Je hebt ook wel veel pulp gekeken manquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:08 schreef Tyron het volgende:
Sowieso in de tijd dat ik ziek was ofzo knalde ik er veel doorheen.
Mwah, valt wel mee. Heb mezelf met elke serie kostelijk vermaakt, zelfs met the Vampire Diaries.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt ook wel veel pulp gekeken man
Ik heb een site waar je gratis alles 720p kan kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel fan van de Netflixmanier. Veel prettiger om alles achter elkaar te kijken.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks 10:30 future cup Ajax v Celtic @ FOXSports1
Dexter eerste 4 seizoenen vond ik wel goed, daarna gleed het wel af, Sopranos wel erg goed, The Wire heb ik 1 van gezien maar daar kan ik me niets van herinneren heeft dus geen indruk gemaaktquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:11 schreef Tyron het volgende:
The Sopranos, the Wire en Dexter kon ik nooit inkomen.
Zal het nog een keer proberen danquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:25 schreef Buitendam het volgende:
The Wire is echt 1 van de allerbeste series ooit. Dat zou je echt een redelijke kans moeten geven.
Zonder twijfel de allerbestequote:Op zaterdag 19 april 2014 10:25 schreef Buitendam het volgende:
The Wire is echt 1 van de allerbeste series ooit. Dat zou je echt een redelijke kans moeten geven.
Mijn autistische brein kan niet meer tegen 4:3..quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:25 schreef Buitendam het volgende:
Typeer het als oldskool en het is weer helemaal hip.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn autistische brein kan niet meer tegen 4:3..
Ik wou je net in elkaar komen slaan omdat die niet op je lijstje stondquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:09 schreef Tyron het volgende:
Breaking Bad heb ik ook afgekeken trouwens.
Bedankt voor de topickill.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:53 schreef Heeinz het volgende:
Ik kan nergens de opstellingen vinden
Gevonden xD
Dat niet gelezen hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:55 schreef Dven het volgende:
Ik zou graag eens het boek De dolle avonturen van 'Knut en zijn berenvriendjes' lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |