Ik ben ook in één keer geslaagd. Ondanks dat ik twee keer dezelfde domme fout maaktequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb maar een keer afgereden, en wonderbaarlijk genoeg nog geslaagd ook. Alhoewel, hij heeft me niet laten parkeren.
Nog steeds te jong voor een rijbewijsquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens nog even nagezocht, maar volgens jou ben ik in februari 13 geworden
Dat laten ze je inderdaad nooit doen op de Antillen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb maar een keer afgereden, en wonderbaarlijk genoeg nog geslaagd ook. Alhoewel, hij heeft me niet laten parkeren.
Het is lastig antwoorden hierop met al die stelletjes in dit topic.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah het is niet alleen hardlopen, maar het helpt wel mee voor mezelf om te zien dat schier onmogelijke doelen gerealiseerd kunnen worden door bijna louter wilskracht.
Maar ook voor het hardlopen kon ik al ontzetten hard voor mezelf (en anderen) zijn. Ik heb ooit de gevleugelde uitspraak gedaan "Wat ik wil, gebeurt."
Zorgt er wel voor dat je harder gaat lopen zo'n jager.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, genoeg voor vandaag...omkleden, mijn maatje ophalen en dan lekker hobbelen in de Long woods nu het weer nog goed is
mental note: vergeet niet iets reflecterends aan te trekken want de bronstijd is weer begonnen en jagers zijn niet altijd goed in het herkennen van hun doel...
Of helemaal niet meer, met een beetje pech.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zorgt er wel voor dat je harder gaat lopen zo'n jager.
Dan liep je niet hard genoeg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:23 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Of helemaal niet meer, met een beetje pech.
Maar Twink, wie zegt dat je het niet kan???? Je doet het toch al?! Wat moet je dan nog bewijzen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dat was toevallig ook afgelopen week (eigenlijk had ik van best veel dingetjes last):
een klasgenoot van me is begonnen met Evy en loopt op schema en HARD. Terwijl ik nu al meer dan een jaar aan het worstelen ben en nog steeds bij les 18 zit
En mijn vriend had mijn garmin geleend en daaruit bleek hoeveel beter zijn hart was, hartslag lager en veel sneller zakken in wandelpauzes enzo. Terwijl ik kilometers fiets per week, voor de klas sta, toch 2x pw hardloop... (en hij 1x per maand hardloopt, altijd met de auto, meestal films monteren achter de computer... amper beweegt eigenlijk).
Dat mijn conditie zo diep slecht is, mijn lijf zo zwak... Ik wist het wel maar was toch een beetje confronterend.
ja ik doe het wel maar soms baal ik van de enorme hoeveelheid moeite die het me kost. Jullie noemen me een enorme doorzetter en dat ben ik ook wel, maar ik bereik zo weinig. Ik loop het sloomst van de hele wereld, ga heel erg langzaam vooruit, ene blessure na de andere en soms vraag ik me ook gewoon af waarom ik het allemaal doe. En dan lees ik mijn blogjes terug en dan weet ik ook dat het is omdat ik het gewoon wil kunnen en wil bewijzen dat ik het kan maar noujaquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Maar Twink, wie zegt dat je het niet kan???? Je doet het toch al?! Wat moet je dan nog bewijzen?
Ik vind het knap wat je doet. En niet iedereen heeft dezelfde conditie of hetzelfde lijf. Ben trots op wat je al bereikt hebt.
En misschien vraag je wel teveel van je lijf. (had jij ook niet een of andere ziekte? fibro...nogwat?) kijk wat werkt voor jou en je lijf.
Nomaals, ik vind het knap! je houdt al zolang vol, geef vooral niet op. Maar geniet ook van de reis ernaar toe![]()
En omdat Ekidenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:33 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja ik doe het wel maar soms baal ik van de enorme hoeveelheid moeite die het me kost. Jullie noemen me een enorme doorzetter en dat ben ik ook wel, maar ik bereik zo weinig. Ik loop het sloomst van de hele wereld, ga heel erg langzaam vooruit, ene blessure na de andere en soms vraag ik me ook gewoon af waarom ik het allemaal doe. En dan lees ik mijn blogjes terug en dan weet ik ook dat het is omdat ik het gewoon wil kunnen en wil bewijzen dat ik het kan maar nouja
Stommie!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:03 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Zie het maar zo: Terwijl jij de kou in gaat, lig ik lekker languit, warm, op de bank.
Veel plezier!
Ja datsnap ik ook wel. Je wil gewoon sprongen maken (en laten zien) dan is het vervelend dat je lijf je zo tegenzit. Maar toch, je komt er wel. Hier gaat het ook niet van een leie dakje. En of je het sloomst ben weet ik niet, maar er zijn hier ook genoeg "niet snelle" en we zijn er trots op.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:33 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja ik doe het wel maar soms baal ik van de enorme hoeveelheid moeite die het me kost. Jullie noemen me een enorme doorzetter en dat ben ik ook wel, maar ik bereik zo weinig. Ik loop het sloomst van de hele wereld, ga heel erg langzaam vooruit, ene blessure na de andere en soms vraag ik me ook gewoon af waarom ik het allemaal doe. En dan lees ik mijn blogjes terug en dan weet ik ook dat het is omdat ik het gewoon wil kunnen en wil bewijzen dat ik het kan maar nouja
jaaa inderdaad. En er is wel progressie hoor. Dit is de afstand van al mijn trainingen sinds het begin, keurig bijgehouden in een spreadsheet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:51 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja datsnap ik ook wel. Je wil gewoon sprongen maken (en laten zien) dan is het vervelend dat je lijf je zo tegenzit. Maar toch, je komt er wel. Hier gaat het ook niet van een leie dakje. En of je het sloomst ben weet ik niet, maar er zijn hier ook genoeg "niet snelle" en we zijn er trots op.![]()
Team Sloom, slomer, sloomst![]()
![]()
Simpelweg té zwaar. Ook omdat je met een backpack liep voor de overnachting. Geen superzware, maar de 10kg haalde hij wel. En véééél water, we hebben volgens mij 4 liter pp gedronken. En mijn tshirt kon ik af en toe letterlijk uitwringen, dankzij mijn backpack... Maar goed, overleefd en net goed gemasseerd door vrouwlief, dus eens kijken of ik morgen nog enigszins kan lopenquote:Op zondag 20 april 2014 00:11 schreef Nanook24 het volgende:
En nog van te voren vragen of die track voldeed als vervanging voor het hardlopen. Ik geloof dat je het antwoord net zelf gegeven hebt. Dat moet een behoorlijk zware toch geweest zijn!
En je doet het wel gewoon. Zoveel mensen liggen voor dood voor de tv maar jij gaat erop uit en voor je lichaam zorgen. Dat is gewoon tof.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:00 schreef Twinky het volgende:
[..]
jaaa inderdaad. En er is wel progressie hoor. Dit is de afstand van al mijn trainingen sinds het begin, keurig bijgehouden in een spreadsheet.
[ afbeelding ]
Dus... langzaam maar zeker.......
En het lezen dat bij sommige mensen het ook niet altijd even makkelijk gaat is ook 'fijn'. Dan ben ik niet de enige.
Maar binnen de kortste keren is dit zielig gedoe weer voorbij hoor, dan loop ik wel weer gewoon en doe ik gewoon mijn best enzo :p Maar nu even een beetje drama.
Klinkt toch echt als een obstakelrun hoorquote:Op zondag 20 april 2014 07:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
De Longwoods run zit er op en was echt een fantastische dag hardlopen....al hoewel, hard liepen we niet want de track was door de regen van de afgelopen dagen behoorlijk glad en glibberig op een hoop plaatsen, daarbij de nodige rotsen en boomswortels en zie daar, een zware trail van een paar uur.
Mijn maatje Marty en ik hebben toch behoorlijk door proberen te lopen in een steady pace daar waar het kon maar vooral het klimmen in en uit de "water race ditches" of die we af en toe balancerend over ongevallen boomstronken moesten oversteken haalde het tempo uit de loop en de kracht uit de benen...iets wat vooral later lastig lopen is omdat je footing sloppy wordt op de gladde klei
Maar het doel was ook niet om een snelle trail te lopen maar vooral "time on your feet" en dat is zeker gelukt.
25km in een kleine 5 uur (inclusief 10 minuten lunchpauze op het half way point)
http://www.endomondo.com/workouts/326129998/5355322
Thanks,quote:Op zondag 20 april 2014 08:38 schreef streamnl het volgende:
Pijll en Zwabber,heel veel plezier met jullie loopje vandaag.
quote:Op zondag 20 april 2014 08:38 schreef streamnl het volgende:
Pijll en Zwabber,heel veel plezier met jullie loopje vandaag.
@TWC ik wil gerust nog een keer samen lopen maar niet daar
@YUR
Die trail ziet netjes uit. Ik ben benieuwd wat je mening daarna is over dat soort loopjes.
@GUP (en de rest)
Vrolijk Pasen!!
quote:Op zondag 20 april 2014 08:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Thanks,
Ik heb er weinig zin in. Maar dat komt nog wel als ik in m'n loopkleren op de atletiekbaan sta.
Mijn enkel doet nog een beetje pijn, dus misschien dat ik de 10 laat schieten, en dat het de 5km wordt. Alleen zijn alle afstanden even duur, dus dat is wel geldverspilling, want je krijgt maar de helft voor dezelfde prijs.
Klinkt als one hell of a workout!quote:Op zondag 20 april 2014 07:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
De Longwoods run zit er op en was echt een fantastische dag hardlopen....al hoewel, hard liepen we niet want de track was door de regen van de afgelopen dagen behoorlijk glad en glibberig op een hoop plaatsen, daarbij de nodige rotsen en boomswortels en zie daar, een zware trail van een paar uur.
Mijn maatje Marty en ik hebben toch behoorlijk door proberen te lopen in een steady pace daar waar het kon maar vooral het klimmen in en uit de "water race ditches" of die we af en toe balancerend over ongevallen boomstronken moesten oversteken haalde het tempo uit de loop en de kracht uit de benen...iets wat vooral later lastig lopen is omdat je footing sloppy wordt op de gladde klei
Maar het doel was ook niet om een snelle trail te lopen maar vooral "time on your feet" en dat is zeker gelukt.
25km in een kleine 5 uur (inclusief 10 minuten lunchpauze op het half way point)
http://www.endomondo.com/workouts/326129998/5355322
Van belang? Nee.quote:Op zondag 20 april 2014 08:46 schreef YUR het volgende:
Is mijn mening over dat soort loopjes van belang dan? Natuurlijk denk ik dat ik het leuk ga vinden
Die staat al een hele tijd op de "misschiengaanwewel"-lijst, samen met de shopmanager van RWquote:Op zondag 20 april 2014 08:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Van belang? Nee.
Nieuwsgierig wat jij er van vind? Ja.
Dus... TdF is weer een optie geworden
noway! Ik blijf ook asfalttijger!quote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... Yur is ook over naar de darkside. Straks moet ik als enige asfaltridder het fort bewaken.
Ahum..quote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... Yur is ook over naar de darkside. Straks moet ik als enige asfaltridder het fort bewaken.
Totdat wij ook over ons hoogtepunt heen zijn, dan rest er voor ons niks anders dan wandelen.quote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
noway! Ik blijf ook asfalttijger!
Misschien moeten we een clubje oprichten.quote:Op zondag 20 april 2014 09:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ahum..
Ok, ik ben misschien wel meer een tartantijger.
Asfaltquote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
en al lopend hebben we ook nog 5 uur geouwehoerd over ultra lopen, wat werkt en wat niet werkt en hebben we al onze helden besproken, Jurek,Jornet, etc.quote:
Ja, je moet wat als je 5 uur onderweg bent.quote:Op zondag 20 april 2014 09:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en al lopend hebben we ook nog 5 uur geouwehoerd over ultra lopen, wat werkt en wat niet werkt en hebben we al onze helden besproken, Jurek,Jornet, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |