quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
Bayern moet weer terug naar de machine van Jupp van vorig seizoen tegen Real Madrid, meer counteren en Real het spel laten maken. KAMPFGEIST en WINNAARSMENTALTEIT VERDAMMT NOCH MAL! Niet dat eeuwige rondgetik, dan countert Real en dat is dodelijk. Bayern moet zelf counteren, dan gaat het zeker lukken. Niet in het mes lopen.
DUS: terug naar het spel van vorig seizoen. Meer op de omschakeling met de snelle en conditioneel sterke spelers. Keihard werken en GAAN en het gras OPVRETEN! Tot de ALLERlaatste seconde, dat is DE mentaliteit!
DEUTSCHLAND!
Topshowquote:Op zondag 20 april 2014 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een koers hè?
Ik zag jou nog staan met je Japanse vlag.
Duffeldors.quote:Op zondag 20 april 2014 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weekendje dusseldorf geboekt. Zaterdag eindelijk weer goede sushi jaaaaaaaaaaaa![]()
apartquote:De twee vertellen over een incident met Jackson's zoon Prince die voor zijn verjaardag een hond had gekregen. De jongen weigerde om de poep van zijn huisdier op te ruimen.
Dit tot grote ergenis van zijn vader die hem een lesje leerde door over de poep van de hond te moonwalken, waarop Prince woest werd.
"Prince liep vanaf dat moment zijn hond achterna met stoffer en blik."
moet ie nu maar eens naar de fles grijpenquote:Op zondag 20 april 2014 19:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hopelijk overleeft stinho deze zware klap
Ik heb er al eentje met "ach die beker is een troostprijs, volgende week zijn we KAMPIOEN!"quote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef TwenteFC het volgende:
Huilende ajacieden op mijn tijdlijn, prachtig.
quote:Op zondag 20 april 2014 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje met "ach die beker is een troostprijs, volgende week zijn we KAMPIOEN!"
Hier ook inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje met "ach die beker is een troostprijs, volgende week zijn we KAMPIOEN!"
Mooi hè?quote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef TwenteFC het volgende:
Huilende ajacieden op mijn tijdlijn, prachtig.
Dit wil ik jullie niet onthoudenquote:Op zondag 20 april 2014 18:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens Heeinz kan Van rhijn er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |