waar moeten we zijn morgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
Morgen is een mattie van mij home alone, hij heeft een enorm huis - meer een villa, maar dat terzijde. Ik ben nu dus weer bezig met een playlist.
Leuk. Ik wens je morgen heel veel plezierquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
Morgen is een mattie van mij home alone, hij heeft een enorm huis - meer een villa, maar dat terzijde. Ik ben nu dus weer bezig met een playlist.
Bedankt Dven, ik jou ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk. Ik wens je morgen heel veel plezier
echt joh?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn dorpje toch. Spuioeverwijk represent
Dankjewel. Ik ga naar een begrafenisquote:
Nee grapje ik ben geboren bulgaar maar heb Nederlands geleerd in de hoop dat ik ooit nog eens te ezel de overstap kan maken en succesvol te infiltrerenquote:
Daarom. En gratis rakia uit het jaar van de overledene. Dat mens was van een goed jaarquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee grapje ik ben geboren bulgaar maar heb Nederlands geleerd in de hoop dat ik ooit nog eens te ezel de overstap kan maken en succesvol te infiltreren
Waarom filmen mensen zichzelf als ze voetbal gaan kijken?quote:
Sorry ik ben geboren in rotterdam maar Spuioeverwijk is altijd mijn thuis geweest ook al woonde ik na mn 16e voornamelijk in het buitenlandquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe effe niet zo bijdehand
kut allochtoon
tot zo danquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:39 schreef Typisch het volgende:
ik ga kijken of ik nog vrienden heb
tot later fokkertjes
quote:
Ik heb genoeg aan drie pakkiesquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel mensen er komen
nog nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
De nieuwe tvd al gezien? Matige aflevering imo.
KPD is erger, geilen op een Kutje met een wrat en iets ranzigs op schaamlipquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:55 schreef Tyron het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
Al die hitsige fok!kertjes..
Jij hebt het opvallend vaak over KPDquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KPD is erger, geilen op een Kutje met een wrat en iets ranzigs op schaamlip
Dat moet ik zien danquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh ik werd erop gewezen, ik ging kijken en dacht : bah
Bedankt, was net een ijsje aan het eten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KPD is erger, geilen op een Kutje met een wrat en iets ranzigs op schaamlip
Pics van het ijsje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, was net een ijsje aan het eten.
De link van het topic wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik de link hier mag posten?
JanCees heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik de link hier mag posten?
Lekker! Welke?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga vanavond een nieuwe single malt kopen.
ik kan de foto dm'enquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:07 schreef JanCees het volgende:
Ik heb daar geen toegang
Gelukkig hopelijk
HMF?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:08 schreef Skillsy het volgende:
Kolere ik hoor hier in Goirle ( naast Tilburg) die Willem II fans joelen. SSSSSSSsssssssssstttt. Zo wilde ff spuien se
Is goed hoor Hmf.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:08 schreef Skillsy het volgende:
Kolere ik hoor hier in Goirle ( naast Tilburg) die Willem II fans joelen. SSSSSSSsssssssssstttt. Zo wilde ff spuien se
Het was genieten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Van een kutje met een wrat en wat ranzigs op schaamlip?
Oke.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je me iets meer vertellen over de smaken?
Wel Fifa 13quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort weer eens fifa ga doen. Zijn er nog meer Fifa 14 op de PS3 diehards hier present?
Nu heb ik ook zin in een raketquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Het begint met Aardbei. Deze is erg lekker maar helaas ook heel snel op.
Daarna volgt sinaasappel, best lekker maar een beetje bitter.
Vervolgens mijn lievelingssmaak; banaan. Hmmmm wat lekker.
Misschien dat ik die wel weer een keer aan wil slingeren om jou ervan langs te gevenquote:
Ik ben wel beter met FUT dan Seasonsquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien dat ik die wel weer een keer aan wil slingeren om jou ervan langs te geven
Al zijn zulke uitspraken zelden verstandig
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik compenseer het wel even.
[ http://img836.imageshack.us/img836/1804/naamloos2m.jpg (copy/paste deze link) ]
Geniet.
[ http://img801.imageshack.us/img801/5241/sdc13980eb.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |