Niet normaal inderdaad. Schertsvertoning.quote:
Alsof er gefouilleerd wordtquote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Spandoeken moeten uitgerold worden voor binnenkomst.
Eerlijk gezegd denk ik eerder dat het in bepaalde gaatjes verborgen is, hebben ze er lekker ook heerlijk tijdens de reis van genoten.
Ik had gedacht dat het niet erger kon dan Salzburg.quote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
Grootste wanprestatie onder de Boer. Echt puur kut.
Nep supporter gespotquote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan je dat "BEN JE EEN ECKTE OFNI???" lekker in het feyenoord topic laten
nouja nu willen ze zich aankomende weekend wss wel bewijzen weer oid, dus dat is het enige positieve eraan denk ikquote:Op zondag 20 april 2014 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
Grootste wanprestatie onder de Boer. Echt puur kut.
Ik zal overstappen naar de groep die vuurwerk op het veld gooit en lekker rellen enzo. Mag ik nu wel je vriendje worden?quote:Op zondag 20 april 2014 21:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dat houden we ook zo! Verraders komen niet bij mijn vriendjes.
Je komt iets dichterbij.quote:Op zondag 20 april 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zal overstappen naar de groep die vuurwerk op het veld gooit en lekker rellen enzo. Mag ik nu wel je vriendje worden?
Die steunt zijn club tenminste kan je van ons niet zeggen wij zaten voor de tv met afstandsbedieningen te gooienquote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
die gasten die dat vuurwerk gooide gaan wss wel elke week naar het stadion
ECKTE supporters
TV? FOxsports hebbenquote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die steunt zijn club tenminste kan je van ons niet zeggen wij zaten voor de tv met afstandsbedieningen te gooien
Wat zal het eendzaam zijn daar. xDquote:Op zondag 20 april 2014 21:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dat houden we ook zo! Verraders komen niet bij mijn vriendjes.
beidequote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Ramboetan het volgende:
Wel knap dat dit ajax waarschijnlijk kampioen wordt dit jaar. Het was niet best wat ik zag. Offday of kwaliteit te kort?
Ik zou m'n eigen als PSV/Feyenoord/Twente/Vitesse supporter voor m'n kop schieten dat Ajax kampioen wordtquote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Ramboetan het volgende:
Wel knap dat dit ajax waarschijnlijk kampioen wordt dit jaar. Het was niet best wat ik zag. Offday of kwaliteit te kort?
Stream met Russisch commentaar is voor echte mannen!quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die steunt zijn club tenminste kan je van ons niet zeggen wij zaten voor de tv met afstandsbedieningen te gooien
ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT, DAN BEN JE VOOR FC DEN BOSCH! MET JE KANJERABONNEMENT OP JE KANJERVOETBAL INTERNATIONAL!!!1quote:
Jij toch ook niet dan?quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
die gasten die dat vuurwerk gooide gaan wss wel elke week naar het stadion
ECKTE supporters
Voor hoeveel (financiële) schade heb jij je club al gedupeerd?quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die denker kan lekker in elkaar zakken , kk gekquote:Op zondag 20 april 2014 21:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT, DAN BEN JE VOOR FC DEN BOSCH! MET JE KANJERABONNEMENT OP JE KANJERVOETBAL INTERNATIONAL!!!1
It's lonely at the top!quote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat zal het eendzaam zijn daar. xD
Niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor hoeveel (financiële) schade heb jij je club al gedupeerd?
Wat kunnen zij er aan doen?quote:Op zondag 20 april 2014 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou m'n eigen als PSV/Feyenoord/Twente/Vitesse supporter voor m'n kop schieten dat Ajax kampioen wordt
quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
het enige waarmee ik gooi is een gevulde condoom nadat ik je moeder even goed g
RATATATATAquote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
het enige waarmee ik gooi is een gevulde condoom nadat ik je moeder even goed geneukt heb
[..]
het enige waarmee ik gooi is een gevulde condoom nadat ik je moeder even goed geneukt heb
[..]
BOEM KOEKOEK SOWWWWWWWWquote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Siggy, Van Rhijn, Denswil en Bojan waren de enigen die hun niveau haalden vandaagquote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week gewoon weer kampioen worden met een straatlengte voorsprong op de'concurrentie' die van een nog bedroevender niveau zijn.
Daarna doorselecteren, vooral aanvallend gezien is het van een heel matig niveau.
Als je met Schone en Siggy op de flanken moet spelen dan weet je het wel. Allebei zo traag als dikke stront door een rietje.
Doorselecteren ? daar slagen ze al jaren niet inquote:Op zondag 20 april 2014 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week gewoon weer kampioen worden met een straatlengte voorsprong op de'concurrentie' die van een nog bedroevender niveau zijn.
Daarna doorselecteren, vooral aanvallend gezien is het van een heel matig niveau.
Als je met Schone en Siggy op de flanken moet spelen dan weet je het wel. Allebei zo traag als dikke stront door een rietje.
Heerlijk die frustratie.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen Twente wel (al kregen we daar zelf ook nog wel wat kansen), tegen PSV wordt schromelijk overdreven. Gewoon verdiend gewonnen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
eigenlijk verschilde de eerste helft niet veel van de thuiswedstrijden tegen PSV en Twente ... alleen nu vliegen die kansen er wel in.
Speltechnisch maar een matig seizoen, gecamoufleerd door de titel.
Het idee dat jij je zou voortplanten is te goor voor woorden, fijn dat je een rubbertje gebruiktquote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waardeloos.quote:
Ik doelde op de supporters. Waarom zouden die zich voor hun kop moeten schieten?quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euhm.. het beter doen dan wij?Dit kan echt niet hoor. Het gaat al weken zo.
quote:
Dit blijft ook een leuke van jequote:Op zondag 30 maart 2014 15:45 schreef Gramulanion het volgende:
Heeinz staat voor lul zeg.
Bojan en Van Rhijn.
Op basis van de tweede helft zeker, maar ik doel op de eerste helft.quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tegen Twente wel (al kregen we daar zelf ook nog wel wat kansen), tegen PSV wordt schromelijk overdreven. Gewoon verdiend gewonnen.
Omdat ze zich misschien kapot schamen dat ze geen kampioen worden?quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik doelde op de supporters. Waarom zouden die zich voor hun kop moeten schieten?
Je zei laatst nog dat je nooit in de arena komt.quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja dat heb je als ECKTE supporter wanneer je club verliest
maar dat herken jij vast niet
gelukkig niet nee, heb je gezien wat voor debielen op de tribune zatenquote:Op zondag 20 april 2014 21:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je zei laatst nog dat je nooit in de arena komt.
De finale werd gespeeld in De Kuip.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
gelukkig niet nee, heb je gezien wat voor debielen op de tribune zaten
Dat die Gramulanion denkt dat hij mij erbij moet halen na die heerlijke goal, en dat hij daarna zó ongelooflijk slecht speelt heeft weinig met eerlijkheid te maken. Ik moet er erg hard om lachen zelfs.quote:Op zondag 20 april 2014 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet heel eerlijk imo
kan je ook met blind en schone doen
Ik had het over de arena.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
en die hebben geen tribune of wat? ben jij nou zo dom of ik zo slim
Voortaan ook maar gewoon met Poulsen beginnen geloof ik.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
Iedereen speelt wel eens slecht, maar vandaag zakten er een paar diep door de ondergrens. Echt teringdiep.
Dacht juist dat v. Rhijn aan de beterende hand was de laatste tijd maar helaas...quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Van Rhijn vandaag. Stefano 'speelminuten' Denswil was ook weer in topvorm. Lekker lopen alsof ze een buis in hun reet hebben. Lekker man.
Ik had ook even goede hoopquote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dacht juist dat v. Rhijn aan de beterende hand was de laatste tijd maar helaas...
Die had je zeker goed kunnen gebruiken. Enige die z'n duels tenminste wint.quote:Op zondag 20 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voortaan ook maar gewoon met Poulsen beginnen geloof ik.
Misschien heeft hij te hard geplopt voor de wedstrijd.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Van Rhijn vandaag. Stefano 'speelminuten' Denswil was ook weer in topvorm. Lekker lopen alsof ze een buis in hun reet hebben. Lekker man.
Het zou een hoop verklaren.quote:Op zondag 20 april 2014 21:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien heeft hij te hard geplopt voor de wedstrijd.
Echt, hopeloos.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Het komt er eigenlijk op neer dat het een godswonder is dat we kampioen wordenquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Echt, hopeloos.
Vermeer kun je eigenlijk niet iets verwijten nadat die idioten hem in de brand probeerde te sterken, maar vijf tegentreffers is ook geen toeval. In de verdediging was iedereen dramatisch, ongelofelijk hoe vaak er buitenspel werd opgegeven en niet alert gereageerd werd. Van Rhijn, Moisander en Denswil, zelden zo slecht gezien. Klaassen is mij in negentig minuten werkelijk geen een keer opgevallen. Blind is volgens mij gewoon kapot, Die speelt door dat jeugd EK al bijna twee jaar non-stop. Serero was ook niet denderend. En de aanval was zoals altijd een drama ... Schone had een mindere dag, Krkic had het ook niet en Sightorsson is altijd een drama.
Frank de Boer.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat het een godswonder is dat we kampioen worden![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Iemand anders ook HMF in de DM ?die jongen zijn dag is helemaal goed blijkbaar
Ik kreeg een aantal HAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAAHAAAAAAAAA'squote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Hij praat al heel lang niet meer tegen mij helaas. Jammer. Ik had graag gezien dat hij zout in m'n rottende wonden had gewreven.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Ook niet helemaal eerlijk vind ik, er zullen maximaal 20 zijn geweest die totaal niet sporen. Belachelijke klootzakken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:51 schreef Tyron het volgende:
De Boer liet spelers alleen lange zijde bedanken: ‘Dit is schandalig’
Frank de Boer won nog nooit de KNVB Beker als trainer en zal nog minimaal een jaar geduld moeten hebben. De oefenmeester keek zondag lijdzaam toe hoe Ajax met liefst 5-1 onderuit ging tegen PEC Zwolle. Ajax leek door een vroege treffer van Ricardo van Rhijn op weg naar een nieuwe overwinning in het nationale bekertoernooi. De Amsterdammers keerden na een door vuurwerk noodzakelijke onderbreking echter onherkenbaar terug op het veld en zakten door de ondergrens.
Na het laatste fluitsignaal mochten de spelers van Ajax alleen de fans aan de lange zijde bedanken voor hun aanwezigheid in De Kuip, zo meldt Ajax Life. Het vak waaruit het vuurwerk kwam moest van De Boer worden overgeslagen. “Schandalig wat hier is gebeurd, dit heeft niets met voetbal te maken. Ze brengen Ajax in diskrediet, terwijl wij juist een goede uitstraling voor de club willen”, was De Boer woedend.
“Ik keur deze actie echt verschrikkelijk af.” De Boer kon na de onderbreking van circa een half uur niet geloven hoe Ajax compleet instortte. “'Er waren een paar honderd supporters afschuwelijk en ik heb ook een heel afschuwelijk Ajax gezien”, baalde hij.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
hoeveel wedstrijden heeft die de afgelopen 20 maanden gespeeld? Stuk of 100.quote:Op zondag 20 april 2014 21:51 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is Blind ook al een tijdje van een matig tot slecht niveau. De hype van de geweldige Blind op het middenveld kunnen we (voorlopig ?) ook weer in de ijskast zetten.
Ja, een klein wonder is het wel. Het is toch ook eigenlijk een tussenjaar door de transfers. Ik vind de term 'kampioen van de armoede' altijd maar slap, maar voor dit jaar wil ik toch wel een uitzondering maken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat het een godswonder is dat we kampioen worden![]()
Ik zat toevallig ook precies zo te denken: alle vier achterin bakken er geen ene klote van, Schöne staat niet op zijn eigen positie, Bojan laat sporadisch wat van zijn kwaliteiten zien, Sigi is Sigi, en dan heb je die drie op het middenveld die samen fantastisch kunnen voetballen, maar dat gewoon niet kunnen in dit team. Dat is triest.
Overigens hadden we beter de B1 naar de Kuip kunnen sturen.
Same herequote:Op zondag 20 april 2014 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kreeg een aantal HAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAAHAAAAAAAAA's
Je kan je afvragen in hoever je onschuldig bent als je de daders niet zal aanwijzen. Als supporters elkaar de hand al boven het hoofd houden, blijft het aantal mongolen op de tribune gelijk of wordt groterquote:Op zondag 20 april 2014 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook niet helemaal eerlijk vind ik, er zullen maximaal 20 zijn geweest die totaal niet sporen. Belachelijke klootzakken.
Vierde tussenjaar op rijquote:Op zondag 20 april 2014 21:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hoeveel wedstrijden heeft die de afgelopen 20 maanden gespeeld? Stuk of 100.
[..]
Ja, een klein wonder is het wel. Het is toch ook eigenlijk een tussenjaar door de transfers. Ik vind de term 'kampioen van de armoede' altijd maar slap, maar voor dit jaar wil ik toch wel een uitzondering maken.
Doet me hier weer aan denken trouwens.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En zie hier het zoveelste bewijs dat ze in Amsterdam meer bezig zijn met Rotterdam dan andersom.
ach joh, niks mis mee met een beetje trollen, zou ik ook doenquote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Hmf zal ongetwijfeld hard moeten lachen omdat hij beseft dat zijn eigen club zó slecht is dat ze nergens om meedoen en wij welIk zou me volledig kapot schamen als Feyenoord supporter, en bovendien balen dat Ajax niet heeft gewonnen. Dan zouden ze misschien, al zou daar een wonder voor nodig zijn geweest, een prijs hebben kunnen winnen in de vorm van de JC schaal. Blijkbaar is dat voor sommige mensen maar bijzonder lastig te begrijpen en daar heb ik dan ook een beetje medelijden mee.
[..]
Doet me hier weer aan denken trouwens.
Laat je niet zo gaan joh. Gun die gasten hun leedvermaak. Gaan wij weer feesten op het kampioensfeest.quote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Hmf zal ongetwijfeld hard moeten lachen omdat hij beseft dat zijn eigen club zó slecht is dat ze nergens om meedoen en wij welIk zou me volledig kapot schamen als Feyenoord supporter, en bovendien balen dat Ajax niet heeft gewonnen. Dan zouden ze misschien, al zou daar een wonder voor nodig zijn geweest, een prijs hebben kunnen winnen in de vorm van de JC schaal. Blijkbaar is dat voor sommige mensen maar bijzonder lastig te begrijpen en daar heb ik dan ook een beetje medelijden mee.
[..]
Doet me hier weer aan denken trouwens.
Bij mij ging ie ook DM's sturen ja. Wat een godquote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
jr vindt dit leukquote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen. Dit zie ik dus serieus voorbijkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |