"Hup Mansfield" ?quote:
Dat is Nina Dobrev.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:03 schreef Adames het volgende:
leuk meisje trouwens in de OP. is dat iemand uit GRTD?
Naismithquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FFFUUU Accrington maakt in extremis de 1-1
ik moest veldertjes googlenquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
Avondeten.![]()
veldertjes met 2 boomstammetjes.
van beide nooit gehoordquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
Avondeten.![]()
veldertjes met 2 boomstammetjes.
Schaam je. Met een beetje ui, spek en gekookte aardappelen met jus er door is het ontzettend lekker.quote:
kan dat programma nog slechter dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een aidsonderwerpen bij dwdd, het gaat achteruit jong0ns
Ik denk het wel ja, vandaag gaat het werkelijk nergens over.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kan dat programma nog slechter dan?
Marc-Marietje, Gers Pardoel en Pieter Derks in één uitzendingquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, vandaag gaat het werkelijk nergens over.
http://dewerelddraaitdoor(...)d28a81b3f7ae9#c34506
Dat programma is nooit goed geweest.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een aidsonderwerpen bij dwdd, het gaat achteruit jong0ns
Vond het vroeger nog wel aardig, maar kan ook met m'n overigens bijzondere ontwikkeling te maken hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat programma is nooit goed geweest.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:57 schreef GGMM het volgende:
Ik voel me ver verheven boven het volk dat nog DWDD kijkt.
Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 18 april 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond het vroeger nog wel aardig, maar kan ook met m'n overigens bijzondere ontwikkeling te maken hebben.
Watquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou een Bulgaarse straathond uit medeleven nog van die Nina dobrev afschoppen.
Ik heb net geneukt als een straathond. Gelukkig ben ik er niet afgetraptquote:
Kom vechten danquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
lekker uitbuiten die jappen en wannabe jappen
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die wannabe jappen zijn het ergste. Snap nooit zo goed waarom je iets wil zijn wat je niet bent. Zoveel onzekerheid is niet gezond.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat probeer jij dan steeds leuk te zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die wannabe jappen zijn het ergste. Snap nooit zo goed waarom je iets wil zijn wat je niet bent. Zoveel onzekerheid is niet gezond.
Goeie, 7/10quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat probeer jij dan steeds leuk te zijn
Dankje.quote:
Haha het zou me leuk lijken als je iets on gewoons gaat eten. Japans ofzoquote:
Hebben ze niet in Zeelandquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha het zou me leuk lijken als je iets on gewoons gaat eten. Japans ofzo
Dan ga je naar sumo de all you can eat formule in oud beijerland. Kwartiertje van Zeeland. Diepvriessushi van respectabele kwaliteit en ze hebben er leuke stokjes waar je mee kan eten.quote:
Ik zwem nog liever door de oosterscheldekering met springtijquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ga je naar sumo de all you can eat formule in oud beijerland. Kwartiertje van Zeeland. Diepvriessushi van respectabele kwaliteit en ze hebben er leuke stokjes waar je mee kan eten.
Praktische gozer wel. Ik mag dat.quote:
Wat een schitterend liedje zeg!!quote:
Leuke opmerking. 7/10. Net als het liedjequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een schitterend liedje zeg!!![]()
Ik weet zeker dat de eerstvolgende 2 reacties ook over dit nummer zullen gaan. En anders zorg ik daar wel voor.
Bedankt GGMM!quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een schitterend liedje zeg!!![]()
Ik weet zeker dat de eerstvolgende 2 reacties ook over dit nummer zullen gaan. En anders zorg ik daar wel voor.
doe effe niet zo eng wil je? is bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ga je naar sumo de all you can eat formule in oud beijerland. Kwartiertje van Zeeland. Diepvriessushi van respectabele kwaliteit en ze hebben er leuke stokjes waar je mee kan eten.
kom 20:00 oud-beijerland centrum,quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe effe niet zo eng wil je? is bij mij in de buurt
Zijn we uitgenodigd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
Morgen is een mattie van mij home alone, hij heeft een enorm huis - meer een villa, maar dat terzijde. Ik ben nu dus weer bezig met een playlist.
Mijn dorpje toch. Spuioeverwijk representquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe effe niet zo eng wil je? is bij mij in de buurt
waar moeten we zijn morgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
Morgen is een mattie van mij home alone, hij heeft een enorm huis - meer een villa, maar dat terzijde. Ik ben nu dus weer bezig met een playlist.
Leuk. Ik wens je morgen heel veel plezierquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
Bedankt Dven, ik jou ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk. Ik wens je morgen heel veel plezier
echt joh?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn dorpje toch. Spuioeverwijk represent
Dankjewel. Ik ga naar een begrafenisquote:
Nee grapje ik ben geboren bulgaar maar heb Nederlands geleerd in de hoop dat ik ooit nog eens te ezel de overstap kan maken en succesvol te infiltrerenquote:
Daarom. En gratis rakia uit het jaar van de overledene. Dat mens was van een goed jaarquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee grapje ik ben geboren bulgaar maar heb Nederlands geleerd in de hoop dat ik ooit nog eens te ezel de overstap kan maken en succesvol te infiltreren
Waarom filmen mensen zichzelf als ze voetbal gaan kijken?quote:
Sorry ik ben geboren in rotterdam maar Spuioeverwijk is altijd mijn thuis geweest ook al woonde ik na mn 16e voornamelijk in het buitenlandquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe effe niet zo bijdehand
kut allochtoon
tot zo danquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:39 schreef Typisch het volgende:
ik ga kijken of ik nog vrienden heb
tot later fokkertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |