quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat een onduidelijk niet-officieel stukje paupertekst zeg.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
''Moet overnieuw altijd vervangen worden door opnieuw of over?
Daar is niet iedereen het over eens''.
Klopt dus gewoon, al vind ik het zelf ook lelijk.quote:Daar is niet iedereen het over eens. Overnieuw is ontstaan als contaminatie van over en opnieuw, maar het heeft zich een plaatsje weten te verwerven in de woordenboeken en zelfs in het officiële Groene Boekje. Veel mensen beschouwen het desalniettemin nog steeds als fout.
Maar "overnieuw" staat in het Groene Boekje, dus het kan prima.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
''Moet overnieuw altijd vervangen worden door opnieuw of over?
Daar is niet iedereen het over eens''.
Nee, hij is een jock. Zou ook gewoon raken hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rezania houdt ook van bier. Dat wordt vast gezellig hoor. En maak je niet druk, je bent geen twinkie.
Och, welke school je wil. Als je serieus wil praten over onderwerpen zou ik richting bovenbouw gaan. Ik kan zelf niet zo heel goed met 13-15 jarigen over weg overigens. Ik word er nogal snel moe van.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het ligt er wat aan denk ik. Maar wat je zei: lesgeven kun je of je kunt het niet. Leraar lijkt me wel een mooi vak, hoewel het me zou beletten nog met m'n handen te werken, hetgeen ik ook graag doe.
Als ik wel nog m'n bevoegdheid zou willen halen, welke school raad je me dan aan?
Bedankt voor uw mening, meneer de amateur-Neerlandicus.quote:
Geen dank klein homosentrisch schijtkundig brouwseltje van me.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt voor uw mening, meneer de amateur-Neerlandicus.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen dank klein homosentrisch schijtkundig brouwseltje van me.
Een sportschoolaapje.quote:
Nee ik bedoelde waar ik m'n les bevoegdheid zou moeten halen, of is daar allemaal niet zoveel verschil tussen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, welke school je wil. Als je serieus wil praten over onderwerpen zou ik richting bovenbouw gaan. Ik kan zelf niet zo heel goed met 13-15 jarigen over weg overigens. Ik word er nogal snel moe van.
Maar het moet je liggen, dat zeker.
Zonde van je geld.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef BlueJeans het volgende:
Ik denk toch dat ik een 3 dagen examentraining ga doen. 325 euro, 28 tot en met 30 mei.
Als ik jou was zou ik proberen een leraar in te huren voor 1 op 1 bijles, dat werkt echt super.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef BlueJeans het volgende:
Ik denk toch dat ik een 3 dagen examentraining ga doen. 325 euro, 28 tot en met 30 mei.
Het is wel veel geld, maar als ik niet eens een 6 kan staan vind ik echt best wel ernstig voor een aankomend Biologie studente.quote:
Indd, ¤4,50 per uur. Fantastisch!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik proberen een leraar in te huren voor 1 op 1 bijles, dat werkt echt super.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het is wel veel geld, maar als ik niet eens een 6 kan staan vind ik echt best wel ernstig voor een aankomend Biologie studente.
Ik heb gewoon geen zin om er naar toe zoeken. En geen garantie dat die persoon kan en/of goed uitlegt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik proberen een leraar in te huren voor 1 op 1 bijles, dat werkt echt super.
Bij een universiteit?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef BlueJeans het volgende:
Tweedegraads - 1-3 havo/vwo en 1-4 vmbo en mbo - hbo en alles daarboven is een eerstegraads diploma, gehaald aan een universiteit, of post-master hbo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde waar ik m'n les bevoegdheid zou moeten halen, of is daar allemaal niet zoveel verschil tussen?
Ik neem tenminste aan dat je niet zomaar voor de klas mag staan?
Nee, Stedelijk Gymnasium in Utrecht van een ene Lyceo ofzo.quote:
Je hebt een geil lichaam, dat ga ik niet ontkennen hoor.quote:
Hahaha jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj DE KLB flikker houdt van me. Verdomme wat mooi.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt een geil lichaam, dat ga ik niet ontkennen hoor.
Scheikunde bijles: ze durven er gewoon 15 euro voor te vragen hoor. Afzetters.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Indd, ¤4,50 per uur. Fantastisch!
Zou het toch bij een universiteit proberen als ik jou was. Vind studentenassistenten veel duidelijker dan docenten van de middelbare. Maar een gymnasium heeft wel meestal de betere leraren, dus weet niet hoeveel het in dit geval uitmaakt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:30 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee, Stedelijk Gymnasium in Utrecht.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj DE KLB flikker houdt van me. Verdomme wat mooi.
Da's niks eigenlijk, maar goed.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Scheikunde bijles: ze durven er gewoon 15 euro voor te vragen hoor. Afzetters.
Ik moet het eens goed uitzoeken zie ik alquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tweedegraads - 1-3 havo/vwo en 1-4 vmbo en mbo - hbo en alles daarboven is een eerstegraads diploma, gehaald aan een universiteit, of post-master hbo.
Qua instelling maakt het, zo ver ik weet, niet veel uit.
Nou, zo makkelijk ben ik niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:33 schreef BlueMage het volgende:
Ik blijf zeggen: plaats pics en je hebt gratis bijles van een van de mannelijke FOK!kers hier.
Kan je je ouders daar niet bij betrekken?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Scheikunde bijles: ze durven er gewoon 15 euro voor te vragen hoor. Afzetters.
Ik heb het vroeger tijdens mij doctoraal erbij gehaald. Kan nog steeds dacht ik. Ik was aanvankelijk nooit van plan het onderwijs in te gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moet het eens goed uitzoeken zie ik al. Bah, soms is keuzes maken maar rottig.
Hoezo? Dat vind ik veel te veel voor iemand voor 18-25 jaar. Ik vind 8,00-10,00 euro per uur genoeg. Ik heb één jaar lang gratis les gehad, maar dat was mijn beste vriend, hij was scheikunde student. Maar daar heb ik geen contact meer mee.quote:
Oh ja, voor iemand van 20 is het wel duur ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat vind ik veel te veel voor een iemand van 20 jaar. Ik vind 8,00-10,00 euro per uur genoeg. Ik heb één jaar lang gratis les gehad, maar dat was mijn beste vriend, hij was scheikunde student. Maar daar heb ik geen contact meer mee.
Ik heb, op een pop-verslagje na, hbo gedaan, dectoraal en dat soort dingen hebben we niet. Ik wou het doen in m'n minor ruimte maar werd niet aangeboden bij mij op school.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger tijdens mij doctoraal erbij gehaald. Kan nog steeds dacht ik. Ik was aanvankelijk nooit van plan het onderwijs in te gaan.
Dan krijgen ze nog meer betaalt dan een horeca baantje, terwijl het bijles geven helemaal niet moeilijk/zwaar is. Dus vind 15 euro vragen gewoon afzetterij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, voor iemand van 20 is het wel duur ja.
quote:
Hij heeft de vriendschap opgegeven toen ie ontdekte dat je echt geen zak snapt van scheikunde?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoezo? Dat vind ik veel te veel voor iemand voor 18-25 jaar. Ik vind 8,00-10,00 euro per uur genoeg. Ik heb één jaar lang gratis les gehad, maar dat was mijn beste vriend, hij was scheikunde student. Maar daar heb ik geen contact meer mee.
Waarschijnlijk zit er nog een bedrijf tussen die ook nog wat wil verdienen. Beetje hopeloos ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dan krijgen ze nog meer betaalt dan een horeca baantje, terwijl het bijles geven helemaal niet moeilijk/zwaar is. Dus vind 15 euro vragen gewoon afzetterij.
Er ontstond geen reactiequote:Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij heeft de vriendschap opgegeven toen ie ontdekte dat je echt geen zak snapt van scheikunde?
Gewoon een bemiddelingsbedrijf mailen met alle taalfouten op hun website, dat voldoet wel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet ik ook bijles gaan geven. Nederlands ofzo, als ik hier de taalnazi uit kan hangen moet dat tegenover een stel scholiertjes ook wel lukken.
Dan moet je ook het waarom uit gaan leggen tot ze het snappen, en dat kan, zeker bij Nederlands, nog vies tegenvallen hoe makkelijk dat is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet ik ook bijles gaan geven. Nederlands ofzo, als ik hier de taalnazi uit kan hangen moet dat tegenover een stel scholiertjes ook wel lukken.
Oh ja, dat is waar. Ik doe het eigenlijk allemaal op gevoel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet je ook het waarom uit gaan leggen tot ze het snappen, en dat kan, zeker bij Nederlands, nog vies tegenvallen hoe makkelijk dat is.
Net als Braddie met z'n keyboardmuziekjes, allemaal op gevoel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Ik doe het eigenlijk allemaal op gevoel.
Heel herkenbaar, daarom zeg ik het ook even.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Ik doe het eigenlijk allemaal op gevoel.
Hahaha, nee! Hij wist allang dat ik geen scheikunde kon.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij heeft de vriendschap opgegeven toen ie ontdekte dat je echt geen zak snapt van scheikunde?
Bedrijfje?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er nog een bedrijf tussen die ook nog wat wil verdienen. Beetje hopeloos ja.
Hont hehehequote:Op vrijdag 18 april 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
Je kunt gemakkelijk doorgaan na je hbo, worden genoeg programma's voor aangeboden, ik zou er zeker eens naar kijken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb, op een pop-verslagje na, hbo gedaan, dectoraal en dat soort dingen hebben we niet. Ik wou het doen in m'n minor ruimte maar werd niet aangeboden bij mij op school.
Hmm ik ga hem niet inkoppenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Bedrijfje?Niet een skere student opzoeken op Marktplaats.
School, mijn gefaalde leven, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef anti-loper het volgende:
Waar praten jullie allemaal over. Voel me buitengesloten :-(
Weet je zeker dat je bijles gaat krijgen op een gymnasium? En niet ergens in een studentenkamer met rape als mogelijkheid?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Bedrijfje?Niet een skere student opzoeken op Marktplaats.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ja nu je niet meer op je v knietjes kan voor die scheikunde leraar zul je het toch op eigen kracht moeten redden
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bijles gaat krijgen op een gymnasium? En niet ergens in de studentenkamer met rape als mogelijkheid?
Ah, dus daar zoek jij opquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bijles gaat krijgen op een gymnasium? En niet ergens in de studentenkamer met rape als mogelijkheid?
get ur shit together menquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
School, mijn gefaalde leven, dat soort dingen.
Waarom geef jij haar geen bijles dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bijles gaat krijgen op een gymnasium? En niet ergens in een studentenkamer met rape als mogelijkheid?
Komt wel goed sahbi.quote:
Ik kom nooit op Marktplaats. Sowieso, waarom zou ik bijles nodig hebben? Ik snap die shit, man.quote:
TS is een dame.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom geef jij haar geen bijles dan?
Ach ja, je moet wel een beetje vertrouwen in mensen hebben dat ze me goed les gaan geven voor die prijs.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bijles gaat krijgen op een gymnasium? En niet ergens in een studentenkamer met rape als mogelijkheid?
Ik ga al bijles geven bij een bedrijf in de regio.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je in de politiek?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom nooit op Marktplaats. Sowieso, waarom zou ik bijles nodig hebben? Ik snap die shit, man.
Daarom. Dan wordt er kennis overgedragen in plaats van zaad.quote:
ik geloof in jequote:
Politiek.quote:
Waarom zien jullie het geven van bijles allemaal als transactiemiddel om dat meisje een lesje onder de lakens te lerenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Politiek.Dat is voor mensen die niks anders kunnen.
Ik heb geen piemel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Dat niet zienquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zien jullie het geven van bijles allemaal als transactiemiddel om dat meisje een lesje onder de lakens te leren
Pretstudiesquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom nooit op Marktplaats. Sowieso, waarom zou ik bijles nodig hebben? Ik snap die shit, man.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zien jullie het geven van bijles allemaal als transactiemiddel om dat meisje een lesje onder de lakens te leren
Gvd zelfs jij. Ik geef het opquote:
Geldt dat niet voor ieder vak?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Je begint de binding met de jeugd te verliezen mortax. Je wordt oud.quote:
Oh ja, sorry, Rutte, Roemer, Wilders, Opstelten, Teeven, etc. zijn mannen van uitzonderlijke kwaliteiten die zo bij ieder bedrijf aan de slag kunnen. Even niet opgemerkt.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
Ik wil overigens best bijles scheikunde geven, ben wel toe aan een verzetje.
Je zou de eerste homo niet zijn met een scheikundediploma. (Di Rupo)quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik betaal enkel in briefjes en munten in euro's.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
Ik wil overigens best bijles scheikunde geven, ben wel toe aan een verzetje.
Ze zullen het iig verder schoppen jij met je ONZ prijsje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, Rutte, Roemer, Wilders, Opstelten, Teeven, etc. zijn mannen van uitzonderlijke kwaliteiten die zo bij ieder bedrijf aan de slag kunnen. Even niet opgemerkt.
Ja de jaren gaan tellen.. Alhoewel, ik word nooit zo oud als ik er uitzie Frank!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je begint de binding met de jeugd te verliezen mortax. Je wordt oud.
Bedrijfsleven loopt waus voor ex-politici, vooral voor raden van toezicht en dergelijke.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, Rutte, Roemer, Wilders, Opstelten, Teeven, etc. zijn mannen van uitzonderlijke kwaliteiten die zo bij ieder bedrijf aan de slag kunnen. Even niet opgemerkt.
Dat hebben ze al gedaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze zullen het iig verder schoppen jij met je ONZ prijsje.
Ik word geen scheikundige.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:45 schreef Yiha het volgende:
[..]
Je zou de eerste homo niet zijn met een scheikundediploma. (Di Rupo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |