Trieste is eigenlijk nog dat het allen mietjes zijn. Als je dan tof vuurwerk wil gooien, kom dan met je smoel in beeld. Maar dat durven ze niet, de zwakkelingen.quote:
Siggy is geen buitenspeler. Je moet 'm al spits opstellen of helemaal niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:55 schreef Dven het volgende:
Ik verdenk Sigthorsson ervan dat hij vroeger tijdens het voetbal op de Reykjavikse straten altijd als laatste gekozen werd.
Ik prefereer het laatstequote:Op zondag 20 april 2014 22:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Siggy is geen buitenspeler. Je moet 'm al spits opstellen of helemaal niet.
wzawzdbquote:Op zondag 20 april 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Het afwachtende voetbal zonder enige durf is opnieuw hard afgestraft. Het is dat het seizoen na eerdere vernederingen toch wel zijn glans verloren had ondanks het kampioenschap maar wat een prestatie was dit weer
Feyenoorders, kan niet anders. IQ van een poffertje.quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen. Dit zie ik dus serieus voorbijkomen.
Aldus een Ajacied waar supporters vuurwerk naar de eigen keeper gooien bij een voorsprong.quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoorders, kan niet anders. IQ van een poffertje.
De Johan Cruijff schaal is toch een troostprijsje.quote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Hmf zal ongetwijfeld hard moeten lachen omdat hij beseft dat zijn eigen club zó slecht is dat ze nergens om meedoen en wij welIk zou me volledig kapot schamen als Feyenoord supporter, en bovendien balen dat Ajax niet heeft gewonnen. Dan zouden ze misschien, al zou daar een wonder voor nodig zijn geweest, een prijs hebben kunnen winnen in de vorm van de JC schaal. Blijkbaar is dat voor sommige mensen maar bijzonder lastig te begrijpen en daar heb ik dan ook een beetje medelijden mee.
Het is eerder iemand die helemaal niet naar voetbal kijkt, maar uh, oké.quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoorders, kan niet anders. IQ van een poffertje.
Voor Ajax zeker, voor Feijenoord het hoogst haalbare dus een hoofdprijs.quote:Op zondag 20 april 2014 22:07 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
De Johan Cruijff schaal is toch een troostprijsje.
Die lui zijn ook hersenloos.quote:Op zondag 20 april 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus een Ajacied waar supporters vuurwerk naar de eigen keeper gooien bij een voorsprong.
Mwah, als Feyenoord hem wint is het leuk maar meer dan dat ook niet. Ze hadden dit jaar gewoon kampioen moeten worden.quote:Opzondag 20 april 2014 22:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor Ajax zeker, voor Feijenoord het hoogst haalbare dus een hoofdprijs.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou me volledig kapot schamen als Feyenoord supporter, en bovendien balen dat Ajax niet heeft gewonnen.
Prijs is prijs, zoveel hebben jullie er niet in de kast mogen zetten de laatste jarenquote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
Als Feyenoorder hoop je dat Ajax die beker helemaal niet wint. Niemand geeft een fuck om de Johan Cruijff schaal.
Ik zie liever Ajax vernederd worden in de bekerfinale door PEC Zwolle dan dat ik Feyenoord die schaal zie winnen. JC Schaal gaat nergens over, maar dat noemen ze een "prijs".quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Prijs is prijs, zoveel hebben jullie er niet in de kast mogen zetten de laatste jaren
Triest.quote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Planga het volgende:
Kon via trein 1 gemakkelijk in vuurwerk vak komen. Mondkapjes gingen vooraf al door het vak. Denk dat er 100 aanwezig waren.
Ik ben zelf 1x gefouilleerd bij de Kuip maar via hek werd van alles doorgeven en gegooid.
Moest eigenlijk op 2e ring HH zitten.
Wedstrijd ging nergens over. Einde tijdperk Sigthorsson. Systeem sloeg helemaal nergens op. Vermeer moet je gewoon vrij pleiten.
Al met al toch een kut seizoen. Cl, el, beker allemaal niets.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Planga het volgende:
Kon via trein 1 gemakkelijk in vuurwerk vak komen. Mondkapjes gingen vooraf al door het vak. Denk dat er 100 aanwezig waren.
Ik ben zelf 1x gefouilleerd bij de Kuip maar via hek werd van alles doorgeven en gegooid.
Wedstrijd ging nergens over. Einde tijdperk Sigthorsson. Systeem sloeg helemaal nergens op. Vermeer moet je gewoon vrij pleiten.
Probeer jij het vuurwerk nou als iets 'stoers'/goed voor te laten komen?quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Planga het volgende:
Makkelijk de mensen die thuis zitten en nu de frituurpan nog eens aanzetten. Hersenloos, je had erbij moeten zijn.
Stoere boy ben je.quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Planga het volgende:
Makkelijk de mensen die thuis zitten en nu de frituurpan nog eens aanzetten. Hersenloos, je had erbij moeten zijn.
Wauwquote:Op zondag 20 april 2014 22:08 schreef Planga het volgende:
Ik zou toch wel weer eens een prijs willen winnen als ik jullie wasquote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
Als Feyenoorder hoop je dat Ajax die beker helemaal niet wint. Niemand geeft een fuck om de Johan Cruijff schaal.
Dat is het toch ook?quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Probeer jij het vuurwerk nou als iets 'stoers'/goed voor te laten komen?
Hartstikke. Verdiende loon voor die kut Vermeer. Een beetje 5 balen doorlaten in de toekomst :squote:
Nee fakkels zijn ok. De rest kudt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Probeer jij het vuurwerk nou als iets 'stoers'/goed voor te laten komen?
JC Schaal vind ik geen prijs.quote:Op zondag 20 april 2014 22:16 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou toch wel weer eens een prijs willen winnen als ik jullie was
Precies. En dan moet die kneus ook nog mee naar het WK.quote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartstikke. Verdiende loon voor die kut Vermeer. Een beetje 5 balen doorlaten in de toekomst :s
Beste beslissing ooit. Wat was je reden?quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
Ik heb het niet gezien maar gezien de uitslag zal het wel verdiend geweest zijn
Hij had vast iets leukers te doen. Zich laten castreren zonder verdoving ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef Planga het volgende:
[..]
Beste beslissing ooit. Wat was je reden?
Je hebt een spektakeltje gemist hoor. PEC speelde geweldig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
Hou alsjeblieft je mond en kom hier niet meer posten. Ajax onwaardig tuig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Planga het volgende:
tarado moet even een verklaring afleggen bij plangaquote:Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef Planga het volgende:
[..]
Beste beslissing ooit. Wat was je reden?
lucky bastardquote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef Tarado het volgende:
Tweede worden en dan een wedstrijdje tegen de kampioen mogen spelen omdat de kampioen toevallig ook de beker pakt. Dat wedstrijdje win je toevallig en dan heb je een "prijs". Gaat toch nergens over man.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De KNVB beker is een troostprijs he jongens!!!!
quote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Hmf zal ongetwijfeld hard moeten lachen omdat hij beseft dat zijn eigen club zó slecht is dat ze nergens om meedoen en wij welIk zou me volledig kapot schamen als Feyenoord supporter, en bovendien balen dat Ajax niet heeft gewonnen. Dan zouden ze misschien, al zou daar een wonder voor nodig zijn geweest, een prijs hebben kunnen winnen in de vorm van de JC schaal. Blijkbaar is dat voor sommige mensen maar bijzonder lastig te begrijpen en daar heb ik dan ook een beetje medelijden mee.
[..]
Doet me hier weer aan denken trouwens.
quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb zin om 1 iemand de schuld te geven.
Van der Hoorn. Zo slecht dat hij vandaag zelfs niet mee mocht doen.
Op zich wel maar als je een finale speelt moet je die gewoon winnenquote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De KNVB beker is een troostprijs he jongens!!!!
Van der Hoorn is een beetje de Verhoek van Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Van der Hoorn. Zo slecht dat hij vandaag zelfs niet mee mocht doen.
Geniet er maar vanquote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik Ajax in Nederland ooit eerder met 4 doelpunten verschil heb zien verliezen.
Of trouwens, toch wel.
Ja maar wij worden kampioen. Goede counter he?quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik Ajax in Nederland ooit eerder met 4 doelpunten verschil heb zien verliezen.
Of trouwens, toch wel.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Of trouwens, toch wel.
Godverdomme. Daar heb ik niet van terug.quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja maar wij worden kampioen. Goede counter he?
die andere helft komt uit containers voor speciale gezinnenquote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
de helft die er zat kwam wss niet uit amsterdam
verder wel goede poging
Nee want de helft van de supporters kwam uit Zwolle.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
de helft die er zat kwam wss niet uit amsterdam
verder wel goede poging
ook dit vindt jr leukquote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee want de helft van de supporters kwam uit Zwolle.
xd xd
Een paar aankopen kan geen kwaad nee. In ieder geval een buitenspeler.quote:Op zondag 20 april 2014 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, van een heel zuur mannetje(dieptrode) lees ik op AN dat ze een 15 jarige spits van Milan en een 15 jarige nr 10 van Roma willen halen.
Daar zijn de eerste tekenen van gewenste aankopen van allen hier.![]()
kampioenen
Voor achter Fischer Kishna en Schone?quote:Op zondag 20 april 2014 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een paar aankopen kan geen kwaad nee. In ieder geval een buitenspeler.
Om met hen te concurreren ja. Alsof drie spelers (waarvan Schone niet eens een echte buitenspeler is) voor twee posities genoeg is.quote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor achter Fischer Kishna en Schone?
Bakkali.quote:Op zondag 20 april 2014 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een paar aankopen kan geen kwaad nee. In ieder geval een buitenspeler.
Alsof onze spitsen en backs niet voldoenquote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef Scorpie het volgende:
2 buitenspelers (of 1 buitenspeler en een spits), 2 middenvelders en 2 backs heb je minimaal nodig. Backup keeper ook.
Fischer is niet van het gewenste niveau en Schone is geen echte buitenspeler. Ik zou die jongen van Cambuur terughalen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor achter Fischer Kishna en Schone?
Frank wil geen aankopen doen die jeugd in de weg gaan zitten dus het lijkt me niet dat dat gaat gebeurenquote:Op zondag 20 april 2014 22:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Om met hen te concurreren ja. Alsof drie spelers (waarvan Schone niet eens een echte buitenspeler is) voor twee posities genoeg is.
Als dat zou kunnen...quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet met Brands zelf komt
Gemankeerde rechtsbuiten. Links is eigenlijk zijn plaats.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan iemand als Bale.
twitter:HenryS04 twitterde op zondag 20-04-2014 om 21:58:33#Feyenoord supporters die in Capelle op de Zwollenaren wachten met spandoeken en gezang! Kippenvel moment! Klasse Feyenoordsupporters! reageer retweet
Wilson die vandaag bij Liverpool meedeed.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan iemand als Bale.
Van mij mogen ze met scherp schieten op dit soort mongolen. Scheelt een hoop uitkeringen, mishandeling en overlast.quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Planga het volgende:
bekerwinst van zwolle meevierenquote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
twitter:HenryS04 twitterde op zondag 20-04-2014 om 21:58:33#Feyenoord supporters die in Capelle op de Zwollenaren wachten met spandoeken en gezang! Kippenvel moment! Klasse Feyenoordsupporters! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boilesen kan geen wedstrijd vol maken, zijn backup is Blind, onze 6. Van Rhijn is dramatisch en heeft blijkbaar weinig tot geen concurrentie. Middenveld is te dun bezaaid, Poulsen, Serero, Klaassen, Duarte is het allemaal net niet. Siggy, Bojan, Fischerquote:Op zondag 20 april 2014 22:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsof onze spitsen en backs niet voldoengekkie
Het is toch echt een wereldprestatie die Frank levert. Met zo'n selectie kampioen worden.. ik vind het nogal wat.quote:Op zondag 20 april 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boilesen kan geen wedstrijd vol maken, zijn backup is Blind, onze 6. Van Rhijn is dramatisch en heeft blijkbaar weinig tot geen concurrentie. Middenveld is te dun bezaaid, Poulsen, Serero, Klaassen, Duarte is het allemaal net niet. Siggy, Bojan, FischerI rest my case.
Kan aardig ballen, maar drie goals en vier assists in de eredivisie is gewoon te weinig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Tyron het volgende:
die pass van mokotjo bij de 3-1, die zou serero nooit geven
Tering, dat is echt triest. Ze willen ook echt wel überhaupt iets te vieren hebben daar in Rotterdam. Godverdomme.quote:Op zondag 20 april 2014 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
bekerwinst van zwolle meevieren![]()
![]()
toppunt van triestheid
Het 16-jarige wonderkind. Speelde hij op rechts- of linksbuiten?quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wilson die vandaag bij Liverpool meedeed.
Kan allemaal wel zo zijn maar echte kwaliteitsinjecties komen er toch niet want zijn of te duur of willen niet in NL voetballen (meestal beide), het moet dus geleidelijk van onderaf komen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boilesen kan geen wedstrijd vol maken, zijn backup is Blind, onze 6. Van Rhijn is dramatisch en heeft blijkbaar weinig tot geen concurrentie. Middenveld is te dun bezaaid, Poulsen, Serero, Klaassen, Duarte is het allemaal net niet. Siggy, Bojan, FischerI rest my case.
Kan heerlijk meetikken maar geeft niet zulke passjes inderdaad. Alleen Schöne en Bojan kunnen dat eigenlijk van de spelers die er vandaag stonden. 0 creativiteitquote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Tyron het volgende:
die pass van mokotjo bij de 3-1, die zou serero nooit geven
Dit is wel een beetje zielig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rechts. Scoorde ook.quote:Op zondag 20 april 2014 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het 16-jarige wonderkind. Speelde hij op rechts- of linksbuiten?
'quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juist. Gaat alles, op deze nederlaag na, goed verder?quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Rugnummer 5 had ie. Liverpool speelde ook met een nummer 9 centraal achterin.
Die vraag kan ik beter aan jou stellen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Juist. Gaat alles, op deze nederlaag na, goed verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |