Dit is gewoon puur trollenquote:Op zondag 20 april 2014 01:36 schreef DO2 het volgende:
Daarbij zijn albums als Yeezus en Good Kid, M.A.A.D City al beter.
quote:Op zondag 20 april 2014 01:36 schreef DO2 het volgende:
Daarbij zijn albums als Yeezus en Good Kid, M.A.A.D City al beter.
Vandaag de enige echte Nederlandse klassiekerquote:Op zondag 20 april 2014 11:03 schreef Slobeend het volgende:
Jongens, dat klassiekergelul heb ik wel gehoord nu.
Adelequote:Op zondag 20 april 2014 09:58 schreef ranja het volgende:
Nou ja, van deze eeuw komen denk ik Adele - 19 en Amy Winehouse - Back to Black wel in aanmerking.
Een valt beide valt nog onder de UK-definitie van indie ook.
quote:Op zondag 20 april 2014 11:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vandaag de enige echte Nederlandse klassieker
De Amstel Gold Race
Het is best primaquote:Op zondag 20 april 2014 16:09 schreef Xrenity het volgende:
Afgaande op de foto hoef ik de Other People release van vandaag niet te checken
Iemand anders?
Of dit topic.quote:
geen idee ik heb nog niet geluisterdquote:
Vind het ook een weinig bijzondere plaat na 1 keer. Zoals ik al zei 8 keer hetzelfde nummer ongeveer.quote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Norrage het volgende:
Ik heb de helden uit het topic nog niet over The Antlers gehoordKom op heren? magistraal is ie toch!
quote:Op zondag 20 april 2014 20:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb die nieuwe Antlers nog niet geluisterd. Was vandaag trouwens in Oxford, de thuishaven van Radiohead. Succesvol bruggetje is weer 's gemaakt:
sorryquote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Norrage het volgende:
Ik heb de helden uit het topic nog niet over The Antlers gehoord![]()
Ja het kabbelt een beetje. Dit hierboven is wel het vorige album, ik vind de nieuwe wel beter. Iets meer opbouw en climaxen. En heel veel blazers inclusief trombonequote:Op zondag 20 april 2014 20:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Klinkt wel aardig, al kabbelt 't misschien net iets te veel. Soms hoor ik er wel een beetje Coparck in.
Nou de rest is ook zo. Wat Kerft zegt, een beetje veel van hetzelfde. Maar wel een heel erg schitterend prachtig mooi hetzelfde.quote:Op zondag 20 april 2014 20:29 schreef DO2 het volgende:
Ken vooralsnog alleen Palace van het nieuwe album, Norrage. Mooi. Heel mooi.
Ik sluit mij aan bij DO2.quote:Op zondag 20 april 2014 20:36 schreef DO2 het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik wat minder lyrisch ben over The Antlers dan de meesten, hier.
Ik vind Hospice over het geheel genomen best een mooie plaat, maar bij tijd en wijle ook enorm saai.
ach wat ik post komt ook zelden reactie op, geldt voor de meeste volgens mijquote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef Norrage het volgende:
Maar mijn plug van Novack is hier ook nog niet opgepakt
Misschien 'zinnen die makkelijk 50% korter kunnen zijn zonder aan inhoud te verliezen'.quote:Op zondag 20 april 2014 21:05 schreef Norrage het volgende:
"Moeilijke" woorden was misschien ook het verkeerde woord
quote:Op zondag 20 april 2014 21:09 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Misschien 'zinnen die makkelijk 50% korter kunnen zijn zonder aan inhoud te verliezen'.
Daar herken ik mij wel in, ja.quote:Op zondag 20 april 2014 21:09 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Misschien 'zinnen die makkelijk 50% korter kunnen zijn zonder aan inhoud te verliezen'.
Niet waar, By Surprise staat vaak op hierquote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef Norrage het volgende:
Maar mijn plug van Novack is hier ook nog niet opgepakt
quote:Op zondag 20 april 2014 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet waar, By Surprise staat vaak op hierDat nummer springt er wel heel erg bovenuit, rest van het album nog niet zo opvallend.
Ik moet eerst nog met 50 km/h naar huis of de plaatselijke Bakker Bart rijden vanaf de Kuipquote:Op zondag 20 april 2014 21:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Nee, ik ben ook geloof ik niet zo van de 'moeilijke' woorden. Ik houd het liever bij alledaagse taal in plaats van geforceerde 'kijk mij eens slim zijn'-termen.
Ik denk trouwens dat we Tchock de komende dagen niet in dit topic zien. Die ligt door die overwinning van Zwolle vast een paar dagen in coma ergens op de hoek van de plaatselijke Bakker Bart.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Nee, ik ben ook geloof ik niet zo van de 'moeilijke' woorden. Ik houd het liever bij alledaagse taal in plaats van geforceerde 'kijk mij eens slim zijn'-termen.
Ik denk trouwens dat we Tchock de komende dagen niet in dit topic zien. Die ligt door die overwinning van Zwolle vast een paar dagen in coma ergens op de hoek van de plaatselijke Bakker Bart.
ohquote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef Slobeend het volgende:
Ja. Maar de zanger komt niet in de buurt van Tessa Douwstra
Lekker toeteren onderweg en met je vlaggetje zwaaien, hè. Congrats!quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog met 50 km/h naar huis of de plaatselijke Bakker Bart rijden vanaf de Kuip
Klopt.quote:Op maandag 21 april 2014 11:30 schreef Xrenity het volgende:
Die Tame Impala liveplaat is dus gewoon heel erg vet.
...Al speelt de band af en toe wel gruwelijk vals. Wat bij deze muziek op zich wel kan, maar het viel me wel op.quote:Op maandag 21 april 2014 15:24 schreef Tchock het volgende:
Die Tame Impala-plaat is écht vet. Productie en geluid is haast van studio-kwaliteit, publiek is nergens erg irritant en de nummers stralen. Kort hoogtepuntje: dit onuitgebrachte pareltje
Dat is waar.quote:Op maandag 21 april 2014 15:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...Al speelt de band af en toe wel gruwelijk vals.
Huhu schitterend ja.quote:Op maandag 21 april 2014 18:28 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit gifje is zo awesome:
[ afbeelding ]
Vet wel!quote:
Bazig is ze. Ze maakt alleen teveel vervelende circus-opera muziek om hele albums van haar te waarderen.quote:
Sowieso veel goede elektronica binnenkort. Flylo, Four Tet, SBTRKT, Jamie xxquote:Op maandag 21 april 2014 22:02 schreef Maxerazzi het volgende:
Er komt volgens mij een nieuwe Flying Lotus ergens deze maanden, dus daar kijk ik wel ontzettend naar uit.
Ik vond die laatste van Four Tet echt he-le-maal niets, dus hopelijk is het nieuwe werk wel de moeite waard.quote:Op maandag 21 april 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso veel goede elektronica binnenkort. Flylo, Four Tet, SBTRKT, Jamie xx
Pharoahe Monch.quote:Op maandag 21 april 2014 22:07 schreef Norrage het volgende:
Wel heel veel goede hiphop trouwens. Pinata, Cunninlynguists, pharoahe monche, dopplegangaz
Dat was een verzamelaar, dit is nieuw werk volgens mij.quote:Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vond die laatste van Four Tet echt he-le-maal niets, dus hopelijk is het nieuwe werk wel de moeite waard.
Ja, die laatste Four Tet was troep en ook dat nieuwe nummer vind ik niet veel. Jammer. Maar wellicht weet ie te verrassen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vond die laatste van Four Tet echt he-le-maal niets, dus hopelijk is het nieuwe werk wel de moeite waard.
Nee, niet Pink. Die van vorig jaarquote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was een verzamelaar, dit is nieuw werk volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Die plaat was niet alles idd.quote:Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik ben lui. Linkje, bitte.quote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die plaat was niet alles idd.
Maar wat ie nu allemaal op z'n Soundcloud zet is aan.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, niet Pink. Die van vorig jaarOh, Beautiful Rewind. Die heb ik eigenlijk nauwelijks geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pink vond ik wel erg sterk trouwensquote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, Beautiful Rewind. Die heb ik eigenlijk nauwelijks geluisterd
Thanks.quote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef Xrenity het volgende:
Four tet
Percussions - KHLHI (TEXT029A) by Four Tet
Daphni
Daphni & Owen Pallett - Julia by Caribou_
Deze is lekker, zeg:quote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef Xrenity het volgende:
Four tet
Percussions - KHLHI (TEXT029A) by Four Tet
Daphni
Daphni & Owen Pallett - Julia by Caribou_
Is ook maar op basis van weinig stemmen, maar op zich wel interessantquote:Op maandag 21 april 2014 22:20 schreef Kerftminister het volgende:
Cunninlynguists ook wel overdreven hoog hoor, net als Isaiah Rashad.
O en Birth of Joy
Het klinkt allemaal wel weer redelijk te doen, maar net als BR is hij een beetje de dance-sound opgegaan met veel meer up-tempo beats...en dan vind ik het bij hem toch minder overkomen. Waara zijn zijn drums enzo?quote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Deze is lekker, zeg:
https://soundcloud.com/four-tet/percussions-sext-text029b
Ja manquote:Op maandag 21 april 2014 22:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Deze is lekker, zeg:
https://soundcloud.com/four-tet/percussions-sext-text029b
Want huh wat die komt met iets?quote:
Solo-EP uit op Other People. Die verschijnt binnenkort wel in je mailbox.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uploaded heeft één download per uur voor gratis gebruikers en Oboom iets van honderd mb per maand (die ik toevallig gister al had opgebruikt)quote:
quote:
Ik blijf gewoon lachen om die reactie van de F-Side. Wat sneu, wat sneu.quote:Ok, misschien was het allemaal niet heel erg handig getimed. Vermeer staat toch in die goal en de wedstrijd is al bezig. Doe het voor het eerste fluitsignaal en je hoort er niemand over. Maar buiten die paar brandplekken op het veld en een ingelaste pauze is er toch eigenlijk helemaal niets gebeurd. Er is geen geweld gepleegd, er is niets gestolen, er zijn geen gewonden. Feitelijk hebben vijftig kwajongens een fakkeltje op het veld gegooid. Ondertussen annexeert Poetin de Oekraïne, sterven er elke dag duizenden kinderen een hongerdood en stelen bankdirecteuren je rekening leeg. Maar ja, een beetje vuurwerk op het veld is natuurlijk belangrijker dan al die echte problemen…
Zo dom. Ik was wel echt trots toen ik Van Hanegem las.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf gewoon lachen om die reactie van de F-Side. Wat sneu, wat sneu.
quote:Op een of andere manier zag ik dat onderstreept in die vuurwerkbommen. Ajax valt op door ellende, niet door mooi voetbal. Dat werd deze keer gespeeld door PEC Zwolle. Daarom feliciteer ik PEC Zwolle en neem ik mijn hoed af voor die hele club. Geweldige club, fantastische supporters, schitterende beker, alles klopte bij PEC in de Kuip. Bij PEC wel.
Ik moet altijd zo hard lachen om dit soort teksten. Mensen snappen het gewoon niet.quote:Er is geen geweld gepleegd, er is niets gestolen, er zijn geen gewonden.
Vergeet niet die bankdirecteuren. Die profiteurs!quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:18 schreef Maxerazzi het volgende:
"Kap 's met dat vuurwerk op het veld gooien."
"Ja-wa? Poetin annexeert Oekraïne, is-t-nie?"
"Verrek, je hebt gelijk, carry on."
Nee.quote:
De Kuip, dat is wel even wat anders dan die aftandse IJsseldeltameuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Heb het echt gigantisch druk en wilde geen tijd verspillen. Wel op tv gekeken. Sowieso had ik mijn feestje zondag in de Kuip al gevierd natuurlijk
Nooit geweest dus?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Kuip, dat is wel even wat anders dan die aftandse IJsseldeltameuk.
Ik neem aan dat de F-Side morgen de regeringsgebouwen in Donetsk gaat heroveren op de pro-Russische demonstranten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:24 schreef Tchock het volgende:
Wat ben je dan wel niet voor triest figuur dat je je tijd en aandacht besteed aan een voetbalwedstrijd? Als de wereldproblemen je zo erg aangaan doneer je toch je ticket aan een goed doel en ga je al helemaal niet een hele dag verspillen aan een potje voetbal?
In dat ding van Zwolle niet nee. Gelukkig.quote:
Moet je eens opletten als Feyenoord het onmogelijke presteert en toch kampioen wordt. En dan die hele F-side boos en dan komt er een brief van het bestuur dat ze niet zo moeten overdrijven omdat er in Nigeria 200 jonge meisjes zijn gekidnapt voor de kinderprostitutiequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de F-Side morgen de regeringsgebouwen in Donetsk gaat heroveren op de pro-Russische demonstranten.
Dat blijkt. Van de waslijst aan geheel terechte beledigingen die je had kunnen noemen over ons stadion doet je woordkeuze me vermoeden dat je óf geen flauw idee hebt wat 'aftands' betekent, óf nog geen vierkante centimeter van het IJsseldeltastadion hebt gezien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In dat ding van Zwolle niet nee. Gelukkig.
Ik schaam me gewoon bijna dood voor die lui, terwijl ik het altijd al een stel pisvlekken vond.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf gewoon lachen om die reactie van de F-Side. Wat sneu, wat sneu.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:33 schreef BoerBert het volgende:
Albarn is trouwens leuker dan ik had verwacht.
Liedjes zingen over een andere club heb ik altijd stom gevondenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:34 schreef Tchock het volgende:
Ik was tijdens de wedstrijd wel even bang dat de PEC-supporters iets terug zouden gaan doen. Er werd al even Hamas hamas gezongen, ik heb al eerder meegemaakt dat een wedstrijd gestaakt werd door spreekkoren van onze kant.
Je hoeft er niet geweest te zijn om te kunnen concluderen dat het IJsseldeltastadion het allerlelijkste stadion van het betaald voetbal is. Ze zijn nu dan wel bezig om een aantal grachten dicht te gooien, maar omdat die muren zo teringhoog zijn sluit het niet helemaal lekker op elkaar aan. Toen Zwolle nog in de JL speelde zag je op tv tijdens zo'n wedstrijd af en toe een rolhek omhoog gaan en kwam er een heftruck uit om even langs het veld te rijden. Net een of andere loods met toevalligerwijs wat zitplaatsen erboven. Geen gezicht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat blijkt. Van de waslijst aan geheel terechte beledigingen die je had kunnen noemen over ons stadion doet je woordkeuze me vermoeden dat je óf geen flauw idee hebt wat 'aftands' betekent, óf nog geen vierkante centimeter van het IJsseldeltastadion hebt gezien.
Er werd tijdens de bekerfinale de hele tijd 'Helemaal niets in Amsterdam' gezongen, daar kon ik dan wel weer om lachen met het oog op zondag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Liedjes zingen over een andere club heb ik altijd stom gevonden. Net als 'helemaal niets in Rotterdam' zingen als je kampioen wordt tegen VVV ofzo
.
Ik hoor goede verhalen over dat parkeerterrein in Almere.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hoeft er niet geweest te zijn om te kunnen concluderen dat het IJsseldeltastadion het allerlelijkste stadion van het betaald voetbal is. Ze zijn nu dan wel bezig om een aantal grachten dicht te gooien, maar omdat die muren zo teringhoog zijn sluit het niet helemaal lekker op elkaar aan. Toen Zwolle nog in de JL speelde zag je op tv tijdens zo'n wedstrijd af en toe een rolhek omhoog gaan en kwam er een heftruck uit om even langs het veld te rijden. Net een of andere loods met toevalligerwijs wat zitplaatsen erboven. Geen gezicht.
Ik heb heel wat lelijke stadions gezien, maar Zwolle spant de kroon. Ik heb sowieso een hekel aan stadions waar je geen enkele supporter ziet omdat je tegen een muur zit aan te staren. In een echt voetbalstadion kun je tot aan het veld zitten. Ik noem een Vijverberg, een Kuip, een Adelaarshorst.
Ik heb daar geen seconde om kunnen lachenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er werd tijdens de bekerfinale de hele tijd 'Helemaal niets in Amsterdam' gezongen, daar kon ik dan wel weer om lachen met het oog op zondag.
Ja, dit is natuurlijk ook een goede manier om er niet op in te gaan dat het stadion van Zwolle een gedrocht is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, je weet dus inderdaad niet wat aftands betekent.
Je moet ergens je plezier vandaan halen in zo'n seizoen, he.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:39 schreef Maxerazzi het volgende:
De glans van het aanstaande kampioenschap is er ook helemaal af bij Ajax, hè. Dat vind ik dan nog wel het vermakelijkste.
Hij's gek, waaajooooooo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Je moet ergens je plezier vandaan halen in zo'n seizoen, he.
Lokquote.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dit is natuurlijk ook een goede manier om er niet op in te gaan dat het stadion van Zwolle een gedrocht is.
Dit is dan weer een goede manier om niet op mijn punt te reageren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch zijn er best veel moderne stadions die gewoon prima zijn. Vooral in het buitenland. Daar doen ze niet zo snel aan grachten, muren en andere ongein.
Het nieuwe stadion van Athletic Bilbao bijvoorbeeld. Om je vingers bij af te likken.
In Nederland snappen we er gewoon geen reet van. Zo'n Arena bijvoorbeeld, dat kan echt niet.
Ben benieuwd hoe ze dat (eventueel) bij de Kuip gaan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch zijn er best veel moderne stadions die gewoon prima zijn. Vooral in het buitenland. Daar doen ze niet zo snel aan grachten, muren en andere ongein.
Het nieuwe stadion van Athletic Bilbao bijvoorbeeld. Om je vingers bij af te likken.
In Nederland snappen we er gewoon geen reet van. Zo'n Arena bijvoorbeeld, dat kan echt niet.
In het buitenland worden ze geknuffeld en krijgen ze ook nog een shirt mee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:50 schreef Tchock het volgende:
En hoe doen ze het in het buitenland dan met de supporters? In Nederland gaat het om de haverklap fout met stadions zonder gracht. Denk aan die mongool die Esteban aanviel in de beker drie jaar geleden, de promotiewedstrijd van Cambuur die werd stilgelegd omdat er mensen op het veld kwamen, enz enz.
Oh, in het buitenland beseffen ze wel wat de echte problemen zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
In het buitenland worden ze geknuffeld en krijgen ze ook nog een shirt mee.
Die MSN-smileys doen het 'mquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat jullie je hier druk om maken terwijl er op dit moment mensen aan Ebola sterven in Afrika. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:50 schreef Tchock het volgende:
En hoe doen ze het in het buitenland dan met de supporters? In Nederland gaat het om de haverklap fout met stadions zonder gracht. Denk aan die mongool die Esteban aanviel in de beker drie jaar geleden, de promotiewedstrijd van Cambuur die werd stilgelegd omdat er mensen op het veld kwamen, enz enz.
Veel te stil tegenwoordig. dit is MUZ.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we het niet gewoon hebben over de Formule 1 ofzo? Lekker een gat in de ozonlaag branden
Sorry, MB, maar ik heb helemaal niets met de F1. Behalve dan dat ik 't vroeger op de Nintendo 64 speelde.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we het niet gewoon hebben over de Formule 1 ofzo? Lekker een gat in de ozonlaag branden
Dat was leuk in 2000 ofzo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral wat met de retrobeelden moet ik zeggen ja. Als ik het tegenwoordig kijk lig ik op de bank te maffen en me te bedenken dat een album van Milow opzetten vermoedelijk spannender is.
Zoiets ja. Of zo'n Niki Lauda die nog steeds onder de brandplekken zit.quote:
Oh, yes, he's such a cutie pie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
YES! Ik hier hééél vrolijk vanquote:
Niets mis meequote:Op dinsdag 22 april 2014 17:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe Jamie xx:
Wát een heerlijke track weer! AWESOME!
Ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:00 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit wat van hem geluisterd omdat ik XX niks vind
Pijnlijk dit. Ga je schamen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:00 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit wat van hem geluisterd omdat ik XX niks vind
Yes. Hij heeft vier briljante tracks, een tof remixalbum met Gil Scott-Heron en een zooitje remixen van wisselende kwaliteit. Wat dat laatste betreft: Bloom rework part 3 en You've Got the Love rework ft the xx zijn het beste.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:04 schreef Norrage het volgende:
Mag ik het ook gaan luisteren ipv die dingen die jullie voorstellen?
Ja, die kwam me ook al zo bekend voor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:20 schreef BoerBert het volgende:
5 had/heeft iemand op Fok! In z'n avatar, trouwens.
19 is The Downward Spiral van Nine Inch Nails.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:24 schreef Norrage het volgende:
19 en 20 liggen ook op puntje van mijn tong...
Ja, preciesquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:42 schreef Norrage het volgende:
Nee, inderdaad. Normaal kom ik bij dit soort vragen maar bij 2 ofzo
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
16 Underworld - Beaucoup Fish
21 Kyuss - ..and the circus leaves town
22 Massive Attack - Protection
Daarvoor is de foto sowieso te slecht, dus ik had hem nagetekend en dat door Google Images gegooid. Blijkbaar kan ik niet genoeg unieke herkenningspunten kopiëren want de suggesties leken er voor geen meter opquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef kciR het volgende:
Plakken in Google images? Had ik ook geprobeerd, lukte mij helaas ook niet
Had ik geprobeerd voor die blauwe met dat witte rondje. Kreeg ik allemaal laptops en blauwe kussens![]()
Wist niet dat Google images ook zo'n service had, ik kende alleen tineye. Als ik op het hele plaatje zoek herkent hij wel Goo van Sonic Youth.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef kciR het volgende:
Plakken in Google images? Had ik ook geprobeerd, lukte mij helaas ook niet
Had ik geprobeerd voor die blauwe met dat witte rondje. Kreeg ik allemaal laptops en blauwe kussens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt op dit album uit:
http://www.musicmeter.nl/album/8725You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:26 schreef Felagund het volgende:
Oh, het werkt wel, als je alleen het midden selecteert van plaatje 8.Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt op dit album uit:
http://www.musicmeter.nl/album/8725
21 is Kyuss - And the Circus Leaves Town, geniale schijf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:33 schreef methodmich het volgende:
Top top top!
Heb nu alleen 7, 8, 16, 17, 20, 21 (dat is niet Patrick Watson blijkt bij controle) en 22 nog open. Gaat lekker.
Vooral die 8 en 20 baal ik van. Komen me zo bekend voor!
@Thock: 25 had ik al. Led Zeppelin.
Ik zat nog op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef DO2 het volgende:
Ik geloof dat ze allemaal al genoemd zijn, Kerft.
Als je er zo al ingaat raad ik je sterk aan Radiohead gewoon te laten liggen. Dit is al de dertigste keer dat je zegt dat Yorke's stem zo afschuwelijk is, dan ga je er alleen maar meer op lettenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik Radiohead nog een kans ga gunnen, die universele praise zullen ze niet voor niks hebben. Wat is het album waar ik het minste last van Thom Yorke's stem zal krijgen? :p (Naast Kid A en OK Computer want die heb ik al gehad, Kid A zingt ie volgens mij niet zoveel, die vond ik ook niet eens zo slecht)
Nou sorry hoor, dacht ik wil het nog een kans geven, dus vraag ik ff voor advies.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je er zo al ingaat raad ik je sterk aan Radiohead gewoon te laten liggen. Dit is al de dertigste keer dat je zegt dat Yorke's stem zo afschuwelijk is, dan ga je er alleen maar meer op letten
En ik maak alleen maar een observatie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, dacht ik wil het nog een kans geven, dus vraag ik ff voor advies.
Oh, het werkt wel, als je alleen het midden selecteert van plaatje 8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt op dit album uit:
http://www.musicmeter.nl/album/8725![]()
Oh, het werkt wel, als je alleen het midden selecteert van plaatje 8.Dit album stond bij mijn ouders heel vaak aan trouwens, maar nooit herkend zonder die lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt op dit album uit:
http://www.musicmeter.nl/album/8725Ik had je ook niet kunnen vertellen wat er op stond.
haha, bestaat dat echt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:15 schreef DO2 het volgende:
[..]
Alstu:
http://www.amazon.com/Ins(...)-Thief/dp/B001AQX3IY
Doei.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:15 schreef DO2 het volgende:
[..]
Alstu:
Doei.
The Bends is naar mijn mening hun beste plaat. Hun meest toegankelijke plaat ook wellicht. Maar als je niet tegen de stem kan, moet je het gewoon over 5 jaar nog eens proberen. Shit happensquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik Radiohead nog een kans ga gunnen, die universele praise zullen ze niet voor niks hebben. Wat is het album waar ik het minste last van Thom Yorke's stem zal krijgen? :p (Naast Kid A en OK Computer want die heb ik al gehad, Kid A zingt ie volgens mij niet zoveel, die vond ik ook niet eens zo slecht)
Ga ik eens binnenhalen dan. Ben sowieso niet zo'n elektronica fan ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef Norrage het volgende:
Ik denk misschien nog dat Hail to the Thief de beste is voor Kerft. Zingt ie wat normaler, als ik daar nu aan denk. En het is denk ik wel wat meer rockend en minder elektronisch etc.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:15 schreef DO2 het volgende:
[..]
Alstu:
Doei.
Dit dan maar. En Pablo Honey, want toen was zijn stem nog niet ontwikkeld genoeg om de echte parels te zingen - die Kerft dus haat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef Norrage het volgende:
Ik denk misschien nog dat Hail to the Thief de beste is voor Kerft. Zingt ie wat normaler, als ik daar nu aan denk. En het is denk ik wel wat meer rockend en minder elektronisch etc.
Maar The Bends is toch gewoon een veel betere plaatquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:20 schreef Norrage het volgende:
Haat is overdreven hoor, ben ranja niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit dan maar. En Pablo Honey, want toen was zijn stem nog niet ontwikkeld genoeg om de echte parels te zingen - die Kerft dus haat.
The Bends lijkt me wat dat betreft al minder geschikt.
Ha bijzonder.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar The Bends is toch gewoon een veel betere plaat
Ondanks dat OK Computer "de beste plaat ooit" wordt bevonden, krijgt The Bends op veel sites een hoger gemiddelde. O.a. op MuMe: http://www.musicmeter.nl/album/404
Blur vind ik geniaal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:25 schreef Moody het volgende:
Kerft, misschien moet je o.a. via Oasis, Blur en Travis een opstapje nemen naar Radiohead en er niet direct in willen duiken.
Ik vind The Bends duidelijk minder. Hoewel het ook een geweldige plaat is hoor, maar er staan wel meerdere nummers op die minder dan perfect zijn, zoals Sulk en Planet Telex. Sowieso zijn de teksten in mijn ogen veel minder boeiend en het is ook minder één geheel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar The Bends is toch gewoon een veel betere plaat
Ondanks dat OK Computer "de beste plaat ooit" wordt bevonden, krijgt The Bends op veel sites een hoger gemiddelde. O.a. op MuMe: http://www.musicmeter.nl/album/404
Staat daar ook op 1. Het aantal stemmen telt ook mee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ha bijzonder.Mooi dat In Rainbows nog hoger staat. Grappig. Meestal staat OKC onomstotelijk op #1....
Ik denk dat ik The Bends en In Rainbows ongeveer gelijkwaardig vind. Je hebt wel gelijk dat nieuwe platen altijd hoger scoren dan oude, en die geweldige release helpt ook mee voor de populariteit hoewel het niets met muziek te maken heeftquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Staat daar ook op 1. Het aantal stemmen telt ook mee.
Je kan zeggen dat The Bends en In Rainbow hoger gewaardeerd worden door een kleiner groepje stemmers. Ik vind In Rainbow een prima plaat, maar volgens mij speelt de verschijningsdatum (nieuwere plaat) ook een grote rol aangaande het gemiddelde. The Bends en OK Computer zijn toch veel beter dan In Rainbows?
Neuh, ik ken wel heel erg veel mensen die In Rainbows, of dan tenminste Kid A, de beste vinden. Ik vind trouwens Amnesiac weer iets beter. Bends en OKC komen zelfs een beetje onderaan bij mij, maar dat is wellicht de hipster in me.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat The Bends en In Rainbow hoger gewaardeerd worden door een kleiner groepje stemmers. Ik vind In Rainbow een prima plaat, maar volgens mij speelt de verschijningsdatum (nieuwere plaat) ook een grote rol aangaande het gemiddelde. The Bends en OK Computer zijn toch veel beter dan In Rainbows?
Planet Telex vind ik juist een van de topnummers van die plaat. Zo zie je maarquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind The Bends duidelijk minder. Hoewel het ook een geweldige plaat is hoor, maar er staan wel meerdere nummers op die minder dan perfect zijn, zoals Sulk en Planet Telex. Sowieso zijn de teksten in mijn ogen veel minder boeiend en het is ook minder één geheel.
En natuurlijk zijn er sites waar The Bends (marginaal) hoger scoort, maar dat is niet de norm.![]()
Ik wist niet dat Tomas Rosicky ook in een band zat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:31 schreef Kerftminister het volgende:
Eerst maar ff verder op mijn Zappa-ontdekkingsreis:
[ afbeelding ]
Schijnt een klassieker te zijn.
No Surprises, Climbing Up The Walls, Luckyquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Planet Telex vind ik juist een van de topnummers van die plaat. Zo zie je maar
OK Computer is gelukkig ook verre van perfect. Kant A is bijna perfect, maar kant B komt imo erg moeilijk op gang. Daarna wordt het wel weer beter.
Mwah, de consensus onder de meeste Radiohead fans is naar mijn beleving toch dat In Rainbows als veel beter gezien wordt dan The Bends. en terechtquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Travis (Fran Healy) heeft juist die zeurstem die je over het dooie punt van Radiohead kan helpenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Blur vind ik geniaal.
Heb ik alles al van geluisterd. Oasis vind ik verschrikkelijk, Travis ken ik amper.
Gallagher ook ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Travis (Fran Healy) heeft juist die zeurstem die je over het dooie punt van Radiohead kan helpen
Ik vind In Rainbows een stuk minder puur. Hij heeft zijn truukje door en gaat er mee door. Wel goed, maar ik luister er minder graag na.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah, de consensus onder de meeste Radiohead fans is naar mijn beleving toch dat In Rainbows als veel beter gezien wordt dan The Bends. en terecht
Ik kan geen Japans, maar is die wiki echt zo bizar als Google Translate doet geloven? http://ja.wikipedia.org/wiki/Cruyff_in_the_bedroomquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gallagher ook ja.
Wisten jullie trouwens dat er een band zich vernoemd heeft naar Johan Cruyff in een slaapkamer? Nee, bij deze:
https://rateyourmusic.com/artist/cruyff_in_the_bedroom
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:39 schreef Norrage het volgende:
Het is eigenlijk een best saai, eentonig en niet erg bijzonder album. Wel héél goed hoor.
Wat vind je bizar?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan geen Japans, maar is die wiki echt zo bizar als Google Translate doet geloven? http://ja.wikipedia.org/wiki/Cruyff_in_the_bedroom
Dat elk album beschreven is alsof het een reclameboodschap is en dat alle bandleden zichzelf voorstellen in de eerste persoon enkelvoud, met noemen van hun lievelingseten en -steden.quote:
Radiohead associeer ik sowieso niet met genialiteit. Gewoon zeer goede progressieve britrock. Een van de 5 beste bands van de jaren '90. Live overigens goed, maar zeker niet geniaal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:39 schreef Norrage het volgende:
Ik snap de Bends niet helemaal. Het is eigenlijk een best saai, eentonig en niet erg bijzonder album. Wel héél goed hoor, maar het heeft niet die genialiteit en originaliteit van alle andere Radiohead albums, incluus In Rainbows.
Volgens mij is Japans net zoals Koreaans een taal die geen werkwoordsvervoegingen heeft, daar heeft een translate tool meestal wat moeite mee, geen grammatica om aan te houden zeg maar. Weet het niet zeker overigens, maar met Koreaans wel en Chinees ook en volgens mij zijn Koreaans en Japans enigszins gerelateerd qua structuur.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat elk album beschreven is alsof het een reclameboodschap is en dat alle bandleden zichzelf voorstellen in de eerste persoon enkelvoud, met noemen van hun lievelingseten en -steden.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Volgens mij is Japans net zoals Koreaans een taal die geen werkwoordsvervoegingen heeft, daar heeft een translate tool meestal wat moeite mee, geen grammatica om aan te houden zeg maar. Weet het niet zeker overigens, maar met Koreaans wel en Chinees ook en volgens mij zijn Koreaans en Japans enigszins gerelateerd qua structuur.
Over het eten en steden heb ik geen verklaring.
quote:Vergeleken met de welsprekende grouper, het is stil op het podium, maar de verklaring lijkt eenvoudig en eerlijk soms. En gedroogde aardappelproducten curry is dat het mijn favoriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Japanners zijn wat dat betreft wel bijzonder. Op de wikipedia noemen ze ook vaak welke bloedgroep een persoon heeft want daar hechten ze waarde aan. T zegt iets over je gedrag oid...quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat elk album beschreven is alsof het een reclameboodschap is en dat alle bandleden zichzelf voorstellen in de eerste persoon enkelvoud, met noemen van hun lievelingseten en -steden.
Die vond ik vrij behoorlijk, vind The National Anthem ook een vet nummer zelfs.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:48 schreef Tchock het volgende:
Een album dat ik nooit heel erg heb kunnen waarderen is Kid A. Het is wel tof en zo, maar ik heb mensen er over horen praten alsof het de heilige graal op muziekgebied is, en dat hoor ik nog absoluut niet. Misschien is het de tijdsgeest die ik mis of zo.
Klassieke Norrage idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |