Sta je nog voor de klas eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet. Het is mijn excuus om mijn inmiddels halflange haar er nog niet af te knippen.
Meteen al het geld uitgevenquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
De 54 uur werkweek is klaar.
[ afbeelding ]
Lijkt me echt moeilijk, ik ben er niet geschikt voor denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LR als leraar lijkt me best grappig eigenlijk.
Ben je streng LR?
doch rechtvaardig. En ik ben zoals ik op FOK! ben eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LR als leraar lijkt me best grappig eigenlijk.
Ben je streng LR?
Niet meer.quote:
Volgens mij ben je daarmee één van de weinige inmiddelsquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja je hebt mijn foto gezien![]()
Ik weet nog steeds niet hoe jij eruitziet
Niet lang, langerquote:
sparen voor vakantie maak dikke money nu en spendeer nauwelijksquote:
Op een middelbare school of mbo lijkt het me echt vreselijk. Niemand die in je geïnteresseerd is, tenzij je echt heel goed en leuk kan vertellen. Allemaal aan het rellen en je bent vooral bezig met orde houden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me echt moeilijk, ik ben er niet geschikt voor denk ik
Rawrquote:
Ooh dan lijk je me best een chille leraar. Als je maar niet zo nep popie jopie doetquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
doch rechtvaardig. En ik ben zoals ik op FOK! ben eigenlijk.
Daar walg ik ook van. Niet echt de behoefde door iedereen aardig gevonden te worden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan lijk je me best een chille leraar. Als je maar niet zo nep popie jopie doet. Dat is zo gay.
Komt ooit wel goed. Ik heb uiteindelijk ook na een jaar Stijn zijn korfbalfoto's gezien.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daarmee één van de weinige inmiddels
Waar ga je op vakantie?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sparen voor vakantie maak dikke money nu en spendeer nauwelijks
ruim de helft van vorige maand salaris nog over op moment
Ik kan me jou niet serieus voorstellenquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
doch rechtvaardig. En ik ben zoals ik op FOK! ben eigenlijk.
[..]
Niet meer.
[..]
[..]
Niet lang, langer
Je geeft/ gaf geschiedenis toch? Dan is het wel noodzakelijk om heel boeiend te kunnen vertellen met wat humor erdoorheen. Ik heb ook een lerares gehad die alleen feitjes opdreunde en een bord volschreef en dat moest je overschrijvenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar walg ik ook van. Niet echt de behoefde door iedereen aardig gevonden te worden ook.
Voor mij ben je ook 1 onbekendequote:Op zaterdag 19 april 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel één van de leukste vakken om te geven ja. Talen ofzo lijkt me echt kut. Kan je niet echt iets boeiends over vertellen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
geschiedenis leraar zijn lijkt me serieus best leuk al ben ik geen leraar karakter
Ik ben bij niemand onbekend meer volgens mijquote:
Wel de planning jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |