Hoezoquote:Op zondag 20 april 2014 12:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De eerste die met jou praat na een peuk is getuige van een zure putlucht uit je keel. Gewoon stoppen, je hebt een ruggengraat en geen vagina.
Ik ook, maar op het moment is dat wat te prijzig.quote:Op zondag 20 april 2014 12:42 schreef Buitendam het volgende:
Freshcotton. Daar wil ik nog wel eens wat bestellen.
vroeger altijd dit nummer luisteren tijdens codquote:
VBL / [FAQ en FB] #129quote:
ik ben erg onder de indrukquote:
nooit cod gespeeldquote:Op zondag 20 april 2014 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger altijd dit nummer luisteren tijdens cod
bier erbij
mooie tijden waren dat.
ik ben slecht in codquote:Op zondag 20 april 2014 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger altijd dit nummer luisteren tijdens cod
bier erbij
mooie tijden waren dat.
is goed typischquote:Op zondag 20 april 2014 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben erg onder de indruk
[..]
nooit cod gespeeld
want Halo
wat is het probleemquote:Op zondag 20 april 2014 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een probleem
al mijn broeken zitten in de was
Korte broek aanquote:Op zondag 20 april 2014 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb een probleem
al mijn broeken zitten in de was
vanavond uit eten en ik weet niet hoe ik de wasmachine aan moet zettenquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vanavond uit eten en ik weet niet hoe ik de wasmachine aan moet zetten
ik hoop dat je er spoedig van hersteld bentquote:Op zondag 20 april 2014 12:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
is goed typisch
maar dit mag gewoon niet, als ik lapo heb en iemand opent een topic wordt mijn plaatje ook niet in de OP geplaatst
je misbruikt je krachten gewoon nu, na alles wat ik voor je heb gedaan
sterf en sta nooit meer op
dit voelt als een steek in de rug
Ze moeten nog twee wedstrijden met 2 punten voorsprong.quote:Op zondag 20 april 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, morgen kan Willem II kampioen worden.
Wat snap jij niet aan het woordje 'kan'.quote:Op zondag 20 april 2014 12:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze moeten nog twee wedstrijden met 2 punten voorsprong.
quote:Op zondag 20 april 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het woordje 'kan'.
Wat klopt er niet aan mijn post?quote:Op zondag 20 april 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het woordje 'kan'.
Ik weet jouw Facebook niet man. Wat moet ik daar nou weer mee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat niet volgens mij. Want dan had ik ook wel om de jouwe gevraagd. Maar Tyron heeft de mijne gezien dus kan het best verteld hebben. Want xcachet wist hem ook al
Post jij hier weer...quote:Op zondag 20 april 2014 13:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet jouw Facebook niet man. Wat moet ik daar nou weer mee.
is goedquote:Op zondag 20 april 2014 13:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet jouw Facebook niet man. Wat moet ik daar nou weer mee.
typisch wil je aub weer nina dobrev terug zetten in de opquote:
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, morgen kan Willem II kampioen worden.
Jezus wat een lekker wijfquote:Op zondag 20 april 2014 13:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
typisch wil je aub weer nina dobrev terug zetten in de op
http://fc05.deviantart.ne(...)squerade-d6jblel.png
ik vraag het je heel lief
Alleen homo's die graag zingen dat ze hand in hand lopen met hun vriendje willen dat nietquote:Op zondag 20 april 2014 13:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jezus wat een lekker wijf
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die niet in de OP wil hebben
graag gedaanquote:Op zondag 20 april 2014 13:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
typisch wil je aub weer nina dobrev terug zetten in de op
http://fc05.deviantart.ne(...)squerade-d6jblel.png
ik vraag het je heel lief
Okequote:Op zondag 20 april 2014 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Liverpool gaat lekker, bijna kampioen
quote:Op zondag 20 april 2014 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Liverpool gaat lekker, bijna kampioen
Hey, klopt het eigenlijk dat je een stadionverbod hebt?quote:
Ja dus daarom vanmiddag ook niet bij de finalequote:Op zondag 20 april 2014 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, klopt het eigenlijk dat je een stadionverbod hebt?
Jammer, wat een klootzakken.quote:Op zondag 20 april 2014 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus daarom vanmiddag ook niet bij de finale
Ik denk dat Ajax de dubbel wil pakken en dat Zwolle kansloos is.quote:Op zondag 20 april 2014 13:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vrinden,
Ik wil misschien nog wat doekoe op Zwolle zetten vandaag. Lekkere quotering van 6,75 Draw no Bet.
Zal ik t doen of is het weggegooid geld
Tja het is toch echt mijn eigen schuldquote:
je verwacht het nietquote:Op zondag 20 april 2014 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus daarom vanmiddag ook niet bij de finale
Wat verwacht ik niet?quote:
Ik zal mijn best doenquote:
Deze was best lulligquote:
Hoe lang krijg je daarvoor?quote:Op zondag 20 april 2014 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze was best lulligprobeerde tegen zwolle notabene naar binnen te sneaken
wat is je handicap vandaag?quote:Op zondag 20 april 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet m'n harddisk weer in de TV pluggen maar ik ben nu te gehandicapt.
1 jaar voor huisvredebreukquote:Op zondag 20 april 2014 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was het n
[..]
Hoe lang krijg je daarvoor?
quote:Op zondag 20 april 2014 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze was best lulligprobeerde tegen zwolle notabene naar binnen te sneaken
Nabil stond er op?quote:Op zondag 20 april 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gisteren waarsch. m'n voet gekneusd
al naar de huisarts geweest?quote:Op zondag 20 april 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gisteren waarsch. m'n voet gekneusd
Een beetje overdreven lang wel.quote:
Het was thuis tegen zwolle maar ben zo vaak naar binnen gesneakt echter nu mislukte hetquote:
Daar krijg ik toch hetzelfde te horen, rust houden bla bla bla. Ik heb die huisartsen allang doorquote:Op zondag 20 april 2014 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
al naar de huisarts geweest?
niet dat die er verstand van hebben, maar dan heb je het iig geprobeerd
Vertel ons eens hoe je dat doet.quote:Op zondag 20 april 2014 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was thuis tegen zwolle maar ben zo vaak naar binnen gesneakt echter nu mislukte het
Ja maar dat zijn de verboden van tegenwoordig ookquote:
Wat voor leuks is er nu bij Fox?quote:Op zondag 20 april 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
jezus die gozer bij foxsports heeft zijn clownspak uit de kast getrokken
Met iemand die wel een kaart heeft mee door dat poortje lopenquote:
Hoe kunnen ze jou ooit daar doorheen zien lopen.quote:Op zondag 20 april 2014 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met iemand die wel een kaart heeft mee door dat poortje lopen
Ehh bij de ingang heb je dat fouilleren... Ben je wel eens in de ArenA geweest?quote:Op zondag 20 april 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze jou ooit daar doorheen zien lopen.
Dat is wel een leuke ja.quote:
quote:
Luie beesten. Ik heb maar 2 uur kunnen slapen door jullie slaapritme. Nou, ik neem vrijaf voor de live-reeks!quote:
Al het kunstgras de stadions uitquote:
Jij moet je wel erg vervelen als je dit gaat opzoekenquote:Op zondag 20 april 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/competities/stand/ligue-1-20132014-frankrijk.htm
Die doelpunten voor weer bij de clubs in Frankrijk. Wat een paupercompetitie is het ook
Einde nutteloze toevoeging.
Brak en 2 uur slaap. Ik moet toch nog iets van mijn dag proberen te makenquote:Op zondag 20 april 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet je wel erg vervelen als je dit gaat opzoeken
Welke whisky was het nou geworden?quote:Op zondag 20 april 2014 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb twee kilo asperges. Waterzuiveringsinstallaties zullen overuren moeten draaien als ik vanavond mijn plasje doortrek.
quote:Op zondag 20 april 2014 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke whisky was het nou geworden?
quote:Aberlour 18 Year is een whisky met een volle smaak die zowel complex als elegant is met intense aroma’s van onder andere sherry en bruine suiker. Een combinatie die tongstrelend lekker is en dan ook bekroond is met een gouden medaille in zijn klasse op de International Wine & Spirit Competition! De kleur van deze pracht whisky is kastanjebruin en op de neus bevat hij intense aroma's van sherry, butterschotch, melkchocolade met zoeten tonen van bruine suiker en rijpe perziken en sinaasappelen. In de mond is hij erg complex en harmonieus gebalanceerd, ingrediënten als abrikozen en vanille zijn te bespeuren met tonen van zoethout en een vleugje honing. Aberlour 18 Year heeft een zeer lange afdronk die eer doet aan het smaken palet, warme smaken die beginnen bij crême bruleé en subtiel overlopen in eikenhout.
Heb er ook nog wat liggen. Wat bekende gingen een weekendje naar Limburg en besloten gelijk maar aan 8 kilo asperges mee te nemenquote:Op zondag 20 april 2014 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb twee kilo asperges. Waterzuiveringsinstallaties zullen overuren moeten draaien als ik vanavond mijn plasje doortrek.
8 kilo, tering. Was dat niet duur?quote:Op zondag 20 april 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb er ook nog wat liggen. Wat bekende gingen een weekendje naar Limburg en besloten gelijk maar aan 8 kilo asperges mee te nemen![]()
Geen idee. Voor mij waren de paar asperges gratis. Maar dat is wel flink prijzig inderdaad, zeker gezien je toch zeker een derde van het gewicht weg schiltquote:Op zondag 20 april 2014 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
8 kilo, tering. Was dat niet duur?
7,50 per kilo vroeg deze boer.
Ja, absoluut. Ik heb wel even getwijfeld, want zo'n 60 euro voor 70cl is wat mij betreft wel ongeveer de max.quote:Op zondag 20 april 2014 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nice![]()
Is het wat? Zet ik op de wishlist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op zondag 20 april 2014 17:04 schreef Dven het volgende:
Vandaag dit wandelingetje gemaakt14 KM. hoogste punt 636 meter, laagste punt 171 meter
Nog vermiste meisjes tegengekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Voor mij zijn die meisjes heulemaal niet vermistquote:Op zondag 20 april 2014 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog vermiste meisjes tegengekomen?
Als je ook wat andere flesjes hebt staan dan gaat het nog wel. Mijn duurste fles is een balvenie triple cask 16. Als je daar ieder glas uit moet drinken vind ik het wel zonde, maar om af en toe een klein glaasje te pakken en er zo een hele tijd mee te doen, dan vind ik de prijs nog wel te rechtvaardigenquote:Op zondag 20 april 2014 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik heb wel even getwijfeld, want zo'n 60 euro voor 70cl is wat mij betreft wel ongeveer de max.
Alleen een boeing.quote:Op zondag 20 april 2014 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog vermiste meisjes tegengekomen?
Leuke grap en speling op de actualiteitquote:
Kan je nog steeds niet mtb-en vriend?quote:Op zondag 20 april 2014 17:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuke grap en speling op de actualiteit8/10
Yes, dat doe ik inderdaad ook.quote:Op zondag 20 april 2014 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ook wat andere flesjes hebt staan dan gaat het nog wel. Mijn duurste fles is een balvenie triple cask 16. Als je daar ieder glas uit moet drinken vind ik het wel zonde, maar om af en toe een klein glaasje te pakken en er zo een hele tijd mee te doen, dan vind ik de prijs nog wel te rechtvaardigen
Zeker wel maar dat gaat zo lastig met drie hondenquote:Op zondag 20 april 2014 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je nog steeds niet mtb-en vriend?
Al zijn mn andere flesje nu ook niet echt goedkoopquote:
Lagere prijzen dan hier?quote:Op zondag 20 april 2014 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al zijn mn andere flesje nu ook niet echt goedkoopMaar gekocht in Japan en daar ging het nog net.
Ja. Voor Japanse whisky sowieso maar gek genoeg ook voor schotse (wel minder natuurlijk). Misschien lagere accijns.quote:
Zou kunnen. Misschien dat dat ook de reden is waarom whisky in Schotland zo duur is. Daar betaal je gewoon standaard een tientje per fles meer, heb ik het idee.quote:Op zondag 20 april 2014 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Voor Japanse whisky sowieso maar gek genoeg ook voor schotse (wel minder natuurlijk). Misschien lagere accijns.
quote:Op zondag 20 april 2014 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou kunnen. Misschien dat dat ook de reden is waarom whisky in Schotland zo duur is. Daar betaal je gewoon standaard een tientje per fles meer, heb ik het idee.
quote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik bel nu mn pa om die herfstvakantie af te blazen.
Wat een koers hè?quote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik bel nu mn pa om die herfstvakantie af te blazen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bayern moet weer terug naar de machine van Jupp van vorig seizoen tegen Real Madrid, meer counteren en Real het spel laten maken. KAMPFGEIST en WINNAARSMENTALTEIT VERDAMMT NOCH MAL! Niet dat eeuwige rondgetik, dan countert Real en dat is dodelijk. Bayern moet zelf counteren, dan gaat het zeker lukken. Niet in het mes lopen.
DUS: terug naar het spel van vorig seizoen. Meer op de omschakeling met de snelle en conditioneel sterke spelers. Keihard werken en GAAN en het gras OPVRETEN! Tot de ALLERlaatste seconde, dat is DE mentaliteit!
DEUTSCHLAND!
Topshowquote:Op zondag 20 april 2014 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een koers hè?
Ik zag jou nog staan met je Japanse vlag.
Duffeldors.quote:Op zondag 20 april 2014 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weekendje dusseldorf geboekt. Zaterdag eindelijk weer goede sushi jaaaaaaaaaaaa![]()
apartquote:De twee vertellen over een incident met Jackson's zoon Prince die voor zijn verjaardag een hond had gekregen. De jongen weigerde om de poep van zijn huisdier op te ruimen.
Dit tot grote ergenis van zijn vader die hem een lesje leerde door over de poep van de hond te moonwalken, waarop Prince woest werd.
"Prince liep vanaf dat moment zijn hond achterna met stoffer en blik."
moet ie nu maar eens naar de fles grijpenquote:Op zondag 20 april 2014 19:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hopelijk overleeft stinho deze zware klap
Ik heb er al eentje met "ach die beker is een troostprijs, volgende week zijn we KAMPIOEN!"quote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef TwenteFC het volgende:
Huilende ajacieden op mijn tijdlijn, prachtig.
quote:Op zondag 20 april 2014 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje met "ach die beker is een troostprijs, volgende week zijn we KAMPIOEN!"
Hier ook inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje met "ach die beker is een troostprijs, volgende week zijn we KAMPIOEN!"
Mooi hè?quote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef TwenteFC het volgende:
Huilende ajacieden op mijn tijdlijn, prachtig.
Dit wil ik jullie niet onthoudenquote:Op zondag 20 april 2014 18:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens Heeinz kan Van rhijn er niks van.
GGMM heeft er ook verstand van merk ikquote:Op zondag 20 april 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijnik weet nog dat mensen mij probeerde wijs te maken dat Janmaat beter is.
Rens zal er wel oprecht van genoten hebbenquote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Pascalus het volgende:
Ik verdenk Rens overigens van dat vuurwerk. Die jongen is alleen maar uit op rellen.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
GGMM heeft er ook verstand van merk ik
Speelde Heerenveen ook?quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Pascalus het volgende:
Ik verdenk Rens overigens van dat vuurwerk. Die jongen is alleen maar uit op rellen.
Bijna goed, Stinho.quote:Op maandag 14 april 2014 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, voetballende ploeg dus 1-5 voor Ajax.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens zal er wel oprecht van genoten hebben
bedankt jrquote:Op maandag 14 april 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC Zwolle zou zomaar eens kunnen winnen.
In haren bij project x was hij er ook bij.quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Pascalus het volgende:
In New York toen met dat vliegtuig wat in de Hudson neerstortte ook.quote:Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In haren bij project x was hij er ook bij.
was hij de copiloot?quote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In New York toen met dat vliegtuig wat in de Hudson neerstortte ook.
Knap wel hoor. Pas een docu over gezien. Die copiloot weet tot voor even voor de crash niet dat de gezagvoerder dat van plan was te doen.quote:
Heb je meer aan dan een Aziaat als captainquote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knap wel hoor. Pas een docu over gezien. Die copiloot weet tot voor even voor de crash niet dat de gezagvoerder dat van plan was te doen.
Ik heb het ook gemist maar dat was geloof ik wel een goeie keusquote:Op zondag 20 april 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga ook een keer uit eten gelijk mis ik spektakel
Valt me op dat men het alleen maar heeft over het vuurwerk terwijl PEC, Ajax een anale vernedering gaf. Vuurwerk zie je ieder weekend op het veld maar schijnbaar is het nu belangrijk.quote:Op zondag 20 april 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga ook een keer uit eten gelijk mis ik spektakel
wedstrijd staken zie je toch niet wekelijks, Ajax zo verliezen ook natuurlijk nietquote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt me op dat men het alleen maar heeft over het vuurwerk terwijl PEC, Ajax een anale vernedering gaf. Vuurwerk zie je ieder weekend op het veld maar schijnbaar is het nu belangrijk.
Lets get high.quote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
De aften in mijn bek doen echt au. Ik ga het zo maar verdoven denk ik.
Meer vitamientjes eten.quote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
De aften in mijn bek doen echt au. Ik ga het zo maar verdoven denk ik.
Bij pijn verdoven kan je beter wiet roken al zou de coffeeshop wel dicht zitten denk ik.quote:
Dat is een fabel hè dat het komt door vitaminegebrek. Kan door van alles komen, zelfs door verkeerde tandpastaquote:Op zondag 20 april 2014 23:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Meer vitamientjes eten.
Overigens weet ik hoe je je voelt. Heb ooit een beugel gehad en die schuurde steeds m'n bek kapot.
Ik heb geen wiet nee, en kan al niet meer naar Amsterdam.quote:Op zondag 20 april 2014 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij pijn verdoven kan je beter wiet roken al zou de coffeeshop wel dicht zitten denk ik.
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op zondag 20 april 2014 23:34 schreef Pascalus het volgende:
Die plaatjes met tekst zijn totaal niet grappig.
PEC Zwolle heeft in de laatste 5 jaar meer prijzen gewonnen dan Feyenoord.quote:Op zondag 20 april 2014 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zondag 20 april 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC Zwolle heeft de laatste 5 jaar meer prijzen gewonnen dan Feyenoord.
Feyenoord in de laatste 12 jaar meer Europees succes dan ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer deed Feyenoord voor het laatst mee in de Champions League dan?quote:Op zondag 20 april 2014 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord in de laatste 12 jaar meer Europees succes dan ajax
De titel in de totodivisie een prijs noemen valt iets van te zeggen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waarom feyenoord op plek nummer 134 stond in de uefa rankingquote:Op zondag 20 april 2014 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord in de laatste 12 jaar meer Europees succes dan ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |