Loop in de maand mei 2 HM's op slentertempo in LDL's en ik ben er van overtuigt dat je minuten van je PR afloopt.quote:Op zondag 20 april 2014 14:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in! 15 juni wil ik een hele goede HM lopen. En dus wil ik nog meer meters in de benen. Meer ervaring. Meer overtuiging. Meer kracht. En een beter gelopen race.
Waarschijnlijk ben ook net het snelste deel afgevallen.quote:Op zondag 20 april 2014 14:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Swets is gewoon een hele Keniaan afgevallen![]()
Hmm dat kan misschien wel ja, 5k voluit moet wel kunnen een week voor de KvS denk ik. Misschien dat ik nog wel een PR kan lopenquote:Op zondag 20 april 2014 13:52 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om het volgende week nog een keer te proberen tijdens de laatste bosloopcompetitie in Harderwijk. Jij nog interesse om mee te lopen?
de planning is op 3 mei een HM als LDL te doen ja. Een week later heb ik een wedstrijd van 10km die ik op snelheid wil doen. De week erna weet ik nog niet wat ik precies wil. De week daarna heb ik hier de Vestingloop van 15km en daar wil ik wel vlot lopen, maar heb ik geen pr in gedachten. En dan heb ik nog drie weken.quote:Op zondag 20 april 2014 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Loop in de maand mei 2 HM's op slentertempo in LDL's en ik ben er van overtuigt dat je minuten van je PR afloopt.
2 weken ervoor nog een HM op schijttempo misschien. Verder lijkt het me een prima voorbereiding.quote:Op zondag 20 april 2014 14:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
de planning is op 3 mei een HM als LDL te doen ja. Een week later heb ik een wedstrijd van 10km die ik op snelheid wil doen. De week erna weet ik nog niet wat ik precies wil. De week daarna heb ik hier de Vestingloop van 15km en daar wil ik wel vlot lopen, maar heb ik geen pr in gedachten. En dan heb ik nog drie weken.
Je kunt makkelijk richting de 2 uur, me dunkt.quote:Op zondag 20 april 2014 14:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
de planning is op 3 mei een HM als LDL te doen ja. Een week later heb ik een wedstrijd van 10km die ik op snelheid wil doen. De week erna weet ik nog niet wat ik precies wil. De week daarna heb ik hier de Vestingloop van 15km en daar wil ik wel vlot lopen, maar heb ik geen pr in gedachten. En dan heb ik nog drie weken.
Jij gaat lekkerquote:Op zondag 20 april 2014 14:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heel erg optimistisch. Ik wil nu eerst vooral een goeie HM lopen. En ja, sneller dan in Den Haag, maar ik wil vooral netjes opbouwen. En als dat goed gaat... Wie weet.quote:Op zondag 20 april 2014 14:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk richting de 2 uur, me dunkt.
Gelet op de bruggenloop van dit jaar denk ik dat je 2h:06m redelijk comfortabel moet kunnen lopen. Dik 8 minuten van je PR.quote:Op zondag 20 april 2014 14:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heel erg optimistisch. Ik wil nu eerst vooral een goeie HM lopen. En ja, sneller dan in Den Haag, maar ik wil vooral netjes opbouwen. En als dat goed gaat... Wie weet.
Upload je bij Endomondo een gpx/tcx bestand of direct vanaf je horloge?quote:Op zondag 20 april 2014 15:04 schreef Quoi het volgende:
Endomondo-vraagje:
Ik ben weer eens mijn Garmin vergeten uit te zetten gister, dus er zit een km autoritje bij. Kan ik nu gewoon mijn afstand naar een km minder verzetten? Of cropt 'ie dan alle statistics in minder km's?
Zou kunnen. Geen idee. Ben ook echt niet bezig met een tijd. Relaxed en zonder moeite uitlopen binnen 2.15. Dan vind ik het allemaal prima.quote:Op zondag 20 april 2014 15:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelet op de bruggenloop van dit jaar denk ik dat je 2h:06m redelijk comfortabel moet kunnen lopen. Dik 8 minuten van je PR.
Direct vanaf horloge.quote:Op zondag 20 april 2014 15:22 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Upload je bij Endomondo een gpx/tcx bestand of direct vanaf je horloge?
Pas dacht ik er nog aan. Zo heb je tallen van die filmpjes en motivatieverhalen. En zo ben jij voor hier een motivatie voor sommigen!quote:Op zondag 20 april 2014 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is echt de laatste keer dat ik ga bluffen hoor
[ afbeelding ]
Wow deze pic geeft me motivatie. respektquote:Op zondag 20 april 2014 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is echt de laatste keer dat ik ga bluffen hoor
[ afbeelding ]
Ga lopen.quote:Op zondag 20 april 2014 16:29 schreef PassThatShit het volgende:
Heeft iemand nog killer-tips voor mij?
Wat ga je precies lopen?quote:
Mag ik 'm inkoppen? Ah toe?quote:Op zondag 20 april 2014 16:29 schreef PassThatShit het volgende:
Heeft iemand nog killer-tips voor mij?
Komt vanzelf weer! Eerst lekker rustig herstellenquote:Op zondag 20 april 2014 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... heerlijk klein bescheiden 5KM rondje. Zonder pijn en heerlijk gelopen. Het lijf liet nog wel merken dat dit op proef was. Rechterknieholte voelde nog stram. Dus verstandig niet verder gegaan dan 5 hoewel ik enorm veel zin heb in een duurloopje van 10 tot 15.
Nope, voor mij een eivrij en meubelboulevard vrij Pasen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
en wat betreft de TT, Pasen had toch iets te maken met eieren en meubelboulevards??
Zelfs nog gezien vandaag!quote:Op zondag 20 april 2014 11:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je 't nou echt wilt combineren, kun je deze kopen
[ afbeelding ]
*Kuch* ik sta je wel bij hoor Swets...quote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... Yur is ook over naar de darkside. Straks moet ik als enige asfaltridder het fort bewaken.
Ik zou het gewoon proberenquote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Fa-tum het volgende:
oh well, nog 5 weken te gaan.
zou het helpen als ik elke dag 50m meer loop?
Dat is correct. Ik heb dan ook maar besloten om iedereen vanaf heden nog maar 1 advies te geven:quote:Op zondag 20 april 2014 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee Yur, zit jij me een week geleden nog op mijn flikker te geven dat 18 Mei best wel een tikkie snel na de marathon is voor een 10EM wedstrijd.... Zie ik nu dat de Trail De Sneu óók op 18 Mei is!
quote:Op zondag 20 april 2014 17:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is correct. Ik heb dan ook maar besloten om iedereen vanaf heden nog maar 1 advies te geven:
Geniet van het lopen.
Verder ga ik geen andere adviezen meer geven
Ik kan het niet eens meer aan mezelf verkopenquote:Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Maar ik luister wel naar je hoor!
quote:Op zondag 20 april 2014 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Joh, tijdens die wedstrijd komt het helemaal goed. Van de adrenaline loop je die 250m er ook gewoon bij
Ik geniet nooit van het lopen. dat hoort ook niet. je moet doorzetten en het saai vinden net zoals mijquote:Op zondag 20 april 2014 17:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is correct. Ik heb dan ook maar besloten om iedereen vanaf heden nog maar 1 advies te geven:
Geniet van het lopen.
Verder ga ik geen andere adviezen meer geven
Jij bent inderdaad saaiquote:Op zondag 20 april 2014 18:16 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ik geniet nooit van het lopen. dat hoort ook niet. je moet doorzetten en het saai vinden net zoals mij
Daar word ik echt zo blij van!quote:Op zondag 20 april 2014 18:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh jongens, als we later oud en bejaard zijn, kunnen we nog steeds evenementen lopen![]()
[ afbeelding ]
Eerste Nijkerkse RollatorRun sportief feestje
NIJKERK - De atletiekbaan van de Atletiek Vereniging Nijkerk was zaterdag 19 april het decor voor de eerste editie van de Nijkerkse RollatorRun. Onder een stralende lentezon hebben 23 krasse knarren hun beste beentje voor gezet.
Geen van allen had ooit een atletiekbaan van dichtbij gezien, laat staan daarop gelopen. Een klein feestje moest het worden en dat werd het ook: met versierde rollators ging men, na het startsein van wethouder René Windhouwer, aan de wandel. Luid gejuich en applaus van het toegestroomde publiek heeft verschillende deelnemers gemotiveerd meer rondjes te lopen dan ze vooraf bedacht hadden. Iedere wandelaar was bij voorbaat winnaar en mocht bij de finish een medaille in ontvangst nemen. De lachende gezichten tijdens de loop en na afloop spraken boekdelen.
Het evenement werd georganiseerd door NijkerkFit!, een initiatief van Gezondheidscentrum De Nije Veste, in samenwerking met de AVN en de firma Movry, leverancier van hulpmiddelen voor mensen met een lichamelijke beperking. Behalve het uitdragen van het belang van bewegen, is de gedachte erachter dat op een andere manier naar een hulpmiddel gekeken wordt. Door deze niet als last te zien, maar vooral als mogelijkheid meer uit het leven te halen. Uitgaan van mogelijkheden dus, en niet van beperkingen.
Diverse sponsoren meldden zich spontaan aan, zodat aan de wandeling ook een verloting kon worden gekoppeld. Hoofdprijs: een splinternieuwe rollator.
De grote opkomst was een verrassing en geeft de initiatiefnemers extra reden dit zeer succesvolle spektakel een vervolg te geven. Meelopen met een rollatorloop kan overigens al snel, want de organisatie van de Amsterdamse editie nodigt alle rollatorgebruikers uit om op 17 september deel te nemen aan de Eerste Landelijke Rollatorloop in het Olympisch Stadion van Amsterdam. De Nije Veste hoopt dat Nijkerk zich daar massaal laat vertegenwoordigen.
http://www.destadnijkerk.(...)52.html#.U1PyRMYvjk-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |