Dat is het toch ook?quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Probeer jij het vuurwerk nou als iets 'stoers'/goed voor te laten komen?
Hartstikke. Verdiende loon voor die kut Vermeer. Een beetje 5 balen doorlaten in de toekomst :squote:
Nee fakkels zijn ok. De rest kudt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Probeer jij het vuurwerk nou als iets 'stoers'/goed voor te laten komen?
JC Schaal vind ik geen prijs.quote:Op zondag 20 april 2014 22:16 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou toch wel weer eens een prijs willen winnen als ik jullie was
Precies. En dan moet die kneus ook nog mee naar het WK.quote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartstikke. Verdiende loon voor die kut Vermeer. Een beetje 5 balen doorlaten in de toekomst :s
Beste beslissing ooit. Wat was je reden?quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
Ik heb het niet gezien maar gezien de uitslag zal het wel verdiend geweest zijn
Hij had vast iets leukers te doen. Zich laten castreren zonder verdoving ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef Planga het volgende:
[..]
Beste beslissing ooit. Wat was je reden?
Je hebt een spektakeltje gemist hoor. PEC speelde geweldig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
Hou alsjeblieft je mond en kom hier niet meer posten. Ajax onwaardig tuig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Planga het volgende:
Makkelijk de mensen die thuis zitten en nu de frituurpan nog eens aanzetten. Hersenloos, je had erbij moeten zijn.
tarado moet even een verklaring afleggen bij plangaquote:Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef Planga het volgende:
[..]
Beste beslissing ooit. Wat was je reden?
lucky bastardquote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
Tweede worden en dan een wedstrijdje tegen de kampioen mogen spelen omdat de kampioen toevallig ook de beker pakt. Dat wedstrijdje win je toevallig en dan heb je een "prijs". Gaat toch nergens over man.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De KNVB beker is een troostprijs he jongens!!!!
quote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Hmf zal ongetwijfeld hard moeten lachen omdat hij beseft dat zijn eigen club zó slecht is dat ze nergens om meedoen en wij welIk zou me volledig kapot schamen als Feyenoord supporter, en bovendien balen dat Ajax niet heeft gewonnen. Dan zouden ze misschien, al zou daar een wonder voor nodig zijn geweest, een prijs hebben kunnen winnen in de vorm van de JC schaal. Blijkbaar is dat voor sommige mensen maar bijzonder lastig te begrijpen en daar heb ik dan ook een beetje medelijden mee.
[..]
Doet me hier weer aan denken trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |