Best slim, volgens mij blijf je ontzettend fit van dit ding en verbrand je ook nog de nodige caloriënquote:Op zondag 20 april 2014 11:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja! Zo'n ding kom ik ook tegen als ik naar m'n werk rijd! Maar dan zelfs met twee wielen. Die man gebruikt m kennelijk als woon-werkverkeer, want hij rijdt elke dag op dezelfde tijd, en heeft een rugzakje bij zich, waar vast z'n werkkleding inzit
Klopt, en het ziet er zelfs best heel erg leuk uit! Ik zou het wel eens willen proberen! Alleen dan niet voor woon-werkverkeer, want dat is wat ver. En we hebben geen douche, dus dat kan ik m'n collega's niet aandoenquote:Op zondag 20 april 2014 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Best slim, volgens mij blijf je ontzettend fit van dit ding en verbrand je ook nog de nodige caloriën
Dan loop jij al voor op mijquote:Op zondag 20 april 2014 11:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben eindelijk in de kleren, so here goes...
Jij ook veel plezier!
Das geen lopen, das vliegen!quote:Op zondag 20 april 2014 10:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het vervelende van die kleine loopjes is dat het deelnemersveld sterk wisselt. Het kan ook zo zijn dat er morgen opeens 10 vrouwen sub 21 lopen, terwijl ik denk ik in m'n handjes mag knijpen als ik sub 22 loop.
Hehe bij jou ook al? Wat was je aan het doen?quote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef Devv het volgende:
Ik ga morgen wel rennen. Er stond eigenlijk voor 9 uur vanmorgen een rondje van 12km op de planning, maar het was vannacht een beetje vroeg geworden.
Als het zo makkelijk ging dan zou je misschien ook wel een hoge 23 of een lage 24 kunnen lopen als je maar wat meer gepushed had.quote:Op zondag 20 april 2014 10:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Thanks
Zo moeilijk is het ook niet. Gewoon de ene voet voor de andere zetten en een beetje je eigen vermogens kunnen inschatten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, hopelijk lukt dat. Zag als de weersvoorspelling klopt dat het volgende week gelukkig niet zo warm als vandaag wordt.quote:Op zondag 20 april 2014 01:58 schreef Daywalk3r het volgende:
@Voccar HM tijd als het ff kan onder de 1.57,dat is mijn Egmond tijd. 1.55 ofzo
Gaaf gedaan!!quote:Op zondag 20 april 2014 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is echt de laatste keer dat ik ga bluffen hoor
[ afbeelding ]
Held!quote:Op zondag 20 april 2014 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 12:18 schreef Murmeli het volgende:
Hahahahahaha grappig dat er hier meerderen op stap zijn geweest.
Neem je de kids mee, zijn die ook ff bezig.quote:Op zondag 20 april 2014 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik MOET vandaag gewoon even een rondje rennen. E.T. werken. Kinderen na 2 vrije dagen en paaschocola in de verveel en hypermodus. Pffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 20-04-2014 12:58:55 ]
Ongelooflijk, 55 kilo lichter zijnquote:Op zondag 20 april 2014 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Niet vies zijn van een beetje sterven, pijn verbijten etc etc. Inderdaad gewoon een paar lopen dat je weet wat je ongeveer kan. Daar een tijd iets onder nemen en dan kijken hoelang je dat tempo kan volhouden.quote:Op zondag 20 april 2014 10:11 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Is inderdaad één van de moeilijkste afstanden. Een kilometer of twee knallen is leuk. 10 of 15k op een redelijk tempo is ook mooi, maar die 5k blijft een drama. Eens aan Jero_nimo vragen hoe hij dat doet: Jero hoe dat je dat nou zo'n 5k?
Onderweg niet, nu wel een klein beetje stijfjes.quote:Op zondag 20 april 2014 12:48 schreef Quoi het volgende:
Zwabber: mooi verslag & mooie tijd!![]()
No hipissues?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |