Ik heb genoeg aan drie pakkiesquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel mensen er komen
nog nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
De nieuwe tvd al gezien? Matige aflevering imo.
KPD is erger, geilen op een Kutje met een wrat en iets ranzigs op schaamlipquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:55 schreef Tyron het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
Al die hitsige fok!kertjes..
Jij hebt het opvallend vaak over KPDquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KPD is erger, geilen op een Kutje met een wrat en iets ranzigs op schaamlip
Dat moet ik zien danquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh ik werd erop gewezen, ik ging kijken en dacht : bah
Bedankt, was net een ijsje aan het eten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KPD is erger, geilen op een Kutje met een wrat en iets ranzigs op schaamlip
Pics van het ijsje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, was net een ijsje aan het eten.
De link van het topic wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik de link hier mag posten?
JanCees heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik de link hier mag posten?
Lekker! Welke?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga vanavond een nieuwe single malt kopen.
ik kan de foto dm'enquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:07 schreef JanCees het volgende:
Ik heb daar geen toegang
Gelukkig hopelijk
HMF?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:08 schreef Skillsy het volgende:
Kolere ik hoor hier in Goirle ( naast Tilburg) die Willem II fans joelen. SSSSSSSsssssssssstttt. Zo wilde ff spuien se
Is goed hoor Hmf.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:08 schreef Skillsy het volgende:
Kolere ik hoor hier in Goirle ( naast Tilburg) die Willem II fans joelen. SSSSSSSsssssssssstttt. Zo wilde ff spuien se
Het was genieten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Van een kutje met een wrat en wat ranzigs op schaamlip?
Oke.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je me iets meer vertellen over de smaken?
Wel Fifa 13quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort weer eens fifa ga doen. Zijn er nog meer Fifa 14 op de PS3 diehards hier present?
Nu heb ik ook zin in een raketquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Het begint met Aardbei. Deze is erg lekker maar helaas ook heel snel op.
Daarna volgt sinaasappel, best lekker maar een beetje bitter.
Vervolgens mijn lievelingssmaak; banaan. Hmmmm wat lekker.
Misschien dat ik die wel weer een keer aan wil slingeren om jou ervan langs te gevenquote:
Ik ben wel beter met FUT dan Seasonsquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien dat ik die wel weer een keer aan wil slingeren om jou ervan langs te geven
Al zijn zulke uitspraken zelden verstandig
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik compenseer het wel even.
[ http://img836.imageshack.us/img836/1804/naamloos2m.jpg (copy/paste deze link) ]
Geniet.
[ http://img801.imageshack.us/img801/5241/sdc13980eb.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen FUT 13 meer helaas. Maar ik heb dan weer maanden geen Fifa 13 gedaan en al een paar weken geen Fifa, dus dat compenseert welquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben wel beter met FUT dan Seasons
2x achter elkaar ja?quote:
Ik flikkerde net op m'n bek toen ik de bus uit stapte. Ik denk niet dat ik nog kan rijden'quote:
ajacied422twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 18:46:55Binnenkort te zien op @RTL7: Koning Darts @MvG180 in Koning Voetbal! #rtl7darts http://t.co/unWgPTDdg9 reageer retweet
Weet die wel iets van voetbal?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:16 schreef Pascalus het volgende:
ajacied422twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 18:46:55Binnenkort te zien op @RTL7: Koning Darts @MvG180 in Koning Voetbal! #rtl7darts http://t.co/unWgPTDdg9 reageer retweet
Dat is hem ookquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Op 10 seconden. Dat moet Bakırcıoglu wel zijn
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bro's before ho's was best een leuk filmpje
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Kenhetnie Bakkiechocoquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Evert gelooft zijn ogen niet.
Kennedy, afgeschreven, verguisd.
Kapo, negerquote:
Intense gok bij die clubnamen... Hammersby - Degerfors. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Een Afghaanse diplomaat die bij een verkeersruzie een 23-jarige Nederlander sloeg, gaat vrijuit omdat hij diplomatiek onschendbaar is. Dat heeft justitie besloten. Afghanistan waarschuwt Nederland de zaak niet te hoog op te spelen omdat de Nederlandse ambassade in Kabul anders gevaar loopt.
De meppende diplomaat is de 27-jarige A.S., derde secretaris van de Afghaanse ambassade in Den Haag, blijkt uit onderzoek van het AD. Met zijn BMW 7 met diplomatiek CD-kenteken blokkeerde S. op 16 december vorig jaar de parkeerplaats van een Lidl-supermarkt in Zoetermeer. Toen een pasgetrouwd echtpaar na enkele minuten toeterde, ontstond er ruzie.
Een Nederlander die hierbij klappen kreeg, is maanden later nog steeds angstig. Hij wil niet met zijn naam in de krant en verwijst door naar justitie. Vlak na het incident stond hij deze krant nog wel te woord: 'De diplomaat stapte meteen uit en begon te schreeuwen: 'Ben je soms jaloers dat ik diplomaat ben?' Ik probeerde hem te kalmeren, maar toen de man mijn vrouw voor hoer uitschold, maakte ik een opmerking over zijn moeder.'
Daarna gaf diplomaat S. hem enkele vuistslagen in zijn gezicht, waarop de Nederlander naar eigen zeggen één keer terugsloeg. Politieagenten susten de ruzie en het echtpaar ging boodschappen doen. Op de terugweg zou de diplomaat het stel hebben achtervolgd en klemgereden.
Lekker verbogen gezegd ook. Toen hij mijn vrouw een hoer noemde zei ik iets over zijn moeder. In plaats van : toen hij iets over mijn vrouw zei noemde ik zijn moeder een hoer :pquote:
Oke, Stijn. Niet iedere bekeken aflevering heeft hier een update nodig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren liepen m'n ondertitels niet goed en nu om de een of andere onverklaarbare reden wel.
Nu bezig met HoC s02, net e01 gehad
Oké.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, Stijn. Niet iedere bekeken aflevering heeft hier een update nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |