Ik weet alleen hoe Stinho, Karin en hmf er uitzien. Verder boeit het me eigenlijk ook totaal nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bij niemand onbekend meer volgens mij. Niet dat het me veel boeit. Ik heb tenminste nog nooit een FOK!ker aan de deur gehad.
Daarom, ik weet ook van niemand hoe ze eruit zien, Don Raja had wel 3 foto's, geen idee wie hij nou was en Stijn heb ik ook op een foto gezien maar die zou ik echt niet meer herkennenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bij niemand onbekend meer volgens mij. Niet dat het me veel boeit. Ik heb tenminste nog nooit een FOK!ker aan de deur gehad.
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel handig als je leerlingen dan getoetst worden over de jagers en verzamelaarsquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:06 schreef Pascalus het volgende:
Geschiedenisleraar lijkt me ook wel relaxt.
Maar dan skip ik alle onzin die mij niet boeit en ga ik meteen naar de 2e Wereldoorlog.
Wil ik ook een keer doen, blijft toch een geweldig mooi land ook al zeiken wij het vaak af.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel de planning ja
Net na de zomer, komende maanden lekker geld verdienen ervoor.
HMF weet ik niet hoe hij eruitziet. Van Tyron, Caland en Davy weet ik ook hoe ze eruitzien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe Stinho, Karin en hmf er uitzien. Verder boeit het me eigenlijk ook totaal niet
Jagers en verzamelaarsquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel handig als je leerlingen dan getoetst worden over de jagers en verzamelaars
Stijn zijn foto was van 3 jaar terug. Die zal ook wel veranderd zijn nu. Dikke baard en spieren enzo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, ik weet ook van niemand hoe ze eruit zien, Don Raja had wel 3 foto's, geen idee wie hij nou was en Stijn heb ik ook op een foto gezien maar die zou ik echt niet meer herkennen
Dat is wel een valkuil. Er zijn al genoeg mensen die überhaupt niet meer durven te stellen wanneer ik iets meen of niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet serieus voorstellen
Tja... jij gaf mij praktisch gewoon je naamquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klein, mager en blond.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet.
Ja er waren toen nog niet echt oorlogen met massavernietigingen enzo. Ging gewoon om je familie in leven te houdenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jagers en verzamelaars
Wat was dat saai zeg
Gelukkig waarschuwde je me nog op tijdquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... jij gaf mij praktisch gewoon je naam
ja al een jaar ofzo geloof dat je zelf hebt gegevenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij hebt mijn Facebook ook al
Nee dat niet volgens mij. Want dan had ik ook wel om de jouwe gevraagd. Maar Tyron heeft de mijne gezien dus kan het best verteld hebben. Want xcachet wist hem ook alquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja al een jaar ofzo geloof dat je zelf hebt gegeven
Dikkerquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef Tyron het volgende:
ik hoor de laatste tijd dat ik breder ben geworden
papzak.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:11 schreef Tyron het volgende:
ik hoor de laatste tijd dat ik breder ben geworden
goed verhaalquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Ik had een geschiedenisleraar die Xbox fanboy was en de hele dag over de Xbox 360 lulde.
Ik had een wiskundeleraar die zijn fiets in de auto stopte en parkeerde vlakbij school en dan de laatste 100 meter met de fiets deed. En dan vertelde dat hij zo'n bikkel wasquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Ik had een geschiedenisleraar die Xbox fanboy was en de hele dag over de Xbox 360 lulde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |