SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie komt mij troosten?![]()
![]()
Groetjes
[ Bericht 1% gewijzigd door BlueJeans op 18-04-2014 21:52:02 ]Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef BlueJeans het volgende:
Oh mensen trouwens, jullie weten toch van mijn scheikunde-leraar die geschorst was. Ja, die is nu ontslagen
Gewoon CM met extra gym toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef deadprez het volgende:
Had je maar een fatsoenlijk profiel moeten kiezen.
Met zonder wiskundequote:
Bijvoorbeeld.quote:
Wiskunde is nu bij elk profiel verplicht volgens mij.quote:
Niet meer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wiskunde is nu bij elk profiel verplicht volgens mij.
Niet op HAVO.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wiskunde is nu bij elk profiel verplicht volgens mij.
Ik had een 3,5 voor m'n havo cursus scheikunde maar dat was prima want ik had verder geen onvoldoendes. Ik heb een certificaat thuis met daarop: voederbietel heeft met succes op havo niveau scheikunde afgerond met als eindresultaat een 3,5.quote:
Je hoeft geen wiskunde gestudeerd te hebben om hier een goede kansberekening op los te laten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:17 schreef deadprez het volgende:
Oh, dan ga ik maar weer eens terug naar school denk ik. Fuck wiskunde.
Scheikunde is dan ook wel echt een ongelofelijk aidsvakquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een 3,5 voor m'n havo cursus scheikunde maar dat was prima want ik had verder geen onvoldoendes. Ik heb een certificaat thuis met daarop: voederbietel heeft met succes op havo niveau scheikunde afgerond met als eindresultaat een 3,5.
Dat is het niet persé, maar als ik bijvoorbeeld al niet goed weet welke stoffen wel en niet in de reactie vergelijking moet stoppen, dan kan ik eigenlijk ook verder niet berekenen voor de volgende vraag als ik met de molverhoudingen etc moet gaan werken. Echt irritant.quote:
Ja, maar was toelatingseis voor vervolgstudie. Niet zo'n hele sterke eis, maar goed.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Scheikunde is dan ook wel echt een ongelofelijk aidsvakNet als natuurkunde. En wiskunde.
Nee man. Scheikundequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Scheikunde is dan ook wel echt een ongelofelijk aidsvakNet als natuurkunde. En wiskunde.
Ik heb zelf geen toelatingseisen voor vervolgstudie, maar staat toch niet netjes als ik een 5 sta scheikunde (wil Biologie studeren). En dan ga ik aan mezelf twijfelen of ik het wel kan, maar wil het zo graag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, maar was toelatingseis voor vervolgstudie. Niet zo'n hele sterke eis, maar goed.
Dit ja, scheikunde en natuurkunde enzo hebben toch alleen maar voor geweld gezorgd.quote:
Dat is dan wel weer positief, dat soort mensen horen niet in het onderwijs.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:13 schreef BlueJeans het volgende:
Oh mensen trouwens, jullie weten toch van mijn scheikunde-leraar die geschorst was. Ja, die is nu ontslagen
Je moet gewoon het maximale er uit proberen te halen, als dat een 5 is, is dat prima.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:20 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen toelatingseisen voor vervolgstudie, maar staat toch niet netjes als ik een 5 sta scheikunde (wil Biologie studeren). En dan ga ik aan mezelf twijfelen of ik het wel kan, maar wil het zo graag.
CKVquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Wiskunde!!
Scheikunde
M&O!!
Natuurkunde!!
Het valt allemaal wel mee, inhoud van het examen is niks nieuws, je hebt het allemaal al gehad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef BlueJeans het volgende:
En wil niet aan school denken. Het is weekend. En ik heb al helemaal geen zin in eindexamens over drie weken. Ik heb echt een zwaar leven. Heb medelijden.
Gewoon talen, maatschappijleer en geschiedenis. De rest is kut.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
CKV![]()
Handenarbeid![]()
Techniek![]()
Talen
Geschiedenisquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
CKV![]()
Handenarbeid![]()
Techniek![]()
Talen
Beetje solderen is toch ook niet erg?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon talen, maatschappijleer en geschiedenis. De rest is kut.
Merendeel heb je nu in je hoofd zitten. Gewoon herhalen, die bundels even globaal doorlezen om de kleine dingen weer op te frissen, en verder is het allemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef BlueJeans het volgende:
En wil niet aan school denken. Het is weekend. En ik heb al helemaal geen zin in eindexamens over drie weken. Ik heb echt een zwaar leven. Heb medelijden.![]()
Daar ben ik ook al niet goed in.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje solderen is toch ook niet erg?
Mijn examenjaar had 64% geslaagde op vwo niveauquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Merendeel heb je nu in je hoofd zitten. Gewoon herhalen, die bundels even globaal doorlezen om de kleine dingen weer op te frissen, en verder is het allemaal geen probleem.
Dat is wel echt dramatisch zegquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn examenjaar had 64% geslaagde op vwo niveau.
Mestleerquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Criminologie![]()
Netwerk management![]()
Bestuurlijke kaart van Nederland![]()
Publiek recht![]()
Psychologie![]()
Systeemleer
Beste instelling om je examens in te gaan. 1 a 2 uit je klas zakken. Weet je twee die er slechter voorstaan = je haalt het. Statistiek liegt nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Merendeel heb je nu in je hoofd zitten. Gewoon herhalen, die bundels even globaal doorlezen om de kleine dingen weer op te frissen, en verder is het allemaal geen probleem.
96% slaagt op het vwo.
Is een voederbietel een ding waar vee uit eet?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mestleer![]()
Bodemkunde![]()
Watermanagement![]()
Cultuursystemen
Jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is wel echt dramatisch zeg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voederbietquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is een voederbietel een ding waar vee uit eet?
Welke opleiding is dit?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Criminologie![]()
Netwerk management![]()
Bestuurlijke kaart van Nederland![]()
Publiek recht![]()
Psychologie![]()
Systeemleer
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voederbiet
Die student die dacht dat ie de juiste examens aan het verspreiden was had per ongeluk de examens van 't jaar daarvoor uit de kluis gejat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
JaHistorisch moment was dat. Ik hoorde, na een her, bij die 64%. Die 64% was ook echt het uiteindelijk percentage heh, niet vóór de herexamens
.
Nee, mijn school had heel veel havo'ers gepushed om vwo te doen, laatst keer geweest dat ze dat deden ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die student die dacht dat ie de juiste examens aan het verspreiden was had per ongeluk de examens van 't jaar daarvoor uit de kluis gejat?
Jij hebt alle 3 niet gedaanquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
Mensen die iets anders dan havo gedaan hebbenvwo zijn nerdjes, vmbo retards.
Ow ja las ik laatst nog in de krant dat tegenwoordig veel scholieren naar 'n niveau lager gaan ipv te blijven zitten en gewoon het jaar nog een keer te doen. Puur omdat de school voor "de cijfers" hen zit te pushen om dan maar 'n niveau om laag te gaan. Als je naar mijn middelbare schooltijd kijkt dan zou dat zonde zijn geweest aangezien ik met keurige cijfers uiteindelijk voor vwo geslaagd ben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, mijn school had heel veel havo'ers gepushed om vwo te doen, laatst keer geweest dat ze dat deden ook.
Achteraf misschien beter HAVO kunnen doen, gewoon omdat havisten gezelliger zijn!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
Mensen die iets anders dan havo gedaan hebbenvwo zijn nerdjes, vmbo retards.
Niet afgemaakt is iets anders dan niet gedaan hè.quote:
Seks zonder klaarkomen noem ik geen seks.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet afgemaakt is iets anders dan niet gedaan hè.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Seks zonder klaarkomen noem ik geen seks.
Die school, zeker met de open dagen, zal daarna wel flink hervormd hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
JaHistorisch moment was dat. Ik hoorde, na een her, bij die 64%. Die 64% was ook echt het uiteindelijk percentage heh, niet vóór de herexamens
.
Op mijn school hadden ze toen dat tweetalig vwo gestart, daar was weinig animo voor. Daarom hadden ze bedacht dat mensen met een havo advies dan maar toegelaten moest worden op Engelstalig vwo, de precieze besluitvorming hierover weet ik nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef BlueMage het volgende:
Ow ja las ik laatst nog in de krant dat tegenwoordig veel scholieren naar 'n niveau lager gaan ipv te blijven zitten en gewoon het jaar nog een keer te doen. Puur omdat de school voor "de cijfers" hen zit te pushen.
Ik heb geen lessen meer. En stel dat ik dat wel had, gebeurde het toch niet want heb een kutschool. Staat ook niet goed aangeschreven. Maar goed, de theorie vind ik wel meevallen, maar om nou precies te zien wat ze vragen en dat uit het verhaaltje van een bladzijde te halen vind ik lastig. Dus het toepassen van mijn kennis is echt belabberd bij mij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:26 schreef Hippocratos het volgende:
Als je voor sk een kutleraar hebt, ben je inderdaad ten dode opgeschreven. Overleg eens met je afdelingsleider om je over te plaatsen!
Voor scheikunde is het zo, ook op het CE, dat je voor ALLE berekeningen punten krijgt. Je kunt dus altijd kennis spreiden; pak de punten op de onderdelen die je goed kent. Als jij bijvoorbeeld een goede (goed in de zin van het toepassen van de juiste methode) berekening doet met verkeerde gegevens, waaruit je een verkeerd antwoord krijgt, krijg je nooit punten voor de juiste uitwerking maar wel vaak voor de MANIER waarop je tot het antwoord bent gekomen
Inddquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef BlueJeans het volgende:
Wow, ben al trouwens lang niet op FOK! geweest. Feels good to be back.
Ja was een eenmalige actie. Inmiddels loopt het gewoon weer goed.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die school, zeker met de open dagen, zal daarna wel flink hervormd hebben.
64% heb ik echt nog gehoord![]()
.
Welcome back:quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef BlueJeans het volgende:
Wow, ben al trouwens lang niet op FOK! geweest. Feels good to be back.
Voor mannen en vrouwen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Seks zonder klaarkomen noem ik geen seks.
Jij zit achter dat soort dames aan, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Voor mannen en vrouwen?
Sommige 50+ vrouwen zijn namelijk nog nooit klaargekomen.
Ontmaagding is wel pas te rechtvaardigen na een flinke zaadlozing idd.
Oh, natuurlijk! Je hebt geen les meer, had ik moeten weten met veel vrienden uit de zesde :Squote:Op vrijdag 18 april 2014 21:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb geen lessen meer. En stel dat ik dat wel had, gebeurde het toch niet want heb een kutschool. Staat ook niet goed aangeschreven. Maar goed, de theorie vind ik wel meevallen, maar om nou precies te zien wat ze vragen en dat uit het verhaaltje van een bladzijde te halen vind ik lastig. Dus het toepassen van mijn kennis is echt belabberd bij mij.
Mwah, ik heb er liever eentje die er wel al kaas van gegeten heeft. Goed opgelet trouwens.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zit achter dat soort dames aan, geloof ik.
Ik heb de vervelende eigenschap dat ik veel dingen onthoud.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er liever eentje die er wel al kaas van gegeten heeft. Goed opgelet trouwens.
Is je naam echt voederbietel?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een 3,5 voor m'n havo cursus scheikunde maar dat was prima want ik had verder geen onvoldoendes. Ik heb een certificaat thuis met daarop: voederbietel heeft met succes op havo niveau scheikunde afgerond met als eindresultaat een 3,5.
Ik heb het echt al zoooo vaak geoefend, ik word er echt schijtziek van nu. Ik denk dat ik echt wel al 2 jaar bezig ben met extra oefenen etc. Ik denk toch dat het iets is dat je hebt of niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:35 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk! Je hebt geen les meer, had ik moeten weten met veel vrienden uit de zesde :S
Maar dat toepassen is toch echt een kwestie van oefenen. Probeer er extra aandacht aan te besteden (op school) tijdens de examentrainingen en oefen alvast goed in de meivakantie (hoe onaantrekkelijk het ook klinkt). Ik heb precies hetzelfde, alleen dan niet voor scheikunde maar voor Engelse leesteksten
Mijn ouders zijn wel oké.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is je naam echt voederbietel?
Wat een ouders...
Sowieso is het hele middelbare school economie een grote leugen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Over paar weken even examens murderen. Alleen economie is een aidsvak met gare balansen.
Economiequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Over paar weken even examens murderen. Alleen economie is een aidsvak met gare balansen.
Ik heb het examen economie destijds fluitend gemaakt. Easy peasyquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
In dat geval zou ik het over een totaal andere boeg gooien: neem het gewoon nog een x aantal keer door (net zoals andere, parate kennis) en concentreer je op de zaken waar je juist wel goed in bent, zodat je daar in ieder geval geen punten laat liggen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb het echt al zoooo vaak geoefend, ik word er echt schijtziek van nu. Ik denk dat ik echt wel al 2 jaar bezig ben met extra oefenen etc. Ik denk toch dat het iets is dat je hebt of niet.Ik heb er gewoon echt geen zin meer in, omdat al mijn energie die ik erin stop niet wordt beloond.
Lorenz was een Nederlander, een briljant natuurkundige en de mentor van Einstein.quote:
Your mom's chest hair.quote:
Rothschild heeft de makers van de boeken gemanipuleerd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is het hele middelbare school economie een grote leugen.
Wij hebben geen informatica meer, slimme keuze van mijn school moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
EconomieDat heb ik laten vallen. Informatica: moeilijker of een onvoldoende te halen dan en voldoende
Meeste is ook simpel, alleen balansen moet je leren. Wisselkoers, inflatie, werkloosheid is allemaal te beredeneren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb het examen economie destijds fluitend gemaakt. Easy peasy
Lorenz curve. Een soort ideaalbeeld waaraan de verdeling arm-rijk aan ontleed kan worden. Kort door de bocht. Wel iets voor jou.quote:
Wetenschappen moeten toch meegaan met de tijd. Imo is economie achterhaald. Bvb economie wordt de wetenschap van de schaarste genoemd. Imo zijn we die stap al lang voorbij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lorenz was een Nederlander, een briljant natuurkundige en de mentor van Einstein.
Ik weet niet of ze me nog ergens aannemen op een vavo.quote:
Wiskundequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:43 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bras en Kets sandwichen de operator.
gr gr
BlueMage
Dit stond in Quantum Physics for Dummies. Alsnog best wel heel erg lastige materie of misschien ben ik idd gewoon te dom.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:44 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wiskunde
Logica
Statistiek
Analyse
Trigonometrie
Getaltheorie
Ik schrijf je motivatiebrief welquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze me nog ergens aannemen op een vavo.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze me nog ergens aannemen op een vavo.
Ben er al bij twee scholen afgekicked.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben er al bij twee scholen afgekicked.
Naast geschiedenis heb ik zelf economie gestudeerd en ik vind het allerminst achterhaald. Je kunt juist de meest wijze lessen uit de economie trekken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:44 schreef Yiha het volgende:
[..]
Wetenschappen moeten toch meegaan met de tijd. Imo is economie is economie achterhaald. Bvb economie wordt de wetenschap van de schaarste genoemd. Imo zijn we die stap al lang voorbij.
Vavo kan je gewoon doen lijkt me.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben er al bij twee scholen afgekicked.
Ja dat is dus een beetje de vraag hè. Waarom zouden ze mij aannemen, als ze aan mijn schoolverleden kunnen zien dat de kans groot is dat het toch weer niks wordtquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vavo kan je gewoon doen lijkt me.
Ik heb Deadprez al vaker gezegd, ik lobby nu naar wat bijval, ik zou het een goede docent vinden. Zeker niet dom, weet wat er speelt en zeker niet elitair; heeft dagen gesleten als aftandse alcoholist. Vind het een prima docent. Maatschappijleer. Denk dat hij die pubers prima weet te bereiken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vavo kan je gewoon doen lijkt me.
Omdat je dat zelf moet betalen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is dus een beetje de vraag hè. Waarom zouden ze mij aannemen, als ze aan mijn schoolverleden kunnen zien dat de kans groot is dat het toch weer niks wordt
Deadprez zou economische maatschappij geschiedenis moeten geven en de linkse doctrine op gang gooien.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
k heb Deadprez al vaker gezegd, ik lobby nu naar wat bijval, ik zou het een goede docent vinden. Zeker niet dom, weet wat er speelt en zeker niet elitair; heeft dagen gesleten als aftandse alcoholist. Vind het een prima docent. Maatschappijleer. Denk dat hij die pubers prima weet te bereiken.
Ik zie 't ook wel gebeuren of muziekleraar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb Deadprez al vaker gezegd, ik lobby nu naar wat bijval, ik zou het een goede docent vinden. Zeker niet dom, weet wat er speelt en zeker niet elitair; heeft dagen gesleten als aftandse alcoholist. Vind het een prima docent. Maatschappijleer. Denk dat hij die pubers prima weet te bereiken.
Je betaalt gewoon schoolgeld, net als op iedere andere opleiding. Dat betekent niet dat ze zomaar iedereen aannemen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je dat zelf moet betalen?
De vavo is toch juist (mede) in het leven geroepen voor schoolverlaters en andere vagebonden?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je betaalt gewoon schoolgeld, net als op iedere andere opleiding. Dat betekent niet dat ze zomaar iedereen aannemen.
Ik vind van wel, zeker wanneer ze te veel schade begint aan te richten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naast geschiedenis heb ik zelf economie gestudeerd en ik vind het allerminst achterhaald. Je kunt juist de meest wijze lessen uit de economie trekken.
Schaarste klopt in zekere zin. In principe is een stuk brood meer waard dan dat zelfde blok goud, als we uitgaan van de banale mens. Maar omdat goud schaars is, en brood makkelijker te produceren, hechten mensen meer waarde aan goud.
Echt basis overigens, maar economie achterhaald noemen, nee.
Ja, maar het houdt een keer op hè. Ik ben er in Eindhoven afgetrapt en hier in Maastricht ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De vavo is toch juist (mede) in het leven geroepen voor schoolverlaters en andere vagebonden?
Lijkt me zeker leuk inderdaad. Denk alleen dat ik een slechte invloed zou hebben op pubersquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb Deadprez al vaker gezegd, ik lobby nu naar wat bijval, ik zou het een goede docent vinden. Zeker niet dom, weet wat er speelt en zeker niet elitair; heeft dagen gesleten als aftandse alcoholist. Vind het een prima docent. Maatschappijleer. Denk dat hij die pubers prima weet te bereiken.
Tja, dan weet ik het ook niet man. Ik wil mijn diploma wel voor je inscannen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar het houdt een keer op hè. Ik ben er in Eindhoven afgetrapt en hier in Maastricht ook.
Hoe krijg je dat toch allemaal voor elkaar?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar het houdt een keer op hè. Ik ben er in Eindhoven afgetrapt en hier in Maastricht ook.
Niet komen opdagen, veel te grote bek als ik er wel was, zuipen en blowen onder schooltijd. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat toch allemaal voor elkaar?
Snap ik. Dat ze daar überhaupt scholen openenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo'n figuur zat vroeger ook bij me in de klas, vraag me wel eens af wat die nou uiteindelijk is gaan doen. Die zat bij Frans achterin de klas wafels te bakken en te blowen terwijl ie beetje Bob Marley over de stereo aan het blasten was.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet komen opdagen, veel te grote bek als ik er wel was, zuipen en blowen onder schooltijd. Dat soort dingen.
Ja maar dan gaan we het gebied van de economie voorbij en dan komen we bij morele kwesties. Feit blijft dat mensen waarde hechten aan schaarste - alles is schaars, maar hoe schaars hoe meer waarde, al kun je er in principe niets mee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:56 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ik vind van wel, zeker wanneer ze te veel schade begint aan te richten.
Hij is wat links, maar daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadprez zou economische maatschappij geschiedenis moeten geven en de linkse doctrine op gang gooien.
Jij weet precies hoe je het niet moet of hoe je anders leeft. Juist daarom denk ik dat je een verademing bent tussen al die kutterige geitenwollen sokken figuren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me zeker leuk inderdaad. Denk alleen dat ik een slechte invloed zou hebben op pubers
Ben je inmiddels uit de pubertijd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet komen opdagen, veel te grote bek als ik er wel was, zuipen en blowen onder schooltijd. Dat soort dingen.
Het gaat de laatste jaren wat beter ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je inmiddels uit de pubertijd?
Ik verhuur mezelf als spreker voor studiegroepen. Kennisoverdracht is iets wat me héél erg aanspreekt. Ik zou wel les willen geven op een groene mbo, maar heb nog geen bevoegdheid.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet dat ik aan het werven ben, maar pubers of later studenten, wat leren. Ik denk dat je het ook wel ligt.
Weet ik, maar ik weet niet of ik nog de kennis heb om dat te halen omdat ik al zo lang niks gedaan heb en verder wil ik pas aan een vervolgopleiding beginnen als ik ook echt zeker weet dat ik het niet weer verneuk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef BlueMage het volgende:
Maar deadprez als je ouder dan 21 bent kun je gewoon toelatingsexamen doen voor veel opleidingen.
Gewoon doen man, het enige wat je te verliezen hebt is je zelfrespect. Zoiets ondernemen geeft je sowieso zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik weet niet of ik nog de kennis heb om dat te halen omdat ik al zo lang niks gedaan heb en verder wil ik pas aan een vervolgopleiding beginnen als ik ook echt zeker weet dat ik het niet weer verneuk.
Ok, sorry voor mijn kutterige geitewollensokken opmerking hoooowrquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan we het gebied van de economie voorbij en dan komen we bij morele kwesties. Feit blijft dat mensen waarde hechten aan schaarste - alles is schaars, maar hoe schaars hoe meer waarde, al kun je er in principe niets mee.
Ik leer anders veel wijze lessen van je.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me zeker leuk inderdaad. Denk alleen dat ik een slechte invloed zou hebben op pubers
Gewoon beetje zelfstudie doen en die toelatingstest halen, opgelost.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik weet niet of ik nog de kennis heb om dat te halen omdat ik al zo lang niks gedaan heb en verder wil ik pas aan een vervolgopleiding beginnen als ik ook echt zeker weet dat ik het niet weer verneuk.
Bij veel hbo opleidingen is zo'n toelatingstest ook niks meer dan een motivatie gesprek.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gewoon beetje zelfstudie doen en die toelatingstest halen, opgelost.
Het probleem is een beetje dat die studieschuld dan ook maar op blijft lopen, zonder dat het enig resultaat oplevert.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon doen man, het enige wat je te verliezen hebt is je zelfrespect. Zoiets ondernemen geeft je sowieso zelfvertrouwen.
Zo kun je voor iedere oplossing 20 redenen bedenken waarom het niet zou werken. Natuurlijk is studieschuld niet leuk, maar daar is een heel aardige regeling voor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat die studieschuld dan ook maar op blijft lopen, zonder dat het enig resultaat oplevert.
Die mening is uiteraard slecht gebaseerd op het forum, zelfde geldt voor Deadprez, geen idee hoe jullie voor zo'n horde pubers gedragen, maar ik denk dat na wat ontwenning jullie ze wel wat kunnen leren: daar ontbreekt het momenteel aan,quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik verhuur mezelf als spreker voor studiegroepen. Kennisoverdracht is iets wat me héél erg aanspreekt. Ik zou wel les willen geven op een groene mbo, maar heb nog geen bevoegdheid.
Nou, nou... Niet meteen zo vinnig, jeetje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:03 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ok, sorry voor mijn kutterige geitewollensokken opmerking hoooowr
Ik snap dat het een beetje overkomt alsof ik maar op zoek ben naar een excuus om het maar niet te doen, maar ik heb al een flinke studieschuld opgebouwd door te beginnen aan een opleiding, vervolgens te stoppen en de stufi nog een half jaar door laten lopen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo kun je voor iedere oplossing 20 redenen bedenken waarom het niet zou werken. Natuurlijk is studieschuld niet leuk, maar daar is een heel aardige regeling voor.
inddquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, moraal van het verhaal: maak je school af kindertjes en wordt niet zoals deadprez.
Terugbetalen kan meestal wel met handige regelingen dus zou me er niet te druk om maken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap dat het een beetje overkomt alsof ik maar op zoek ben naar een excuus om het maar niet te doen, maar ik heb al een flinke studieschuld opgebouwd door te beginnen aan een opleiding, vervolgens te stoppen en de stufi nog een half jaar door laten lopen.
Dat is een heel goede afsluiter.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, moraal van het verhaal: maak je school af kindertjes en wordt niet zoals deadprez.
Ik snap je volkomen en veroordeel je ook geenszins. Maar door geen opleiding te volgen maar stug bijstand of ongeschoold werk te doen kom je ook niet van die studieschuld af. Tevens is een kleine schuld vaak erger dan een grote schuld.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
Ik snap dat het een beetje overkomt alsof ik maar op zoek ben naar een excuus om het maar niet te doen, maar ik heb al een flinke studieschuld opgebouwd door te beginnen aan een opleiding, vervolgens te stoppen en de stufi nog een half jaar door laten lopen.
one love, peacequote:Op vrijdag 18 april 2014 22:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou, nou... Niet meteen zo vinnig, jeetje.
Daar heb je gelijk in. Sowieso is het haast onmogelijk voor mij om zelfs ongeschoold werk te vinden, aangezien ik ook amper werkervaring heb.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen en veroordeel je ook geenszins. Maar door geen opleiding te volgen maar stug bijstand of ongeschoold werk te doen kom je ook niet van die studieschuld af. Tevens is een kleine schuld vaak erger dan een grote schuld.
De mensen die er wat langer over doen en wat meer hordes op de weg creëren dan absoluut nodig is, zijn vaak wel de mensen die uiteindelijk een interessant vak uitoefenen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De mensen die er wat langer over doen en wat meer hordes op de weg creëren dan absoluut nodig is, zijn vaak wel de mensen die uiteindelijk een interessant vak uitoefenen.
Landbouw jongen, werk zat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Sowieso is het haast onmogelijk voor mij om zelfs ongeschoold werk te vinden, aangezien ik ook amper werkervaring heb.
Levenservaring.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De mensen die er wat langer over doen en wat meer hordes op de weg creëren dan absoluut nodig is, zijn vaak wel de mensen die uiteindelijk een interessant vak uitoefenen.
Nee. En nu?quote:
Een N&T-profiel is niet compleet zonder scheikunde.quote:
Sowieso zijn mensen die altijd alles voor de wind hebben gehad vaak dodelijk vermoeiend vind ik.quote:
Dat is op zich wel een goede. Vooral hier rondom Maastricht moet daar best iets in te vinden zijn. Hoe kom je daar tussen, aangezien ik er nooit echt vacatures voor zie? Gewoon in random dorpskrantjes kijken ofzo?quote:
Niet zo relnichten, en ja, dat is werkwoord.quote:
Scheikunde is gewoon een mooi vak, dat haten is onterecht.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zo relnichten, en ja, dat is werkwoord.
Jij begint met haten. Niet iedereen is zo slim als jij he poepduwer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scheikunde is gewoon een mooi vak, dat haten is onterecht.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij begint met haten. Niet iedereen is zo slim als jij he poepduwer.
quote:
Vooral vrij beperkt, je hebt van die ventjes van 21 voor de klas. Dat is niets. Je moet wat meegemaakt hebben wil je dat clubje wat uit kunnen leggen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen die altijd alles voor de wind hebben gehad vaak dodelijk vermoeiend vind ik.
Bij 'n boer melden dat je wel even komt helpen met wat voor klussen hij ook maar voor je heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een goede. Vooral hier rondom Maastricht moet daar best iets in te vinden zijn. Hoe kom je daar tussen, aangezien ik er nooit echt vacatures voor zie? Gewoon in random dorpskrantjes kijken ofzo?
Ach ja, het blijft een leuk en mooi vak, maar heb er geen talent voor.quote:
Ken je niet iemand die in die hoek werkt? Landbouw is vaak ons kent ons, een lijntje naar binnen is dus wel een voordeel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een goede. Vooral hier rondom Maastricht moet daar best iets in te vinden zijn. Hoe kom je daar tussen, aangezien ik er nooit echt vacatures voor zie? Gewoon in random dorpskrantjes kijken ofzo?
Dat is zeker een mooi vak.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scheikunde is gewoon een mooi vak, dat haten is onterecht.
Volgens mij niet, zou ik eens moeten informeren. De meeste mensen die ik hier ken werken in callcentra of magazijnen, of werken ook niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken je niet iemand die in die hoek werkt? Landbouw is vaak ons kent ons, een lijntje naar binnen is dus wel een voordeel.
Ander zou je kunnen proberen iets te vinden in de "toeleverende" sector zoals veredelaars of zaadbedrijven voor een baan in de buitendienst of zo.
Ik heb jonge leraren vaak wel als verhelderend ervaren eigenlijk. Niet zo zeer omdat ze goed zijn is lesgeven, maar wel actuele kennis hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vooral vrij beperkt, je hebt van die ventjes van 21 voor de klas. Dat is niets. Je moet wat meegemaakt hebben wil je dat clubje wat uit kunnen leggen.
Als je van school naar school gaat, dan weet je in principe weinig van de wereld daar buiten. Daarom ben ik geen groot fan van lerarenopleidingen. Je kunt lesgeven, of je kunt het niet. Daar hoef je imo geen hele opleiding aan te besteden.
Dit zie je verkeerdquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:18 schreef BlueMage het volgende:
Maar ik zie deadprez toch eerder voor de klas staan (zoals m'n vader uiteindelijk ook trouwens) en 'n klas ongemotiveerde mbo pubers toch wat bijbrengen.
Volg een examentraining in Leiden of bij het Luzac of zo, het is niet zo moeilijk, je moet het alleen even zien.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:17 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ach ja, het blijft een leuk en mooi vak, maar heb er geen talent voor.
jij krijgt echt nog een keer klappenquote:
Hahaha moet ik nu in de hoek staan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij krijgt echt nog een keer klappen
Ik deel je mening (behalve dat laatste) Weekend HEEUUJJquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef Eenskijken het volgende:
wie de neuk denkt er om vrijdagavond nog aan school? ga rondsletten meid!
Ik heb geen contacten in die hoek van de wereld, anders had ik je wel willen helpen met iets te vinden. Als je bereidt bent te verhuizen weet ik genoeg werk voor jequote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zou ik eens moeten informeren. De meeste mensen die ik hier ken werken in callcentra of magazijnen, of werken ook niet.
Vervelende leerlingen zou ik gewoon opwachten na school.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha moet ik nu in de hoek staan?
Nu nog? Ik denk dat ik te laat ben. Daarnaast is het heel duur (200 euro?)quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volg een examentraining in Leiden of bij het Luzac of zo, het is niet zo moeilijk, je moet het alleen even zien.
Ik ben net twee weken geleden verhuisdquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen contacten in die hoek van de wereld, anders had ik je wel willen helpen met iets te vinden. Als je bereidt bent te verhuizen weet ik genoeg werk voor je.
Jointje mee roken en vervolgens verlinken bij de directeur?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vervelende leerlingen zou ik gewoon opwachten na school.
Dat is zeer zeker een voordeel, jonge mensen kunnen nieuwe kennis te berde brengen. Maar ik persoonlijk vind het niet echt wat als er zo'n jochie of meisje voor de klas staat dat amper 5 jaar ouder is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb jonge leraren vaak wel als verhelderend ervaren eigenlijk. Niet zo zeer omdat ze goed zijn is lesgeven, maar wel actuele kennis hebben.
Nee gewoon kopschoppen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jointje mee roken en vervolgens verlinken bij de directeur?
Denk je dat je nog wel op tijd bent. En die 200 euro is beter dan een schooljaar overnieuw doen lijkt me. Heb je al examens geoefend?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:20 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nu nog? Ik denk dat ik te laat ben. Daarnaast is het heel duur (200 euro?)
Opnieuw* Hahahaha sukkel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk je dat je nog wel op tijd bent. En die 200 euro is beter dan een schooljaar overnieuw doen lijkt me. Heb je al examens geoefend?
Jullie moeten eens samen uitgaan, naar dat Duitse Danzig.quote:
Ja gezellig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie moeten eens samen uitgaan, naar dat Duitse Danzig.
Wat een onduidelijk niet-officieel stukje paupertekst zeg.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/overnieuw-opnieuw-over
Het ligt er wat aan denk ik. Maar wat je zei: lesgeven kun je of je kunt het niet. Leraar lijkt me wel een mooi vak, hoewel het me zou beletten nog met m'n handen te werken, hetgeen ik ook graag doe.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
t is zeer zeker een voordeel, jonge mensen kunnen nieuwe kennis te berde brengen. Maar ik persoonlijk vind het niet echt wat als er zo'n jochie of meisje voor de klas staat dat amper 5 jaar ouder is.
Ik zou dan eventjes wachten met lesgeven.
Rezania houdt ook van bier. Dat wordt vast gezellig hoor. En maak je niet druk, je bent geen twinkie.quote:
Helemaal mooi, kom naar Danzig en het is feest. Zelfs Haan scoorde na de Danzig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rezania houdt ook van bier. Dat wordt vast gezellig hoor. En maak je niet druk, je bent geen twinkie.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat een onduidelijk niet-officieel stukje paupertekst zeg.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
''Moet overnieuw altijd vervangen worden door opnieuw of over?
Daar is niet iedereen het over eens''.
Klopt dus gewoon, al vind ik het zelf ook lelijk.quote:Daar is niet iedereen het over eens. Overnieuw is ontstaan als contaminatie van over en opnieuw, maar het heeft zich een plaatsje weten te verwerven in de woordenboeken en zelfs in het officiële Groene Boekje. Veel mensen beschouwen het desalniettemin nog steeds als fout.
Maar "overnieuw" staat in het Groene Boekje, dus het kan prima.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
''Moet overnieuw altijd vervangen worden door opnieuw of over?
Daar is niet iedereen het over eens''.
Nee, hij is een jock. Zou ook gewoon raken hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rezania houdt ook van bier. Dat wordt vast gezellig hoor. En maak je niet druk, je bent geen twinkie.
Och, welke school je wil. Als je serieus wil praten over onderwerpen zou ik richting bovenbouw gaan. Ik kan zelf niet zo heel goed met 13-15 jarigen over weg overigens. Ik word er nogal snel moe van.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het ligt er wat aan denk ik. Maar wat je zei: lesgeven kun je of je kunt het niet. Leraar lijkt me wel een mooi vak, hoewel het me zou beletten nog met m'n handen te werken, hetgeen ik ook graag doe.
Als ik wel nog m'n bevoegdheid zou willen halen, welke school raad je me dan aan?
Bedankt voor uw mening, meneer de amateur-Neerlandicus.quote:
Geen dank klein homosentrisch schijtkundig brouwseltje van me.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt voor uw mening, meneer de amateur-Neerlandicus.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen dank klein homosentrisch schijtkundig brouwseltje van me.
Een sportschoolaapje.quote:
Nee ik bedoelde waar ik m'n les bevoegdheid zou moeten halen, of is daar allemaal niet zoveel verschil tussen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, welke school je wil. Als je serieus wil praten over onderwerpen zou ik richting bovenbouw gaan. Ik kan zelf niet zo heel goed met 13-15 jarigen over weg overigens. Ik word er nogal snel moe van.
Maar het moet je liggen, dat zeker.
Zonde van je geld.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef BlueJeans het volgende:
Ik denk toch dat ik een 3 dagen examentraining ga doen. 325 euro, 28 tot en met 30 mei.
Als ik jou was zou ik proberen een leraar in te huren voor 1 op 1 bijles, dat werkt echt super.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef BlueJeans het volgende:
Ik denk toch dat ik een 3 dagen examentraining ga doen. 325 euro, 28 tot en met 30 mei.
Het is wel veel geld, maar als ik niet eens een 6 kan staan vind ik echt best wel ernstig voor een aankomend Biologie studente.quote:
Indd, ¤4,50 per uur. Fantastisch!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik proberen een leraar in te huren voor 1 op 1 bijles, dat werkt echt super.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het is wel veel geld, maar als ik niet eens een 6 kan staan vind ik echt best wel ernstig voor een aankomend Biologie studente.
Ik heb gewoon geen zin om er naar toe zoeken. En geen garantie dat die persoon kan en/of goed uitlegt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik proberen een leraar in te huren voor 1 op 1 bijles, dat werkt echt super.
Bij een universiteit?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef BlueJeans het volgende:
Tweedegraads - 1-3 havo/vwo en 1-4 vmbo en mbo - hbo en alles daarboven is een eerstegraads diploma, gehaald aan een universiteit, of post-master hbo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde waar ik m'n les bevoegdheid zou moeten halen, of is daar allemaal niet zoveel verschil tussen?
Ik neem tenminste aan dat je niet zomaar voor de klas mag staan?
Nee, Stedelijk Gymnasium in Utrecht van een ene Lyceo ofzo.quote:
Je hebt een geil lichaam, dat ga ik niet ontkennen hoor.quote:
Hahaha jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj DE KLB flikker houdt van me. Verdomme wat mooi.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt een geil lichaam, dat ga ik niet ontkennen hoor.
Scheikunde bijles: ze durven er gewoon 15 euro voor te vragen hoor. Afzetters.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Indd, ¤4,50 per uur. Fantastisch!
Zou het toch bij een universiteit proberen als ik jou was. Vind studentenassistenten veel duidelijker dan docenten van de middelbare. Maar een gymnasium heeft wel meestal de betere leraren, dus weet niet hoeveel het in dit geval uitmaakt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:30 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee, Stedelijk Gymnasium in Utrecht.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj DE KLB flikker houdt van me. Verdomme wat mooi.
Da's niks eigenlijk, maar goed.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Scheikunde bijles: ze durven er gewoon 15 euro voor te vragen hoor. Afzetters.
Ik moet het eens goed uitzoeken zie ik alquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tweedegraads - 1-3 havo/vwo en 1-4 vmbo en mbo - hbo en alles daarboven is een eerstegraads diploma, gehaald aan een universiteit, of post-master hbo.
Qua instelling maakt het, zo ver ik weet, niet veel uit.
Nou, zo makkelijk ben ik niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:33 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf zeggen: plaats pics en je hebt gratis bijles van een van de mannelijke FOK!kers hier.
Kan je je ouders daar niet bij betrekken?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Scheikunde bijles: ze durven er gewoon 15 euro voor te vragen hoor. Afzetters.
Ik heb het vroeger tijdens mij doctoraal erbij gehaald. Kan nog steeds dacht ik. Ik was aanvankelijk nooit van plan het onderwijs in te gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moet het eens goed uitzoeken zie ik al. Bah, soms is keuzes maken maar rottig.
Hoezo? Dat vind ik veel te veel voor iemand voor 18-25 jaar. Ik vind 8,00-10,00 euro per uur genoeg. Ik heb één jaar lang gratis les gehad, maar dat was mijn beste vriend, hij was scheikunde student. Maar daar heb ik geen contact meer mee.quote:
Oh ja, voor iemand van 20 is het wel duur ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat vind ik veel te veel voor een iemand van 20 jaar. Ik vind 8,00-10,00 euro per uur genoeg. Ik heb één jaar lang gratis les gehad, maar dat was mijn beste vriend, hij was scheikunde student. Maar daar heb ik geen contact meer mee.
Ik heb, op een pop-verslagje na, hbo gedaan, dectoraal en dat soort dingen hebben we niet. Ik wou het doen in m'n minor ruimte maar werd niet aangeboden bij mij op school.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger tijdens mij doctoraal erbij gehaald. Kan nog steeds dacht ik. Ik was aanvankelijk nooit van plan het onderwijs in te gaan.
Dan krijgen ze nog meer betaalt dan een horeca baantje, terwijl het bijles geven helemaal niet moeilijk/zwaar is. Dus vind 15 euro vragen gewoon afzetterij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, voor iemand van 20 is het wel duur ja.
quote:
Hij heeft de vriendschap opgegeven toen ie ontdekte dat je echt geen zak snapt van scheikunde?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoezo? Dat vind ik veel te veel voor iemand voor 18-25 jaar. Ik vind 8,00-10,00 euro per uur genoeg. Ik heb één jaar lang gratis les gehad, maar dat was mijn beste vriend, hij was scheikunde student. Maar daar heb ik geen contact meer mee.
Waarschijnlijk zit er nog een bedrijf tussen die ook nog wat wil verdienen. Beetje hopeloos ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dan krijgen ze nog meer betaalt dan een horeca baantje, terwijl het bijles geven helemaal niet moeilijk/zwaar is. Dus vind 15 euro vragen gewoon afzetterij.
Er ontstond geen reactiequote:Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij heeft de vriendschap opgegeven toen ie ontdekte dat je echt geen zak snapt van scheikunde?
Gewoon een bemiddelingsbedrijf mailen met alle taalfouten op hun website, dat voldoet wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet ik ook bijles gaan geven. Nederlands ofzo, als ik hier de taalnazi uit kan hangen moet dat tegenover een stel scholiertjes ook wel lukken.
Dan moet je ook het waarom uit gaan leggen tot ze het snappen, en dat kan, zeker bij Nederlands, nog vies tegenvallen hoe makkelijk dat is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet ik ook bijles gaan geven. Nederlands ofzo, als ik hier de taalnazi uit kan hangen moet dat tegenover een stel scholiertjes ook wel lukken.
Oh ja, dat is waar. Ik doe het eigenlijk allemaal op gevoel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet je ook het waarom uit gaan leggen tot ze het snappen, en dat kan, zeker bij Nederlands, nog vies tegenvallen hoe makkelijk dat is.
Net als Braddie met z'n keyboardmuziekjes, allemaal op gevoel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Ik doe het eigenlijk allemaal op gevoel.
Heel herkenbaar, daarom zeg ik het ook even.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Ik doe het eigenlijk allemaal op gevoel.
Hahaha, nee! Hij wist allang dat ik geen scheikunde kon.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij heeft de vriendschap opgegeven toen ie ontdekte dat je echt geen zak snapt van scheikunde?
Bedrijfje?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er nog een bedrijf tussen die ook nog wat wil verdienen. Beetje hopeloos ja.
Hont hehehequote:Op vrijdag 18 april 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
Je kunt gemakkelijk doorgaan na je hbo, worden genoeg programma's voor aangeboden, ik zou er zeker eens naar kijken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb, op een pop-verslagje na, hbo gedaan, dectoraal en dat soort dingen hebben we niet. Ik wou het doen in m'n minor ruimte maar werd niet aangeboden bij mij op school.
Hmm ik ga hem niet inkoppenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Bedrijfje?Niet een skere student opzoeken op Marktplaats.
School, mijn gefaalde leven, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef anti-loper het volgende:
Waar praten jullie allemaal over. Voel me buitengesloten :-(
Weet je zeker dat je bijles gaat krijgen op een gymnasium? En niet ergens in een studentenkamer met rape als mogelijkheid?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Bedrijfje?Niet een skere student opzoeken op Marktplaats.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ja nu je niet meer op je v knietjes kan voor die scheikunde leraar zul je het toch op eigen kracht moeten redden
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bijles gaat krijgen op een gymnasium? En niet ergens in de studentenkamer met rape als mogelijkheid?
Ah, dus daar zoek jij opquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bijles gaat krijgen op een gymnasium? En niet ergens in de studentenkamer met rape als mogelijkheid?
get ur shit together menquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
School, mijn gefaalde leven, dat soort dingen.
Waarom geef jij haar geen bijles dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bijles gaat krijgen op een gymnasium? En niet ergens in een studentenkamer met rape als mogelijkheid?
Komt wel goed sahbi.quote:
Ik kom nooit op Marktplaats. Sowieso, waarom zou ik bijles nodig hebben? Ik snap die shit, man.quote:
TS is een dame.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom geef jij haar geen bijles dan?
Ach ja, je moet wel een beetje vertrouwen in mensen hebben dat ze me goed les gaan geven voor die prijs.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bijles gaat krijgen op een gymnasium? En niet ergens in een studentenkamer met rape als mogelijkheid?
Ik ga al bijles geven bij een bedrijf in de regio.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je in de politiek?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom nooit op Marktplaats. Sowieso, waarom zou ik bijles nodig hebben? Ik snap die shit, man.
Daarom. Dan wordt er kennis overgedragen in plaats van zaad.quote:
ik geloof in jequote:
Politiek.quote:
Waarom zien jullie het geven van bijles allemaal als transactiemiddel om dat meisje een lesje onder de lakens te lerenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Politiek.Dat is voor mensen die niks anders kunnen.
Ik heb geen piemel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Dat niet zienquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zien jullie het geven van bijles allemaal als transactiemiddel om dat meisje een lesje onder de lakens te leren
Pretstudiesquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom nooit op Marktplaats. Sowieso, waarom zou ik bijles nodig hebben? Ik snap die shit, man.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zien jullie het geven van bijles allemaal als transactiemiddel om dat meisje een lesje onder de lakens te leren
Gvd zelfs jij. Ik geef het opquote:
Geldt dat niet voor ieder vak?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Je begint de binding met de jeugd te verliezen mortax. Je wordt oud.quote:
Oh ja, sorry, Rutte, Roemer, Wilders, Opstelten, Teeven, etc. zijn mannen van uitzonderlijke kwaliteiten die zo bij ieder bedrijf aan de slag kunnen. Even niet opgemerkt.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
Ik wil overigens best bijles scheikunde geven, ben wel toe aan een verzetje.
Je zou de eerste homo niet zijn met een scheikundediploma. (Di Rupo)quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik betaal enkel in briefjes en munten in euro's.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
Ik wil overigens best bijles scheikunde geven, ben wel toe aan een verzetje.
Ze zullen het iig verder schoppen jij met je ONZ prijsje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, Rutte, Roemer, Wilders, Opstelten, Teeven, etc. zijn mannen van uitzonderlijke kwaliteiten die zo bij ieder bedrijf aan de slag kunnen. Even niet opgemerkt.
Ja de jaren gaan tellen.. Alhoewel, ik word nooit zo oud als ik er uitzie Frank!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je begint de binding met de jeugd te verliezen mortax. Je wordt oud.
Bedrijfsleven loopt waus voor ex-politici, vooral voor raden van toezicht en dergelijke.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, Rutte, Roemer, Wilders, Opstelten, Teeven, etc. zijn mannen van uitzonderlijke kwaliteiten die zo bij ieder bedrijf aan de slag kunnen. Even niet opgemerkt.
Dat hebben ze al gedaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze zullen het iig verder schoppen jij met je ONZ prijsje.
Ik word geen scheikundige.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:45 schreef Yiha het volgende:
[..]
Je zou de eerste homo niet zijn met een scheikundediploma. (Di Rupo)
Ook goed. ik heb alleen verstand van stikstof, fosfaat en kali overigens.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:45 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik betaal enkel in briefjes en munten in euro's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |