waar moeten we zijn morgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
Morgen is een mattie van mij home alone, hij heeft een enorm huis - meer een villa, maar dat terzijde. Ik ben nu dus weer bezig met een playlist.
Leuk. Ik wens je morgen heel veel plezierquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
Morgen is een mattie van mij home alone, hij heeft een enorm huis - meer een villa, maar dat terzijde. Ik ben nu dus weer bezig met een playlist.
Bedankt Dven, ik jou ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk. Ik wens je morgen heel veel plezier
echt joh?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn dorpje toch. Spuioeverwijk represent
Dankjewel. Ik ga naar een begrafenisquote:
Nee grapje ik ben geboren bulgaar maar heb Nederlands geleerd in de hoop dat ik ooit nog eens te ezel de overstap kan maken en succesvol te infiltrerenquote:
Daarom. En gratis rakia uit het jaar van de overledene. Dat mens was van een goed jaarquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee grapje ik ben geboren bulgaar maar heb Nederlands geleerd in de hoop dat ik ooit nog eens te ezel de overstap kan maken en succesvol te infiltreren
Waarom filmen mensen zichzelf als ze voetbal gaan kijken?quote:
Sorry ik ben geboren in rotterdam maar Spuioeverwijk is altijd mijn thuis geweest ook al woonde ik na mn 16e voornamelijk in het buitenlandquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe effe niet zo bijdehand
kut allochtoon
tot zo danquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:39 schreef Typisch het volgende:
ik ga kijken of ik nog vrienden heb
tot later fokkertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |