kippenvel moment! Klasse Feyenoordsupporters! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toppunt van triestheid![]()
Boilesen kan geen wedstrijd vol maken, zijn backup is Blind, onze 6. Van Rhijn is dramatisch en heeft blijkbaar weinig tot geen concurrentie. Middenveld is te dun bezaaid, Poulsen, Serero, Klaassen, Duarte is het allemaal net niet. Siggy, Bojan, Fischerquote:Op zondag 20 april 2014 22:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsof onze spitsen en backs niet voldoengekkie
I rest my case.
![]()
Het is toch echt een wereldprestatie die Frank levert. Met zo'n selectie kampioen worden.. ik vind het nogal wat.quote:Op zondag 20 april 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boilesen kan geen wedstrijd vol maken, zijn backup is Blind, onze 6. Van Rhijn is dramatisch en heeft blijkbaar weinig tot geen concurrentie. Middenveld is te dun bezaaid, Poulsen, Serero, Klaassen, Duarte is het allemaal net niet. Siggy, Bojan, FischerI rest my case.
![]()
Kan aardig ballen, maar drie goals en vier assists in de eredivisie is gewoon te weinig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Tyron het volgende:
die pass van mokotjo bij de 3-1, die zou serero nooit geven![]()
Tering, dat is echt triest. Ze willen ook echt wel überhaupt iets te vieren hebben daar in Rotterdam. Godverdomme.quote:Op zondag 20 april 2014 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
bekerwinst van zwolle meevieren![]()
![]()
toppunt van triestheid![]()
Het 16-jarige wonderkind. Speelde hij op rechts- of linksbuiten?quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wilson die vandaag bij Liverpool meedeed.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Kan allemaal wel zo zijn maar echte kwaliteitsinjecties komen er toch niet want zijn of te duur of willen niet in NL voetballen (meestal beide), het moet dus geleidelijk van onderaf komen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boilesen kan geen wedstrijd vol maken, zijn backup is Blind, onze 6. Van Rhijn is dramatisch en heeft blijkbaar weinig tot geen concurrentie. Middenveld is te dun bezaaid, Poulsen, Serero, Klaassen, Duarte is het allemaal net niet. Siggy, Bojan, FischerI rest my case.
![]()
Kan heerlijk meetikken maar geeft niet zulke passjes inderdaad. Alleen Schöne en Bojan kunnen dat eigenlijk van de spelers die er vandaag stonden. 0 creativiteitquote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Tyron het volgende:
die pass van mokotjo bij de 3-1, die zou serero nooit geven![]()
Dit is wel een beetje zielig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rechts. Scoorde ook.quote:Op zondag 20 april 2014 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het 16-jarige wonderkind. Speelde hij op rechts- of linksbuiten?![]()
'quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Treurig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Juist. Gaat alles, op deze nederlaag na, goed verder?quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Rugnummer 5 had ie. Liverpool speelde ook met een nummer 9 centraal achterin.![]()
Die vraag kan ik beter aan jou stellen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Juist. Gaat alles, op deze nederlaag na, goed verder?![]()
Toch kan je met het materiaal wat je beschikbaar hebt volgend seizoen best een leuk team maken. Spelers als Klaassen en Veltman zijn weer een jaar verder en gaan beter worden.
In spelers als Cilissen, Moisander, Boilesen, Blind, Kishna heb ik ook wel vertrouwen. Schone en Serero zijn ook goed bruikbaar. Zitkovic is een groot talent al zal ie het in het eerste jaar ongetwijfeld lastig krijgen.
Fischer zal ook wel beter gaan presteren en er zullen vanuit de jeugd ook wel wat spelers doorkomen.
Met nog 1 a 2 goede en gerichte aankopen ben je gewoon weer topfavoriet voor de titel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: