Doorzettingsvermogen is ook belangrijk!quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:56 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ja eigenlijk vind ik dat dus ook. Maar deze week is me dat gewoon helemaal niet gelukt, denk ook omdat mijn lijf dus zo brak voelde.
Maar vandaag viel het dus eigenlijk allemaal wel mee en deed mijn lijf het ook.
en over de talent/techniek/discipline: eigenlijk heb ik alledrie niet. Maar ik wil nog steeds koste wat kost bewijzen dat ik het kan
Jij komt al aan van een glas water, maar daar staat tegenover dat je niet verzuurt.quote:
En wat nou bij uitstek tegen een brak lijf helpt is hardlopen. Na afloop ben je tevreden en voel je je ook echt beter. Als ik jou was zou ik echt naar mij luisteren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:56 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ja eigenlijk vind ik dat dus ook. Maar deze week is me dat gewoon helemaal niet gelukt, denk ook omdat mijn lijf dus zo brak voelde.
Hmm.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij komt al aan van een glas water, maar daar staat tegenover dat je niet verzuurt.
[..]
En wat nou bij uitstek tegen een brak lijf helpt is hardlopen. Na afloop ben je tevreden en voel je je ook echt beter. Als ik jou was zou ik echt naar mij luisteren.
en puur deze twee begrippen maken beiden in mijn ogen van een jogger een runnerquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
discipline is voor mij synoniem met doorzettingsvermogen.
Na 35KM.... Heul erg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij komt al aan van een glas water, maar daar staat tegenover dat je niet verzuurt.
Zie het maar zo: Terwijl jij de kou in gaat, lig ik lekker languit, warm, op de bank.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Idem
Nu toch maar ff omkleden etc....
Wil eigk gewoon naar bed. Ik ga nooit stappenmaar iets met beloofd enzo
Ik snap ook het nut niet meer. Waarom zou ik op een tijdstip dat ik normaal voor dood op de bank lig, klaar voor mijn warme bedje, naar buiten gaan waar het donker is?
/lief dagboek
* Murmeli is in een zeurbui
Oh, voor mij niet. Discipline heb je in mijn ogen nodig om niet te gaan lopen lamballen met slecht weer/vermoeidheid/bier drinken whatever, terwijl doorzettingsvermogen komt kijken wanneer je al 1000 tegenslagen hebt gehad en het toch weer (opnieuw) probeert.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
discipline is voor mij synoniem met doorzettingsvermogen.
Ik soms al na 35 meter, maar ik kan rustig wekelijks patat eten en stabiel op gewicht blijven. Al moet ik het ook niet overdrijven, ik ben geen twintiger meer (nooit geweest zelfs).quote:
Maar dat kan snelquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik soms al na 35 meter, maar ik kan rustig wekelijks patat eten en stabiel op gewicht blijven. Al moet ik het ook niet overdrijven, ik ben geen twintiger meer (nooit geweest zelfs).
Op Hats ga ik echt niet reageren. Of vooruit, toch maar wel, want het is best wel akelig dat sommigen veel minder trainen dan ik en toch veel beter lopen. Maar goed, ik kan weer beter autorijden.
Wie geeft Hats op voor 'De slechste chauffeur van Nederland'?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar dat kan snelMet m'n 50 rijlessen (en dan nog niet kunnen rijden
) heb ik overigens wel doorzettingsvermogen getoond.
Dat was toevallig ook afgelopen week (eigenlijk had ik van best veel dingetjes lastquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Op Hats ga ik echt niet reageren. Of vooruit, toch maar wel, want het is best wel akelig dat sommigen veel minder trainen dan ik en toch veel beter lopen. Maar goed, ik kan weer beter autorijden.
Ik wilde tijdens mijn eerste keer afrijden bejaarden doodrijden op een Delfts zebrapad en dat mocht niet. Kortom, van ver gekomen en nu zie ik geen betere op de weg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar dat kan snelMet m'n 50 rijlessen (en dan nog niet kunnen rijden
) heb ik overigens wel doorzettingsvermogen getoond.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe komt ze sowieso, met d'r 12 jaar, aan een rijbewijs.
Staat nergens dat ze een rijbewijs heeft. Alleen maar 50 lessen en nog niet kunnen rijden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb maar een keer afgereden, en wonderbaarlijk genoeg nog geslaagd ook. Alhoewel, hij heeft me niet laten parkeren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik wilde tijdens mijn eerste keer afrijden bejaarden doodrijden op een Delfts zebrapad en dat mocht niet. Kortom, van ver gekomen en nu zie ik geen betere op de weg.
@Swets: het is hardloopreligie, maar ik denk dat het lopen er ook voor zorgt dat je dusdanig beter in je vel komt te zitten dat je ook meer aan kunt. Zo heb ik het zelf ervaren.
Mjah het is niet alleen hardlopen, maar het helpt wel mee voor mezelf om te zien dat schier onmogelijke doelen gerealiseerd kunnen worden door bijna louter wilskracht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef Zwabberhark het volgende:
@Swets: het is hardloopreligie, maar ik denk dat het lopen er ook voor zorgt dat je dusdanig beter in je vel komt te zitten dat je ook meer aan kunt. Zo heb ik het zelf ervaren.
OMfg, je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:11 schreef Twinky het volgende:
[..]
Staat nergens dat ze een rijbewijs heeft. Alleen maar 50 lessen en nog niet kunnen rijden.
Ik heb het trouwens nog even nagezocht, maar volgens jou ben ik in februari 13 gewordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |