GGMM heeft er ook verstand van merk ikquote:Op zondag 20 april 2014 18:13 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijnik weet nog dat mensen mij probeerde wijs te maken dat Janmaat beter is.
Rens zal er wel oprecht van genoten hebbenquote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Pascalus het volgende:
Ik verdenk Rens overigens van dat vuurwerk. Die jongen is alleen maar uit op rellen.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
GGMM heeft er ook verstand van merk ik
Speelde Heerenveen ook?quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Pascalus het volgende:
Ik verdenk Rens overigens van dat vuurwerk. Die jongen is alleen maar uit op rellen.
Bijna goed, Stinho.quote:Op maandag 14 april 2014 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, voetballende ploeg dus 1-5 voor Ajax.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens zal er wel oprecht van genoten hebben
bedankt jrquote:Op maandag 14 april 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC Zwolle zou zomaar eens kunnen winnen.
In haren bij project x was hij er ook bij.quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Pascalus het volgende:
In New York toen met dat vliegtuig wat in de Hudson neerstortte ook.quote:Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In haren bij project x was hij er ook bij.
was hij de copiloot?quote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In New York toen met dat vliegtuig wat in de Hudson neerstortte ook.
Knap wel hoor. Pas een docu over gezien. Die copiloot weet tot voor even voor de crash niet dat de gezagvoerder dat van plan was te doen.quote:
Heb je meer aan dan een Aziaat als captainquote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knap wel hoor. Pas een docu over gezien. Die copiloot weet tot voor even voor de crash niet dat de gezagvoerder dat van plan was te doen.
Ik heb het ook gemist maar dat was geloof ik wel een goeie keusquote:Op zondag 20 april 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga ook een keer uit eten gelijk mis ik spektakel
Valt me op dat men het alleen maar heeft over het vuurwerk terwijl PEC, Ajax een anale vernedering gaf. Vuurwerk zie je ieder weekend op het veld maar schijnbaar is het nu belangrijk.quote:Op zondag 20 april 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga ook een keer uit eten gelijk mis ik spektakel
wedstrijd staken zie je toch niet wekelijks, Ajax zo verliezen ook natuurlijk nietquote:Op zondag 20 april 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt me op dat men het alleen maar heeft over het vuurwerk terwijl PEC, Ajax een anale vernedering gaf. Vuurwerk zie je ieder weekend op het veld maar schijnbaar is het nu belangrijk.
Lets get high.quote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
De aften in mijn bek doen echt au. Ik ga het zo maar verdoven denk ik.
Meer vitamientjes eten.quote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
De aften in mijn bek doen echt au. Ik ga het zo maar verdoven denk ik.
Bij pijn verdoven kan je beter wiet roken al zou de coffeeshop wel dicht zitten denk ik.quote:
Dat is een fabel hè dat het komt door vitaminegebrek. Kan door van alles komen, zelfs door verkeerde tandpastaquote:Op zondag 20 april 2014 23:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Meer vitamientjes eten.
Overigens weet ik hoe je je voelt. Heb ooit een beugel gehad en die schuurde steeds m'n bek kapot.
Ik heb geen wiet nee, en kan al niet meer naar Amsterdam.quote:Op zondag 20 april 2014 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij pijn verdoven kan je beter wiet roken al zou de coffeeshop wel dicht zitten denk ik.
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op zondag 20 april 2014 23:34 schreef Pascalus het volgende:
Die plaatjes met tekst zijn totaal niet grappig.
PEC Zwolle heeft in de laatste 5 jaar meer prijzen gewonnen dan Feyenoord.quote:Op zondag 20 april 2014 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zondag 20 april 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC Zwolle heeft de laatste 5 jaar meer prijzen gewonnen dan Feyenoord.
Feyenoord in de laatste 12 jaar meer Europees succes dan ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer deed Feyenoord voor het laatst mee in de Champions League dan?quote:Op zondag 20 april 2014 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord in de laatste 12 jaar meer Europees succes dan ajax
De titel in de totodivisie een prijs noemen valt iets van te zeggen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waarom feyenoord op plek nummer 134 stond in de uefa rankingquote:Op zondag 20 april 2014 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord in de laatste 12 jaar meer Europees succes dan ajax
Hoe is het?quote:
Jij wordt met de dag vreemder.quote:Op zondag 20 april 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Emilia Clarke ziet mijn foto
* haar tepels worden stijf*
wat
Jij mag mijquote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, er zijn mensen die jou mogen.
Doe even realistisch zeg.
Goed man. Met jou ook?!quote:
Hey, ging jij er niet vandoor?quote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, er zijn mensen die jou mogen.
Doe even realistisch zeg.
Jawel. Maar heb nog steeds geen relatie met de tatoeage chick. Dus....quote:
quote:
Gaat lekker rustig hier. Lekker een lange weekend.quote:
*langquote:Op zondag 20 april 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel. Maar heb nog steeds geen relatie met de tatoeage chick. Dus....
[..]
[..]
Gaat lekker rustig hier. Lekker een lange weekend.
Nee, ik sta niet graag in brand.quote:Op zondag 20 april 2014 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit als een positieve verassing ervaart.
Ja, die was wel erg ja, sorry.quote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop nou met mensen te verbeteren als je er zelf een potje van maakt
Die is bezet. En teringdom.quote:Op zondag 20 april 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel. Maar heb nog steeds geen relatie met de tatoeage chick. Dus....
Wat is een Gambit? Een stukje gamba? xdquote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Norman Reedus als Gambit zou geweldig zijn.
GIng lekker natuurlijk inderdaad. Die supporters waren doodbang, hebben de rest van de wedstrijd ook geen geluid meer gemaakt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
Gaat Van der Sar nu ook naar Oekraïne? Hij kan die shit misschien ook oplossen.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die was wel erg ja, sorry.
Bij deze verbeter ik 48 uur geen spelfouten.
That how i like it.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |