SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ik probeerde 'm ook te kapen met bijpassende TT
Rekel die ik ben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Eigenlijk was het tot Barcelona een drama.... en daarna ook een drama.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Drama ja, maar het heeft weinig met geluk te maken. De rest was gewoon nog slechter.quote:Op zondag 20 april 2014 20:49 schreef MouzurX het volgende:
Eigenlijk was het tot Barcelona een drama.... en daarna ook een drama.![]()
schaal is toch veel mooier manquote:Op zondag 20 april 2014 20:50 schreef Scarface88 het volgende:
Toch nog een beker voor Ajax.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voor al die idioten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Die had ik ook vroegâhquote:Op zondag 20 april 2014 20:50 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou even niet nee.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Jongeee, je zag toch wat Devv overkwam?quote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
Als we kampioen worden hebben we iig de eerste prijs sowieso binnen, de JC schaal tegen PEC![]()
Dat waren echt bazen dingen man.quote:Op zondag 20 april 2014 20:50 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]Snelle Egel![]()
PEC hoeft niet eens af te reizen naar Amsterdam. Kunnen zich beter neerleggen bij een reglementaire nederlaag. Misschien moeten ze vrij vroeg vuurwerk op het veld gooien.quote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
Als we kampioen worden hebben we iig de eerste prijs sowieso binnen, de JC schaal tegen PECOh.![]()
Hoop oprecht dat ze die ook winnen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC hoeft niet eens af te reizen naar Amsterdam. Kunnen zich beter neerleggen bij een reglementaire nederlaag. Misschien moeten ze vrij vroeg vuurwerk op het veld gooien.![]()
Wat een leedvermaak moet het zijn geweest voor een niet ajacied. Dik verliezen en "supporter" die rookbommen gooien op de eigen keepe. Hoe diep kun je zakken, straks gaan ze nog met staven gooien
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
PEC mag niet winnen van Ajax. Anders snijden ze Ron Jans' vingers eraf.quote:Op zondag 20 april 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC hoeft niet eens af te reizen naar Amsterdam. Kunnen zich beter neerleggen bij een reglementaire nederlaag. Misschien moeten ze vrij vroeg vuurwerk op het veld gooien.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
goed gejat xdquote:Op zondag 20 april 2014 20:50 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
GODVERDOMME groetjes uit de laatste overvolle trein.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Dat weet niemand;)quote:Op zondag 20 april 2014 21:08 schreef MakkieR het volgende:
Wanneer gaan de rellen in Amsterdam beginnen?;)![]()
Rellen tegen de klapjostisquote:Op zondag 20 april 2014 21:08 schreef MakkieR het volgende:
Wanneer gaan de rellen in Amsterdam beginnen?;)
AFCA
Wat een wedstrijd![]()
Als je afgaat dan maar zo. Wat een wedstrijd!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kijk die reacties op Ajax netwerk van sommigen. Gaan het nog verdedigen ook die actie
AFCA
ajaxshowtime was ook genotquote:Op zondag 20 april 2014 21:18 schreef Smoofie het volgende:
Kijk die reacties op Ajax netwerk van sommigen. Gaan het nog verdedigen ook die actie
RED ONS HENNIEGOD![]()
HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAH NEE VAN RHIJN IS ECHT ZO GOEDquote:Op zondag 20 april 2014 18:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens Heeinz kan Van rhijn er niks van.
WAT EEN WERELDSPELER
JA VERLENGEN DIE MAN
IDIOOT![]()
Godverdomme Gramulanion wat ben jij een idioot en wat sta jij voor lul met die achterlijke opmerking. Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk lamlendige speler over het veld zien sjokken die zó weinig kan.![]()
ik heb ook zoiets: we hadden dit seizoen al twee keer an Zwolle moeten verliezen, dus dit is gerechtigheid.quote:Op zondag 20 april 2014 21:10 schreef Dven het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Als je afgaat dan maar zo. Wat een wedstrijd![b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
ACHTERLIJKE WORD ER GEESTELIJK GESTOORD VAN . GA VRETEN KOKEN MET DEN HAAG BOVENAANquote:Op zondag 20 april 2014 21:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAH NEE VAN RHIJN IS ECHT ZO GOED
WAT EEN WERELDSPELER
JA VERLENGEN DIE MAN
IDIOOTRED ONS HENNIEGOD![]()
al die nietsnutten verkopenquote:Op zondag 20 april 2014 21:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAH NEE VAN RHIJN IS ECHT ZO GOED
WAT EEN WERELDSPELER
JA VERLENGEN DIE MAN
IDIOOT![]()
![]()
Godverdomme dit kon echt niet man die Van Rhijnquote:Op zondag 20 april 2014 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ACHTERLIJKE WORD ER GEESTELIJK GESTOORD VAN . GA VRETEN KOKEN MET DEN HAAG BOVENAAN![]()
![]()
Kom terug Trabelsi plsquote:Op zondag 20 april 2014 21:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Godverdomme dit kon echt niet man die Van RhijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Dus, nog even gaan protesteren tegen de stadionverboden en het logo wat veranderd moet worden? Ze denken dat ze nog inspraak zullen krijgen?![]()
.
AFCA
Mike is veeeeel slechter dan Stefano hoor :S :S :S :S S:, en Stefano komt uit de jeugd, die mag fouten maken :S :Squote:Op zondag 20 april 2014 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kom terug Van der Wiel![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking Van der Hoorn desnoods op rechtsbackAFCA
Nee Bojan voor strafquote:Op zondag 20 april 2014 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kom terug Van der Wiel![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking Van der Hoorn desnoods op rechtsbackRED ONS HENNIEGOD![]()
Nou ja het zijn natuurlijk een paar die het zo verkloten. Supporters die daaromheen zaten hadden ze gewoon aan moeten wijzen. Weg met zulke idioten.quote:Op zondag 20 april 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Dus, nog even gaan protesteren tegen de stadionverboden en het logo wat veranderd moet worden? Ze denken dat ze nog inspraak zullen krijgen?![]()
.
![]()
Bevestigd maar weer eens dat ze zichzelf belangrijker vinden dan de club.quote:Op zondag 20 april 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
.
Misschien moeten ze fc410 oprichtenRED ONS HENNIEGOD![]()
Simpele zielen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:18 schreef Smoofie het volgende:
Maar de meeste van die jongens zijn amper 20, die zien niet in dat ze hiermee zo'n bekerfinale om zeep helpen en hun club ernstig benadelen. Die willen alleen 'KAOSsss' maken met 'zieke pyro' en voelen een enorme bewijsdrang. Daarom ook de (oudere) leidinggevende figuren aanpakken. Is het zoveelste 'incident' nu.![]()
Die Denswil tjongejongejongejongequote:Op zondag 20 april 2014 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mike is veeeeel slechter dan Stefano hoor :S :S :S :S S:, en Stefano komt uit de jeugd, die mag fouten maken :S :Sgodverdomme en maar speelminuten eisen anders verlengt deze grote meneer niet
schaam je kapot.
![]()
Beetje jaren 40 praktijken vind je niet?quote:Op zondag 20 april 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja het zijn natuurlijk een paar die het zo verkloten. Supporters die daaromheen zaten hadden ze gewoon aan moeten wijzen. Weg met zulke idioten.![]()
Wel oppassen, Rens heeft connectiesquote:Op zondag 20 april 2014 21:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Simpele zielen.
Maar de meeste van die jongens uit dat kliekje zijn amper 20, die zien niet in dat ze hiermee zo'n bekerfinale om zeep helpen en hun club ernstig benadelen. Die willen allen 'KAOSsss' maken met 'zieke pyro' en voelen natuurlijk een enorme bewijsdrang binnen zo'n groepje. Vuurwerk meenemen en op 't veld gooien? Tuurlijk. Daarom beter de leidinggevende figuren aanpakken (capo's), die zijn verantwoordelijk voor 't hele gebeuren.
.
AFCA
Al dat vuurwerk zal waarschijnlijk meegenomen zijn in die spandoeken, of de mensen die fouilleerden moeten stomdronken geweest zijnquote:Op zondag 20 april 2014 21:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Simpele zielen.
Maar de meeste van die jongens uit dat kliekje zijn amper 20, die zien niet in dat ze hiermee zo'n bekerfinale om zeep helpen en hun club ernstig benadelen. Die willen allen 'KAOSsss' maken met 'zieke pyro' en voelen natuurlijk een enorme bewijsdrang binnen zo'n groepje. Vuurwerk meenemen en op 't veld gooien? Tuurlijk. Daarom beter de leidinggevende figuren aanpakken (capo's), die zijn verantwoordelijk voor 't hele gebeuren.
![]()
Hij kan wel goed ploppen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die Denswil tjongejongejongejongegodverdomme en maar speelminuten eisen anders verlengt deze grote meneer niet
schaam je kapot.
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Van mij of van die idioten die het voor iedereen verneuken en supporters van andere clubs een kans geven om weer commentaar te hebben op ons?quote:Op zondag 20 april 2014 21:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Beetje jaren 40 praktijken vind je niet?![]()
Eigen Stewards , waarschijnlijk waren ze bangquote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Al dat vuurwerk zal waarschijnlijk meegenomen zijn in die spandoeken, of de mensen die fouilleerden moeten stomdronken geweest zijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Denswil kan er dan ook echt geen ene kloot van.quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Moisander&Denswil is op een 1 of andere manier een lachwekkend slecht centraal duo.![]()
veltman misschien belangrijker dan verwachtquote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Moisander&Denswil is op een 1 of andere manier een lachwekkend slecht centraal duo.![]()
Op dat ajax netwerk is het nu ook feestquote:Ik lach me kapot mochten wij ook nog van Ajax winnen wat ik niet uitsluit. Gaat dan helemaal fout
![]()
![]()
Als Veltman er staat blijft Denswil lekker op de bank, dat is het meest positieve eraanquote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
veltman misschien belangrijker dan verwacht![]()
Missen allemaal gewoon niveau.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
veltman misschien belangrijker dan verwachtAFCA
Je maten verraden.quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van mij of van die idioten die het voor iedereen verneuken en supporters van andere clubs een kans geven om weer commentaar te hebben op ons?![]()
Yes please.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op dat ajax netwerk is het nu ook feestIk lach me kapot mochten wij ook nog van Ajax winnen wat ik niet uitsluit. Gaat dan helemaal fout
![]()
ajax is al 20 wedstrijden ongeslagen in de eredivisie, denk niet dat een nederlaag daar veel verandering in gaat brengenquote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op dat ajax netwerk is het nu ook feestIk lach me kapot mochten wij ook nog van Ajax winnen wat ik niet uitsluit. Gaat dan helemaal fout
![]()
Boeit me geen reet. Die lui die dat vuurwerk het veld opgooien, dat zijn pas de verraders. Die moet je er lekker tussenuit plukken.quote:![]()
Linkje?quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat jullie winnen, heerlijk om die arrogante koppen van top spelers als vd hoorn, denswil, van rijn en dat keepertje te kunnen zien!![]()
beetje vuurwerk afstekenquote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig gaan ze er in Almelo samen één groot feest van maken.![]()
Die doen het nu letterlijk in hun broek denk ik. Vrijbrief om van alles uit te halen hebben ze inmiddels gegeven.quote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig gaan ze er in Almelo samen één groot feest van maken.![]()
Ah, en waar zat jij precies op de tribune?quote:Op zondag 20 april 2014 21:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boeit me geen reet. Die lui die dat vuurwerk het veld opgooien, dat zijn pas de verraders. Die moet je er lekker tussenuit plukken.![]()
...met zijn: 'als ik niet in de basis kom, verleng ik mijn contract niet'. Nog nauwelijks wat laten zien.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denswil kan er dan ook echt geen ene kloot van.![]()
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, en waar zat jij precies op de tribune?![]()
Zwolle sneed er wel makkelijk door heen he?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Goed argument welquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, en waar zat jij precies op de tribune?.
AFCA
elke aanval was een kansquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Zwolle sneed er wel makkelijk door heen he?![]()
Hoop het voor dat tering bestuur. Verniel die hele sky boxquote:Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die doen het nu letterlijk in hun broek denk ik. Vrijbrief om van alles uit te halen hebben ze inmiddels gegeven.![]()
Kleine nuance, hij schijnt goed te kunnen ploppen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denswil kan er dan ook echt geen ene kloot van.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Als ze nog 10 lange ballen hadden gegeven had dat ook minimaal 8 doelpunten opgeleverd. Leek nergens op. Misschien Stam maar weer eens het veld insturenquote:![]()
Spandoeken moeten uitgerold worden voor binnenkomst.quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Al dat vuurwerk zal waarschijnlijk meegenomen zijn in die spandoeken, of de mensen die fouilleerden moeten stomdronken geweest zijn
Eerlijk gezegd denk ik eerder dat het in bepaalde gaatjes verborgen is, hebben ze er lekker ook heerlijk tijdens de reis van genoten.![]()
wzawzdb[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
5-1 is geen nederlaag, 5-1 is stomweg een verschrikkelijke vernederingquote:Op zondag 20 april 2014 21:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ajax is al 20 wedstrijden ongeslagen in de eredivisie, denk niet dat een nederlaag daar veel verandering in gaat brengen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: