Nee nee, beter op gaan letten bij Nederlands, zodat mensen je misschien ooit nog enigszins serieus gaan nemen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:18 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
nee nee, lezen.. HETTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Ik let altijd op bij Nederlands. Ik sta ook een 7!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!111111quote:Op zondag 20 april 2014 18:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee nee, beter op gaan letten bij Nederlands, zodat mensen je misschien ooit nog enigszins serieus gaan nemen.
En dat op VWO met een normering van 80% goed is een 6 . Je kan dus een -10 halenquote:
Maar dat komt omdat JIJ stront eigenwijs ben.quote:Op zondag 20 april 2014 17:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens meer aan mezelf verkopen
Colca Canyon? Ik vond vooral de busrit daarnaar toe lastig, koud zo op +4000m!quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:33 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, al weken niet gelopen, maar ik dacht dat deze trekking wel een mooi alternatief zou zijn. I was WRONG! Voor nu: ik héb het overleefd, maar het scheelde niet veel en ik heb meerdere momenten gehad dat ik er echt mee wilde nokken. Maar er waren weinig alternatieven, behalve wachten op een muilezel en dan alsnog doodsangsten uitstaan
Het kwam er dus op neer dat we gisteren op 3280m onze trekking begonnen. En de eerste 2 km waren appeltje-eitje. Maar toen begon het betere klim- en klauterwerk. Uiteindelijk tot een brug die 2000 fucking meter lager lag. En dan denk je "Joepie, we zijn er zeker bijna?"... Neuh, van 1300m weer naar boven ploegen, tot 2660m hoogte. Fuck. Lunch en doorzetten, nu naar de oasis die op 1160m hoogte ligt. Dus weer 1000m dalen, arme knieën. De afstand doet er verder niet zo toe, maar was zo´m 15km.
En dat was het lichtste deel van de trektochtDe nacht was hel, een "cabaña basica" mocht de naam echt niet hebben, het was smerig, een volkomen versleten matras, lakens die tot op de draad versleten waren en een gedeeld toilet en douche waar je liever niet dan wel kwam. En dan... de volgende ochtend om 04:45 op om om 05:00 te beginnen aan de road to hell. In slechts 6km moesten we het hele tyfusend weer omhoog, ruim 2.000 stijgen. In 6km ja! Klimmen, klauteren, rotsen, uitgehouwen traptreden, ik heb er 4 uur over gedaan en doe dit nooit meer
De Cruz del Condor was overigens zeker de moeite waard, maar dat was dan ook per busje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet!quote:Op zondag 20 april 2014 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat JIJ stront eigenwijs ben.
Ik heb nog 4 weken te gaan, maar ben nog niet verder gekomen dan 4.7km en dan nog niet eens aan een stuk... planning was om veel te gaan hardlopen nadat ik had aangemeld, maar bijna 3 weken niet kunnen sporten door een fijn virusje stond daar nou niet tussen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:51 schreef Fa-tum het volgende:
oh well, nog 5 weken te gaan.
zou het helpen als ik elke dag 50m meer loop?
Ik ook, maar toen was de bank te klein voor mn reet geworden.quote:Op zondag 20 april 2014 19:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Rennen is niks aan. Ik zit liever lam op de bank om bier te drinken en chips te eten.
Ja! kun je nog dikker worden. Mooi manquote:
Niet zo zwaar als Ajax het nu heeft tegen PECquote:Op zondag 20 april 2014 19:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Die 10 km van vanochtend was zwaar, maar dat viel in het niet bij de verjaardag van mijn nichtje. Ik ben kapót nu.
Ik durf pas te kijken als het afgelopen is. Ik hoorde goede berichten over de ruststand op de radio, maar geloof eigenlijk niet dat dat waar was. Hup PEC.quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet zo zwaar als Ajax het nu heeft tegen PEC![]()
Je kan best al kijken. Alles komt goed vanavondquote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik durf pas te kijken als het afgelopen is. Ik hoorde goede berichten over de ruststand op de radio, maar geloof eigenlijk niet dat dat waar was. Hup PEC.
We hebben net even gezapt en Ajax even heel hard uitgelachenquote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik durf pas te kijken als het afgelopen is. Ik hoorde goede berichten over de ruststand op de radio, maar geloof eigenlijk niet dat dat waar was. Hup PEC.
Ik kan nog wel een rondje inderdaadquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het is dat ik al geweest ben maar wat is het nu een lekker weertje hé!
De hele dag alquote:Op zondag 20 april 2014 20:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het is dat ik al geweest ben maar wat is het nu een lekker weertje hé!
Ja ja, dat ken ik. Het kan nog 5-6 worden.quote:Op zondag 20 april 2014 19:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je kan best al kijken. Alles komt goed vanavond
Je weet nooit met de knjbquote:Op zondag 20 april 2014 20:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja ja, dat ken ik. Het kan nog 5-6 worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |