Jij toch ook niet dan?quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
die gasten die dat vuurwerk gooide gaan wss wel elke week naar het stadion
ECKTE supporters
Voor hoeveel (financiële) schade heb jij je club al gedupeerd?quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die steunt zijn club tenminste kan je van ons niet zeggen wij zaten voor de tv met afstandsbedieningen te gooien
Die denker kan lekker in elkaar zakken , kk gekquote:Op zondag 20 april 2014 21:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT, DAN BEN JE VOOR FC DEN BOSCH! MET JE KANJERABONNEMENT OP JE KANJERVOETBAL INTERNATIONAL!!!1
It's lonely at the top!quote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat zal het eendzaam zijn daar. xD
Niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor hoeveel (financiële) schade heb jij je club al gedupeerd?
Wat kunnen zij er aan doen?quote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou m'n eigen als PSV/Feyenoord/Twente/Vitesse supporter voor m'n kop schieten dat Ajax kampioen wordt
quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
het enige waarmee ik gooi is een gevulde condoom nadat ik je moeder even goed g
RATATATATAquote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
het enige waarmee ik gooi is een gevulde condoom nadat ik je moeder even goed geneukt heb
[..]
het enige waarmee ik gooi is een gevulde condoom nadat ik je moeder even goed geneukt heb
[..]
BOEM KOEKOEK SOWWWWWWWWquote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Siggy, Van Rhijn, Denswil en Bojan waren de enigen die hun niveau haalden vandaagquote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week gewoon weer kampioen worden met een straatlengte voorsprong op de'concurrentie' die van een nog bedroevender niveau zijn.
Daarna doorselecteren, vooral aanvallend gezien is het van een heel matig niveau.
Als je met Schone en Siggy op de flanken moet spelen dan weet je het wel. Allebei zo traag als dikke stront door een rietje.
Doorselecteren ? daar slagen ze al jaren niet inquote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week gewoon weer kampioen worden met een straatlengte voorsprong op de'concurrentie' die van een nog bedroevender niveau zijn.
Daarna doorselecteren, vooral aanvallend gezien is het van een heel matig niveau.
Als je met Schone en Siggy op de flanken moet spelen dan weet je het wel. Allebei zo traag als dikke stront door een rietje.
Heerlijk die frustratie.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen Twente wel (al kregen we daar zelf ook nog wel wat kansen), tegen PSV wordt schromelijk overdreven. Gewoon verdiend gewonnen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
eigenlijk verschilde de eerste helft niet veel van de thuiswedstrijden tegen PSV en Twente ... alleen nu vliegen die kansen er wel in.
Speltechnisch maar een matig seizoen, gecamoufleerd door de titel.
Het idee dat jij je zou voortplanten is te goor voor woorden, fijn dat je een rubbertje gebruiktquote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |