Hagenezen, Ajacieden, Feyenoorders hier.quote:Op zondag 20 april 2014 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Al mijn Nederlandse matties zijn voor Feyenoord
Vanavond paardekopje in je bed.quote:Op zondag 20 april 2014 12:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
buitendam je mag er wezen omdat je goede kerel bent ik hou van je jezus is voor jou opgestaan heb hoop
even die moderators aan het werk zetten tochquote:Op zondag 20 april 2014 12:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Tot ik in het PSV-topic een kijkje ging nemen.
lekker geslapen vannacht tyquote:Op zondag 20 april 2014 12:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
even die moderators aan het werk zetten toch
Zit René hierachter?quote:Op zondag 20 april 2014 12:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
even die moderators aan het werk zetten toch
doe effe normaal wil jequote:Op zondag 20 april 2014 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ALS DE NACHT VERDWIJNT EN DE ZON WEER SCHIJNT ALS IK JOU ZO ZIE KLINKT EEN SYMFONIE
jancees
Welk boek?quote:Op zondag 20 april 2014 12:36 schreef Typisch het volgende:
ik ga denk ik zo lezen in de tuin
lekker weertje
einde bericht
lekker game of thrones lezen zeker nerdquote:Op zondag 20 april 2014 12:36 schreef Typisch het volgende:
lekker weertje
einde bericht
viese regen hierquote:Op zondag 20 april 2014 12:36 schreef Typisch het volgende:
lekker weertje
einde bericht
PALINGBOERUHHquote:Op zondag 20 april 2014 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ALS DE NACHT VERDWIJNT EN DE ZON WEER SCHIJNT ALS IK JOU ZO ZIE KLINKT EEN SYMFONIE
jancees
game of thrones heb ik al lang uit joh gekkiequote:Op zondag 20 april 2014 12:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
lekker game of thrones lezen zeker nerd
De eerste die met jou praat na een peuk is getuige van een zure putlucht uit je keel. Gewoon stoppen, je hebt een ruggengraat en geen vagina.quote:Op zondag 20 april 2014 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
gister slof sigaretten gehaald best handig opzich hoef ik niet steeds te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |