Ja dus daarom vanmiddag ook niet bij de finalequote:Op zondag 20 april 2014 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, klopt het eigenlijk dat je een stadionverbod hebt?
Jammer, wat een klootzakken.quote:Op zondag 20 april 2014 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus daarom vanmiddag ook niet bij de finale
Ik denk dat Ajax de dubbel wil pakken en dat Zwolle kansloos is.quote:Op zondag 20 april 2014 13:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vrinden,
Ik wil misschien nog wat doekoe op Zwolle zetten vandaag. Lekkere quotering van 6,75 Draw no Bet.
Zal ik t doen of is het weggegooid geld
Tja het is toch echt mijn eigen schuldquote:
je verwacht het nietquote:Op zondag 20 april 2014 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus daarom vanmiddag ook niet bij de finale
Wat verwacht ik niet?quote:
Ik zal mijn best doenquote:
Deze was best lulligquote:
Hoe lang krijg je daarvoor?quote:Op zondag 20 april 2014 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze was best lulligprobeerde tegen zwolle notabene naar binnen te sneaken
wat is je handicap vandaag?quote:Op zondag 20 april 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet m'n harddisk weer in de TV pluggen maar ik ben nu te gehandicapt.
1 jaar voor huisvredebreukquote:Op zondag 20 april 2014 13:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was het n
[..]
Hoe lang krijg je daarvoor?
quote:Op zondag 20 april 2014 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze was best lulligprobeerde tegen zwolle notabene naar binnen te sneaken
Nabil stond er op?quote:Op zondag 20 april 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gisteren waarsch. m'n voet gekneusd
al naar de huisarts geweest?quote:Op zondag 20 april 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gisteren waarsch. m'n voet gekneusd
Een beetje overdreven lang wel.quote:
Het was thuis tegen zwolle maar ben zo vaak naar binnen gesneakt echter nu mislukte hetquote:
Daar krijg ik toch hetzelfde te horen, rust houden bla bla bla. Ik heb die huisartsen allang doorquote:Op zondag 20 april 2014 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
al naar de huisarts geweest?
niet dat die er verstand van hebben, maar dan heb je het iig geprobeerd
Vertel ons eens hoe je dat doet.quote:Op zondag 20 april 2014 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was thuis tegen zwolle maar ben zo vaak naar binnen gesneakt echter nu mislukte het
Ja maar dat zijn de verboden van tegenwoordig ookquote:
Wat voor leuks is er nu bij Fox?quote:Op zondag 20 april 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
jezus die gozer bij foxsports heeft zijn clownspak uit de kast getrokken
Met iemand die wel een kaart heeft mee door dat poortje lopenquote:
Hoe kunnen ze jou ooit daar doorheen zien lopen.quote:Op zondag 20 april 2014 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met iemand die wel een kaart heeft mee door dat poortje lopen
Ehh bij de ingang heb je dat fouilleren... Ben je wel eens in de ArenA geweest?quote:Op zondag 20 april 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze jou ooit daar doorheen zien lopen.
Dat is wel een leuke ja.quote:
quote:
Luie beesten. Ik heb maar 2 uur kunnen slapen door jullie slaapritme. Nou, ik neem vrijaf voor de live-reeks!quote:
Al het kunstgras de stadions uitquote:
Jij moet je wel erg vervelen als je dit gaat opzoekenquote:Op zondag 20 april 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/competities/stand/ligue-1-20132014-frankrijk.htm
Die doelpunten voor weer bij de clubs in Frankrijk. Wat een paupercompetitie is het ook
Einde nutteloze toevoeging.
Brak en 2 uur slaap. Ik moet toch nog iets van mijn dag proberen te makenquote:Op zondag 20 april 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet je wel erg vervelen als je dit gaat opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |