Dit is gewoon puur trollenquote:Op zondag 20 april 2014 01:36 schreef DO2 het volgende:
Daarbij zijn albums als Yeezus en Good Kid, M.A.A.D City al beter.
quote:Op zondag 20 april 2014 01:36 schreef DO2 het volgende:
Daarbij zijn albums als Yeezus en Good Kid, M.A.A.D City al beter.
Vandaag de enige echte Nederlandse klassiekerquote:Op zondag 20 april 2014 11:03 schreef Slobeend het volgende:
Jongens, dat klassiekergelul heb ik wel gehoord nu.
Adelequote:Op zondag 20 april 2014 09:58 schreef ranja het volgende:
Nou ja, van deze eeuw komen denk ik Adele - 19 en Amy Winehouse - Back to Black wel in aanmerking.
Een valt beide valt nog onder de UK-definitie van indie ook.
quote:Op zondag 20 april 2014 11:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vandaag de enige echte Nederlandse klassieker
De Amstel Gold Race
Het is best primaquote:Op zondag 20 april 2014 16:09 schreef Xrenity het volgende:
Afgaande op de foto hoef ik de Other People release van vandaag niet te checken
Iemand anders?
Of dit topic.quote:
geen idee ik heb nog niet geluisterdquote:
Vind het ook een weinig bijzondere plaat na 1 keer. Zoals ik al zei 8 keer hetzelfde nummer ongeveer.quote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Norrage het volgende:
Ik heb de helden uit het topic nog niet over The Antlers gehoordKom op heren? magistraal is ie toch!
quote:Op zondag 20 april 2014 20:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb die nieuwe Antlers nog niet geluisterd. Was vandaag trouwens in Oxford, de thuishaven van Radiohead. Succesvol bruggetje is weer 's gemaakt:
sorryquote:Op zondag 20 april 2014 20:01 schreef Norrage het volgende:
Ik heb de helden uit het topic nog niet over The Antlers gehoord![]()
Ja het kabbelt een beetje. Dit hierboven is wel het vorige album, ik vind de nieuwe wel beter. Iets meer opbouw en climaxen. En heel veel blazers inclusief trombonequote:Op zondag 20 april 2014 20:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Klinkt wel aardig, al kabbelt 't misschien net iets te veel. Soms hoor ik er wel een beetje Coparck in.
Nou de rest is ook zo. Wat Kerft zegt, een beetje veel van hetzelfde. Maar wel een heel erg schitterend prachtig mooi hetzelfde.quote:Op zondag 20 april 2014 20:29 schreef DO2 het volgende:
Ken vooralsnog alleen Palace van het nieuwe album, Norrage. Mooi. Heel mooi.
Ik sluit mij aan bij DO2.quote:Op zondag 20 april 2014 20:36 schreef DO2 het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik wat minder lyrisch ben over The Antlers dan de meesten, hier.
Ik vind Hospice over het geheel genomen best een mooie plaat, maar bij tijd en wijle ook enorm saai.
ach wat ik post komt ook zelden reactie op, geldt voor de meeste volgens mijquote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef Norrage het volgende:
Maar mijn plug van Novack is hier ook nog niet opgepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |