abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:30:02 #1
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_139053795

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:30:42 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139053823
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Kee.
Lijkt me een slechte combi, maar als je je er goed bij voelt: vooral doen!
@yuki: ai das niet leuk om te horen. Maar wel goed dat ze eerlijk zijn. Ben je ook gaam afvallen sinds dien?
Ach. Het was gewoon waar.
Ik ben afgevallen; heb alleen nu wat moeite om de kilo's eraf te houden -O-
Vanaf dinsdag dus weer discipline.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139053880
Verder lopen doet ook wonderen bij mij. Ik krijg het nauwelijks aangevroten.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:32:41 #4
92409 Twinky
Little star.
pi_139053907
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:28 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Misschien helpt het hardlopen er uiteindelijk bij?
ja wellicht. Maar ik loop daarvoor nog niet genoeg denk ik!

En ik wil het gewoon niet graag genoeg denk ik :P ben wel eens afgevallen een paar kilo en toen was ik er echt veel mee bezig. Maar nu heb ik andere dingen aan mijn hoofd :P
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:34:46 #5
92409 Twinky
Little star.
pi_139053987
Overigens ben ik wel eindelijk weer een keer gaan lopen, voor het eerst in 10 dagen. Ik voelde me niet lekker, veel aan mijn hoofd en mijn lijf voelde niet goed genoeg om te gaan. Vorig weekend zelfs wel hardloopkleren aan maar toen na 30 meter omgedraaid met diarree. Dus.

maar vandaag weer wel *) in de zon *)

SPOILER
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:38:20 #6
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139054142
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:32 schreef Twinky het volgende:

[..]

En ik wil het gewoon niet graag genoeg denk ik :P ben wel eens afgevallen een paar kilo en toen was ik er echt veel mee bezig. Maar nu heb ik andere dingen aan mijn hoofd :P
Ik denk dat je daar vrij veel voor moet lopen inderdaad.
Ik ben de afgelopen weken veel afgevallen maar dat is denk ik maar deels door het lopen. Ff kijken of ik blijf afvallen, dan komt het nl wel door het lopen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:38:42 #7
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139054164
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:34 schreef Twinky het volgende:
Overigens ben ik wel eindelijk weer een keer gaan lopen, voor het eerst in 10 dagen. Ik voelde me niet lekker, veel aan mijn hoofd en mijn lijf voelde niet goed genoeg om te gaan. Vorig weekend zelfs wel hardloopkleren aan maar toen na 30 meter omgedraaid met diarree. Dus.

maar vandaag weer wel *) in de zon *)

SPOILER
*O*
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:39:29 #8
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139054194
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ach. Het was gewoon waar.
Ik ben afgevallen; heb alleen nu wat moeite om de kilo's eraf te houden -O-
Vanaf dinsdag dus weer discipline.
Hmmm discipline.... moeilijk woord (voor mij dan)
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:40:32 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139054237
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:32 schreef Twinky het volgende:

[..]

schrale troost Twinky.... ik loop tijdens mijn piekmomenten qua training 80km per week en val geen kilo af....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_139054265
Normaal eten, geregeld ook wat lekkers, blijven lopen en... niet iedere dag op die weegschaal gaan staan, stelletje wijven.

Je valt vanzelf af als je er niet een enorme stresszooi van maakt.
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:41:50 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139054280
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hmmm discipline.... moeilijk woord (voor mij dan)
het enige wat mij makkelijk aan komt waaien wat lopen betreft.
talent :N
techniek ;( :N
Spartaanse discipline :Y
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:42:35 #12
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_139054311
Afvallen heb ik geen moeite mee :N Aankomen wel :Y

Maar zo blijken we allemaal anders te zijn ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:45:47 #13
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139054431
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:41 schreef Zwabberhark het volgende:
Normaal eten, geregeld ook wat lekkers, blijven lopen en... niet iedere dag op die weegschaal gaan staan, stelletje wijven.

Val je van stress niet juist af? :P
SPOILER
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:46:16 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139054446
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Qua lopen heb ik het wel. Verder vooral niet.
Snoepen, alcohol, te laat naar bed, te laat uit bed, hier hangen terwijl ik moet omkleden optutten en naar de stad etc etc.

En talent is niet zo belangrijk met lopen als het gewoon een hobby is toch? Als we maar lol hebben.
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:46:23 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139054455
en wat betreft de TT, Pasen had toch iets te maken met eieren en meubelboulevards??
  Moderator zaterdag 19 april 2014 @ 21:46:35 #16
155227 crew  Guppy
dus
pi_139054463
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
en wat betreft de TT, Pasen had toch iets te maken met eieren en meubelboulevards??
En konijntjes!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_139054546
Antwoord op vraag van Twinkeltje in haar blog:

Ik ga. Het hoofd moet ten tijde van veel shit af en toe iets anders kunnen doen dan piekeren en malen. Dus drie keer per week hardlopen. Want ik sluit me aan bij RD, ik heb ook alleen maar discipline en verder noppes-njente. En eerlijk gezegd ook alleen maar als het om hardlopen gaat.
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:50:35 #18
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139054648
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:48 schreef Zwabberhark het volgende:
En eerlijk gezegd ook alleen maar als het om hardlopen gaat.
:@
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:53:40 #19
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139054792
Guppy en haar konijntjes. Wat moet meneer Gup toch een gezegend man zijn ;)

Ik heb weer 12 KM gelopen. Bij binnenkomst was mn garmin ook meteen leeg. Perfecte timing dus.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_139054795
Twinky, veel aanje hoofd = tijd om te hardlopen :)

Heerlijk je hoofd leegmaken, alleen zijn met je voetstappen en je ademhaling. Zaken op een rijtje zetten, of gewoon even gedachteloos omdat je jezelf moet concentreren op het lopen. Kortom: heerlijk!
pi_139054800
Ik heb gewoon helemaal geen discipline. Gelukkig heb ik wel talent :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:54:48 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139054842
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:53 schreef _MvN_ het volgende:
Guppy en haar konijntjes. Wat moet meneer Gup toch een gezegend man zijn ;)

inderdaad, vooral als het wc-papier op is....
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:55:06 #23
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139054855
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Antwoord op vraag van Twinkeltje in haar blog:

Ik ga. Het hoofd moet ten tijde van veel shit af en toe iets anders kunnen doen dan piekeren en malen. Dus drie keer per week hardlopen. Want ik sluit me aan bij RD, ik heb ook alleen maar discipline en verder noppes-njente. En eerlijk gezegd ook alleen maar als het om hardlopen gaat.
Idem

Nu toch maar ff omkleden etc....

Wil eigk gewoon naar bed. Ik ga nooit stappen :X maar iets met beloofd enzo
Ik snap ook het nut niet meer. Waarom zou ik op een tijdstip dat ik normaal voor dood op de bank lig, klaar voor mijn warme bedje, naar buiten gaan waar het donker is?

/lief dagboek

* Murmeli is in een zeurbui
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 april 2014 @ 21:55:16 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139054865
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:41 schreef Zwabberhark het volgende:

De meesten dan....
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

*boks*
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:56:01 #25
92409 Twinky
Little star.
pi_139054903
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:53 schreef Nirak het volgende:
Twinky, veel aanje hoofd = tijd om te hardlopen :)

Heerlijk je hoofd leegmaken, alleen zijn met je voetstappen en je ademhaling. Zaken op een rijtje zetten, of gewoon even gedachteloos omdat je jezelf moet concentreren op het lopen. Kortom: heerlijk!
Ja eigenlijk vind ik dat dus ook. Maar deze week is me dat gewoon helemaal niet gelukt, denk ook omdat mijn lijf dus zo brak voelde.
Maar vandaag viel het dus eigenlijk allemaal wel mee en deed mijn lijf het ook. :P

en over de talent/techniek/discipline: eigenlijk heb ik alledrie niet. Maar ik wil nog steeds koste wat kost bewijzen dat ik het kan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')