whehe, moeilijke afstand die 5k. Je denkt altijd, oh dat doe ik wel even op hoog tempo. En dan je zelf keihard tegen komen na 2/3 kmquote:Op zondag 20 april 2014 10:05 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dat eerste stuk is niet goed gemeten.![]()
Rond de 180-185 kan ik nog lekker lopen, maar rond de 185-190 is te hoog, Godver wat ging ik stuk zeg. Geef mij maar een marathon![]()
Ooit een keer de 5k onder de 20' lopen, daarna doe ik het nooit meer.
Is inderdaad één van de moeilijkste afstanden. Een kilometer of twee knallen is leuk. 10 of 15k op een redelijk tempo is ook mooi, maar die 5k blijft een drama. Eens aan Jero_nimo vragen hoe hij dat doet: Jero hoe dat je dat nou zo'n 5k?quote:Op zondag 20 april 2014 10:06 schreef kepler het volgende:
[..]
whehe, moeilijke afstand die 5k. Je denkt altijd, oh dat doe ik wel even op hoog tempo. En dan je zelf keihard tegen komen na 2/3 km
Weten wat je kan lopen en gewoon blijven lopen! Vooral niet te hard van startquote:Op zondag 20 april 2014 10:11 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Is inderdaad één van de moeilijkste afstanden. Een kilometer of twee knallen is leuk. 10 of 15k op een redelijk tempo is ook mooi, maar die 5k blijft een drama. Eens aan Jero_nimo vragen hoe hij dat doet: Jero hoe dat je dat nou zo'n 5k?
Wat ik gisteren gedaan heb: gewoon een haalbare richttijd als doel stellen (in mijn geval <25 minuten) en in strak schema (4:55m/km) daarnaar toe lopen.quote:Op zondag 20 april 2014 10:11 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Is inderdaad één van de moeilijkste afstanden. Een kilometer of twee knallen is leuk. 10 of 15k op een redelijk tempo is ook mooi, maar die 5k blijft een drama. Eens aan Jero_nimo vragen hoe hij dat doet: Jero hoe dat je dat nou zo'n 5k?
Sorry, ik moest lachenquote:Op zondag 20 april 2014 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat ik gisteren gedaan heb: gewoon een haalbare richttijd als doel stellen (in mijn geval <25 minuten) en in strak schema (4:55m/km) daarnaar toe lopen.
Dat is ook mijn plan van de 5k. Iets onder de 5 proberen te blijven. Heeft echter wel een stuk maar ook weer omlaag dus daar zou ik weer kunnen versnellen. Dus ik ben benieuwd of het gaat lukken.quote:Op zondag 20 april 2014 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat ik gisteren gedaan heb: gewoon een haalbare richttijd als doel stellen (in mijn geval <25 minuten) en in strak schema (4:55m/km) daarnaar toe lopen.
Thanksquote:Op zondag 20 april 2014 10:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen
You make it sound so simple...
Overigens: ik begrijp hieruit dat 't gelukt is, well done!!
Dan zit er een top 3 notering wel in dan met je snelheid. Als ik jou was ging ik gewoon vooraan lopenquote:Op zondag 20 april 2014 10:49 schreef hatsaflats het volgende:
Maar "gewoon" een haalbare tijd op de 5 lopen is niet leukMijn tactiek voor morgen is dan ook: achter de 1e en/of 2e vrouw aan en dat zo lang mogelijk vol blijven houden (klein loopje, nr 2 liep vorig jaar 21:29, nr 3 25:44).
Het vervelende van die kleine loopjes is dat het deelnemersveld sterk wisselt. Het kan ook zo zijn dat er morgen opeens 10 vrouwen sub 21 lopen, terwijl ik denk ik in m'n handjes mag knijpen als ik sub 22 loop.quote:Op zondag 20 april 2014 10:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan zit er een top 3 notering wel in dan met je snelheid. Als ik jou was ging ik gewoon vooraan lopen
Dat is inderdaad zo.quote:Op zondag 20 april 2014 10:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het vervelende van die kleine loopjes is dat het deelnemersveld sterk wisselt. Het kan ook zo zijn dat er morgen opeens 10 vrouwen sub 21 lopen, terwijl ik denk ik in m'n handjes mag knijpen als ik sub 22 loop.
Veel plezier!quote:Op zondag 20 april 2014 10:00 schreef Yuki het volgende:
Ik ga zo voor een langzame 7,5km
Oehh, maar eerst koffie op bed door paps![]()
![]()
Dat is ook precies mijn drijfveer. laat je niet uit het veld slaan en/of iemand je vertellen dat je het niet kunt, want dat doe je welquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:33 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja ik doe het wel maar soms baal ik van de enorme hoeveelheid moeite die het me kost. Jullie noemen me een enorme doorzetter en dat ben ik ook wel, maar ik bereik zo weinig. Ik loop het sloomst van de hele wereld, ga heel erg langzaam vooruit, ene blessure na de andere en soms vraag ik me ook gewoon af waarom ik het allemaal doe. En dan lees ik mijn blogjes terug en dan weet ik ook dat het is omdat ik het gewoon wil kunnen en wil bewijzen dat ik het kan maar nouja
Een net niet haalbare tijd lopen is inderdaad leukerquote:Op zondag 20 april 2014 10:49 schreef hatsaflats het volgende:
Maar "gewoon" een haalbare tijd op de 5 lopen is niet leuk
Als je 't nou echt wilt combineren, kun je deze kopenquote:Op zondag 20 april 2014 08:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Voor mij een crosstrain weekendjeGisteren 110 km gefietst, en vandaag iig weer 55, en of ik de terugweg nog op de fiets ga hangt een beetje van het weer af..
Thanks! Ik ben eindelijk in de kleren, so here goes...quote:Op zondag 20 april 2014 11:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Veel plezier!
Hier staat een 14 km door de duinen op de planning!
Da's best wel geniaalquote:Op zondag 20 april 2014 11:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je 't nou echt wilt combineren, kun je deze kopen
[ afbeelding ]
Ja! Zo'n ding kom ik ook tegen als ik naar m'n werk rijd! Maar dan zelfs met twee wielen. Die man gebruikt m kennelijk als woon-werkverkeer, want hij rijdt elke dag op dezelfde tijd, en heeft een rugzakje bij zich, waar vast z'n werkkleding inzitquote:Op zondag 20 april 2014 11:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je 't nou echt wilt combineren, kun je deze kopen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |