quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb zin om 1 iemand de schuld te geven.
Van der Hoorn. Zo slecht dat hij vandaag zelfs niet mee mocht doen.
Op zich wel maar als je een finale speelt moet je die gewoon winnenquote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De KNVB beker is een troostprijs he jongens!!!!
Van der Hoorn is een beetje de Verhoek van Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Van der Hoorn. Zo slecht dat hij vandaag zelfs niet mee mocht doen.
Geniet er maar vanquote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik Ajax in Nederland ooit eerder met 4 doelpunten verschil heb zien verliezen.
Of trouwens, toch wel.
Ja maar wij worden kampioen. Goede counter he?quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik Ajax in Nederland ooit eerder met 4 doelpunten verschil heb zien verliezen.
Of trouwens, toch wel.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Of trouwens, toch wel.
Godverdomme. Daar heb ik niet van terug.quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja maar wij worden kampioen. Goede counter he?
die andere helft komt uit containers voor speciale gezinnenquote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
de helft die er zat kwam wss niet uit amsterdam
verder wel goede poging
Nee want de helft van de supporters kwam uit Zwolle.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
de helft die er zat kwam wss niet uit amsterdam
verder wel goede poging
ook dit vindt jr leukquote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee want de helft van de supporters kwam uit Zwolle.
xd xd
Een paar aankopen kan geen kwaad nee. In ieder geval een buitenspeler.quote:Op zondag 20 april 2014 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, van een heel zuur mannetje(dieptrode) lees ik op AN dat ze een 15 jarige spits van Milan en een 15 jarige nr 10 van Roma willen halen.
Daar zijn de eerste tekenen van gewenste aankopen van allen hier.![]()
kampioenen
Voor achter Fischer Kishna en Schone?quote:Op zondag 20 april 2014 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een paar aankopen kan geen kwaad nee. In ieder geval een buitenspeler.
Om met hen te concurreren ja. Alsof drie spelers (waarvan Schone niet eens een echte buitenspeler is) voor twee posities genoeg is.quote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor achter Fischer Kishna en Schone?
Bakkali.quote:Op zondag 20 april 2014 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een paar aankopen kan geen kwaad nee. In ieder geval een buitenspeler.
Alsof onze spitsen en backs niet voldoenquote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef Scorpie het volgende:
2 buitenspelers (of 1 buitenspeler en een spits), 2 middenvelders en 2 backs heb je minimaal nodig. Backup keeper ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |