Ik heb geen FUT 13 meer helaas. Maar ik heb dan weer maanden geen Fifa 13 gedaan en al een paar weken geen Fifa, dus dat compenseert welquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben wel beter met FUT dan Seasons
2x achter elkaar ja?quote:
Ik flikkerde net op m'n bek toen ik de bus uit stapte. Ik denk niet dat ik nog kan rijden'quote:
ajacied422twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 18:46:55Binnenkort te zien op @RTL7: Koning Darts @MvG180 in Koning Voetbal! #rtl7darts http://t.co/unWgPTDdg9 reageer retweet
Weet die wel iets van voetbal?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:16 schreef Pascalus het volgende:
ajacied422twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 18:46:55Binnenkort te zien op @RTL7: Koning Darts @MvG180 in Koning Voetbal! #rtl7darts http://t.co/unWgPTDdg9 reageer retweet
Dat is hem ookquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Op 10 seconden. Dat moet Bakırcıoglu wel zijn
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bro's before ho's was best een leuk filmpje
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Kenhetnie Bakkiechocoquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Evert gelooft zijn ogen niet.
Kennedy, afgeschreven, verguisd.
Kapo, negerquote:
Intense gok bij die clubnamen... Hammersby - Degerfors. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Een Afghaanse diplomaat die bij een verkeersruzie een 23-jarige Nederlander sloeg, gaat vrijuit omdat hij diplomatiek onschendbaar is. Dat heeft justitie besloten. Afghanistan waarschuwt Nederland de zaak niet te hoog op te spelen omdat de Nederlandse ambassade in Kabul anders gevaar loopt.
De meppende diplomaat is de 27-jarige A.S., derde secretaris van de Afghaanse ambassade in Den Haag, blijkt uit onderzoek van het AD. Met zijn BMW 7 met diplomatiek CD-kenteken blokkeerde S. op 16 december vorig jaar de parkeerplaats van een Lidl-supermarkt in Zoetermeer. Toen een pasgetrouwd echtpaar na enkele minuten toeterde, ontstond er ruzie.
Een Nederlander die hierbij klappen kreeg, is maanden later nog steeds angstig. Hij wil niet met zijn naam in de krant en verwijst door naar justitie. Vlak na het incident stond hij deze krant nog wel te woord: 'De diplomaat stapte meteen uit en begon te schreeuwen: 'Ben je soms jaloers dat ik diplomaat ben?' Ik probeerde hem te kalmeren, maar toen de man mijn vrouw voor hoer uitschold, maakte ik een opmerking over zijn moeder.'
Daarna gaf diplomaat S. hem enkele vuistslagen in zijn gezicht, waarop de Nederlander naar eigen zeggen één keer terugsloeg. Politieagenten susten de ruzie en het echtpaar ging boodschappen doen. Op de terugweg zou de diplomaat het stel hebben achtervolgd en klemgereden.
Lekker verbogen gezegd ook. Toen hij mijn vrouw een hoer noemde zei ik iets over zijn moeder. In plaats van : toen hij iets over mijn vrouw zei noemde ik zijn moeder een hoer :pquote:
Oke, Stijn. Niet iedere bekeken aflevering heeft hier een update nodig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren liepen m'n ondertitels niet goed en nu om de een of andere onverklaarbare reden wel.
Nu bezig met HoC s02, net e01 gehad
Oké.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, Stijn. Niet iedere bekeken aflevering heeft hier een update nodig.
Waar ben je gestopt?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:47 schreef Tyron het volgende:
Ik ben even gestopt met HoC, het is wel een goed serie maar je moet er wel echt voor gaan zitten.
Eens. Het boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, Stijn. Niet iedere bekeken aflevering heeft hier een update nodig.
Seizoen 2 is nog beter.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot gistermiddag had ik t/m e08 van s01 gekeken. Toen verveelde ik me en heb ik het hele seizoen afgekeken. Als je eenmaal kijkt, wil je alles afkijken.
Wat voor series kijk je dan vooral.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:55 schreef Tyron het volgende:
Het komt vooral omdat ik dan een drukke dag op stage heb gehad en liever iets luchtigs kijk.
Bangbrosquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor series kijk je dan vooral.
Het verhaal gaat nog dieper. Kan me voorstellen dat sommige mensen het saai vinden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan best, de eerste helft van s01 was nog vrij saai vergeleken met de rest van het seizoen.
Heb je even?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor series kijk je dan vooral.
Meneer is een kenner zie ik wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je even?
Suits, Vampire Diaries, The Originals, Vikings, Game of Thrones en House of Cards (nu even pauze dus).
Series die ik afgekeken heb:
Lost
Spartacus
Rome
Prison Break
House
Supernatural tot seizoen 6
Heroes
Misfits
The Borgias
Series die al een lange tijd stil staan/geen zin heb om verder te kijken:
Arrow
True Blood
The Tudors
The 4400
The Walking Dead
Mooie lijst, zal zeker veel tijd gekost hebben hem te maken?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je even?
Suits, Vampire Diaries, The Originals, Vikings, Game of Thrones en House of Cards (nu even pauze dus).
Lost
Spartacus
Rome
Prison Break
House
Heroes
Misfits
The Borgias
Arrow
True Blood
The Tudors
The 4400
The Walking Dead
WTF manquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je even?
Lost
Spartacus
Rome
Prison Break
House
Heroes
Misfits
The Borgias
Arrow
True Blood
The Tudors
The 4400
The Walking Dead
Mwah, het meeste kon ik wel herinneren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooie lijst, zal zeker veel tijd gekost hebben hem te maken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |