Lets get high.quote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
De aften in mijn bek doen echt au. Ik ga het zo maar verdoven denk ik.
Meer vitamientjes eten.quote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
De aften in mijn bek doen echt au. Ik ga het zo maar verdoven denk ik.
Bij pijn verdoven kan je beter wiet roken al zou de coffeeshop wel dicht zitten denk ik.quote:
Dat is een fabel hè dat het komt door vitaminegebrek. Kan door van alles komen, zelfs door verkeerde tandpastaquote:Op zondag 20 april 2014 23:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Meer vitamientjes eten.
Overigens weet ik hoe je je voelt. Heb ooit een beugel gehad en die schuurde steeds m'n bek kapot.
Ik heb geen wiet nee, en kan al niet meer naar Amsterdam.quote:Op zondag 20 april 2014 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij pijn verdoven kan je beter wiet roken al zou de coffeeshop wel dicht zitten denk ik.
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op zondag 20 april 2014 23:34 schreef Pascalus het volgende:
Die plaatjes met tekst zijn totaal niet grappig.
PEC Zwolle heeft in de laatste 5 jaar meer prijzen gewonnen dan Feyenoord.quote:Op zondag 20 april 2014 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zondag 20 april 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC Zwolle heeft de laatste 5 jaar meer prijzen gewonnen dan Feyenoord.
Feyenoord in de laatste 12 jaar meer Europees succes dan ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer deed Feyenoord voor het laatst mee in de Champions League dan?quote:Op zondag 20 april 2014 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord in de laatste 12 jaar meer Europees succes dan ajax
De titel in de totodivisie een prijs noemen valt iets van te zeggen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waarom feyenoord op plek nummer 134 stond in de uefa rankingquote:Op zondag 20 april 2014 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord in de laatste 12 jaar meer Europees succes dan ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |