De enige geïnteresseerde staat voor een open brugquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor geinteresseerden. Op dit moment speelt het broertje van Mike Havenaar in Japan. Tweede helft begint zo.
Vind 't wel grappig om te zien. Met z'n 1.97 meter.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige geïnteresseerde staat voor een open brug
Heb je nog meer van dit soort leuke anekdotes?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu staat de brug open
Je maakt wat mee knut
Ja klopt
Lekker Google + gebruiken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom spelen tegenwoordig al die filmpjes op je Facebook timeline vanzelf af. Daar zit toch helemaal niemand op te wachten
Ze hebben mij laatst ook gedwongen zo'n account aan te maken toen ik een reactie op Youtube wilde plaatsen.quote:
Kun je een keer een trend zetten ipv volgen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar niemand op zit, nee daar heb je wat aan![]()
Kan je bij je instellingen en dan video uitzettenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom spelen tegenwoordig al die filmpjes op je Facebook timeline vanzelf af. Daar zit toch helemaal niemand op te wachten
Ooh thanks.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kan je bij je instellingen en dan video uitzetten
20 moet wel lukken zonder al te grote blaren tochquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:28 schreef Dven het volgende:
Ik ga maandag 20 kilometer hiken. Iemand alvast interesse om mn blaren lek te prikken?
quote:
tip van de dagquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Thnx brahquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |