Fischer is niet van het gewenste niveau en Schone is geen echte buitenspeler. Ik zou die jongen van Cambuur terughalen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor achter Fischer Kishna en Schone?
Frank wil geen aankopen doen die jeugd in de weg gaan zitten dus het lijkt me niet dat dat gaat gebeurenquote:Op zondag 20 april 2014 22:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Om met hen te concurreren ja. Alsof drie spelers (waarvan Schone niet eens een echte buitenspeler is) voor twee posities genoeg is.
Als dat zou kunnen...quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet met Brands zelf komt
Gemankeerde rechtsbuiten. Links is eigenlijk zijn plaats.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan iemand als Bale.
twitter:HenryS04 twitterde op zondag 20-04-2014 om 21:58:33#Feyenoord supporters die in Capelle op de Zwollenaren wachten met spandoeken en gezang! Kippenvel moment! Klasse Feyenoordsupporters! reageer retweet
Wilson die vandaag bij Liverpool meedeed.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan iemand als Bale.
Van mij mogen ze met scherp schieten op dit soort mongolen. Scheelt een hoop uitkeringen, mishandeling en overlast.quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Planga het volgende:
Makkelijk de mensen die thuis zitten en nu de frituurpan nog eens aanzetten. Hersenloos, je had erbij moeten zijn.
bekerwinst van zwolle meevierenquote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
twitter:HenryS04 twitterde op zondag 20-04-2014 om 21:58:33#Feyenoord supporters die in Capelle op de Zwollenaren wachten met spandoeken en gezang! Kippenvel moment! Klasse Feyenoordsupporters! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boilesen kan geen wedstrijd vol maken, zijn backup is Blind, onze 6. Van Rhijn is dramatisch en heeft blijkbaar weinig tot geen concurrentie. Middenveld is te dun bezaaid, Poulsen, Serero, Klaassen, Duarte is het allemaal net niet. Siggy, Bojan, Fischerquote:Op zondag 20 april 2014 22:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsof onze spitsen en backs niet voldoengekkie
Het is toch echt een wereldprestatie die Frank levert. Met zo'n selectie kampioen worden.. ik vind het nogal wat.quote:Op zondag 20 april 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boilesen kan geen wedstrijd vol maken, zijn backup is Blind, onze 6. Van Rhijn is dramatisch en heeft blijkbaar weinig tot geen concurrentie. Middenveld is te dun bezaaid, Poulsen, Serero, Klaassen, Duarte is het allemaal net niet. Siggy, Bojan, FischerI rest my case.
Kan aardig ballen, maar drie goals en vier assists in de eredivisie is gewoon te weinig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Tyron het volgende:
die pass van mokotjo bij de 3-1, die zou serero nooit geven
Tering, dat is echt triest. Ze willen ook echt wel überhaupt iets te vieren hebben daar in Rotterdam. Godverdomme.quote:Op zondag 20 april 2014 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
bekerwinst van zwolle meevieren![]()
![]()
toppunt van triestheid
Het 16-jarige wonderkind. Speelde hij op rechts- of linksbuiten?quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wilson die vandaag bij Liverpool meedeed.
Kan allemaal wel zo zijn maar echte kwaliteitsinjecties komen er toch niet want zijn of te duur of willen niet in NL voetballen (meestal beide), het moet dus geleidelijk van onderaf komen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boilesen kan geen wedstrijd vol maken, zijn backup is Blind, onze 6. Van Rhijn is dramatisch en heeft blijkbaar weinig tot geen concurrentie. Middenveld is te dun bezaaid, Poulsen, Serero, Klaassen, Duarte is het allemaal net niet. Siggy, Bojan, FischerI rest my case.
Kan heerlijk meetikken maar geeft niet zulke passjes inderdaad. Alleen Schöne en Bojan kunnen dat eigenlijk van de spelers die er vandaag stonden. 0 creativiteitquote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Tyron het volgende:
die pass van mokotjo bij de 3-1, die zou serero nooit geven
Dit is wel een beetje zielig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rechts. Scoorde ook.quote:Op zondag 20 april 2014 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het 16-jarige wonderkind. Speelde hij op rechts- of linksbuiten?
'quote:Op zondag 20 april 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juist. Gaat alles, op deze nederlaag na, goed verder?quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Rugnummer 5 had ie. Liverpool speelde ook met een nummer 9 centraal achterin.
Die vraag kan ik beter aan jou stellen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Juist. Gaat alles, op deze nederlaag na, goed verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |