Thanks,quote:Op zondag 20 april 2014 08:38 schreef streamnl het volgende:
Pijll en Zwabber,heel veel plezier met jullie loopje vandaag.
quote:Op zondag 20 april 2014 08:38 schreef streamnl het volgende:
Pijll en Zwabber,heel veel plezier met jullie loopje vandaag.
@TWC ik wil gerust nog een keer samen lopen maar niet daar
@YUR
Die trail ziet netjes uit. Ik ben benieuwd wat je mening daarna is over dat soort loopjes.
@GUP (en de rest)
Vrolijk Pasen!!
quote:Op zondag 20 april 2014 08:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Thanks,
Ik heb er weinig zin in. Maar dat komt nog wel als ik in m'n loopkleren op de atletiekbaan sta.
Mijn enkel doet nog een beetje pijn, dus misschien dat ik de 10 laat schieten, en dat het de 5km wordt. Alleen zijn alle afstanden even duur, dus dat is wel geldverspilling, want je krijgt maar de helft voor dezelfde prijs.
Klinkt als one hell of a workout!quote:Op zondag 20 april 2014 07:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
De Longwoods run zit er op en was echt een fantastische dag hardlopen....al hoewel, hard liepen we niet want de track was door de regen van de afgelopen dagen behoorlijk glad en glibberig op een hoop plaatsen, daarbij de nodige rotsen en boomswortels en zie daar, een zware trail van een paar uur.
Mijn maatje Marty en ik hebben toch behoorlijk door proberen te lopen in een steady pace daar waar het kon maar vooral het klimmen in en uit de "water race ditches" of die we af en toe balancerend over ongevallen boomstronken moesten oversteken haalde het tempo uit de loop en de kracht uit de benen...iets wat vooral later lastig lopen is omdat je footing sloppy wordt op de gladde klei
Maar het doel was ook niet om een snelle trail te lopen maar vooral "time on your feet" en dat is zeker gelukt.
25km in een kleine 5 uur (inclusief 10 minuten lunchpauze op het half way point)
http://www.endomondo.com/workouts/326129998/5355322
Van belang? Nee.quote:Op zondag 20 april 2014 08:46 schreef YUR het volgende:
Is mijn mening over dat soort loopjes van belang dan? Natuurlijk denk ik dat ik het leuk ga vinden
Die staat al een hele tijd op de "misschiengaanwewel"-lijst, samen met de shopmanager van RWquote:Op zondag 20 april 2014 08:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Van belang? Nee.
Nieuwsgierig wat jij er van vind? Ja.
Dus... TdF is weer een optie geworden
noway! Ik blijf ook asfalttijger!quote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... Yur is ook over naar de darkside. Straks moet ik als enige asfaltridder het fort bewaken.
Ahum..quote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... Yur is ook over naar de darkside. Straks moet ik als enige asfaltridder het fort bewaken.
Totdat wij ook over ons hoogtepunt heen zijn, dan rest er voor ons niks anders dan wandelen.quote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
noway! Ik blijf ook asfalttijger!
Misschien moeten we een clubje oprichten.quote:Op zondag 20 april 2014 09:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ahum..
Ok, ik ben misschien wel meer een tartantijger.
Asfaltquote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
en al lopend hebben we ook nog 5 uur geouwehoerd over ultra lopen, wat werkt en wat niet werkt en hebben we al onze helden besproken, Jurek,Jornet, etc.quote:
Ja, je moet wat als je 5 uur onderweg bent.quote:Op zondag 20 april 2014 09:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en al lopend hebben we ook nog 5 uur geouwehoerd over ultra lopen, wat werkt en wat niet werkt en hebben we al onze helden besproken, Jurek,Jornet, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |