Komt vanzelf weer! Eerst lekker rustig herstellenquote:Op zondag 20 april 2014 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... heerlijk klein bescheiden 5KM rondje. Zonder pijn en heerlijk gelopen. Het lijf liet nog wel merken dat dit op proef was. Rechterknieholte voelde nog stram. Dus verstandig niet verder gegaan dan 5 hoewel ik enorm veel zin heb in een duurloopje van 10 tot 15.
Nope, voor mij een eivrij en meubelboulevard vrij Pasen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
en wat betreft de TT, Pasen had toch iets te maken met eieren en meubelboulevards??
Zelfs nog gezien vandaag!quote:Op zondag 20 april 2014 11:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je 't nou echt wilt combineren, kun je deze kopen
[ afbeelding ]
*Kuch* ik sta je wel bij hoor Swets...quote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... Yur is ook over naar de darkside. Straks moet ik als enige asfaltridder het fort bewaken.
Ik zou het gewoon proberenquote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Fa-tum het volgende:
oh well, nog 5 weken te gaan.
zou het helpen als ik elke dag 50m meer loop?
Dat is correct. Ik heb dan ook maar besloten om iedereen vanaf heden nog maar 1 advies te geven:quote:Op zondag 20 april 2014 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee Yur, zit jij me een week geleden nog op mijn flikker te geven dat 18 Mei best wel een tikkie snel na de marathon is voor een 10EM wedstrijd.... Zie ik nu dat de Trail De Sneu óók op 18 Mei is!
quote:Op zondag 20 april 2014 17:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is correct. Ik heb dan ook maar besloten om iedereen vanaf heden nog maar 1 advies te geven:
Geniet van het lopen.
Verder ga ik geen andere adviezen meer geven
Ik kan het niet eens meer aan mezelf verkopenquote:Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Maar ik luister wel naar je hoor!
quote:Op zondag 20 april 2014 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Joh, tijdens die wedstrijd komt het helemaal goed. Van de adrenaline loop je die 250m er ook gewoon bij
Ik geniet nooit van het lopen. dat hoort ook niet. je moet doorzetten en het saai vinden net zoals mijquote:Op zondag 20 april 2014 17:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is correct. Ik heb dan ook maar besloten om iedereen vanaf heden nog maar 1 advies te geven:
Geniet van het lopen.
Verder ga ik geen andere adviezen meer geven
Jij bent inderdaad saaiquote:Op zondag 20 april 2014 18:16 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ik geniet nooit van het lopen. dat hoort ook niet. je moet doorzetten en het saai vinden net zoals mij
Daar word ik echt zo blij van!quote:Op zondag 20 april 2014 18:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh jongens, als we later oud en bejaard zijn, kunnen we nog steeds evenementen lopen![]()
[ afbeelding ]
Eerste Nijkerkse RollatorRun sportief feestje
NIJKERK - De atletiekbaan van de Atletiek Vereniging Nijkerk was zaterdag 19 april het decor voor de eerste editie van de Nijkerkse RollatorRun. Onder een stralende lentezon hebben 23 krasse knarren hun beste beentje voor gezet.
Geen van allen had ooit een atletiekbaan van dichtbij gezien, laat staan daarop gelopen. Een klein feestje moest het worden en dat werd het ook: met versierde rollators ging men, na het startsein van wethouder René Windhouwer, aan de wandel. Luid gejuich en applaus van het toegestroomde publiek heeft verschillende deelnemers gemotiveerd meer rondjes te lopen dan ze vooraf bedacht hadden. Iedere wandelaar was bij voorbaat winnaar en mocht bij de finish een medaille in ontvangst nemen. De lachende gezichten tijdens de loop en na afloop spraken boekdelen.
Het evenement werd georganiseerd door NijkerkFit!, een initiatief van Gezondheidscentrum De Nije Veste, in samenwerking met de AVN en de firma Movry, leverancier van hulpmiddelen voor mensen met een lichamelijke beperking. Behalve het uitdragen van het belang van bewegen, is de gedachte erachter dat op een andere manier naar een hulpmiddel gekeken wordt. Door deze niet als last te zien, maar vooral als mogelijkheid meer uit het leven te halen. Uitgaan van mogelijkheden dus, en niet van beperkingen.
Diverse sponsoren meldden zich spontaan aan, zodat aan de wandeling ook een verloting kon worden gekoppeld. Hoofdprijs: een splinternieuwe rollator.
De grote opkomst was een verrassing en geeft de initiatiefnemers extra reden dit zeer succesvolle spektakel een vervolg te geven. Meelopen met een rollatorloop kan overigens al snel, want de organisatie van de Amsterdamse editie nodigt alle rollatorgebruikers uit om op 17 september deel te nemen aan de Eerste Landelijke Rollatorloop in het Olympisch Stadion van Amsterdam. De Nije Veste hoopt dat Nijkerk zich daar massaal laat vertegenwoordigen.
http://www.destadnijkerk.(...)52.html#.U1PyRMYvjk-
Nee nee, beter op gaan letten bij Nederlands, zodat mensen je misschien ooit nog enigszins serieus gaan nemen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:18 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
nee nee, lezen.. HETTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Ik let altijd op bij Nederlands. Ik sta ook een 7!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!111111quote:Op zondag 20 april 2014 18:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee nee, beter op gaan letten bij Nederlands, zodat mensen je misschien ooit nog enigszins serieus gaan nemen.
En dat op VWO met een normering van 80% goed is een 6 . Je kan dus een -10 halenquote:
Maar dat komt omdat JIJ stront eigenwijs ben.quote:Op zondag 20 april 2014 17:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens meer aan mezelf verkopen
Colca Canyon? Ik vond vooral de busrit daarnaar toe lastig, koud zo op +4000m!quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:33 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, al weken niet gelopen, maar ik dacht dat deze trekking wel een mooi alternatief zou zijn. I was WRONG! Voor nu: ik héb het overleefd, maar het scheelde niet veel en ik heb meerdere momenten gehad dat ik er echt mee wilde nokken. Maar er waren weinig alternatieven, behalve wachten op een muilezel en dan alsnog doodsangsten uitstaan
Het kwam er dus op neer dat we gisteren op 3280m onze trekking begonnen. En de eerste 2 km waren appeltje-eitje. Maar toen begon het betere klim- en klauterwerk. Uiteindelijk tot een brug die 2000 fucking meter lager lag. En dan denk je "Joepie, we zijn er zeker bijna?"... Neuh, van 1300m weer naar boven ploegen, tot 2660m hoogte. Fuck. Lunch en doorzetten, nu naar de oasis die op 1160m hoogte ligt. Dus weer 1000m dalen, arme knieën. De afstand doet er verder niet zo toe, maar was zo´m 15km.
En dat was het lichtste deel van de trektochtDe nacht was hel, een "cabaña basica" mocht de naam echt niet hebben, het was smerig, een volkomen versleten matras, lakens die tot op de draad versleten waren en een gedeeld toilet en douche waar je liever niet dan wel kwam. En dan... de volgende ochtend om 04:45 op om om 05:00 te beginnen aan de road to hell. In slechts 6km moesten we het hele tyfusend weer omhoog, ruim 2.000 stijgen. In 6km ja! Klimmen, klauteren, rotsen, uitgehouwen traptreden, ik heb er 4 uur over gedaan en doe dit nooit meer
De Cruz del Condor was overigens zeker de moeite waard, maar dat was dan ook per busje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet!quote:Op zondag 20 april 2014 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat JIJ stront eigenwijs ben.
Ik heb nog 4 weken te gaan, maar ben nog niet verder gekomen dan 4.7km en dan nog niet eens aan een stuk... planning was om veel te gaan hardlopen nadat ik had aangemeld, maar bijna 3 weken niet kunnen sporten door een fijn virusje stond daar nou niet tussen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Fa-tum het volgende:
oh well, nog 5 weken te gaan.
zou het helpen als ik elke dag 50m meer loop?
Ik ook, maar toen was de bank te klein voor mn reet geworden.quote:Op zondag 20 april 2014 19:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Rennen is niks aan. Ik zit liever lam op de bank om bier te drinken en chips te eten.
Ja! kun je nog dikker worden. Mooi manquote:
Niet zo zwaar als Ajax het nu heeft tegen PECquote:Op zondag 20 april 2014 19:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Die 10 km van vanochtend was zwaar, maar dat viel in het niet bij de verjaardag van mijn nichtje. Ik ben kapót nu.
Ik durf pas te kijken als het afgelopen is. Ik hoorde goede berichten over de ruststand op de radio, maar geloof eigenlijk niet dat dat waar was. Hup PEC.quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet zo zwaar als Ajax het nu heeft tegen PEC![]()
Je kan best al kijken. Alles komt goed vanavondquote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik durf pas te kijken als het afgelopen is. Ik hoorde goede berichten over de ruststand op de radio, maar geloof eigenlijk niet dat dat waar was. Hup PEC.
We hebben net even gezapt en Ajax even heel hard uitgelachenquote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik durf pas te kijken als het afgelopen is. Ik hoorde goede berichten over de ruststand op de radio, maar geloof eigenlijk niet dat dat waar was. Hup PEC.
Ik kan nog wel een rondje inderdaadquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het is dat ik al geweest ben maar wat is het nu een lekker weertje hé!
De hele dag alquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het is dat ik al geweest ben maar wat is het nu een lekker weertje hé!
Ja ja, dat ken ik. Het kan nog 5-6 worden.quote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je kan best al kijken. Alles komt goed vanavond
Je weet nooit met de knjbquote:Op zondag 20 april 2014 20:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja ja, dat ken ik. Het kan nog 5-6 worden.
Mijn meneer zit zich ernstig te verbijten hier op de bank maar vind zelf ook dat de mannen bij Ajax er een potje van maken.quote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We hebben net even gezapt en Ajax even heel hard uitgelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals het er nu staat kan het als een correct Nederlandse zin worden opgevat, zie ook de reactie van YUR.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef cafca het volgende:
Niet de meest flatteuze foto, maar wel mijn eerste echte hardloopfoto:Zwaar werk zo te zien dat pakketjes bezorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh-huhquote:Op zondag 20 april 2014 20:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zwaar werk zo te zien dat pakketjes bezorgen.
Wij kijken nóóit voetbal, ook Mr. Guppy niet. Maar nu hebben we toch af en toe even heen en weer gezapt, en gekeken naar de huldiging. Gewoon, omdat die voetballers er zo ontzettend blij mee zijnquote:Op zondag 20 april 2014 20:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Mijn meneer zit zich ernstig te verbijten hier op de bank maar vind zelf ook dat de mannen bij Ajax er een potje van maken.
Ik was nog bij je in het dorp vandaag FRSH. Mooi weer voor een loopje maar helaas waren er familie verplichtingen en was het dus vooral rechtop zitten en pootjes geven.
Morgen hebben we gelukkig geen verplichtingen en ga ik weer lekker een loopje doen. Volgens de weerberichten kan ik dat beter 's middags doen want 's morgens wordt er regen verwacht dus dat wordt rustig opstarten en de deur uit als ik goed wakker ben.
om Ajax?quote:Op zondag 20 april 2014 20:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik moet huilen...gelukkig mag ik morgen alles eruit rennen op de heuvels.
In de eredivisie ja, dit is weer wat andersquote:Op zondag 20 april 2014 20:41 schreef hatsaflats het volgende:
Wait, whut, het was toch al 6 wedstrijden geleden eigenlijk een soort van bekend dat Ajax kampioen zou worden? Gut, wat zal m'n broer chagrijnig zijn nu
Voetbalquote:Op zondag 20 april 2014 20:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
In de eredivisie ja, dit is weer wat anders
De wedstrijd was ook om te huilen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik moet huilen...gelukkig mag ik morgen alles eruit rennen op de heuvels.
sterfquote:Op zondag 20 april 2014 20:49 schreef cafca het volgende:
Och, het is maar een spelletje hè, dat voetbal? Moet je je niet te druk om maken
quote:Op zondag 20 april 2014 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is echt de laatste keer dat ik ga bluffen hoor
[ afbeelding ]
Dat zat ik me dus ook te bedenken. En nog wel meer ook.quote:Op zondag 20 april 2014 13:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb een beetje zitten rekenen. wanneer ik de kilo's die ik er weer aan schommel er toch af had weten te houden, had ik er nu ook wel 50 kwijt geweest.
O'ja dat had er ook iets mee te maken!!quote:Op zondag 20 april 2014 17:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
.
Wel vanochtend een feestje gebouwd in de kerk
En paaszondag en -maandag zeker ook niet?quote:Op zondag 20 april 2014 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
O'ja dat had er ook iets mee te maken!!
Hier zitten de meeste kerken nog rim-ram vol met Pasen en gaan ze Paas-Zaterdag niet stappen
Paasmaandag wel, dan is alles gewoon weer open.quote:Op zondag 20 april 2014 21:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En paaszondag en -maandag zeker ook niet?
quote:You aren't going to honour our veterans with unpolished shoes and medailles!
quote:Op zondag 20 april 2014 20:11 schreef cafca het volgende:
Niet de meest flatteuze foto, maar wel mijn eerste echte hardloopfoto:Je bent een man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |