Waarom zien jullie het geven van bijles allemaal als transactiemiddel om dat meisje een lesje onder de lakens te lerenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Politiek.Dat is voor mensen die niks anders kunnen.
Ik heb geen piemel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom geef jij haar geen bijles dan?
[..]
Dat niet zienquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zien jullie het geven van bijles allemaal als transactiemiddel om dat meisje een lesje onder de lakens te leren
Pretstudiesquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom nooit op Marktplaats. Sowieso, waarom zou ik bijles nodig hebben? Ik snap die shit, man.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zien jullie het geven van bijles allemaal als transactiemiddel om dat meisje een lesje onder de lakens te leren
Gvd zelfs jij. Ik geef het opquote:
Geldt dat niet voor ieder vak?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Je begint de binding met de jeugd te verliezen mortax. Je wordt oud.quote:
Oh ja, sorry, Rutte, Roemer, Wilders, Opstelten, Teeven, etc. zijn mannen van uitzonderlijke kwaliteiten die zo bij ieder bedrijf aan de slag kunnen. Even niet opgemerkt.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
Ik wil overigens best bijles scheikunde geven, ben wel toe aan een verzetje.
Je zou de eerste homo niet zijn met een scheikundediploma. (Di Rupo)quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik betaal enkel in briefjes en munten in euro's.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
Ik wil overigens best bijles scheikunde geven, ben wel toe aan een verzetje.
Ze zullen het iig verder schoppen jij met je ONZ prijsje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, Rutte, Roemer, Wilders, Opstelten, Teeven, etc. zijn mannen van uitzonderlijke kwaliteiten die zo bij ieder bedrijf aan de slag kunnen. Even niet opgemerkt.
Ja de jaren gaan tellen.. Alhoewel, ik word nooit zo oud als ik er uitzie Frank!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je begint de binding met de jeugd te verliezen mortax. Je wordt oud.
Bedrijfsleven loopt waus voor ex-politici, vooral voor raden van toezicht en dergelijke.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, Rutte, Roemer, Wilders, Opstelten, Teeven, etc. zijn mannen van uitzonderlijke kwaliteiten die zo bij ieder bedrijf aan de slag kunnen. Even niet opgemerkt.
Dat hebben ze al gedaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze zullen het iig verder schoppen jij met je ONZ prijsje.
Ik word geen scheikundige.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:45 schreef Yiha het volgende:
[..]
Je zou de eerste homo niet zijn met een scheikundediploma. (Di Rupo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |