"Hup Mansfield" ?quote:
Dat is Nina Dobrev.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:03 schreef Adames het volgende:
leuk meisje trouwens in de OP. is dat iemand uit GRTD?
Naismithquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FFFUUU Accrington maakt in extremis de 1-1
ik moest veldertjes googlenquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
Avondeten.![]()
veldertjes met 2 boomstammetjes.
van beide nooit gehoordquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
Avondeten.![]()
veldertjes met 2 boomstammetjes.
Schaam je. Met een beetje ui, spek en gekookte aardappelen met jus er door is het ontzettend lekker.quote:
kan dat programma nog slechter dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een aidsonderwerpen bij dwdd, het gaat achteruit jong0ns
Ik denk het wel ja, vandaag gaat het werkelijk nergens over.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kan dat programma nog slechter dan?
Marc-Marietje, Gers Pardoel en Pieter Derks in één uitzendingquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, vandaag gaat het werkelijk nergens over.
http://dewerelddraaitdoor(...)d28a81b3f7ae9#c34506
Dat programma is nooit goed geweest.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een aidsonderwerpen bij dwdd, het gaat achteruit jong0ns
Vond het vroeger nog wel aardig, maar kan ook met m'n overigens bijzondere ontwikkeling te maken hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat programma is nooit goed geweest.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:57 schreef GGMM het volgende:
Ik voel me ver verheven boven het volk dat nog DWDD kijkt.
Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 18 april 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond het vroeger nog wel aardig, maar kan ook met m'n overigens bijzondere ontwikkeling te maken hebben.
Watquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou een Bulgaarse straathond uit medeleven nog van die Nina dobrev afschoppen.
Ik heb net geneukt als een straathond. Gelukkig ben ik er niet afgetraptquote:
Kom vechten danquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
lekker uitbuiten die jappen en wannabe jappen
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die wannabe jappen zijn het ergste. Snap nooit zo goed waarom je iets wil zijn wat je niet bent. Zoveel onzekerheid is niet gezond.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat probeer jij dan steeds leuk te zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die wannabe jappen zijn het ergste. Snap nooit zo goed waarom je iets wil zijn wat je niet bent. Zoveel onzekerheid is niet gezond.
Goeie, 7/10quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat probeer jij dan steeds leuk te zijn
Dankje.quote:
Haha het zou me leuk lijken als je iets on gewoons gaat eten. Japans ofzoquote:
Hebben ze niet in Zeelandquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha het zou me leuk lijken als je iets on gewoons gaat eten. Japans ofzo
Dan ga je naar sumo de all you can eat formule in oud beijerland. Kwartiertje van Zeeland. Diepvriessushi van respectabele kwaliteit en ze hebben er leuke stokjes waar je mee kan eten.quote:
Ik zwem nog liever door de oosterscheldekering met springtijquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ga je naar sumo de all you can eat formule in oud beijerland. Kwartiertje van Zeeland. Diepvriessushi van respectabele kwaliteit en ze hebben er leuke stokjes waar je mee kan eten.
Praktische gozer wel. Ik mag dat.quote:
Wat een schitterend liedje zeg!!quote:
Leuke opmerking. 7/10. Net als het liedjequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een schitterend liedje zeg!!![]()
Ik weet zeker dat de eerstvolgende 2 reacties ook over dit nummer zullen gaan. En anders zorg ik daar wel voor.
Bedankt GGMM!quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een schitterend liedje zeg!!![]()
Ik weet zeker dat de eerstvolgende 2 reacties ook over dit nummer zullen gaan. En anders zorg ik daar wel voor.
doe effe niet zo eng wil je? is bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ga je naar sumo de all you can eat formule in oud beijerland. Kwartiertje van Zeeland. Diepvriessushi van respectabele kwaliteit en ze hebben er leuke stokjes waar je mee kan eten.
kom 20:00 oud-beijerland centrum,quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe effe niet zo eng wil je? is bij mij in de buurt
Zijn we uitgenodigd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
Morgen is een mattie van mij home alone, hij heeft een enorm huis - meer een villa, maar dat terzijde. Ik ben nu dus weer bezig met een playlist.
Mijn dorpje toch. Spuioeverwijk representquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe effe niet zo eng wil je? is bij mij in de buurt
waar moeten we zijn morgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
Morgen is een mattie van mij home alone, hij heeft een enorm huis - meer een villa, maar dat terzijde. Ik ben nu dus weer bezig met een playlist.
Leuk. Ik wens je morgen heel veel plezierquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
Bedankt Dven, ik jou ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk. Ik wens je morgen heel veel plezier
echt joh?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn dorpje toch. Spuioeverwijk represent
Dankjewel. Ik ga naar een begrafenisquote:
Nee grapje ik ben geboren bulgaar maar heb Nederlands geleerd in de hoop dat ik ooit nog eens te ezel de overstap kan maken en succesvol te infiltrerenquote:
Daarom. En gratis rakia uit het jaar van de overledene. Dat mens was van een goed jaarquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee grapje ik ben geboren bulgaar maar heb Nederlands geleerd in de hoop dat ik ooit nog eens te ezel de overstap kan maken en succesvol te infiltreren
Waarom filmen mensen zichzelf als ze voetbal gaan kijken?quote:
Sorry ik ben geboren in rotterdam maar Spuioeverwijk is altijd mijn thuis geweest ook al woonde ik na mn 16e voornamelijk in het buitenlandquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe effe niet zo bijdehand
kut allochtoon
tot zo danquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:39 schreef Typisch het volgende:
ik ga kijken of ik nog vrienden heb
tot later fokkertjes
quote:
Ik heb genoeg aan drie pakkiesquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel mensen er komen
nog nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
De nieuwe tvd al gezien? Matige aflevering imo.
KPD is erger, geilen op een Kutje met een wrat en iets ranzigs op schaamlipquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:55 schreef Tyron het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
Al die hitsige fok!kertjes..
Jij hebt het opvallend vaak over KPDquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KPD is erger, geilen op een Kutje met een wrat en iets ranzigs op schaamlip
Dat moet ik zien danquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh ik werd erop gewezen, ik ging kijken en dacht : bah
Bedankt, was net een ijsje aan het eten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KPD is erger, geilen op een Kutje met een wrat en iets ranzigs op schaamlip
Pics van het ijsje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, was net een ijsje aan het eten.
De link van het topic wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik de link hier mag posten?
JanCees heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik de link hier mag posten?
Lekker! Welke?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga vanavond een nieuwe single malt kopen.
ik kan de foto dm'enquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:07 schreef JanCees het volgende:
Ik heb daar geen toegang
Gelukkig hopelijk
HMF?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:08 schreef Skillsy het volgende:
Kolere ik hoor hier in Goirle ( naast Tilburg) die Willem II fans joelen. SSSSSSSsssssssssstttt. Zo wilde ff spuien se
Is goed hoor Hmf.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:08 schreef Skillsy het volgende:
Kolere ik hoor hier in Goirle ( naast Tilburg) die Willem II fans joelen. SSSSSSSsssssssssstttt. Zo wilde ff spuien se
Het was genieten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Van een kutje met een wrat en wat ranzigs op schaamlip?
Oke.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je me iets meer vertellen over de smaken?
Wel Fifa 13quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort weer eens fifa ga doen. Zijn er nog meer Fifa 14 op de PS3 diehards hier present?
Nu heb ik ook zin in een raketquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Het begint met Aardbei. Deze is erg lekker maar helaas ook heel snel op.
Daarna volgt sinaasappel, best lekker maar een beetje bitter.
Vervolgens mijn lievelingssmaak; banaan. Hmmmm wat lekker.
Misschien dat ik die wel weer een keer aan wil slingeren om jou ervan langs te gevenquote:
Ik ben wel beter met FUT dan Seasonsquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien dat ik die wel weer een keer aan wil slingeren om jou ervan langs te geven
Al zijn zulke uitspraken zelden verstandig
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik compenseer het wel even.
[ http://img836.imageshack.us/img836/1804/naamloos2m.jpg (copy/paste deze link) ]
Geniet.
[ http://img801.imageshack.us/img801/5241/sdc13980eb.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen FUT 13 meer helaas. Maar ik heb dan weer maanden geen Fifa 13 gedaan en al een paar weken geen Fifa, dus dat compenseert welquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben wel beter met FUT dan Seasons
2x achter elkaar ja?quote:
Ik flikkerde net op m'n bek toen ik de bus uit stapte. Ik denk niet dat ik nog kan rijden'quote:
ajacied422twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 18:46:55Binnenkort te zien op @RTL7: Koning Darts @MvG180 in Koning Voetbal! #rtl7darts http://t.co/unWgPTDdg9 reageer retweet
Weet die wel iets van voetbal?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:16 schreef Pascalus het volgende:
ajacied422twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 18:46:55Binnenkort te zien op @RTL7: Koning Darts @MvG180 in Koning Voetbal! #rtl7darts http://t.co/unWgPTDdg9 reageer retweet
Dat is hem ookquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Op 10 seconden. Dat moet Bakırcıoglu wel zijn
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bro's before ho's was best een leuk filmpje
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Kenhetnie Bakkiechocoquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Evert gelooft zijn ogen niet.
Kennedy, afgeschreven, verguisd.
Kapo, negerquote:
Intense gok bij die clubnamen... Hammersby - Degerfors. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Een Afghaanse diplomaat die bij een verkeersruzie een 23-jarige Nederlander sloeg, gaat vrijuit omdat hij diplomatiek onschendbaar is. Dat heeft justitie besloten. Afghanistan waarschuwt Nederland de zaak niet te hoog op te spelen omdat de Nederlandse ambassade in Kabul anders gevaar loopt.
De meppende diplomaat is de 27-jarige A.S., derde secretaris van de Afghaanse ambassade in Den Haag, blijkt uit onderzoek van het AD. Met zijn BMW 7 met diplomatiek CD-kenteken blokkeerde S. op 16 december vorig jaar de parkeerplaats van een Lidl-supermarkt in Zoetermeer. Toen een pasgetrouwd echtpaar na enkele minuten toeterde, ontstond er ruzie.
Een Nederlander die hierbij klappen kreeg, is maanden later nog steeds angstig. Hij wil niet met zijn naam in de krant en verwijst door naar justitie. Vlak na het incident stond hij deze krant nog wel te woord: 'De diplomaat stapte meteen uit en begon te schreeuwen: 'Ben je soms jaloers dat ik diplomaat ben?' Ik probeerde hem te kalmeren, maar toen de man mijn vrouw voor hoer uitschold, maakte ik een opmerking over zijn moeder.'
Daarna gaf diplomaat S. hem enkele vuistslagen in zijn gezicht, waarop de Nederlander naar eigen zeggen één keer terugsloeg. Politieagenten susten de ruzie en het echtpaar ging boodschappen doen. Op de terugweg zou de diplomaat het stel hebben achtervolgd en klemgereden.
Lekker verbogen gezegd ook. Toen hij mijn vrouw een hoer noemde zei ik iets over zijn moeder. In plaats van : toen hij iets over mijn vrouw zei noemde ik zijn moeder een hoer :pquote:
Oke, Stijn. Niet iedere bekeken aflevering heeft hier een update nodig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren liepen m'n ondertitels niet goed en nu om de een of andere onverklaarbare reden wel.
Nu bezig met HoC s02, net e01 gehad
Oké.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, Stijn. Niet iedere bekeken aflevering heeft hier een update nodig.
Waar ben je gestopt?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:47 schreef Tyron het volgende:
Ik ben even gestopt met HoC, het is wel een goed serie maar je moet er wel echt voor gaan zitten.
Eens. Het boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, Stijn. Niet iedere bekeken aflevering heeft hier een update nodig.
Seizoen 2 is nog beter.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot gistermiddag had ik t/m e08 van s01 gekeken. Toen verveelde ik me en heb ik het hele seizoen afgekeken. Als je eenmaal kijkt, wil je alles afkijken.
Wat voor series kijk je dan vooral.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:55 schreef Tyron het volgende:
Het komt vooral omdat ik dan een drukke dag op stage heb gehad en liever iets luchtigs kijk.
Bangbrosquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor series kijk je dan vooral.
Het verhaal gaat nog dieper. Kan me voorstellen dat sommige mensen het saai vinden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan best, de eerste helft van s01 was nog vrij saai vergeleken met de rest van het seizoen.
Heb je even?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor series kijk je dan vooral.
Meneer is een kenner zie ik wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je even?
Suits, Vampire Diaries, The Originals, Vikings, Game of Thrones en House of Cards (nu even pauze dus).
Series die ik afgekeken heb:
Lost
Spartacus
Rome
Prison Break
House
Supernatural tot seizoen 6
Heroes
Misfits
The Borgias
Series die al een lange tijd stil staan/geen zin heb om verder te kijken:
Arrow
True Blood
The Tudors
The 4400
The Walking Dead
Mooie lijst, zal zeker veel tijd gekost hebben hem te maken?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je even?
Suits, Vampire Diaries, The Originals, Vikings, Game of Thrones en House of Cards (nu even pauze dus).
Lost
Spartacus
Rome
Prison Break
House
Heroes
Misfits
The Borgias
Arrow
True Blood
The Tudors
The 4400
The Walking Dead
WTF manquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je even?
Lost
Spartacus
Rome
Prison Break
House
Heroes
Misfits
The Borgias
Arrow
True Blood
The Tudors
The 4400
The Walking Dead
Mwah, het meeste kon ik wel herinneren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooie lijst, zal zeker veel tijd gekost hebben hem te maken?
quote:
Je hebt ook wel veel pulp gekeken manquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:08 schreef Tyron het volgende:
Sowieso in de tijd dat ik ziek was ofzo knalde ik er veel doorheen.
Mwah, valt wel mee. Heb mezelf met elke serie kostelijk vermaakt, zelfs met the Vampire Diaries.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt ook wel veel pulp gekeken man
Ik heb een site waar je gratis alles 720p kan kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel fan van de Netflixmanier. Veel prettiger om alles achter elkaar te kijken.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks 10:30 future cup Ajax v Celtic @ FOXSports1
Dexter eerste 4 seizoenen vond ik wel goed, daarna gleed het wel af, Sopranos wel erg goed, The Wire heb ik 1 van gezien maar daar kan ik me niets van herinneren heeft dus geen indruk gemaaktquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:11 schreef Tyron het volgende:
The Sopranos, the Wire en Dexter kon ik nooit inkomen.
Zal het nog een keer proberen danquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:25 schreef Buitendam het volgende:
The Wire is echt 1 van de allerbeste series ooit. Dat zou je echt een redelijke kans moeten geven.
Zonder twijfel de allerbestequote:Op zaterdag 19 april 2014 10:25 schreef Buitendam het volgende:
The Wire is echt 1 van de allerbeste series ooit. Dat zou je echt een redelijke kans moeten geven.
Mijn autistische brein kan niet meer tegen 4:3..quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:25 schreef Buitendam het volgende:
Typeer het als oldskool en het is weer helemaal hip.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn autistische brein kan niet meer tegen 4:3..
Ik wou je net in elkaar komen slaan omdat die niet op je lijstje stondquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:09 schreef Tyron het volgende:
Breaking Bad heb ik ook afgekeken trouwens.
Bedankt voor de topickill.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:53 schreef Heeinz het volgende:
Ik kan nergens de opstellingen vinden
Gevonden xD
Dat niet gelezen hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:55 schreef Dven het volgende:
Ik zou graag eens het boek De dolle avonturen van 'Knut en zijn berenvriendjes' lezen
De enige geļnteresseerde staat voor een open brugquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor geinteresseerden. Op dit moment speelt het broertje van Mike Havenaar in Japan. Tweede helft begint zo.
Vind 't wel grappig om te zien. Met z'n 1.97 meter.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige geļnteresseerde staat voor een open brug
Heb je nog meer van dit soort leuke anekdotes?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu staat de brug open
Je maakt wat mee knut
Ja klopt
Lekker Google + gebruiken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom spelen tegenwoordig al die filmpjes op je Facebook timeline vanzelf af. Daar zit toch helemaal niemand op te wachten
Ze hebben mij laatst ook gedwongen zo'n account aan te maken toen ik een reactie op Youtube wilde plaatsen.quote:
Kun je een keer een trend zetten ipv volgen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar niemand op zit, nee daar heb je wat aan![]()
Kan je bij je instellingen en dan video uitzettenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom spelen tegenwoordig al die filmpjes op je Facebook timeline vanzelf af. Daar zit toch helemaal niemand op te wachten
Ooh thanks.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kan je bij je instellingen en dan video uitzetten
20 moet wel lukken zonder al te grote blaren tochquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:28 schreef Dven het volgende:
Ik ga maandag 20 kilometer hiken. Iemand alvast interesse om mn blaren lek te prikken?
quote:
tip van de dagquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Thnx brahquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die films zijn ook geen flikker aan. Wat draait er verder nog?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik weer wil vriendin lief met me naar de film is alles goed als het maar niet spider-man of captain America is
Niet naar Captain America willenquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik weer wil vriendin lief met me naar de film is alles goed als het maar niet spider-man of captain America is
Toen Was Geluk Heel Gewoonquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die films zijn ook geen flikker aan. Wat draait er verder nog?
Lullig dit van Knutquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik weer wil vriend lief met me naar de film is alles goed als het maar niet spider-man of captain America is
Noa. Lego movie en divirgin ofzo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die films zijn ook geen flikker aan. Wat draait er verder nog?
Inmiddels staan ze bij me voor de deur en overstemt de grote trom mijn muziek. U hoort het al ik ben er geen fan(fare) van.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:39 schreef opperkleurder het volgende:
Loopt vanwege de Pasen al minstens 2 uur een fanfare door het winkelcentrum hier
Moet je maar in een buitenwijk wonen van een of andere provinciale stad.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inmiddels staan ze bij me voor de deur en overstemt de grote trom mijn muziek. U hoort het al ik ben er geen fan(fare) van.
Niks slechts over Den Haag hequote:Op zaterdag 19 april 2014 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je maar in een buitenwijk wonen van een of andere provinciale stad.
Waar zie je me voor aan? Ik houd van Den Haag slash Scheveningen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks slechts over Den Haag he
Ook van Duindorp?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Ik houd van Den Haag slash Scheveningen.
Superheldenfilmsquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze vt Loki en Thor leuk maar die zitten er niet in.
Ik heb helemaal niks met die superhelden blockbusters. Veel te opgeblazen allemaal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Je kan me niet vertellen dat je Iron Man ook niks vindt.
Scar was ook een soort superheld.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die superhelden blockbusters. Veel te opgeblazen allemaal.
Daarom heb ik Iron Man ook nooit gekeken, trekt me totaal niet.
Hij vloog alleen omhoog in de hiėrarchie van de Lion Pride ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scar was ook een soort superheld.
Leek mij eerst ook niet echt wat maar vooral Iron Man vind ik echt supervet. Dus jij gaat die vanavond kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die superhelden blockbusters. Veel te opgeblazen allemaal.
Daarom heb ik Iron Man ook nooit gekeken, trekt me totaal niet.
Nee vanavond ga ik Donnie Brasco kijken denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Leek mij eerst ook niet echt wat maar vooral Iron Man vind ik echt supervet. Dus jij gaat die vanavond kijken
Misschien kunnen jullie samen gaan kijken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Leek mij eerst ook niet echt wat maar vooral Iron Man vind ik echt supervet. Dus jij gaat die vanavond kijken
Iron Man is ECHT kut.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Je kan me niet vertellen dat je Iron Man ook niks vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |