quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat een onduidelijk niet-officieel stukje paupertekst zeg.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
''Moet overnieuw altijd vervangen worden door opnieuw of over?
Daar is niet iedereen het over eens''.
Klopt dus gewoon, al vind ik het zelf ook lelijk.quote:Daar is niet iedereen het over eens. Overnieuw is ontstaan als contaminatie van over en opnieuw, maar het heeft zich een plaatsje weten te verwerven in de woordenboeken en zelfs in het officiële Groene Boekje. Veel mensen beschouwen het desalniettemin nog steeds als fout.
Maar "overnieuw" staat in het Groene Boekje, dus het kan prima.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
''Moet overnieuw altijd vervangen worden door opnieuw of over?
Daar is niet iedereen het over eens''.
Nee, hij is een jock. Zou ook gewoon raken hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rezania houdt ook van bier. Dat wordt vast gezellig hoor. En maak je niet druk, je bent geen twinkie.
Och, welke school je wil. Als je serieus wil praten over onderwerpen zou ik richting bovenbouw gaan. Ik kan zelf niet zo heel goed met 13-15 jarigen over weg overigens. Ik word er nogal snel moe van.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het ligt er wat aan denk ik. Maar wat je zei: lesgeven kun je of je kunt het niet. Leraar lijkt me wel een mooi vak, hoewel het me zou beletten nog met m'n handen te werken, hetgeen ik ook graag doe.
Als ik wel nog m'n bevoegdheid zou willen halen, welke school raad je me dan aan?
Bedankt voor uw mening, meneer de amateur-Neerlandicus.quote:
Geen dank klein homosentrisch schijtkundig brouwseltje van me.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt voor uw mening, meneer de amateur-Neerlandicus.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen dank klein homosentrisch schijtkundig brouwseltje van me.
Een sportschoolaapje.quote:
Nee ik bedoelde waar ik m'n les bevoegdheid zou moeten halen, of is daar allemaal niet zoveel verschil tussen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, welke school je wil. Als je serieus wil praten over onderwerpen zou ik richting bovenbouw gaan. Ik kan zelf niet zo heel goed met 13-15 jarigen over weg overigens. Ik word er nogal snel moe van.
Maar het moet je liggen, dat zeker.
Zonde van je geld.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef BlueJeans het volgende:
Ik denk toch dat ik een 3 dagen examentraining ga doen. 325 euro, 28 tot en met 30 mei.
Als ik jou was zou ik proberen een leraar in te huren voor 1 op 1 bijles, dat werkt echt super.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef BlueJeans het volgende:
Ik denk toch dat ik een 3 dagen examentraining ga doen. 325 euro, 28 tot en met 30 mei.
Het is wel veel geld, maar als ik niet eens een 6 kan staan vind ik echt best wel ernstig voor een aankomend Biologie studente.quote:
Indd, ¤4,50 per uur. Fantastisch!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik proberen een leraar in te huren voor 1 op 1 bijles, dat werkt echt super.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het is wel veel geld, maar als ik niet eens een 6 kan staan vind ik echt best wel ernstig voor een aankomend Biologie studente.
Ik heb gewoon geen zin om er naar toe zoeken. En geen garantie dat die persoon kan en/of goed uitlegt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik proberen een leraar in te huren voor 1 op 1 bijles, dat werkt echt super.
Bij een universiteit?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:27 schreef BlueJeans het volgende:
Tweedegraads - 1-3 havo/vwo en 1-4 vmbo en mbo - hbo en alles daarboven is een eerstegraads diploma, gehaald aan een universiteit, of post-master hbo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde waar ik m'n les bevoegdheid zou moeten halen, of is daar allemaal niet zoveel verschil tussen?
Ik neem tenminste aan dat je niet zomaar voor de klas mag staan?
Nee, Stedelijk Gymnasium in Utrecht van een ene Lyceo ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |