Die films zijn ook geen flikker aan. Wat draait er verder nog?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik weer wil vriendin lief met me naar de film is alles goed als het maar niet spider-man of captain America is
Niet naar Captain America willenquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik weer wil vriendin lief met me naar de film is alles goed als het maar niet spider-man of captain America is
Toen Was Geluk Heel Gewoonquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die films zijn ook geen flikker aan. Wat draait er verder nog?
Lullig dit van Knutquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik weer wil vriend lief met me naar de film is alles goed als het maar niet spider-man of captain America is
Noa. Lego movie en divirgin ofzo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die films zijn ook geen flikker aan. Wat draait er verder nog?
Inmiddels staan ze bij me voor de deur en overstemt de grote trom mijn muziek. U hoort het al ik ben er geen fan(fare) van.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:39 schreef opperkleurder het volgende:
Loopt vanwege de Pasen al minstens 2 uur een fanfare door het winkelcentrum hier
Moet je maar in een buitenwijk wonen van een of andere provinciale stad.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inmiddels staan ze bij me voor de deur en overstemt de grote trom mijn muziek. U hoort het al ik ben er geen fan(fare) van.
Niks slechts over Den Haag hequote:Op zaterdag 19 april 2014 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je maar in een buitenwijk wonen van een of andere provinciale stad.
Waar zie je me voor aan? Ik houd van Den Haag slash Scheveningen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks slechts over Den Haag he
Ook van Duindorp?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Ik houd van Den Haag slash Scheveningen.
Superheldenfilmsquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze vt Loki en Thor leuk maar die zitten er niet in.
Ik heb helemaal niks met die superhelden blockbusters. Veel te opgeblazen allemaal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Je kan me niet vertellen dat je Iron Man ook niks vindt.
Scar was ook een soort superheld.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die superhelden blockbusters. Veel te opgeblazen allemaal.
Daarom heb ik Iron Man ook nooit gekeken, trekt me totaal niet.
Hij vloog alleen omhoog in de hiėrarchie van de Lion Pride ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Scar was ook een soort superheld.
Leek mij eerst ook niet echt wat maar vooral Iron Man vind ik echt supervet. Dus jij gaat die vanavond kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die superhelden blockbusters. Veel te opgeblazen allemaal.
Daarom heb ik Iron Man ook nooit gekeken, trekt me totaal niet.
Nee vanavond ga ik Donnie Brasco kijken denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Leek mij eerst ook niet echt wat maar vooral Iron Man vind ik echt supervet. Dus jij gaat die vanavond kijken
Misschien kunnen jullie samen gaan kijken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Leek mij eerst ook niet echt wat maar vooral Iron Man vind ik echt supervet. Dus jij gaat die vanavond kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |